a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 040 243 27 00

JannekeTe

Prima sushi met lekkere vis, alleen de Nori (met name bij de verder erg goed gevulde Temaki) is vaak wat taai. Wokgerechtjes zijn ook oke, de Tempura-gerechten soms wat vet. Decor is zoals verwacht, weinig speciaals. Bediening is vriendelijk. Al met al eet ik hier niet de beste sushi ooit, maar is het een prima restaurant voor een gezellig avondje sushi eten.

Gegeten op 29 mei 2016

gast008

Genoten van de verse sushi en teppanyaki gerechtjes. Minpuntje was de veel gebruike (zoete chili 'saus') die bij meerdere gerechten zat. Wel was het vlees en vis van goede kwaliteit. Ook werd er snel opgediend na bestelling en zijn ze attent als je weer een nieuwe ronde hebt ingevuld.

Gegeten op 26 februari 2016

siwon86

De sushi was lekker maar niet heel bijzonder. We hadden een sashimi set besteld, maar omdat we zelf niet van tonijn houden kregen we alleen de zalm, wat erg fijn was. De bediening was attent maar verder ook niet speciaal. Verder wel lekker gegeten, en een leuke avond gehad.

Gegeten op 25 december 2015

rick114

Bij dit restaurant kun je heerlijke sushi eten. Het personeel is redelijk vriendelijk, alleen zijn ze vrij serieus en ik hou vaak van wat humoristische wijze van bedienen, maakt het wat gezelliger.

Als je friet en frikandelle wilt eten kan dat ook. Alleen raad ik je af om dit samen met de sushi te doen, je krijgt er namelijk zoveel van dat je bijna geen sushi meer eet.

Een jammer punt was dat de Johnny walker blue op was. Bij het begin van de avond had ik in mijn hoofd dit als afsluiter te nemen en dat kon dus niet. Terwijl ikzelf denk dat het een product is die makkelijk op voorraad kan zijn.

Ik kom er regelmatig.

Gegeten op 9 december 2015

adeny

Gegeten op 23 oktober 2015

LauraRenata

Gewoon lekker en erg goed voor all you can eat formule!
Ruime keus uit Sushi en omdat het uitgeserveerd wordt krijg je het vers en warm op je tafel.
Soms komt het wat rommelig over, zeker met drukte omdat de gerechtjes uitgeserveerd worden wanneer ze klaar zijn. Daardoor komt het soms als een verassing als je nog iets op je tafel krijgt wat je niet meer verwacht had. Ik vind dat wel komisch qua smaak en versheid dik in orde!
Prijs kwaliteit van deze tent is top, en de tonijn is op wat voor manier dan ook heerlijk.
De beefrolletjes zijn bij mij favoriet, en de bediening werkt hard om iedereen van zijn bestelde sushi's te voorzien.
Geen Wauw effect maar wel gewoon lekker en gemakkelijk. Heb je geen zin om te koken, geen zin om te diep in je buidel te tasten en toch erg ok te gaan eten? Dan zeg ik, Doen!

Gegeten op 23 juni 2015

HeinvS

Afgelopen zaterdag genoten van de sushi welke ze je bij Yakitori & the Sushi's voorschotelen. Het restaurant is, op "all you can eat" niveau meer dan prima! Het personeel is uiterst vriendelijk en snel met het voorzetten van je bestelling. We hebben erg genoten van de maki grilled tuna salad. Maar ook de Yakitori was van prima niveau. Echt een aanrader voor een sushi liefhebber. Wij komen in ieder geval terug!!!

Gegeten op 15 augustus 2015

Prul79

Afgelopen Zondag heerlijk gegeten bij dit fijne restaurant, over het eten ben ik zeer te spreken! Vooral de Haru Maki is een echte aanrader, maar ook de Mango Gukan smaakte mij zeer goed. De vriendelijke bediening was zeer attent en ik zal ieder ander die van sushi en dergelijke gerechten houd dan ook zeker aanraden hier een keer lekker te gaan eten.

Alvast eet smakelijk!

Groetjes,

Peter

Gegeten op 2 mei 2015

kees77

Op zondagmiddag in Eindhoven met een vriendin geluncht bij Yakitori. We kwamen net na 13:00 uur aan en de zaak was leeg. Aangezien lunch vanaf 13:00 uur werd geserveerd leek ons dat niet gek. De eerste andere klanten zagen we echter pas rond 16:00. Dat waren ook nog mensen die eten kwamen afhalen. Minder gezellig dan verwacht daardoor.
Het eten kwam vlot en was oké, maar geen "wow" gerechten. De Teppan Yaki, Kushi Yaki en Maki Rolls bevielen het best. Vooral de Kamo Yaki (eendeborst) was lekker. De Ika Fry (inktvisringen) waren ronduit slecht. Ik heb eigenlijk nog nooit iets lagen liggen bij een Sushi restaurant, dit was de eerste keer.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed, en zou ik een 8 geven. Wellicht dat we het die dag slecht getroffen hebben qua bezetting van de zaak. Als het vol zit smaakt het eten vaak ook weer anders :)

Gegeten op 22 maart 2015

Eveline_

Wij zijn hier al vaker geweest en dan was het altijd "gewoon" lekker. De laatste keer dat wij hier kwamen was de Sushi echt heerlijk! Naar ons idee zat er ook meer vis op de sushi en was de sushi helemaal vers bereid (wij waren er wel al om 17uur). Erg goed gegeten en hopelijk is het volgende keer weer zo lekker!

Gegeten op 20 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Yakitori & The Sushi's in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Yakitori & The Sushi's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.