Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lokanta Dunya

1. Turks

Lokanta Dunya

1. Turks
  1. Toon telefoonnummer 010 243 06 69

lieverheersbeestje

Erg leuk restaurantje met lekker eten voor een goede prijs. Ook een keer met een grote groep gegeten en was erg lekker met de verschillende voorgerechtjes (mezze). Ook de vegetarische gerechten zijn goed.

Gegeten op 18 december 2013

suus62

Een heerlijke no nonsense eet gelegenheid. Vooraf namen we 2 hapjes waarvan 1 met aubergine #11 en een met feta (#14). Deze hapjes waren heerlijk en werden geserveerd met 2 soorten brood. Als hoofgerecht hadden we de Sandal Kofte en de Antep Beyti. Beide gerechten waren prima (ik vond de Antep smaakvoller). Vrij grote porties en dat weer voor een goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening kan iets actiever de drankjes in de gaten houden en de tafeltjes staan inderdaad erg dicht op elkaar. De inrichting past mijn inziens prima bij het soort gerechten wat wordt geserveerd.
Opmerkelijk: bezetting zeker voor 80% vrouw.

Gegeten op 29 januari 2014

Flora331

Heerlijk gegeten! Vlakbij Rotterdam Centraal, ongeveer 5 minuutjes lopen. Vanaf de buitenkant ziet het er, heel eerlijk, niet uit. Het eten is echt onwijs lekker, de eigenaar was ook ontzettend aardig! Ze zouden het decor echt gezellig, hip en fris moeten maken, dat zou echt top zijn!

HenkTimme

Was nog niet bekend met dit restaurant(je) op loopafstand van Rotterdam CS . Grappige inrichtiging. Gekozen voor een ovenschotel zonder vlees -dat eet ik al genoeg- . Alsnog een compliment aan de kok.

Aanrader ook gezien de prijzen.

Groet van Henk

Gegeten op 17 januari 2014

ndew

Werkelijk fantastisch gegeten. Het eten is niet alleen heerlijk, maar je kunt ook veel proeven van al dat lekkers als je de dunya rijsttafel neemt.
De naam is wat misleidend, want de rijst is een bijzaak. Vooraf 5 soorten mezes, tussengerecht van sigara boregi en falafel en het hoofdgerecht was een enorme mixed grill met zeker 5 soorten vlees en ovenschoteltje. En daarbij wat rijst en een heerlijke salade. Dit alles voor slechts 20 euro pp!
Bediening is heel vriendelijk, maar zou soms wel wat actiever mogen zijn (je moet zelf om nieuwe drank vragen).
De aankleding is heel sfeervol. Ondanks dat het vol was (op maandagavond!) en de ruimte niet heel groot is, heb je niet het idee dat je op elkaars lip zit.
Kortom: aanrader!

Gegeten op 6 januari 2014

Proever50317

Waarschijnlijk verkeerde avond getroffen. Vlees smaakte nergens naar, mijn vriend had een andere vleesschotel. Alles zag er hetzelfde uit, op een bord gekwakt. Bediening was meer met zichzelf bezig dan de gasten.

Gegeten op 15 december 2013

4liep

Leuke zaak, Dunya. De kersverlichting deed ook het nodige. Vriendelijk, servicegericht personeel. Eten goed. We hadden de mixed grill. Bij Dunya hoef je geen honger te lijden, want de porties zijn ruim bemeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Een no-nonsense zaak waar 'value for money' geldt. WC, schoon.

Gegeten op 24 december 2013

rickp79

Heerlijk eten in dit prachtige restaurant. Wij komen hier vaker (met collegas) en eten er eigenlijk altijd heerlijk. Vooraf brood met verschillende "smeerseltjes" gegeten, erg lekker. Op aanraden van de bedienging hebben we alle drie eens een overgerecht geprobeerd... De ovengerechten zijn een absolute aanrader! Als dessert nemen we meestal de Dunya mix. Dit is een aantal kleine stukjes baklava, cake, vijgen en ijs. Heerlijk.

Gegeten op 19 november 2013

AnneManda

Afgelopen maandag met 2 vriendinnen wezen eten, voor een maandag nog redelijk druk ook. Onze gerechten werden in eerste instantie geserveerd aan de tafel naast ons.. :S Huh? Maar goed, al snel kreeg de bediening het door en werden ze bij ons op tafel gelegd. Ze stonden met vrij veel personen in de bediening, maar helaas werden onze lege glazen niet echt in de gaten gehouden. Gelukkig maakte het eten zelf heel veel goed. Een heerlijk ovengerecht met scholfilet en garnalen, dit was echt zeer goed op smaak. Als dessert hebben wij nog een overheerlijke baklava op. Zeker een aanrader, ook als je wat minder te besteden hebt!

Gegeten op 25 november 2013

Burbarella

Prijs-kwaliteit is prima in verhouding. Lekkere Turks/Koerdische keuken. Weinig opsmuk, maar erg lekker eten. Ik kom hier al twaalf jaar met enige regelmaat. Na elk diner vertrek ik altijd (op een enkele keer na) tevreden huiswaarts. De service is wisselend, maar altijd even gastvrij en vriendelijk. Het decor: 'You love it or you hate it.' Het enige echte nadeel is mijn inziens de tafelsetting: te dicht op elkaar.

Gegeten op 14 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.