Yakitori & The Sushi's

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 040 243 27 00

kees77

Op zondagmiddag in Eindhoven met een vriendin geluncht bij Yakitori. We kwamen net na 13:00 uur aan en de zaak was leeg. Aangezien lunch vanaf 13:00 uur werd geserveerd leek ons dat niet gek. De eerste andere klanten zagen we echter pas rond 16:00. Dat waren ook nog mensen die eten kwamen afhalen. Minder gezellig dan verwacht daardoor.
Het eten kwam vlot en was oké, maar geen "wow" gerechten. De Teppan Yaki, Kushi Yaki en Maki Rolls bevielen het best. Vooral de Kamo Yaki (eendeborst) was lekker. De Ika Fry (inktvisringen) waren ronduit slecht. Ik heb eigenlijk nog nooit iets lagen liggen bij een Sushi restaurant, dit was de eerste keer.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed, en zou ik een 8 geven. Wellicht dat we het die dag slecht getroffen hebben qua bezetting van de zaak. Als het vol zit smaakt het eten vaak ook weer anders :)

Gegeten op 22 maart 2015

Eveline_

Wij zijn hier al vaker geweest en dan was het altijd "gewoon" lekker. De laatste keer dat wij hier kwamen was de Sushi echt heerlijk! Naar ons idee zat er ook meer vis op de sushi en was de sushi helemaal vers bereid (wij waren er wel al om 17uur). Erg goed gegeten en hopelijk is het volgende keer weer zo lekker!

Gegeten op 20 december 2014

mirjam109

Gezellig restaurant. ..snelle bediening. Maar het eten is niet lekker. Alles smaakt hetzelfde en de sushi leek niet vers. Wij komen niet terug..Eindhoven heeft betere sushi restaurants!

Gegeten op 13 december 2014

Edwin-bourgondier

Sinds de verbouwing ziet het er een stuk beter uit. Wij zijn echte sushi liefhebbers we hebben ook alle andere sushi tenten geprobeerd zoals Lounge 8 in Eindhoven. Maar hier heb je de beste prijs- kwaliteit verhouding. Waar je in de andere sushi tenten nogal bezuinigd wordt op de vis krijg je hier echte grote stukken vis in je sushi daarnaast is de vis echt vers. Kortom gewoon erg goed voor dat geld.

Gegeten op 21 november 2014

Foodiemonster

Met z'n vieren hier gegeten. 2 sushi liefhebbers en 2 grill liefhebbers, voor ieder wat wils. Sushi was ontzettend lekker, warme gerechten waren ook goed. Mooie zaak met prima service. Zeker een aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2014

Sybrich

Heerlijk gegeten, echt heel goede sushi. Service is ook goed, al maken ze af en toe wat foutjes met het brengen van de bestelde sushi (verkeerde eten aan de verkeerde tafel) Kwaliteit erg hoog, goede prijs. Aanrader!

Gegeten op 6 augustus 2014

sissi

De sushi is heerlijk. Precies zoals deze hoort te zijn. Ook de sashimi is goed en een aanrader. De rauwe tonijn smelt op je tong.

De keuken is open en ook wordt de sushi op een aparte sushibar gemaakt. Dit is zeer leuk om te zien. Heb een leuke avond gehad en heerlijk gegeten, kom hier zeker terug!

Gegeten op 1 mei 2014

stefancynthiaenmelanie

Na de verbouwing ziet het niet alleen mooi en modern eruit, het smaakt nog steeds heerlijk.

We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart.

Gegeten op 9 februari 2014

Anne9019

Vrijdag zijn we weer is naar Yakitori geweest. De prijs kwaliteit verhouding word steeds beter! We hebben lekker genoten van de lopende actie. Het is elke keer weer leuk om te zien hoe zij de Sushi ter plekke maken. Yakitori is zeker een aanrader! Maar voor service krijgen zij een 6, maar dat kwam door de drukte.

Gegeten op 6 september 2013

Jordymeulenbroeks

Afgelopen Zaterdag heb ik bij Yakitori gegeten. Het eten vind ik echt van top kwaliteit. Je kunt zien dat ze de Sushi vers en ter plekke maken, dit is echt leuk om te zien. Het was wel erg druk waardoor de service iets minder was dan normaal.
Ik vond de actie wel erg leuk, we konden echt voordelig eten, en de gratis portie shashimi was echt heerlijk.

Al met al een geslaagde avond bij Yakitori

Gegeten op 7 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Yakitori & The Sushi's in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Yakitori & The Sushi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.