Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Chinese Lange Muur

1. Chinees

De Chinese Lange Muur

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 0168 464 200

rené119

met familie hier gegeten ( 11 pers.), het restaurant ziet er keurig uit. Gekozen voor buffet .Het eten was minder de :tomatensoep was ronduit slecht !! Zes man kozen voor deze soep en vier lieten deze staan. Het buffet had niet veel keuze en de smaak was vlak. de nagerechten ijs en vruchten waren wel oké, al waren de vruchten denk ik niet vers (blik, pot).
De bediening leek ook niet erg veel zin te hebben in de avond. Terwijl wij er nog zaten werd er om ons heen al schoongemaakt om te gaan sluiten.

Gegeten op 31 mei 2014

maarten22

Gewoon prima eten bij deze chinees. Niets bijzonders, maar wel lekker. Het voorgerecht (een loempia) is enorm groot. Goed klaargemaakt, niet vet en met een verse inhoud. Het hoofdgerecht was een Ti Pan gerecht van het huis. Bestaande uit 3 soorten babi pangang of 3 soorten vis. Beide prima! Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Met z'n tweetjes zeer uitgebreid gegeten voor slechts 67 euro, incusief 6 goeie tapbiertjes.

Gegeten op 17 augustus 2013

bambie222

• Goed

maar het eten bij de chineese lang muur was eerlijk altijd warm ik ken vele chinees restaurant maar bij shirley mm lekker er is maar een goed e chinees fijnaart voor treffelik

bierkens

on deskundig personeel
alles was koud en zeer zeker niet lekker.

gatso24

• Goed

De "Frans Bauer" Chinees. De inrichting is erg standaard maar een aantal gerechten zijn erg lekker. Vooral de TiPan gerechten zijn smakelijk. Bediening is netjes maar zeker niet op professioneel niveau, maar daar is het restaurant niet naar. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

j.luijendijk

• Slecht

ik heb net bij de chineese lange muur een chinese rijstafel gehaald en het was slcht tot zeer slecht,het was koud de sate`was niet te eten de bami was koud alles is zo de kliko in gegaaan ,daar ga ik dus nooit meer iets halen

Schrijf zelf een recensie over De Chinese Lange Muur in Fijnaart

Schrijf hieronder je recensie over De Chinese Lange Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.