Tapas Parador

• 6.3

• 6.5

MrsAwesome
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij vonden het erg duur. Voor 4 personen meer dan €150. Wel hadden we veel gedronken, maar dit was nodig omdat het eten erg gezouten was...Het was mij voor de 1e keer tapas en ik vond het niet erg bijzonder. Sterker nog: het was uitermate saai eten. Bediening was aardig.

Gegeten op 22 maart 2014

duncanb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier de afgelopen jaren diverse keren naar volle tevredenheid gegeten (van 2 pers. tot groepen à 20 pers.), ook vanavond met 5 personen was weer een uitstekende en gezellige ervaring.
Dit keer gebruik gemaakt van het menu gevolgd door een dessert waar wij ruim voldoende aan hadden, maar wellicht zouden "grote" eters nog een losse tapa bij bestellen.
Als vers, smaakvol, kwaliteit in een prima ambiance belangrijk zijn, kan ik dit restaurant zeker aanbevelen!
Dat ik geen 10-en geef is alleen omdat er altijd nog wat te wensen mag blijven.

Gegeten op 6 februari 2014

olaf16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit Tapas restaurant vinden wij erg duur, zeker gezien de kwaliteit van de producten en de gerechten. Het was allemaal niet slecht, maar de bediening doet het wat mij betreft de spreekwoordelijke das om.

Dranken staan niet op de kaart, eten wordt niet tegelijk opgediend, en dan bedoel ik per persoon, glazen worden niet bijgevuld, of zelfs naar gevraagd, tot 2x toe verkeerde Tapas geserveerd, saus vergeten en de garnalen werden opgediend in een hete pan, die dus veels te lang staan na te garen... De Patatas Bravas waren heerlijk alsmede de Ossenhaas puntjes. De Lamskoteleten te vet, maar misschien hoort dat zo... De gehaktballen leken voorgebakken en vervolgens in de magnetron opgewarmd.

Uiteindelijk voor 2 personen en een kind van 3 in totaal €82,50 afgerekend. Ik heb daar wel spijt van, te duur, te pretentieus, maar geen kwaliteit. Sorry, maar zo is 't.

Gegeten op 19 januari 2014

jmpietersma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het verrassingsmenu begon veelbelovend, maar de gerechtjes die daarna kwamen haalden het niveau niet. Weinig creativiteit, laatste schaaltje betrof een portie eenvoudige kippenpootjes.... Verrassingsmenu had meer weg van een budgetmenuutje, dan van een kennismaking met Tapas...
Bediening is niet gastvrij, loopt meer zelf leuk te zijn dan dat ze de gast in de watten leggen.

Gegeten op 18 januari 2014

Mariekarin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toen we binnen kwamen werd er al moeilijk gedaan over waar we gingen zitten. Uiteindelijk hadden we een plek (er was meer dan genoeg plek, maar we mochten met zijn tweeën alleen aan een twee persoons tafel zitten).
We bestelden wat drinken en even later de tapas. De tapas was gewoon geen tapas te noemen. De gehaktballen zaten in de ketchup, op de tortilliachips zat een halve tomaat en een plukje kaas en de gerechten waren relatief duur.
Toen we aangaven dat we het eten matig vonden, liep de bediening gewoon weg!
We hebben dan ook verder niks meer besteld, hebben betaald en zijn weg gegaan.
Uit eten gaan hoort een klein feestje te zijn en dit was alles behalve dat.

Gegeten op 14 december 2013

Welkomlin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond voor het eerst en zeker ook voor het laatst hier tapas wezen eten, wat een aanfluiting. Deze tent is niet restaurant waardig.

Het begon al met het niet gastvrije welkom door de gastheer Arno. We vroegen om een gezellige tafel (we hadden gereserveerd), maar dat was niet mogelijk en dit terwijl het halve restaurant leeg was.
Ik kreeg een lullig glaasje rode wijn, wat achteraf niet erg was, want hij was toch niet lekker.

De kaart was erg karig, maar de uitvoering van de gerechten was ronduit slecht en een aanfluiting.
Geen fantasie, kleine porties, matige producten. Met ons commentaar dat we het erg matig vonden werd totaal niets gedaan.
We hebben afgerekend en zijn weg gegaan, maar ons zien ze nooit meer terug.
Grote afrader dus.

EdJ78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier nu enkele malen lekker en gezellig gegeten. De kwaliteit van de producten is redelijk tot goed. Niet zo ontzettend vet als bij sommige andere Tapas restaurants.
De bediening is aardig en attent, de sfeer in het restaurant is prima.

De laatste keer hadden we een royal menu. De voorgerechten waren erg koud. We hebben het dus even een half uurtje laten staan om beter te kunnen proeven. De kwaliteit hiervan was redelijk, maar je kon proeven dat het van tevoren al was gemaakt.
De warme gerechten waren erg lekker. Vooral de gamba's in 43 saus waren erg lekker.

Het is gewoon een gezellig restaurant waar je heengaat om gezellig en ongedwongen te eten.

Gegeten op 25 juni 2013

Sabamum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gekozen voor royal parador. Leuk opgediend maar vlak van smaken, matige kwaliteit van de ingredienten. Te weinig kwaliteit voor de prijs, 25 euro.
Bediening wel vriendelijk.

Gegeten op 19 juni 2013

ham
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Tapas Parador. De bediening is erg vriendelijk, hier begrijpt men echt wat een goed gastheer is.

Gekozen voor het Royal Parador menu. Naast de dingen die je bij tappas zal verwachten ook veel gerechten gekregen die ik zelf normaliter niet zou bestellen, maar stuk voor stuk erg lekker! Ik ga vaker tapas eten in de regio en dit is wat niveau betreft echt een stuk beter dan wat ik elders krijg! Het is niet goedkoop maar de prijs kwaliteit verhouding vind ik gewoon goed.

De locatie is prima, makkelijk parkeren voor de deur en het pand is vrij nieuw en erg sfeervol ingericht. Een pluspunt van deze locatie vind ik dat als je naar de garderobe of de toiletten loopt je bij de keuken naar binnen kan kijken. De keuken zag er dan ook erg netjes en schoon uit!

Gegeten op 13 februari 2013

veertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

In aanvulling op mijn recensie van een half jaar geleden: Parador heeft nu ook wat meer goedkopere gerechten op de kaart staan waardoor de prijs-kwaliteit wat meer in verhouding is komen te staan. Ook een aantal nieuwe hapjes op de kaart erbij. Vooral de lamsrollade met saus van blauwe bessen is overheerlijk. Wij hebben weer lekker gegeten en komen zeker weer eens wat vaker langs.

Gegeten op 13 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Tapas Parador in Leusden

Schrijf hieronder je recensie over Tapas Parador. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!