a TripAdvisor company

foto's van Kediri in Almere - 1 foto's van Kediri in Almere - 2 foto's van Kediri in Almere - 3 foto's van Kediri in Almere - 4 foto's van Kediri in Almere - 5 foto's van Kediri in Almere - 6

Kediri

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 036 534 39 10
  2. www.kediri.com

Indonesische smaakhorizon

Het Tempo doeloe-paradijs van Almere. Bij het knusse Kediri geniet je niet alleen van het gouden oude, maar ontdek je ook moderne en creatieve Indische gerechten. Verkennen en ontdekken van smaken is het belangrijkste. Het Indonesische restaurant verbreedt je smaakhorizon.

Gen_na

Ik ga de afgelopen 3 jaar steeds naar Indonesië op vakantie en ben gek op Indonesisch eten! Ik woon al mijn hele leven in almere en wist nooit dat er een Indonesisch restaurant hier op de belfort zat. Sinds begin februari dit jaar heb ik dit restaurant ontdekt en ben hier al 3x wezen eten met vrienden en familie en ben zeer tevreden!!! Heerlijk eten, lief personeel en een gezellig sfeer! Echt een aanrader!

Gegeten op 12 maart 2016

HenrietteCarbin

Ik heb van alles geproefd en het was heerlijk. Het eten is met zorg bereid. Het ziet er smakelijk uit en ook de bediening is prima . Niet super groot restaurant maar dat hoeft niet van mij. Een aanrader voor een ieder die van indisch eten houdt.

Gegeten op 16 maart 2016

Sverre_Kreek

Nu al een paar keer heerlijk gegeten bij kediri in Almere. Zowel in het restaurant met goede sfeer, als afhaal voor lekker thuis.
De rijsttafels zijn een echte aanrader!!

Gegeten op 16 maart 2016

marianne198

Wij komen er al jaren, maar de kwaliteit wordt minder.
Met name de nassi rames koening .
Het vlees wordt steeds minder en de kwaliteit laat te wensen over.
Het vleesgerecht met kokos was enkel kokos.
Rendang was hard en droog met weinig smaak.
Dit was nu voor de tweede keer.
Voorlopig even geen Kediri meer.

Gegeten op 19 december 2015

benny21

rijst tafel mooie opgediend en lekker ook genoten van alle kleine schaaltjes vooral de garnalen waren heerlijk mals rijst goed de groenten goed op balans service moet nog aan gewerkt zijn inrichting is fraaie strak aanrader

Gegeten op 1 september 2015

michiel189

Rijsttafel voor twee, met voorgerechtje, drankjes en koffie voor zo'n 65 euri excl. welverdiende fooi. Lekker gegeten, fijne ongedwongen sfeer. Zeer ruime keus. Zou wel wat sambal bij de rijsttafel geserveerd mogen worden... maar ik hou van iets pittiger....

Gegeten op 24 oktober 2015

williamSiemons

Rijsttafel met zijn tweetjes gegeten met een flesje wijn er bij. Lekker gekruid en niet overdreven pittig. Achteraf grande dessert.
Kwalitatief was het eten prima.

Kediri is niet groot en interieur is een mix tussen traditioneel en modern. Dat geeft een intiem en ontspannen sfeer.

Personeel is ingetogen en bijzonder vriendelijk. Dat is tegenwoordig best zeldzaam en ongemerkt misschien wel het meest bijzondere aan dit restaurant.

Gegeten op 11 september 2015

donald9

Gisteravond toevallig terecht gekomen: Super! Originele en smaakvolle gerechten die mooi op tafel komen; plezierige bediening en sfeervolle muziek die op een prettig volume aanwezig is. En het beste nieuws is wel dat er nog zoveel te ontdekken is op mooie menukaart van Kediri dat ik snel terug zal moeten gaan om me opnieuw te laten verrassen! Terimakasih banyak :-)

Gegeten op 27 augustus 2015

Rednax

Echt lekker gegeten bij Kideri. Waren met drie man waarvan een vegetarier dus we bestelden de vega-rijsttafel voor 2 (want rijsttafels gaan alleen per 2) aangevuld met wat losse gerechten. Helaas was er niet genoeg inktvis meer voor een portie en dar had ik nou net zin in maar toen maakten toch nog wat om te proeven ...van het huis! Bediening attent. Eten is echt lekker en we zijn Indo kenners hoor! Groenten zijn goed bereid en misschien iets moderner dan de klasssieke indonesische keuken. niet zo doorgekookt maar verse smaken en precies goed. Goede Rendang ook. Ik lees onder hier en daar over te pittig? nou valt wel mee maar dat weet je toch als je Indonesisch gaat eten? Zelf kon ik er in elk geval nog wat sambal bij doen.... Ik was aangenaam verrast. een paar jaar geleden was ik iets minder enthousiast maar nu echt een aanrader!

Gegeten op 15 juli 2015

frederik-jan

Met zijn tweeën de vegetarische rijsttafel genoten. Wat op de kaart stond: een eigen en originele touch te geven aan traditionele Indonesische gerechten werd ten volle (en meer!) gerealiseerd. Zeer aromatisch en niet té pedis.
Ondanks brede ervaring moet ik zeggen dat onze maaltijd en de toegewijde bediening van de hoogste kwaliteit waren.
De ambiance is een originele mix van traditioneel en modern "Indisch".
Een absolute aanrader!

Gegeten op 9 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Kediri in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Kediri. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.