a TripAdvisor company

foto's van Kediri in Almere - 1 foto's van Kediri in Almere - 2 foto's van Kediri in Almere - 3 foto's van Kediri in Almere - 4 foto's van Kediri in Almere - 5 foto's van Kediri in Almere - 6

Kediri

1. 7,5 10 1 33

2. 7,4

3. 7,4

Indonesische smaakhorizon

Het Tempo doeloe-paradijs van Almere. Bij het knusse Kediri geniet je niet alleen van het gouden oude, maar ontdek je ook moderne en creatieve Indische gerechten. Verkennen en ontdekken van smaken is het belangrijkste. Het Indonesische restaurant verbreedt je smaakhorizon.

randyeichhorn

In voorgaande jaren zijn we een aantal keer bij Kediri geweest. Net als vele anderen vonden we dit erg lekker, getuige ook de Iens topper certificaten van 2013, 2014 en 2015. Helaas viel ons laatste bezoek verschrikkelijk tegen. Op een warme donderdagavond streken op het terras en de wiebelende tafels van Kediri neer. We vonden het al gek dat zij als enige geen afgeladen vol terras hadden. De bediening was in handen van iemand die op generlij wijze uitstraalde gasten te willen bedienen. Het duurde - ondanks het feit dat er 4 gasten in totaal waren - ongeveer 10 minuten voordat iemand een bestelling met drankjes op nam, daarna weer 10 minuten voordat de kaart er was en dit alles zonder enige interesse of interactie. Ons keuze was de rijsttafel Kediri voor 2 personen. Het voordeel van de kleine porties was dat je niet heel veel hoefde op te eten van de voorgeschotelde gerechten. De Urap Urap smaakte redelijk, al waren niet alle garnalen helemaal ok, de rendang was lekker. De Ayam Tuturuga smaakte waterig en saai, de Katjang Panjang was een combinatie van groene en bruine rubber-dingen en de Telor Roedjak had meer overeenkomst met een kauwgombal dan met een ei. Erg jammer en totaal niet inspirerend.

Al met al geen beste ervaring, we zoeken wel een ander Indonesisch restaurant in de regio.

Gegeten op 5 mei 2016

Indorein

Echt lekker dineren met origineel Indische smaak! Dus geen afhaalchinees kwaliteit en/of kwantiteit.
We waren met z'n elven. Toch niet lang gewacht op ons eten.
De opgemaakte schotels zien er eetlust verhogend uit. Mooi opgemaakt en ook zeer smakelijk.
Ben zelf een Indo die echt wel goed origineel Indisch kan koken. Ben dus kritisch als ik in een Indisch c.q. Indonesisch restaurant dineer.
Kediri heeft mijn tong gestreeld. Ik kom daar wel weer terug.
De bediening was heel vriendelijk, echt Indonesisch! Daar houd ik van.

Gegeten op 7 mei 2016

Gen_na

Ik ga de afgelopen 3 jaar steeds naar Indonesië op vakantie en ben gek op Indonesisch eten! Ik woon al mijn hele leven in almere en wist nooit dat er een Indonesisch restaurant hier op de belfort zat. Sinds begin februari dit jaar heb ik dit restaurant ontdekt en ben hier al 3x wezen eten met vrienden en familie en ben zeer tevreden!!! Heerlijk eten, lief personeel en een gezellig sfeer! Echt een aanrader!

Gegeten op 12 maart 2016

HenrietteCarbin

Ik heb van alles geproefd en het was heerlijk. Het eten is met zorg bereid. Het ziet er smakelijk uit en ook de bediening is prima . Niet super groot restaurant maar dat hoeft niet van mij. Een aanrader voor een ieder die van indisch eten houdt.

Gegeten op 16 maart 2016

Sverre_Kreek

Nu al een paar keer heerlijk gegeten bij kediri in Almere. Zowel in het restaurant met goede sfeer, als afhaal voor lekker thuis.
De rijsttafels zijn een echte aanrader!!

Gegeten op 16 maart 2016

marianne198

Wij komen er al jaren, maar de kwaliteit wordt minder.
Met name de nassi rames koening .
Het vlees wordt steeds minder en de kwaliteit laat te wensen over.
Het vleesgerecht met kokos was enkel kokos.
Rendang was hard en droog met weinig smaak.
Dit was nu voor de tweede keer.
Voorlopig even geen Kediri meer.

Gegeten op 19 december 2015

benny21

rijst tafel mooie opgediend en lekker ook genoten van alle kleine schaaltjes vooral de garnalen waren heerlijk mals rijst goed de groenten goed op balans service moet nog aan gewerkt zijn inrichting is fraaie strak aanrader

Gegeten op 1 september 2015

michiel189

Rijsttafel voor twee, met voorgerechtje, drankjes en koffie voor zo'n 65 euri excl. welverdiende fooi. Lekker gegeten, fijne ongedwongen sfeer. Zeer ruime keus. Zou wel wat sambal bij de rijsttafel geserveerd mogen worden... maar ik hou van iets pittiger....

Gegeten op 24 oktober 2015

williamSiemons

Rijsttafel met zijn tweetjes gegeten met een flesje wijn er bij. Lekker gekruid en niet overdreven pittig. Achteraf grande dessert.
Kwalitatief was het eten prima.

Kediri is niet groot en interieur is een mix tussen traditioneel en modern. Dat geeft een intiem en ontspannen sfeer.

Personeel is ingetogen en bijzonder vriendelijk. Dat is tegenwoordig best zeldzaam en ongemerkt misschien wel het meest bijzondere aan dit restaurant.

Gegeten op 11 september 2015

donald9

Gisteravond toevallig terecht gekomen: Super! Originele en smaakvolle gerechten die mooi op tafel komen; plezierige bediening en sfeervolle muziek die op een prettig volume aanwezig is. En het beste nieuws is wel dat er nog zoveel te ontdekken is op mooie menukaart van Kediri dat ik snel terug zal moeten gaan om me opnieuw te laten verrassen! Terimakasih banyak :-)

Gegeten op 27 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Kediri in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Kediri. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.