a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 1 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 2 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 3 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 4 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 5 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 6 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 7 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 8 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 9 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 10 foto's van Eetcafé Schuitendiep in Groningen - 11
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,9 10 1 190

2. 8,6

3. 7,5

Op de hoogte blijven

Bij Eetcafé Schuitendiep in Groningen loop je nooit achter. Je ontdekt de nieuwste gerechten in dit hippe en trendy restaurant. Chef-kok en eigenaar Simon Feitsma en souschef Lars de Jong zijn altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Van nieuwe kookstijlen, het combineren daarvan tot de meeste exotische gerechten. Maar ook voor een traditioneel gerecht ben je aan het juiste adres.

Pothuizen

Via online reservering

6 gangen verrassingsmenu was uitstekend, de bediening zeer vriendelijk, ik ben zwanger en daar hielden ze perfect rekening mee. Ze hadden zelfs alcoholvrije wijn. Super avond gehad!

Gegeten op 7 februari 2016

bart.van.der.meer

Via online reservering

Super! Waanzinnige prijs/kwaliteit verhouding, aanrader. Vriendelijk personeel die goed toelichting geeft. Verademing om eens niet het hufterige verklein woordje te horen, maar passionele uitleg.

Gegeten op 4 februari 2016

T_Overkleeft

Via online reservering

Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu is een echte topper. Een echte smaak sensatie in combinatie met het wijnarrangement. Een hele prettige bediening en een kok met passie.

Gegeten op 29 januari 2016

broekjasper

Via online reservering

Het eten was lekker en zag er als een plaatje uit. Service was goed en vriendelijk en een leuke sfeer.

Daarnaast was ik met mijn buitenlandse vriendin die een engelse menukaart kreeg en alles in het engels uitgelegd kreeg, super service en mooie ervaring!

Gegeten op 24 januari 2016

info586

Via online reservering

heerlijk eten op je bord, mooi opgemaakt, intense smaken, goede bediening. een aparte combinatie van eetcafé en prachtig eten!

Gegeten op 27 januari 2016

tbkuiper

Via online reservering

Proeverij genomen, 6 heerlijke, mooi opgemaakte culinaire hoogstandjes. Dit is waar je voor uit eten gaat! Prima en aardige bediening.

Gegeten op 22 januari 2016

Culinair99

Gister genoten van het fantastische 6 gangen verrassingsmenu a 39.50 euro pp incl wijnarrangement a 25 euro pp. Zeer schappelijke prijzen voor hetgeen geserveerd wordt. Het decor valt wel tegen, met name het achterzaaltje kan een flinke opknapbeurt gebruiken. Bediening is vriendelijk, snel en met kennis van de wijnen. Grandioos! De zaak zat bomvol. Wij kregen een amuse van gamba, tartaar van zalm met hollandse garnalen, filet americain, scholfilet, gesmoorde hertenzwijn, peer met blue de wolvega kaas, passievruchtijs met fudge en sneeuw van witte chocolade. Royale porties. Kraanwater geen probleem. Jammer dat we in NH wonen maar deze zullen we zeker onthouden voor als we nog eens in Groningen zijn.

friese_fijnproever84

We hebben heerlijk gegeten!
Gekozen voor een 6-gangen diner met een kleine voorkeur naar vis.
Verrassende gerechten en mooi in opmaak.
Zeker een leuk adres om nog eens terug te komen.

Gegeten op 17 januari 2016

thom1981

Wat een aangename verrassing is dit restaurant. De gerechten zijn van hoog niveau. Prachtig opgemaakte borden, goede smaken en structuren. De bediening is informeel en professioneel. Het interieur doet inderdaad vermoeden dat het om een eenvoudiger restaurant gaat. De volgende keer dat we in Groningen zijn, komen we zéker terug.

Gegeten op 16 januari 2016

gribru

Via online reservering

Gisteravond geweldig gegeten, 6 gangenmenu, waarvan 1 vegetarisch. heerlijk en verrassend.
gerechten waren erg lekker, afwisselend, prachtig opgemaakt. de wijn erbij was heel goed gekozen. De wijze van serveren was informeel maar heel prettig.
het decor is eigenlijk niet passend bij het eten, het ziet er uit als een doorsnee eetcafe, maar het eten is van een totaal ander niveau

Gegeten op 17 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Schuitendiep in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Schuitendiep. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.