a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 1 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 2 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 3 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 4 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 5 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 6 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 7 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 8 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 9 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 10 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 11 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 12

1. Eetcafé

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 47 97

Op de hoogte blijven

Bij Eetcafé Schuitendiep in Groningen loop je nooit achter. Je ontdekt de nieuwste gerechten in dit hippe en trendy restaurant. Chef-kok en eigenaar Simon Feitsma en souschef Lars de Jong zijn altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Van nieuwe kookstijlen, het combineren daarvan tot de meeste exotische gerechten. Maar ook voor een traditioneel gerecht ben je aan het juiste adres.

YoBa

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten, bediening top, prijs kwaliteit ook prima. Enige minpuntje was dat ons tafeltje aan weerszijden een tafeltje ernaast had met maar 30-40 cm tussenruimte. De bediening paste er nauwelijks tussen.

Gegeten op 30 mei 2015

J_H

We hadden voor het 6-gangen verrassingsdiner gekozen, incl wijnarrangement. Elke hap, bij elke gang, was een ware smaaksensatie. Het eten is van een zeer hoge kwaliteit. Ook de wijnen waren zeer goed gekozen.
Het eten is niet alleen ontzettend lekker, maar de borden zijn ook nog eens prachtig opgemaakt.
De bediening is vriendelijk en hebben kennis van zaken.
De inrichting van het restaurant is niet heel bijzonder, maar aangezien je alleen maar oog kan hebben voor het heerlijke eten, is dat geen probleem.
De prijskwaliteit verhouding is top.
Dit restaurant is echt een aanrader!!

Gegeten op 29 mei 2015

jilt

Via online reservering

Het zes-gangen verrassingsmenu was weer zeer goed. De ongedwongen entourage en de vriendelijke bediening maken het eten bij Eetcafé Schuitendiep altijd bijzonder. Vooral leuk om met vrienden te gaan eten.

Het bijpassende wijnarrangement is zeer aan te bevelen.

Gegeten op 25 mei 2015

jaheira83

Via online reservering

Wij hadden het 6gangen verrassingsmenu. Erg lekker, mooi gepresenteerd! is zeker geen eetcafe . Ik ga zeker nog een keer!

Gegeten op 24 mei 2015

Gunnh

Via online reservering

Bediening was uitstekend en vooral flexibel en attent, toen wij door files onderweg een uur later pas konden arriveren. Een telefoontje was genoeg en we we werden hartelijk ontvangen! Het eten was goed en mooi opgemaakt, maar iets te geforceerd: teveel smaaksensaties dan nodig!

Gegeten op 22 mei 2015

VERSTEEGMARK

Via online reservering

Het eten was zeer apart en verrukkelijk!
Een min puntje vond ik de t.v. met nep vuurtje. Dat past niet echt bij de ambiance.

Gegeten op 11 mei 2015

simon13

Via online reservering

Leuk restaurant. Wij hadden het 6 gangen menu. De meeste gerechten waren lekker. Bij enkele gerechten hadden wij wel het gevoel dat het met name een showtje van de kok was om te laten zien hoeveel verschillende bereidingswijzen hij/zij wel niet kon. De gerechten zagen er dan ook bijzonder mooi uit, maar de smaak was niet veel meer dan een voldoende. We doen regelmatig dit soort meergangen verrassings menu's en deze staat niet in de top.
Wel een leuke gezellige avond gehad met prima bediening.

Gegeten op 9 mei 2015

arnold27

Zaterdag 9 mei voor de 1e keer gegeten bij Eetcafé Schuitendiep. We gingen voor het 6 gangen verrassingsmenu. En verrassend was het zeker. De amuse was al heerlijk. Het hoge niveau van het eten was erg verrassend. Neigt naar een michelin-ster. Bediening uitermate vriendelijk en correct, 0en niet vervelend deftig. De sfeer is prettig. Tot nu toe het beste restaurant waar ik gegeten heb. Prijs/kwaliteit is prima. Eetcafe? Qua sfeer wel en dat is fijn, maar qua eten overtreft het menig restaurant. De wc kan overigens netter, de tafeltjes bij deur zijn staan wat op de tocht. Dat wordt niet geheel opgelost met het gordijn. Niettemin gaan wij hier zeker weer naartoe.

TisGea

Via online reservering

Zelden zo lekker gegeten! Er werd ons eenheerlijke amuse geserveerd. Als voorgerecht kozen we voor de gebrande tonijn en het geitenkaas gerecht. Beiden waren van een zeer goede kwalitiet maar zagen er oog prachtig uit. Ons hoofdgerecht bestond uit de kalfslende. Deze was zo goed bereid. Het hoofd gerecht werd geserveerd met 3 verrassende salades, friet en gebakken aardappeltjes in de schil. De friet had wat ons betreft achterwege mogen blijven, deze had geen toegevoedgde waarde.
Ook het kaasplankje en de moulleuax waren van een uitzonderlijke kwaliteit.

Bij het diner hadden we een wijnarrangement genomen, heerlijk!

De bediening was vriendelijk en attent.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!

Kortom: eten op hoog niveua in een ontspannen omgeving. Een echte aanrader!

Gegeten op 8 mei 2015

--Helen--

Vrijdag 1 mei voor de eerste keer bij Schuitendiep gegeten samen met met mijn zusje. Drie gangen
menu. Alles super lekker en heel mooi opgemaakt. Het niveau stijgt boven eet café uit.
De bediening was super!!! (Lisa).

Helen.

Gegeten op 1 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Schuitendiep in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Schuitendiep. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.