a TripAdvisor company

Lokanta Dunya

1. Turks
  1. Toon telefoonnummer 010 243 06 69

esma32

Klein restaurantje met een erg vriendelijke bediening. Ik ging hier eten met een vriendin en bij binnenkomst werden we naar onze plaats begeleid. Gedurende de avond werden we niet geholpen door 1 man uit de bediening, maar door meerdere. We voelden ons echt te gast. Toen de meneer zag dat we aan het stuntelen waren met onze camera's in de hoop een goede foto te verkrijgen, bood hij zelf aan een foto (uiteindelijk meerdere) van ons te maken.
Het eten was heerlijk. We bestelden de 'specialiteit van mijn dorp' en kregen een grote plaat met rijst, brood, vlees, vlees en groenten, deels verdwenen onder de kaymak, brandend boven een lichtje dat het geheel warm moest houden.
Het decor is eigenlijk het enige waar iets op aan te merken is. Knus, maar toch enigszins verouderd en hierdoor niet helemaal mijn smaak.
Ik ga zeker nog eens terug! Voor iedereen die van deze keuken houdt, absoluut een aanrader.

Gegeten op 18 januari 2014

Sophiek

Blijft een van mn favorieten in Rotterdam! Restaurantje met heerlijk eten, voor een zeer schappelijke prijs. Het personeel is altijd vriendelijk. En de entourage vind ik erg knus, heel kleurrijk, beetje kitsch, maar dat past perfect. Aanrader!

Gegeten op 21 februari 2014

jaap27

Niet bijzonder. We hebben beide de specialiteit besteld. Bediening was traag. Eten standaard en smakeloos. Niet meegegaan met de tijd hier. Vergane glorie wat mij betreft.

Gegeten op 17 januari 2014

lieverheersbeestje

Erg leuk restaurantje met lekker eten voor een goede prijs. Ook een keer met een grote groep gegeten en was erg lekker met de verschillende voorgerechtjes (mezze). Ook de vegetarische gerechten zijn goed.

Gegeten op 18 december 2013

suus62

Een heerlijke no nonsense eet gelegenheid. Vooraf namen we 2 hapjes waarvan 1 met aubergine #11 en een met feta (#14). Deze hapjes waren heerlijk en werden geserveerd met 2 soorten brood. Als hoofgerecht hadden we de Sandal Kofte en de Antep Beyti. Beide gerechten waren prima (ik vond de Antep smaakvoller). Vrij grote porties en dat weer voor een goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening kan iets actiever de drankjes in de gaten houden en de tafeltjes staan inderdaad erg dicht op elkaar. De inrichting past mijn inziens prima bij het soort gerechten wat wordt geserveerd.
Opmerkelijk: bezetting zeker voor 80% vrouw.

Gegeten op 29 januari 2014

Flora331

Heerlijk gegeten! Vlakbij Rotterdam Centraal, ongeveer 5 minuutjes lopen. Vanaf de buitenkant ziet het er, heel eerlijk, niet uit. Het eten is echt onwijs lekker, de eigenaar was ook ontzettend aardig! Ze zouden het decor echt gezellig, hip en fris moeten maken, dat zou echt top zijn!

HenkTimme

Was nog niet bekend met dit restaurant(je) op loopafstand van Rotterdam CS . Grappige inrichtiging. Gekozen voor een ovenschotel zonder vlees -dat eet ik al genoeg- . Alsnog een compliment aan de kok.

Aanrader ook gezien de prijzen.

Groet van Henk

Gegeten op 17 januari 2014

ndew

Werkelijk fantastisch gegeten. Het eten is niet alleen heerlijk, maar je kunt ook veel proeven van al dat lekkers als je de dunya rijsttafel neemt.
De naam is wat misleidend, want de rijst is een bijzaak. Vooraf 5 soorten mezes, tussengerecht van sigara boregi en falafel en het hoofdgerecht was een enorme mixed grill met zeker 5 soorten vlees en ovenschoteltje. En daarbij wat rijst en een heerlijke salade. Dit alles voor slechts 20 euro pp!
Bediening is heel vriendelijk, maar zou soms wel wat actiever mogen zijn (je moet zelf om nieuwe drank vragen).
De aankleding is heel sfeervol. Ondanks dat het vol was (op maandagavond!) en de ruimte niet heel groot is, heb je niet het idee dat je op elkaars lip zit.
Kortom: aanrader!

Gegeten op 6 januari 2014

Proever50317

Waarschijnlijk verkeerde avond getroffen. Vlees smaakte nergens naar, mijn vriend had een andere vleesschotel. Alles zag er hetzelfde uit, op een bord gekwakt. Bediening was meer met zichzelf bezig dan de gasten.

Gegeten op 15 december 2013

4liep

Leuke zaak, Dunya. De kersverlichting deed ook het nodige. Vriendelijk, servicegericht personeel. Eten goed. We hadden de mixed grill. Bij Dunya hoef je geen honger te lijden, want de porties zijn ruim bemeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Een no-nonsense zaak waar 'value for money' geldt. WC, schoon.

Gegeten op 24 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.