a TripAdvisor company

1. Turks
  1. Toon telefoonnummer 010 243 06 69

riama

• Goed

Hier onlangs 2 keer gegeten met een groep van zes personen. De "reis om de wereld" genomen. Wat was dat genieten zeg! Een betere prijs/kwaliteit verhouding kom je in Rotterdam niet tegen. Uitgebreide selectie van lekkere voorgerechten, vervolgens een mixed grill en een heerlijke afsluiting.

Bediening is vriendelijk, en in tegenstelling tot een andere reactie hier, ontbreekt de kan met water niet.

Aanrader!

Mees1

• Redelijk

Lekker gegeten. Wel belachelijk dat er 7,50 voor een kan kraanwater wordt gerekend. De hygiene liet te wensen over; borden en metalen drinkbekers waren niet schoon. Stoelen en tafels plakte. Zonde! Toiletten waren overigens schoon.

tasteful12

• Uitstekend

Hier al meerdere keren heerlijk gegeten, voor mij 1 van de beste turkse restaurants in Rotterdam. Bediening is attent en vlot en het eten is super lekker vooral de mixed grill en de lamskoteletjes. Goede prijs/kwaliteit verhouding, ik kom zeker hier weer terug.

Karin Anne

• Goed

Heerlijk gegeten met een groep van 10 personen. Bediening werkt professioneel en met aandacht voor de gasten. Vooraf wordt gevraagd of er dieetwensen zijn en of er vegetariers in de groep zitten. Mooie waterkannen die zonder problemen worden bijgevuld. Heerlijke vleesgerechten met voor iedere smaak iets passends. Prijs/kwaliteitverhouding is super.

hanatje

• Goed

Paar keer hier gegeten. Het eten is telkens erg lekker en vooral de rijst(met chillipoeder!) is overheerlijk. Dagschotels zijn goedkoop + lekker. De dunya mix is goedkoop (5 euro voor 2 persosnen), genoeg en heerlijk. Erg aanlokkelijk om ze te nemen. Personeel is vriendelijk en staan steeds voor je klaar. Bediening is vlot en de open keuken staat er ook leuk bij. Ik zal hier zeker vaker komen! Aanrader is turkse pizza (pides) als voorgerecht delen met een of 2 anderen.

Proever33597

• Redelijk

Niet echt een bijzonder restaurant. Prima gegeten voor een prima prijs maar qua gezelligheid niet echt top. Tafels staan beneden wel heel erg dicht op elkaar.

Biefje

• Uitstekend

Voor mij het beste Turkse restaurant van Rotterdam! Goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke en vlotte bediening en super eten! Gezellige ambiance. Echt een aanrader.

Edwin V

• Goed

Gezellig restaurant waar het goed vol zat op de zondagavond. Wij hebben lekker gegeten en de rekening viel mee. Hier komen wij nog een keertje terug.

tevy

• Goed

Goed eten voor een nog betere prijs. Dagschotel al voor 6,95. Snelle bediening. Altijd druk dus wel reserveren.

marian667

• Goed

We zijn 3x bij Dunya geweest. De eerste keer hadden we een aantal warme voorgerechten genomen en die waren lekker en goedkoop. Je krijgt van de warme voorgerechten 3 stuks. Prima om met z'n tweeen te delen.
Ons hoofdgerecht was Specialiteit van Ons Dorp en dat is een aanrader. Je krijgt verschillende gegrilde gerechten op 1 schaal + groente en brood in een yoghurtsaus. Nagerecht vond ik qua hoeveelheid tegenvallen.
De tweede keer hadden wij een rijsttafel genomen. Dit krijg je geserveerd in 3 rondes. In de eerste ronde krijg je zelfgemaakt brood (echt heerlijk !!) met mezzes (niet zo bijzonder). De tweede ronde bestaat uit warme voorgerechtjes. De derde ronde was een tegenvaller want dat bestond uit een mixgrill. De mixgrill is minder goed uitgevoerd dan de Specialiteit van Ons dorp. Er was minder vlees en minder extra gerechtjes. De rijst was bij de tweede bezoek ook niet zo lekker als bij de eerste keer.
Bij de derde keer had mijn man gemarineerde eendeborst met humus en kaas (een grillgerecht). Dat is echt heerlijk. Ik zalf had een ovenschotel: lamsschouder in tomatensaus en dat was een tegenvaller. De vlees was heel klein gesneden en de tomatensaus was een beetje zuur en er zat geen smaak aan.

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.