a TripAdvisor company

foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 1 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 2 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 3 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 4 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 5 foto's van La Salute Ristorante in Rotterdam - 6

La Salute Ristorante

2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 010 422 11 22
  2. www.lasalute.nl

Jeannette54

Totaal onverwachts gisteravond bij La Salute gaan eten met zijn 4en en ik moet zeggen dat wij aangenaam verrast waren. Bediening heel joviaal en vriendelijk, speelden goed op onze vragen in. Eten was erg lekker. Wij hadden als voorgerecht een antipasto misto di carne die mooi werd opgediend en daarna nog een ansjovis pizza, een insalata caprese en vitello tonnato, als nagerecht de profitterol. Zomaar op een gewone maandagavond ook nog eens leuk geïmproviseerde muziek op de piano en gitaar.....Hoe speciaal kan een etentje dan worden op de maandagavond? Zeker een zaak om terug te komen.

Gegeten op 8 februari 2016

mflores

een leuke eettent in Hillegersberg met een authentiek sfeertje. In eerste instantie verwachtte ik geen bijzondere kwaliteit aangezien het interieur wat sleetse uitstraling had.
Het eten was goed bereid, smaakvol met goede ingrediënten. De ober nam zijn vak serieus, en was professioneel bij het serveren. Er is een ruimte voor kinderen met toezicht (oppas). De oppas vonden wij niet zo vriendelijk, maar dat terzijde.
Er werd live muziek gespeld en dat was super leuk. Aan het einde kregen wij een limoncello van het huis. Wij hebben er met 2 gezinnen gegeten.

Gegeten op 21 november 2015

jahangul

Gezellig met mijn man en kinderen lekker gegeten bij La Salute!
Oh wat was het gezellig!!!
Wat was het toch een gezellige en leuke Siciliaanse sfeer!
We voelden zich gelijk thuis.
Er was een man die ging live gitaar spelen en zingen bij ons aan tafel.. echt FANTASTISCH!! Ik had heerlijke zalm lasagne op!
Ik raad dat iedereen aan!
Mijn man had kalfsoester met kastanje en porcini's genomen en dat was ECHT verrukkelijk!
De kinderen namen allebei pizza funghi, eerlijk is eerlijk het was de lekkerste pizza die zij/wij ooit hebben gegeten in Nederland.
Er was een super leuke kinderkamer waar de kinderen konden spelen met een leuke en gezellige oppasser.
Als dessert koos mijn man chocolade soufflé en ik tiramisu fragola (aardbei), de kinderen namen allebei een kinderijsje.
Nogmaals het was heerlijk! We hebben nog nooit zo lekker gegeten!
La Salute staat bij ons op nummer 1 in de lijst!
We komen voor kerst weer bij jullie eten!
Bedankt voor alle service en lekkere eten!
Tot snel!

Groetjes van Jahangul en Riccardo

Gegeten op 27 november 2015

ROOSENSCHOON

Op zondag 7 November 2015 hier wezen eten. Moest even snel, want had later in de avond een afspraak. Stond op mijn lijstje van Italiaanse restaurants welke ik graag af wilde strepen. Met 2 andere mensen pizza gegeten. Paar drankjes genomen. Niets op aan te merken. Gezellige zaak, prima eten. Kom gauw hier terug om andere gerechten te proeven. De zaak zat bijna vol. Er hangt een sfeer van ons kent ons.

Gegeten op 8 november 2015

Mootju69

Eten bij La Salute is niet chique maar wel heel gezellig met super vriendelijk personeel. De houten stoeltjes en tafels staan dicht bij elkaar en zijn erg eenvoudig maar de Lasagna Tartufo is daarentegen goddelijk! Wat is dat een prachtig gerecht.
Vooraf een anti pasti met kaas (o.a. parmezaanse kaas) en mooie proscutto/serrano ham, erg lekker.
En ze hebben hier een heerlijke Ripasso wijn.
Alles voor een lekker en gezellig avondje uit.

Gegeten op 10 november 2015

Proever77182

La Salute heeft ook een lunchroom aan de overkant van de straat.
En die is heel behoorlijk. De panini zijn bijvoorbeeld wat je daarvan mag verwachten en de pasta van de dag, in dit geval de penne carbonara, was goed van smaak en rijkelijk fors in de portie.
De bediening is dan wel niet echt Italiaans vriendelijk, meer Rotterdams, maar de rekening is dat wel.

Gegeten op 12 november 2015

patrick227

La salute is een super gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten, waar de bediening top is, en waar je in een heerlijke Italiaanse sfeer kan vertoeven. Zelf ben ik een fan van de heerlijke ossenhaas in truffelsaus met een heerlijke zelf gemaakte Limoncello erbij en we komen er erg graag, ik zeg zeker de moeite waard om eens langs te gaan!

Gegeten op 5 november 2015

hans570

Ik kan wel zeggen dat het eten een 10 is, maar wat is een 10 als je dat soort zaken uit wil drukken in een getal. Eerlijk echt Italiaans eten met genoeg keuze voor zowel heel simpel als wat meer fijnproeverij. Eigenlijk kun je ook altijd wel iets vragen ook al staat het niet op de kaart. De bediening is ronduit super gezellig en attent. Echt Italiaans, vrolijk en met kennis van zaken en ook al zit het bomvol ze blijven op je letten. Heerlijk en betrouwbaar en dat is wat ik zoek bij een avondje uit eten. TOP dus en wij blijven komen.

Gegeten op 9 oktober 2015

WouterJansen

Vooraf anti pasta en apart vitella tonato, als hoofdgerecht drie soorten pasta waaronder pasta ossenhaas met truffel. Het is ongewoon lekker. Als dessert tiramisu met pistache en sisciliaanse canoli speciaal gemaakt door de eigenaar "don" Libero..! De hele avond zijn we op onze wenken bediend en was alles perfect van smaak. Dit is dé Italiaanse verwennerij bij uitstek..! Mile grazie!

Gegeten op 19 september 2015

HappyFarmer

Van de week voor het eerst bij La Salute gegeten, maar wat een ervaring! Bij binnenkomst al onder de indruk van de entourage, allemaal lijsten aan de muur met foto’s en gesigneerde Feyenoord-shirts. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, de eigenaar staat in de keuken, maar neemt de moeite om bij zijn gasten aan te schuiven om even kennis te maken en te vragen hoe alles smaakt. Gekozen voor uiensoep vooraf en als hoofdgerecht had ik gegrilde tonijnsteak en mijn tafelgenoot kalfsoester. Allebei zeer smaakvol, een goed gevuld bord en zelden zo lekker gegeten bij een Italiaans restaurant. Als afzakkertje nog verrast met door oma zelfgestookte Limoncello… Zeker een aanrader en ik kom hier terug!!

Gegeten op 1 september 2015

Schrijf zelf een recensie over La Salute Ristorante in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over La Salute Ristorante. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.