a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 1 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 2 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 3 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 4 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 5 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 6 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 7 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 8 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 9 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 10

1. Eetcafé

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 47 97

Op de hoogte blijven

Bij Eetcafé Schuitendiep in Groningen loop je nooit achter. Je ontdekt de nieuwste gerechten in dit hippe en trendy restaurant. Chef-kok en eigenaar Simon Feitsma is altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Van nieuwe kookstijlen, het combineren daarvan tot de meeste exotische gerechten. Maar ook voor een traditioneel gerecht ben je aan het juiste adres.

WGvNimwegen

Via online reservering

Lekker eten dat op een creatieve wijze is bereid en opgemaakt op het bord. Altijd een groot scala aan goede voorgerechten. Bediening licht het eten voldoende toe en heeft een prettige benadering van de gasten. Het restaurant zelf is soms erg lawaaiig, wat normaal praten lastig maakt en waardoor je de bediening soms maar moeilijk kunt verstaan.

Gegeten op 23 mei 2016

marikapruis

Via online reservering

Wij wilden op de zondagavond niet al te chique een hapje gaan eten met de (volwassen) kinderen. Wat zijn wij aangenaam verrast qua heerlijke gerechten. Drie gangen menu €38,50 is een zeer goede prijs vanwege de goede kwaliteit van het eten. Vooraf heerlijke tonijn, anderen hadden tartaar en buikspek. Hoofd: kalf en zallm ook zal8g bereid met mooi geserveerd garnituur. Dessert: heerlijk kaasplankje andere tafelgenoten chocolade taartje etc. Vriendelijke en attente bediening. Inrichting is inderdaad meer eetcafé dan restaurant .

Gegeten op 22 mei 2016

Trea

Via online reservering

Geweldige avond gehad. Gekozen voor 6 gangen menu en het was helemaal top. Niet alleen het eten, maar ook het wijnarrangement . De bediening is vriendelijk, goede uitleg van de wijnen.
We waren 150,-- kwijt incl fooi, aperitief , en koffie

Gegeten op 20 mei 2016

ElineH77

Het 6-gangen keuzemenu en bijpassend wijnarrangement waren heerlijk! Dank voor een erg leuke en lekkere avond! Echt een aanrader.

Gegeten op 12 mei 2016

info62

Via online reservering

Met oog voor detail worden de diverse gerechten gepresenteerd, ze zijn een lust voor het oog. Er werd op een creatieve en smaakvolle manier omgegaan met mijn glutenvrije en lactose vrije dieet daardoor werd het 'uit eten gaan' weer eens een feestje!! De bediening was zeer attent.
Aanrader,ook als je geen dieet volgt!

Gegeten op 18 mei 2016

vangilsmarga

Via online reservering

We hebben beiden voor het 6-gangen verrassingsmenu gekozen met bijpassend wijn-arrangement en alles was heerlijk. Zag er heel mooi uit en smaakte voortreffelijk, ook de wijnen, die heel goed bij de gerechten pasten.

Gegeten op 15 mei 2016

Babetschuil

Weekendje Groningen en we kwamen aan bij dit culinaire eetcafe. We namen het 6 gangen menu en we hebben genoten van de originele creaties en de bijbehorende wijnen. het is echt een aanrader met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 5 mei 2016

a.van.diepen

Via online reservering

Alles, werkelijk alles was lekker, maar het dessert met de combinaties van o.a. cardemon en wortelschuim overtrof alles!

Gegeten op 5 mei 2016

NienkeB18

het 6-gangen menu was heel goed. Ook de bediening was fijn, niet te opdringerig maar wel alert. De gerechten zager er mooi uit en smaakten even goed.
dit is al de tweede keer in dit restaurant en ik ga zeker nog een keer!

Gegeten op 1 mei 2016

Frank Salemans

Via online reservering

Dit eten is een Michelinster waard. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu. Elk gerecht hadden een bonte variatie aan smaak, maar wel zeer goed afgestemd op elkaar. Ook de textuur verschilde binnen elk gerecht, smeuïg en knapperig tezamen bijvoorbeeld. En wat een creativiteit.

Het wijnarrangement was ook perfect. Wij hadden gekozen voor de halve variant maar zelfs dat was echt genoeg. Zes verschillende wijnen; geen enkele misser.

De ambiance strookte niet echt met deze hoge kwaliteit. Weliswaar perfecte bediening, zeer deskundig en vriendelijk, met gezellig keuvelend publiek, maar het interieur is nogal goedkoop en donker. Daar kan een goede stilist echt meer van maken.

De afgelopen jaren zelden zo lekker gegeten. Absoluut top. Elke Euro zijn geld waard. O ja, die kalfswang is goddelijk.

Gegeten op 30 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Schuitendiep in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Schuitendiep. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.