Lokanta Dunya

• 7.6

• 7.3

Proever59004

• Uitstekend

Prima restaurant! Meerdere malen gegeten en steeds was het eten heerlijk en de bediening behulpzaam en vriendelijk!
Zeker een aanrader!

marsbar

• Uitstekend

Ik heb hier een aantal keren gegeten. Elke keer weer prima gegeten, al komt de bediening soms wat onhandig (maar wel behulpzaam!) over. Ik kan met name de Turkse pizza\'s en de kleine hapjes aanbevelen.

Proever56398

• Goed

Ik heb hier diverse keren gegeten en altijd is het eten mij goed bevallen. Alleen vind ik de meze die je als voorafje kan bestellen erg weinig. Verder is het brood wat je bij het eten krijgt overheerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is hier perfect. Zeker het proberen waard!

Proever55564

• Goed

Aardige bediening, lekker eten. Tafels wat dicht op elkaar maar niet echt storend. Het niet roken deel rook naar luchtverfrisser dus toch maar gevraagd of we in het roken deel mochten zitten. Was allemaal geen probleem. Prima tent.

Maria Kanaria

• Uitstekend

Ik vind dit echt een geweldig zaakje! Ben er nu al vele malen geweest, en alle keren was het eten top en de prijs en bediening ook. Aardige mensen en een goede sfeer. Dit is echt mijn favoriete restaurant!

Proever49323

• Goed

Gewoon lekker eten. Vriendelijke bediening die ook grappig zijn. Ondanks dat de tafel gereserveerd was, mochten we er gaan zitten.

S. Mul-Paap

• Matig

Dünya is een aardig ingerichte lokanta (= eetcafé, dus geen restaurant) op een straathoek in een Rotterdamse volkswijk. Het hoofdgerecht (pittig gekruide meerval) smaakte goed. Een royale portie, simpel geserveerd met wat rijst en salade. Prijs-/kwaliteitverhouding was in orde. Maar als je een Turkije-kenner bent zoals ik zie je wel meteen dat Dünya helemaal niet Turks is. Het is een uiterst Nederlands eetcafé waar twee uiterst bête serveersters (eerste-jaarsstudenten?) bedienen. Mijn twee vrienden en ik zaten er al een half uur, zonder dat er een appetizer of iets werd aangeboden. Moet je eens in Turkije komen! Daar word je als gast onthaald. Hier niet. De bediening is uiterst ongeïnteresseerd. Geen behoeftepeiling tussendoor. Helemaal niets. Klanten komen toch wel (het was er vol en druk), dus waarom er moeite voor doen? Bij het weggaan waren we ook helemaal onzichtbaar. Moet je eens in Turkije komen .... \'Dünya dönüyor, sen ne dersen de, yillar geçiyor farketmesen de ...\'

Proever19880

• Goed

De dagschotel leek ons wel iets voor 6,50€ en dan ook nog kiezen uit twee mogelijkheden en daar hadden we geen spijt van. Prima gelegenheid om tegen een redelijke prijs te eten. Het eten mag van mij wel iets meer op temperatuur zijn, maar...toch lekker. Vriendelijke bediening.

Proever46931

• Uitstekend

goed eten, leuke sfeer, betaalbaar, een aanrader

agnes van schiedam

• Goed

Ik heb hier vorige keer met een grote groep gegeten en kan niet anders zeggen dat het heel erg lekker was, lekker pittig gekruid vlees, ruime porties en ook goed betaalbaar. Ook het personeel was erg vriendelijk en de Wc rook erg schoon en fris.

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!