a TripAdvisor company

• Matig

• Matig

Happennaardebaas

• Goed

Vriendelijk personeel, snelle bediening, een ruime keus. Lekker gegeten, al was de sla die je bij de mixed grill kreeg een beetje simpel (en veel). Verder krijg je hier gewoon een goed bord eten voor een goede prijs.

Sfeer is niet bijzonder maar wel gemoedelijk, tafels staan wel wat dicht op elkaar.

riama

• Goed

Hier onlangs 2 keer gegeten met een groep van zes personen. De "reis om de wereld" genomen. Wat was dat genieten zeg! Een betere prijs/kwaliteit verhouding kom je in Rotterdam niet tegen. Uitgebreide selectie van lekkere voorgerechten, vervolgens een mixed grill en een heerlijke afsluiting.

Bediening is vriendelijk, en in tegenstelling tot een andere reactie hier, ontbreekt de kan met water niet.

Aanrader!

Mees1

• Redelijk

Lekker gegeten. Wel belachelijk dat er 7,50 voor een kan kraanwater wordt gerekend. De hygiene liet te wensen over; borden en metalen drinkbekers waren niet schoon. Stoelen en tafels plakte. Zonde! Toiletten waren overigens schoon.

tasteful12

• Uitstekend

Hier al meerdere keren heerlijk gegeten, voor mij 1 van de beste turkse restaurants in Rotterdam. Bediening is attent en vlot en het eten is super lekker vooral de mixed grill en de lamskoteletjes. Goede prijs/kwaliteit verhouding, ik kom zeker hier weer terug.

Karin Anne

• Goed

Heerlijk gegeten met een groep van 10 personen. Bediening werkt professioneel en met aandacht voor de gasten. Vooraf wordt gevraagd of er dieetwensen zijn en of er vegetariers in de groep zitten. Mooie waterkannen die zonder problemen worden bijgevuld. Heerlijke vleesgerechten met voor iedere smaak iets passends. Prijs/kwaliteitverhouding is super.

hanatje

• Goed

Paar keer hier gegeten. Het eten is telkens erg lekker en vooral de rijst(met chillipoeder!) is overheerlijk. Dagschotels zijn goedkoop + lekker. De dunya mix is goedkoop (5 euro voor 2 persosnen), genoeg en heerlijk. Erg aanlokkelijk om ze te nemen. Personeel is vriendelijk en staan steeds voor je klaar. Bediening is vlot en de open keuken staat er ook leuk bij. Ik zal hier zeker vaker komen! Aanrader is turkse pizza (pides) als voorgerecht delen met een of 2 anderen.

Proever33597

• Redelijk

Niet echt een bijzonder restaurant. Prima gegeten voor een prima prijs maar qua gezelligheid niet echt top. Tafels staan beneden wel heel erg dicht op elkaar.

Biefje

• Uitstekend

Voor mij het beste Turkse restaurant van Rotterdam! Goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke en vlotte bediening en super eten! Gezellige ambiance. Echt een aanrader.

Edwin V

• Goed

Gezellig restaurant waar het goed vol zat op de zondagavond. Wij hebben lekker gegeten en de rekening viel mee. Hier komen wij nog een keertje terug.

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.