a TripAdvisor company

foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 1 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 2 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 3 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 4 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 5 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 6 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 7 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 8 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 9 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 10 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 11 foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 425 75 02

Rijke smaken

De chef toont zich bij Pasta Genova dagelijks een ware kampioen van de Genovese keuken en verweeft deze op spannende wijze met moderne invloeden. Zoals het een echte Italiaan betaamt, verliest hij daarbij nooit de rijke culinaire traditie van zijn Genua uit het oog. Daar hebben ze van oudsher de beschikking over het beste wat land en zee te bieden hebben. Het resultaat: een veelzijdige keuken vol gerechten die je in een oogwenk naar het zonnige Italië te transporteren.

geert91

Restaurant is overgenomen en helaas is de bijzondere sfeer en de Italiaanse keuken verdwenen. Ongeinspireerd en smakeloos.

Gegeten op 29 april 2016

CharlyB

Overheerlijk, gezellig en professioneel zijn maar enkele woorden die het restaurant Pasta Genova beschrijven. Het charmante restaurant trekt je aandacht al vanop straat. De bediening is uiterst vriendelijk en het eten is verrassend en heerlijk. Een echte must voor in iedere stad.

Gegeten op 26 maart 2016

Mootjebr

Via online reservering

Hier vrijdag voor de eerste keer gegeten met 4 volwassenen en 4 tieners, nadat we al van diverse mensen positieve verhalen hadden gehoord over Pasta Genova.

In eerste instantie schrokken we een beetje, omdat we bij binnenkomst te horen kregen dat vanwege een aantal veranderingen in de keuken in de afgelopen week, de menukaart grotendeels niet beschikbaar was en dat werd aangeraden het 3-gangenmenu te kiezen. Beetje teleurgesteld, maar goed ..... we waren er al en hoopten maar op het beste.

Dat is helemaal goedgekomen! We hebben werkelijk heerlijk gegeten! Daarnaast was de iets oudere, blonde dame in de bediening een geweldige, vriendelijke en behulpzame vrouw, waar je je meteen bij op je gemak voelt. Er werd voor één van de tieners nog een "speciale" pasta in elkaar gedraaid, omdat hij een wat moeilijke eter is. En hij vond het heerlijk!

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 5 februari 2016

RoSimone

Heerlijk gegeten . Was alleen niet mogelijk om a la cart te eten. De kok was vrij!! Dat blijken ze soms te doen.
Maar goed het menu wat aangeboden werd was ook buiten gewoon lekker.
Personeel vriendelijk.
Enige punt van kritiek betreft een persoon die de hele avond tegen de bar zat te hangen in zijn trainingsjack.
Even geinformeerd was wie die gast was. Het bleek de eigenaar te zijn die af en toe de keuken de in dook om het nodige commentaar te leveren. En om vervolgens weer aan de bar te gaan hangen.
Vriendelijk mee gegeven aan de bediende dat ik het een nogal storende factor vond.
Laat hem lekker thuis tegen de toog gaan hangen.
Voor de rest geen commentaar want het eten was erg lekker.

Gegeten op 30 januari 2016

52rob

Via online reservering

Via AH actie weer genoten van een keurig verzorgd diner. Zowel anti-pasti als ook tussen- (heerlijke ravioli) en hoofd (vis) waren goed op smaak. Scroppino tussendoor en een limoncello na maakten het weet tot een geslaagde maaltijd. Hoewel nagenoeg de gehele keukenbrigade is vervangen, nog steeds een aanrader.

Gegeten op 28 januari 2016

Jantjebetonn

Ik zelf hou niet van recensie's schrijven maar nadat ik vanavond gegeten had bij het restaurant kon ik niet geloven wat voor mooie cijfers hier op de website staan, pure onzin! Eten was slecht, en weinig!, het was te eten maar echt niet lekker.. Daarnaast stak onze ober ook nog bijna een mes in iemand haar oog... Toen we naar mayonaise vroegen was het ook nog eens een "vloek" om mayonaise te vragen bij een italiaans restaurant?!! Waarom serveer je dan gebakken aardapppelen?... Wat een koekebakkenrestaurant. Ow ja: de sfeer was slecht en de vloer beweegt mee als mensen langslopen... Mijn advies: eet bij je schoonmoeder!

mhordijk

Via online reservering

lekker eten, bediening beetje slordig. hadden niet goed begrepen dat we moesten kiezen tussen ah menu en a la carte. we hadden al uitgezocht en doorgegeven toen ze daar mee kwamen. vrij lang gewacht op de gerechten, die erg lekker waren. uiteindelijk voor 3 personen € 163,00 betaald, veel wel tegen.

Gegeten op 26 januari 2016

RoelandFotograaf

Mwaaaaah, een grote gaap. Ik woon 7 jaar in Rotterdam, en om een of andere reden heb ik nog geen tijd gehad om hier te eten. De voorgaande 7 jaren had ik best nog even door kunnen trekken. Aardig personeel, maar niet bijzonder. Aardig eten (vega) maar niet bijzonder. Goede wijn. Onvoorstelbaar slechte stoel.

Gezelschap was leuk, als altijd, maar dat is niet aan het restaurant.

Het eten was beetje vlak van smaak, en redelijk inspiratieloos. Deze tent moet eens goed tegen het licht gehouden worden en risico's gaan nemen.

Gegeten op 14 januari 2016

Anouk-Rossen

Via online reservering

Het lekkerste gerecht was de tweede gang: ravioli met truffel en parmezaanse kaas, hmmmmmm! Wel heel jammer dat we bijna een uur op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten, ze leken ons even vergeten te zijn.

babettehamers

Via online reservering

Het eten was gewoon goed, een gezellige sfeer en de tafel mooi gedekt met een wit stevig kleed. Wel helemaal volgeboekt. En dat maakte dat je tussen de gangen door iets te lang op je eten moest wachten. Maar liever dit, dan dat je van je tafel wordt weggekeken. Opmerkelijk vond ik de grote hoeveelheid groenten, nog smakelijk ook, bij het hoofdgerecht. Dat zie je niet vaak meer. En als liefhebber van groenten vond ik dit zeer prettig. Je jas werd bij binnenkomst keurig voor je weggehangen en bij het weggaan de ouderwetse service van 'in je jas worden geholpen'. Al met al een goede avond waarop wij kunnen terugblikken. Het geld waard.

Schrijf zelf een recensie over Pasta Genova in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pasta Genova. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.