Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 425 75 02

52rob

Via online reservering

gegeten via Iens diner deal. Voorgerecht was prima, echter tussengerecht (gehakballetjes) was droog, met weinig smaak. Hoofdgerecht (pasta met paddestoelen, truffel en spekjes) viel helaas tegen als gevolg van overheersende spek smaak. Bediening is informeel, maar prima, wijnen ook keurig, gelukkig ook gewoon kraanwater beschikbaar. Al met al niet datgene dat we gewend zijn van dit restaurant en zeker niet de brutoprijs waard. Jammer!

Gegeten op 10 oktober 2014

HoekH

Via online reservering

Genieten van het echte Italie! Zowel keuken als personeel is puur Italiaans, inclusief taal. Wie zich weer even in het echte Italie wil wanen, moet hier zeker eens een hapje en drankje doen (heerlijke prosecco, mooie pure rode wijn 'Sedara' uit Sicilië, fantastische gerechten en proeverijtjes)

Gegeten op 11 oktober 2014

lidwien010

Via online reservering

Wij waren zo teleurgesteld! Een verjaardagsetentje.. afgeprijsd met Iens . Ooit waren we hier zo welkom en gastvrij ontvangen. Dat herinnerde ik me.. vandaar..Het zou € 60 waard zijn. Nou ...zucht... het voorgerecht van de visliefhebbers was goed, vooral de zalm. En daar hield het mee op. Het vleesvoorgerecht was saai, de vijgen smaakten naar niets en de klap op de vuurpijl, doorgekookte pasta bij de kreeft en een droge kreeft voor de vismensen... saai, niets erbij. het klinkt wel lekker, kreeft, maar dan moet het ook wat hebben. En de truffelpasta was slap en smaakte vooral naar spekjes. De tiramisu was een grote slagroomsmeuige taart... Kortom, mijn verjaardagsetentje doen we over, thuis, als ik zelf de kok ben, want ik kook lekkerder..ook volgens mijn gezelschap.
Gastvrij was het niet..we werden in een zakelijk gevoel ontvangen.. zo van oh daar heb je weer van die iens-mensen, dat weet ik natuurlijk niet of ze dat dachten, maar zo ervoer ik het wel. Zakelijk, koud, snel, met een aantal onervaren jonge mensen die de bestellingen op tafel zetten... Helaas niet meer voor ons..

Gegeten op 6 oktober 2014

Johan1979

Via online reservering

Eten bij Pasta Genova is altijd een feest. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een minpuntje maar niet onoverkomelijk er zat te teveel tijd tussen de verschillende gangen. Pasta Genova blijft zeker een aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2014

basilico

Het iens 3-gangen menu genuttigd. Heerlijk. Het is een feest om hier te eten. 4 voorgerechten (zalm, tonijn, bonen/garnalensoep en gefrituurde groeten), dan de huisgemaakte pasta met kreeft (waarbij de pasta lekker "al dente" was) en dan de tiramisu. 2 witte wijnen geproefd en die waren ook super. De bediening is attent, vriendelijk en zeer correct. Enige nadeel van het restaurant is de geur van de keuken die overal hangt. Maar als je lekker eet, neem ik dat voor lief.

Gegeten op 23 september 2014

JJ11

Via online reservering

Al verschillende keren gegeten bij Pasta Genova. Elke keer met ander gezelschap.
Ieder keer is het eten weer verrassend, apart en heel erg lekker. Nu was ik samen met een vriendin en we hadden het IENS diner.
Geweldig, o.a. een soort soep met bruine bonen en mosselen, ik wist niet dat er zo iets aparts en lekkers bestond.
Het nagerecht was tiramisu, maar de luchtigste tiramisu die ik ook gegeten heb.
Het was weer een fantastische avond, tot de volgende keer!

Gegeten op 19 september 2014

annamarie1

Wij zijn op een vrijdagavond bij Pasta Genova geweest waar wij gebruik hebben gemaakt van de Iens Dinerdeal. We dachten dat we drie gangen zouden krijgen, maar kregen er zelfs vier (vijf als je een digestief meetelt). Alles was erg lekker, mijn vriend heeft het vleesmenu gehad en ik het vismenu. Beide hadden bijzondere ingrediënten, zo zat er in mijn pasta bijvoorbeeld kreeft. Als toetje (vijfde gang) kregen we heerlijke tiramisu. Met de Dinerdeal was het een uitzonderlijk goede prijs-kwaliteit verhouding. De bediening was erg enthousiast en behulpzaam. Toen we wilden afrekenen kregen we zelfs nog een glaasje limoncello van het huis. Kortom: supergoed en ik kom zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 19 september 2014

marcel180

Via online reservering

Wij hadden een menu, een vis en een vleesgerecht ! Het was allemaal goed op elkaar afgestemd en wij hebben lekker gegeten! Bediening was meer dan goed. Komen zeker terug!

Gegeten op 16 september 2014

Rotjeknor01

Via online reservering

Ook wij hadden het 3 gangenmenu. Tonijn en zalm was een goede starter. Italiaanse bruine bonensoep (?) was een teleurstelling. Garnalenkoekjes waren smaakloos. De pasta bij de kreeft was niet bijzonder. Tiramisu was heerlijk!!!

Gegeten op 15 september 2014

steven16

Via online reservering

Bediening kon beter, het was erg rustig en bijvoorbeeld de wijn werd niet bijgeschonken. Daarnaast werkte er een man die geen Nederlands sprak, heeft wat mij betreft wel zo z'n charmes, maar wel een beetje apart. De andere vrouw sprak ook niet heel best Nederlands.

Het eten was helemaal super en het decor was leuk Italiaans!

Gegeten op 15 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Pasta Genova in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pasta Genova. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.