Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 47 97

Gezellige ambiance. Meer restaurant met allure dan een eetcafé Correcte bediening goede uitleg aan tafel van de gerechten. Bijzonder en zeer smakelijk was het op stro gerookte eitje. Gerechten waren mooi op elkaar afgestemd. Een aanrader!!

Gegeten op 14 september 2014

Simone124

Dit restaurant met vriendelijke en kundige bediening is een aanrader. Er wordt een amuse geserveerd en alle gerechten van het 6gangen verrassingsmenu worden creatief en met veel aandacht opgediend. We hebben onder meer genoten van zalm, zoete aardappelsoep, hertenbiefstuk en sukade.

Gegeten op 13 september 2014

sandra186

Via online reservering

Wij hebben op 6 september heerlijk gegeten bij Eetcafé Schuitendiep. We hadden voor het 6-gangen verrassingsmenu gekozen en waren allebei zeer verrast door de diversiteit, kwaliteit en hoeveelheid van alle gerechten. Echt een aanrader!!
Het personeel was ook zeer vriendelijk en nam de tijd je te vertellen over je gerechten en welke wijnen daarbij pasten.

Gegeten op 6 september 2014

lodalientje

Via online reservering

verrukkelijk gegeten en genoten van de creativiteit van de keuken. het reepje ham aan de waslijn was een foto waard. eenvoudig prijsbeleid en niet te duur voor wat je krijgt. toppertje!

Gegeten op 6 september 2014

astrid94

Via online reservering

Omdat we beperkt in onze tijd zaten stelden we een 3-gangen verrassingsmenu voor, iets dat niet op de kaart staat. Het was geen probleem en we kregen, na de amuse, 3 heerlijke gerechten voorgeschoteld. Bediening was erg goed. Kortom: een geslaagde avond.

Gegeten op 5 september 2014

karen36

Via online reservering

Het heet 'eetcafe' maar het doet eigenlijk zo te kort aan het culinaire eten dat je geserveerd krijgt. En vooral ook op een hele leuke, originele manier! En erg goede en gezellige bediening niet te vergeten.

Gegeten op 28 augustus 2014

Fakie180

De entourage is eenvoudig maar de verrassende gerechten en aangename smaaksensaties voor een "eetcafe" liet een blijvende indruk achter. Wij lieten ons verrassen met het 6 gangen menu. Het viel op dat met allergie wensen keurig rekening werd gehouden zonder in te boeten op de smakelijke kwaliteiten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een meer dan voldane onvergetelijke ervaring.

Gegeten op 29 augustus 2014

smikkelaarsss

Onlangs wezen eten in Schuitendiep, Mede Door de goede recenties hebben wij ons laten verleiden. Helaas was wat ons betreft niet helemaal waar gemaakt. Dit voornamelijk door de grote van de porties, het was zeer karig. En niet alleen het eten, maar ook de wijn wat zeer afgemeten werd geserveerd. Ik durfde bijna geen slokje te nemen, want dan was mijn glas al weer leeg.
Een wijnglas hoeft niet tot de nek toe gevuld te zijn, maar iets meer? 4.05 Euro per glas,? Ook het eten was hetzelfde verhaal. Maar het dessert vonden wij het toppunt, een bolletje ijs zo groot als een knikker.
Al met al, wat we hebben gegeten was ok, maar ook niet meer dan dat!
Thuis nog maar even een tosti gemaakt.

Gegeten op 12 augustus 2014

MissDizz

Via online reservering

Wij hebben gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu, en het was heerlijk! Wat mij betreft waren de inhoud van de kleine pannetjes bij de eerste gang (ik ga niet verklappen wat het was) en het 2e hoofdgerecht de hoogtepunten. De 3e gang vond ik persoon het minst lekker, maar dat was gewoon niet helemaal mijn ding. Het tempo waarin de gerechten doorkwamen was ook dik in orde!

Verder is de bediening prima: ze zijn goed op de hoogte en komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is/of je nog iets te drinken wilt. En als de kok de gerechten persoonlijk komt brengen, krijg je helemaal een volledig verhaal over wat je gaat eten.

Het interieur is gezellig, maar niet uitgesproken bijzonder. Wel hangen er bijzondere schilderijen aan de muur, ik weet niet of die wisselen.

Al met al hebben ze hier de titel IENS topper (zoals ze die al enkele jaren achter elkaar binnensleepten volgens de stickers op de deur) wat mij betreft absoluut verdiend!

Gegeten op 24 augustus 2014

Tommy1001

De naam eetcafé is voor dit restaurant misleidend. De kaart, de ambiance en de kwaliteit worden hiermee geen recht gedaan.
Het is een fijn restaurant met een prima kaart, bediening is vriendelijk en alert.

Gegeten op 15 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Schuitendiep in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Schuitendiep. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.