Kampong Kita

• 8.3

• 7.9

AlexanderDeGourmet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn hier wezen eten met een groep vrienden nadat we naar een film bij Pathe de Kuip waren geweest. Het is net als een Chinees wokrestaurant, maar dan met Maleisische gerechten, wat een welkome afwisseling is. Het is voordelig eten met het all-you-can-eat concept, maar de kwaliteit van het eten haalt het niet bij de kwaliteit van de betere toko's. De kipsate was bijvoorbeeld niet gemarineerd. De eiergerechten misten ook wat verfijning. De andere gerechten waren allemaal wel redelijk lekker.

Gegeten op 6 april 2014

gtx890
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 31 Maart bij dit restaurant wezen eten met mijn vriendin. Van tevoren gereserveerd. Reservering ging heel vlot en alles wat netjes geregeld. De Service wat ook top!. Eenmaal binnen werden we netjes opgevangen en netjes naar ons tafel begeleid. Er was veel keuze van de menu kaart. Zelf hadden we gekozen voor Kampong vlees schotel en Udang kari kampong . Het eten was erg lekker en werd binnen 15 minuten opgedient. De witte wijn was ook erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanraden. Ik zal hier zeker vaker terug komen.

Gegeten op 31 maart 2014

datproefje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even snel eten voor je naar de bioscoop gaat is hier prima. Erg aardige ontvangst. Na een aperitiefje voor zoon de kip piri en voor mij gado gado. Zeer snel geserveerd. Kip was heel lekker, de gado ook, wat vreemd dat dit een warm gerecht was. Ik ken het alleen als koude groenteschotel met warme pindasaus, maar wel lekker. Jammer van de casavechips, veel te pittig, op de gado hoort kroepoek of emping.Prijs/kwaliteit verhouding was in orde. We komen nog eens terug als we meer tijd hebben en dan nemen we het buffet.

Gegeten op 4 maart 2014

mgretl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alweer een tijdje geleden, dus op een zaterdagavond maar weer eens gereserveerd. Om 16.00 uur gebeld en we konden nog terecht. We namen het buffet voor een vaste prijs.
Soep en wat cassaves en miniloempia's. M'n vriend ging meteen voor het echte werk: sate van de plaat, m.n. de lamssate was lekker.
Het buffet wordt continu bijgevuld, het is niet vernieuwend, maar het smaakt prima. Pindasaus is lekker en de gebakken banaan knapperig.
De wok & gegrilde Lamskoteletjes kom ik maar niet aan toe, na wat saté van de plaat en gerechten uit het buffet zit ik vol.
Vers fruit zou het afmaken.
Maar al met al: lekker en prima eten: een terugkomer!

Gegeten op 12 oktober 2013

fijnproever2222
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gisteren voor de 2de keer gegeten. Zowel het buffet als de grill gedeelte waren beide keren lekker. De bediening was attent en vriendelijk. De "cendol" als toetje smaakte uitstekend.

Gegeten op 5 oktober 2013

Lekkerbek010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vond de prijskwaliteit verhouding hier prima.
Je kunt hier voor 1 prijs wokken ,eten van de grill en gebruik maken van het lopend buffet.
Het eten is hier lekker en van goede kwaliteit en er is voldoende keuze.Vooral de gerechten van de grillplaat waren erg lekker.
Het personeel hier was erg vriendelijk en behulpzaam.
De aankleding van het restaurant is netjes en sfeervol,alleen bij de grillplaat en wok is het wel een beetje krap zeker als het iets drukker is.

Gegeten op 31 mei 2013

Havik48
  • Recensies in de laatste twee jaar

We werden vriendelijk onthaald. Het moet gezegd, het personeel is uiterst behulpzaam. Ondanks dat we van het buffet gebruikt maakten, bood een personeelslid aan om een speciaal hapje samen te stellen (van het buffet) en aan tafel te brengen. Niets dan lof.

Het interieur is goed. Niet erg speciaal, maar wel voldoende 'hoeken', opdat je goed met een groepje ook normaal kunt praten.

Wat het eten betreft: je had het buffet, de wok en de grill (sate, e.d.). Het eten is gewoon goed, maar niet erg bijzonder. Hetzelfde kom je in andere restaurants ook tegen.
De Sate Kambing vond ik erg lekker. Ze hadden alleen een zoete ketjap-saus, had -wat mij betreft- best lombok in gemogen.
Ze pretenderen Maleisisch/Indonesisch te zijn. Dat is het dus niet. Er worden maar erg weinig Indisch kruiden gebruikt. Behoorlijk verhollandst. Voor mij is een test altijd de Tjendol. Daar hoort Daon-Salam in te zitten, maar hier dus niet.
Maar... zoals gezegd, zonder de Indische smaak, is het eten zonder meer goed te noemen.

Gegeten op 7 juli 2013

MichelZadelmans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 personen de rijsttafel met de naam van het restaurant geprobeerd. Heerlijk gegeten, hoewel de porties iets groter hadden gemogen. Bediening was vriendelijk en alert. Fijne ervaring. Aanrader!

Gegeten op 13 november 2012

moetwellekkerzijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was lekker...niet alles maar wel het meeste. De gehaktballetjes vond ik lekker , maar de spareribs bijvoobeeld niet.. Met zoveel verschillende maaltijden wil je natuurlijk alles proeven. Nu weet ik wat lekker is dus de volgende keer zal ik geen spareribs nemen. lopend buffet gedaan natuurlijk..de mensen heel vriendelijk en service gericht

Gegeten op 19 oktober 2012

Joost1801
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 30 december met onze 3 kinderen van 10, 8 en 4 na de film bij Kampong Kita gegeten. Prettige ontvangst en begeleid naar een gezellige ronde tafel. Toen kon het buffet feest beginnen. Een hoeveelheid van lekkernijen om uit te kiezen of een ruime keuze uit basis ingrediënten voor een ter plaatse klaargemaakt roerbak feestje op je bord. Prima gegeten, vlotte bediening van drankjes en erg leuk ook met de kids.

Gegeten op 30 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Kampong Kita in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Kampong Kita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!