De Chinese Lange Muur

• ?

• ?

maarten22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon prima eten bij deze chinees. Niets bijzonders, maar wel lekker. Het voorgerecht (een loempia) is enorm groot. Goed klaargemaakt, niet vet en met een verse inhoud. Het hoofdgerecht was een Ti Pan gerecht van het huis. Bestaande uit 3 soorten babi pangang of 3 soorten vis. Beide prima! Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Met z'n tweetjes zeer uitgebreid gegeten voor slechts 67 euro, incusief 6 goeie tapbiertjes.

Gegeten op 17 augustus 2013

bambie222

• Goed

maar het eten bij de chineese lang muur was eerlijk altijd warm ik ken vele chinees restaurant maar bij shirley mm lekker er is maar een goed e chinees fijnaart voor treffelik

bierkens

• Slecht

on deskundig personeel
alles was koud en zeer zeker niet lekker.

gatso24

• Goed

De "Frans Bauer" Chinees. De inrichting is erg standaard maar een aantal gerechten zijn erg lekker. Vooral de TiPan gerechten zijn smakelijk. Bediening is netjes maar zeker niet op professioneel niveau, maar daar is het restaurant niet naar. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

j.luijendijk

• Slecht

ik heb net bij de chineese lange muur een chinese rijstafel gehaald en het was slcht tot zeer slecht,het was koud de sate`was niet te eten de bami was koud alles is zo de kliko in gegaaan ,daar ga ik dus nooit meer iets halen

Schrijf zelf een recensie over De Chinese Lange Muur in Fijnaart

Schrijf hieronder je recensie over De Chinese Lange Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!