Thai Food Express

• 7.9

• 7.3

carmen1405
  • Recensies in de laatste twee jaar

De eerste keer dat we hier kwamen. Het ziet er ietwat oud uit toen we binnen kwamen. Personeel is wel erg vriendelijk en correct. Na afloop kwam ie zelf nog even een praatje maken. Het voorgerecht was de mix van Thaise hapjes. Deze waren heerlijk. Ze waren in goede olie gefrituurd en de satesaus die erbij zat was ook prima. Het hoofdgerecht was ook erg lekker. Elke hap die je neemt waan je je in Thailand. De gebruikte kruiden proef je erg goed, geen overheersende sauzen die je bij veel Thaise restaurants krijgt. Prijs/kwaliteitverhouding was ook prima. Je krijgt waar voor je geld.

Gegeten op 2 februari 2013

misty
  • Recensies in de laatste twee jaar

Great food, just posted here in the Netherlands. So the next 3 years i know where to go for Thai Food. Also nice place to go with my kids. They don't make a prob for the mess they make.

Gegeten op 31 oktober 2012

FraBu

• Uitstekend

Super intiem restaurant, vooral na hun recente verbouwing. Neem de tijd vooral want alles wordt vers gemaakt

nukebu

• Uitstekend

Ondanks eerdere meningen hier wezen eten. Ondanks dat ze aan het veranderen zijn van eethuis naar restaurant heb ik hier uitstekend genoten van het eten van steeds vers gemaakt werd. Het is maar een kleine zaak maar de kwaliteit is zeer goed getroffen. Hier zien ze me wel vaker terug

Proever21344

• Matig

geen restaurant om gezellig uit te eten, is meer een friture.
Prijs kwaliteit verhouding niet goed.
Kleine hoeveelheden grote prijzen.
geen aanrader.

foodjunkie

• Slecht

Eerste keer was het niet lekker. Vis was erg vettig (gefrituurd). Kleine porties. Begeleidende saus was flauw van smaak. Satésaus veel te stroperig. Tweede kans gegeven maar wederom een teleurstelling. Vis was deze keer nog slechter klaargemaakt.

sharp

• Goed

Goede thaise gerechten. Laat bij voorkeur eten bezorgen, want ook al ben je kort in de zaak je kleding ruikt sterk naar frituur.

Fleur29

• Matig

Afhaalthai, niet geschikt als restaurant. Eten zal vast goed zijn maar wij wilden op een zaterdagavond uit eten. Dan is dit geen geschikte plek.

berdon1960

• Uitstekend

ben pas hier komen wonen, maar door de zeer goede kwaliteit van de maaltijden en de open vriendelijkheid van de thaise kok (aree) zien ze me hier vaker terug. Echt een aanrader. Normaal vindt je zo;n zaak alleen in een wereldstad en niet in een plaats als brunssum

mark&wendy

• Uitstekend

De thaise dame heeft geen geheimen in haar open keuken. Alle gerechten worden met verse producten bereidt. Wij komen hier graag om van de heerlijke menu's te genieten. Elk gerecht smaakt, proeft anders. Van pittig tot zoet zuur. Heb je vragen over het een of ander stel ze en je krijgt een menu op maat.

Mark

Schrijf zelf een recensie over Thai Food Express in Brunssum

Schrijf hieronder je recensie over Thai Food Express. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!