Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pasta Genova in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 425 75 02

basilico

Het iens 3-gangen menu genuttigd. Heerlijk. Het is een feest om hier te eten. 4 voorgerechten (zalm, tonijn, bonen/garnalensoep en gefrituurde groeten), dan de huisgemaakte pasta met kreeft (waarbij de pasta lekker "al dente" was) en dan de tiramisu. 2 witte wijnen geproefd en die waren ook super. De bediening is attent, vriendelijk en zeer correct. Enige nadeel van het restaurant is de geur van de keuken die overal hangt. Maar als je lekker eet, neem ik dat voor lief.

Gegeten op 23 september 2014

JJ11

Via online reservering

Al verschillende keren gegeten bij Pasta Genova. Elke keer met ander gezelschap.
Ieder keer is het eten weer verrassend, apart en heel erg lekker. Nu was ik samen met een vriendin en we hadden het IENS diner.
Geweldig, o.a. een soort soep met bruine bonen en mosselen, ik wist niet dat er zo iets aparts en lekkers bestond.
Het nagerecht was tiramisu, maar de luchtigste tiramisu die ik ook gegeten heb.
Het was weer een fantastische avond, tot de volgende keer!

Gegeten op 19 september 2014

annamarie1

Wij zijn op een vrijdagavond bij Pasta Genova geweest waar wij gebruik hebben gemaakt van de Iens Dinerdeal. We dachten dat we drie gangen zouden krijgen, maar kregen er zelfs vier (vijf als je een digestief meetelt). Alles was erg lekker, mijn vriend heeft het vleesmenu gehad en ik het vismenu. Beide hadden bijzondere ingrediënten, zo zat er in mijn pasta bijvoorbeeld kreeft. Als toetje (vijfde gang) kregen we heerlijke tiramisu. Met de Dinerdeal was het een uitzonderlijk goede prijs-kwaliteit verhouding. De bediening was erg enthousiast en behulpzaam. Toen we wilden afrekenen kregen we zelfs nog een glaasje limoncello van het huis. Kortom: supergoed en ik kom zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 19 september 2014

marcel180

Via online reservering

Wij hadden een menu, een vis en een vleesgerecht ! Het was allemaal goed op elkaar afgestemd en wij hebben lekker gegeten! Bediening was meer dan goed. Komen zeker terug!

Gegeten op 16 september 2014

Rotjeknor01

Via online reservering

Ook wij hadden het 3 gangenmenu. Tonijn en zalm was een goede starter. Italiaanse bruine bonensoep (?) was een teleurstelling. Garnalenkoekjes waren smaakloos. De pasta bij de kreeft was niet bijzonder. Tiramisu was heerlijk!!!

Gegeten op 15 september 2014

steven16

Via online reservering

Bediening kon beter, het was erg rustig en bijvoorbeeld de wijn werd niet bijgeschonken. Daarnaast werkte er een man die geen Nederlands sprak, heeft wat mij betreft wel zo z'n charmes, maar wel een beetje apart. De andere vrouw sprak ook niet heel best Nederlands.

Het eten was helemaal super en het decor was leuk Italiaans!

Gegeten op 15 september 2014

Ivonne-W

Via online reservering

We hadden het 3 gangenmenu. Voorgerecht van tonijn en zalm was lekker. Daarna een bonensoep, zonder smaak, alleen bruine bonen met een paar mosselen. Garnalenkoekjes waren wel lekker, niet bijzonder. De pasta bij de kreeft was taai, geen groenten, de kreeft was oke. Tiramisu was heerlijk. Al met al wisselend gegeten, het geheel paste niet bij elkaar en ik miste de groenten. Bediening was oke, wel leuk aangekleed restaurant.

Gegeten op 13 september 2014

Mach

Het driegangenmenu is een echte aanrader! Een voorgerecht met een etagère met ham, zalm, garnaaltjes, mozzarella en tomaat, schelpjes (vongole en mosselen), oesters, gebakken haring. Heerlijk allemaal! Als tweede gang twee soorten pasta: paddenstoelen met truffel en met rivierkreeftjes. Als hoofdgerecht gekozen voor eenmaal vis en eenmaal vlees. Vlees was heerlijk zacht. De vis was ook goed gebakken. Tussendoor nog voorzien van een cocktail en glaasjes limoncello! Trouwens ook lekkere wijn bij de gerechten genomen. De bediening was erg aardig. Echt italiaans. Ze spreken niet erg goed Nederlands, maar dat vonden wij geen probleem.

Gegeten op 5 juni 2014

MacrosTheNaked

Leuk gezellig tentje met een open keuken, altijd een plus! het eten was lekker, hele goeie pasta en duidelijk beter dan de gemiddelde italiaan waar je binnen loopt. De zeetong was erg lekker en ik ben altijd blij als ik fatsoenlijke thee krijg, ipv standaard pickwick zakjes.

De bediening was echter totaal niet attent en we hebben een aantal keer zonder drinken gezeten. Ook afrekenen duurde erg lang, terwijl het restaurant niet afgeladen vol was.

Gegeten op 13 mei 2014

Rien59

Vrijdag de 18e waanzinnig goed gegeten. Het voorgerecht uit het 3 gangenmenu is groots. De pasta's waren precies goed qua gaarheid. Een chef die weet wat al dente is. Mijn hoofdgerecht kalsvlees met garnalen was heerlijk. Tussendoor kregen we een soort sorbetachtig iets. De wijnen , een Valpolicella Ripasso en een Amorone, waren super. Misschien omdat we nogal in de buidel tastten m.b.t. de wijn of omdat de chef zo'n aardige gozer is, kregen we als aardigheid nog drie enorme Gambas in een plakje spek gebakken en een speciaal gemaakt Zabaglione als dessert.
Wij gaan zeker terug.

Gegeten op 18 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Pasta Genova in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pasta Genova. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.