Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lokanta Dunya

1. Turks

Lokanta Dunya

1. Turks
  1. Toon telefoonnummer 010 243 06 69

Proever67380

• Uitstekend

Eén van de betere Turkse (Koerdische) restaurants in Rotterdam kan ik inmiddels zeggen. Beide keren was het eten erg goed (vooral de mezze), de bediening attent en de sfeer top. Restaurant in leuke style vormgegeven. Gaan!

Proever66526

• Goed

Op het laatste moment besloten we uiteten te gaan en zijn we naar Dunya gegaan. De gerechten waren hier erg goed en smaakvol. Mocht je de avond willen eindigen met een nagerecht, dan moet je dit wel van te voren incalculeren. De nagerechten zijn bijna allen zoet en machtig. Dus je moet nog wel een gaatje over hebben.

Proever66459

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, het was erg druk op een donderdagavond, hele zaak zat vol. Hebben de dunyarijsttafel gegeten en dat is echt een aanrader. Ik kan niet tegen verse peterselie en koriander, heb dit gemeld en dacht in het begin er zal vast wel ergens iets overheen zitten, maar tegen mijn verwachting in werd alles netjes zonder deze producten geserveerd. Heel prettig en netjes. Bediening was ook netjes en attent. Kortom een uitstekende ervaring.

Proever64083

• Uitstekend

Al enige tijd één van onze favorieten. Goede bediening en altijd vers en goed eten. Zoals in Turkije gewoon is het vlees gehalte niet zo groot als we normaal kennen, maar hier krijg je toch wel een alleszins acceptabele hoeveelheid. De mezes zijn altijd goed en alleen daarom al de moeite waard.
Uniek is hier de uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Als je echt zin hebt in eenvoudig en eerlijk origineel eten kan je de dagschotel nemen, terwijl de a la carte gerechten al niet boven de 15 euro komen.
Het blijft onze favoriet hoewel de nummer 2 nu naast hen de deuren heeft geopend.

TL Rotterdam

Alles zeer smakelijk.
Mals vlees bij de mixed grill .
Lamsvlees echt lams en geen oud schaap...
Gratis kan met water ook zeer attent.

Prima prijs kwaliteit verhouding.
Hiervoor absoluut nog een extra punt!

Vriendelijke service en na het eten nog een koffie van de zaak.

Annen

• Goed

Al een paar jaar hier niet geweest, maar gisteren hadden ze ineens nog plek zonder gereserveerd te hebben. Erg lekker eten, ik vind de bediening goed. Ze waren bij ons even de wijn vergeten, later kregen we die van het huis. Aardig hoor.

Proever59004

• Uitstekend

Prima restaurant! Meerdere malen gegeten en steeds was het eten heerlijk en de bediening behulpzaam en vriendelijk!
Zeker een aanrader!

marsbar

• Uitstekend

Ik heb hier een aantal keren gegeten. Elke keer weer prima gegeten, al komt de bediening soms wat onhandig (maar wel behulpzaam!) over. Ik kan met name de Turkse pizza\'s en de kleine hapjes aanbevelen.

Proever56398

• Goed

Ik heb hier diverse keren gegeten en altijd is het eten mij goed bevallen. Alleen vind ik de meze die je als voorafje kan bestellen erg weinig. Verder is het brood wat je bij het eten krijgt overheerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is hier perfect. Zeker het proberen waard!

Proever55564

• Goed

Aardige bediening, lekker eten. Tafels wat dicht op elkaar maar niet echt storend. Het niet roken deel rook naar luchtverfrisser dus toch maar gevraagd of we in het roken deel mochten zitten. Was allemaal geen probleem. Prima tent.

Schrijf zelf een recensie over Lokanta Dunya in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lokanta Dunya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.