a TripAdvisor company

foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 1 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 2 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 3 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 4 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 5 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 6

La Salute Ristorante

1. 7,8 10 1 36

2. 7,7

3. 7,1

jan787

Eten bij Salute staat garant voor een geslaagde avond. Eten is altijd top, bediening vriendelijk en vrolijk, aankleding is echt Italiaans! Ook voor dieetwensen kan je hier prima terecht!
Aanrader. Ik kom er regelmatig, en blijf ik doen...

Gegeten op 14 juli 2016

Smulaap

La Salute moet het duidelijk hebben van de glorie van vroeger en de naam die ze daaraan hebben overgehouden. Helaas is inmiddels deze glorie vergaan....de pizza was zeer gewoontjes, zonder lekkere knapperige korst. Mijn partner had zwaardvis waar de graten nog in zaten en die overgoten was door de kappertjes. De chagrijnige ober keurt je geen blik waardig, en zet zelfs de drank op tafel terwijl hij de andere kant op kijkt. Daarbij is hij tot 2 keer toe iets dat we besteld hadden vergeten te brengen. We zaten in de tuin, die zeer dringend een opknapbeurt nodig heeft. Wat een verschil met de lunchroom! Hier zien ze ons absoluut niet meer terug.

Gegeten op 10 juni 2016

Smaaksma

La Salute is een soort tijdscapsule, een Italiaanse grot in Rotterdam, waar veel voetballers kwamen en komen. Aan de muur hangen foto's met handtekeningen van Cruijf, Koeman, Pelle en dat was voor onze oudste zoon een feest. De andere twee hadden genoeg ruimte om te bewegen en vragen te stellen. Het personeel was lief en vrolijk. Ik vond dat we best lang moesten wachten op het eten en het eten zelf, viel me tegen. De ossehaasstukjes waren droog en de saus was grof. Ik denk dat die van truffelolie en niet truffel was (?), maar ik ben geen expert. De kinderen vonden de pizza's heerlijk (maat klein is groot genoeg voor een flinke eter!). Ze konden hem geen van allen op en mochten de rest in een doos mee naar huis nemen. Mijn man had overigens een heerlijke pizza carpaccio.

Ik heb 2 keer in het restaurant gegeten en beide keren viel dta tegen. Máár...ik heb ook twee keer van de catering gegeten op een verjaardag (omg, de truffel lasagna) en dat was verrukkelijk! Veel beter dan in het restaurant, maar misschien had ik precies dezelfde gerechten moeten nemen om dat echt te beoordelen.
Tussen mijn eerste en tweede bezoek zat een paar jaar. De zaak is steady in kwaliteit. Sfeer is altijd goed, kindvriendelijk, beetje prijzig, vooral omdat je tegenwoordig op andere plekken in Rotterdam voortreffelijke pizza's en pasta's kunt krijgen, maar ach, het is ook een stukje Rotterdamse geschiedenis.

Gegeten op 8 juni 2016

rene195

Toen wij aankwamen was het restaurant tjok vol. Een misverstand met de afgesproken tijd maar na 5 minuten konden we aan tafel zitten. Mijn lamsvlees gerecht was een bijzondere uitzondering in de restaurants van heden - er werd volop aardappelen en groenten geserveerd bij de vlees. Echt lekker lamsvlees, zonder bijsmaak. Mijn partner had een pizza die lekker kruidig was. De toetjes zijn ook lekker groot.
De inrichting is niet modern maar past wel bij La Salute. Ondanks de vriendelijk bediening die soms traag was, was dit uiteindelijk geen straf. Eén ober was gezellig gek en verraste iedereen met meerdere liedjes terwijl hij gitaar speelde. Op een gegeven moment was iedereen aan het zingen. Echt een gevoel van "ons kent ons", lekker Italiaans familie gevoel.
Hier komen wij zeker terug, zo'n gezellige avond eten heb ik in jaren niet meer gehad.

Gegeten op 1 mei 2016

gooke

Eigenlijk is La Salute een dorpsrestaurant in Hilligersberg.
De aankleding is al jaren hetzelfde, houten tafeltjes familie foto's aan de muur. Vrolijke Italianen (of hun Nederlandse vrouw) die de bediening regelen.
Wij aten Vitello Tonato en coquilles vooraf (dagspecialiteit). Beiden ok maar niet bijzonder. De Vitello wat dik gesneden en de coquilles verdronken in de smaak van de saus en waren te lang gebakken. Als hoofdgerecht kozen we lamskoteletjes en sliptong. De sliptongetjes waren lekker. De lamskoteletjes hadden weinig vlees en waren te ver gebakken, waardoor te droog.
Al met al vonden we het eten dus behoorlijk tegen vallen. Om ons heen zagen we veel lekkere pizza's voorbij gaan. Als we nog eens terug komen dan gaan we voor een pizza.

Gegeten op 27 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Klacht numer 010 4221122 libero. Lo Monaco grazie

Mkroken

Wederom heerlijk gegeten, nieuwe kaart en 3 nieuwe gerechten genomen en was heerlijk. Koffie is altijd ok en de limoncello overtreft de bediening niet maar zo verschrikkelijk lekker. Echt een aanrader.

Gegeten op 29 mei 2016

Ray-47

Heerlijk in de tuin met zn 4 en pizza gegeten. Gezellig , heerlijke pizza! Vriendelijk personeel.
Geen standaard pizzeria! Top!

Gegeten op 11 mei 2016

mary62

Nu in de tuin van Restaurant La Salute ! Heerlijk eten , lekker wijntje erbij en een service , die je thuis voelt komen ! Een beetje vakantie in Hillegersberg .

Gegeten op 9 mei 2016

Raelie

La Salute is een gezellig restaurantje in Hillegersberg. Er hangt een typisch Italiaanse sfeer, waarbij de service zo nu en dan wordt begeleid met mooi gitaarspel. Met gezellige bombarie worden de gerechten op tafel gezet. Ik heb genoten van een verse pasta (linguine) met kreeft. De pasta en de saus waren heerlijk. De kreeft was goed bereid, maar had ietsje korter in de pan gemogen. Complimenten dat er goed rekening werd gehouden met de allergieën en dieetwensen. Al met al hebben we een heel gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 23 april 2016

marco268

Na lange tijd weer eens lekker wezen eten bij La Salute. Zelfs op dinsdagavond is de sfeer geweldig. Heerlijk voorgerecht besteld en het hoofdgerecht was ook weer toppie Daarna heerlijk met de fles limoncello op tafel met ze alle als 1 familie zitten na tafelen.

Gegeten op 19 april 2016

Schrijf zelf een recensie over La Salute Ristorante in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over La Salute Ristorante. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.