Yakitori & The Sushi's

• 6.6

• 7.2

stefancynthiaenmelanie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na de verbouwing ziet het niet alleen mooi en modern eruit, het smaakt nog steeds heerlijk.

We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart.

Gegeten op 9 februari 2014

Anne9019
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag zijn we weer is naar Yakitori geweest. De prijs kwaliteit verhouding word steeds beter! We hebben lekker genoten van de lopende actie. Het is elke keer weer leuk om te zien hoe zij de Sushi ter plekke maken. Yakitori is zeker een aanrader! Maar voor service krijgen zij een 6, maar dat kwam door de drukte.

Gegeten op 6 september 2013

Jordymeulenbroeks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen Zaterdag heb ik bij Yakitori gegeten. Het eten vind ik echt van top kwaliteit. Je kunt zien dat ze de Sushi vers en ter plekke maken, dit is echt leuk om te zien. Het was wel erg druk waardoor de service iets minder was dan normaal.
Ik vond de actie wel erg leuk, we konden echt voordelig eten, en de gratis portie shashimi was echt heerlijk.

Al met al een geslaagde avond bij Yakitori

Gegeten op 7 september 2013

stefancynthiaenmelanie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten hier met regelmaat, en valt eigenlijk nooit tegen.We eten altijd lekker.
Personeel leert ons langzaam kennen en wordt ook steeds vriendelijker. De enige minpuntjes: het kan soms binnen behoorlijk fris zijn in de winter en het schoonmaken kan wat beter.

Gegeten op 8 juni 2013

l_eh
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sushi hier is lekker. Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker. Zeker voor de all you can eat prijs. De service is echter niet goed. Er werd niet gevraagd of wij meer wilden drinken en onze serveerster sprak geen Nederlands en geloof ik ook geen Engels.. In het restaurant was het vrij donker, wat voor mij geen prettige sfeer gaf.

Gegeten op 27 mei 2013

dave20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nu al twee maal gegeten bij yakitori.
1 keer sushi afgehaald en die was heerlijk
1 keer gegeten in het restaurant wat ook erg lekker was.

Het is een leuk idee van japanse hapjes die vrij te bestellen zijn.

Het leuke is dat het geen vreetschuur is wat je al snel bij een onbeperkt eten concept krijgt, er heerst rust, het eten is goed en de service is ook keurig.

Kortom een leuk restaurant waar je lekker Japans kan eten in Eindhoven.

Gegeten op 5 februari 2013

mikke
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier al een aantal keer gegeten, het is geen 5 sterren restaurant maar een ruim aanbod en naar onze mening lekkere sushi's. De aangeboden 5 rondes zijn ruim genoeg, meer dan 4 halen wij vaak niet. Bediedinging is netjes, vriendelijk en snel.

Voor een nette prijs kan je hier heel behoorlijk sushi eten!

charlotte1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een half jaar geleden ben ik hier geweest en heb toen super gegeten. Deze keer viel het echter enorm tegen, de kwaliteit is erg achteruit gegaan, er staan frikandellen op de kaart (daar gaat je geloofwaardighied) en enorm chagrijnig personeel. Ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 2 oktober 2012

babske
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het drukke eindhoven kom ik even in een andere wereld terecht. Geweldig! Het tapijt is vervangen door tegels, het ziet er meteen stijlvoller uit

Tevens zijn er wat gerechten toegevoegd aan het menu, deze zijn heerlijk. Bijv: de lamskoteletten. De medewerkers zijn vriendelijk en de service is goed, ze zijn niet te opdringerig en letten op signalen van de klanten. Ik voel me daar echt welkom en volkomen op mijn gemak. Dit sushi restaurant blijft mijn Favoriet!! De combinatie van de hoeveelheid rijst in Temaki Sushi, is perfect, de rijst overheerst niet. Dit geldt ook voor de Salmon Sushi!

Gegeten op 24 september 2012

Marianneke85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was ooit mijn favoriete eettentje...

... maar daar ben ik ondertussen van genezen. Elke keer als ik er kom is het eten slechter geworden en de bediening chagrijniger lijkt het wel. Het liefst staan ze de hele dag tegen die bar geleund. Je voelt je daar zeker niet welkom.

Schrijf zelf een recensie over Yakitori & The Sushi's in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Yakitori & The Sushi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!