• foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 1

• 7.5 10 6

• 6.9

• 6.8

Anne & Max (Alkmaar) over zichzelf

Anne&Max is een coffee&sandwichcafé met vestigingen in Alkmaar, Amsterdam en Haarlem. Je kan er 7 dagen per week terecht voor een bijzonder ontbijt, mooie koffie en thee, heerlijke taart, lunch, afternoon tea’s en borrel. Bij Anne&Max is alles vers en met veel vakliefde bereid. Anne&Max, jouw huiskamer in de stad!

Hilletje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere panini met geitenkaas, niets mis mee. Echter, de bediening moest nog het een en ander leren. Ik was vroeg, lekker potje "ik blijf lekker binnen ofzo" thee gedronken. Hup, vriendin erbij en lekker aan de babbel. De dame die de bestellingen kwam opnemen heeft me binnen 15 minuten 4 gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Toen werd ik narrig en heb haar vertelt dat ik haar dat wel zou aangeven. Tjongejonge. We hebben er inderdaad de hele middag gezeten en we hebben meer dan drie keer een bestelling gedaan. Maar een overkill aan bediening is echt niet nodig hoor. Verder was iedereen super vriendelijk. Eten en drinken was ook prima. Maar please, een beetje minder mag echt wel!

Gegeten op 15 januari 2014

rowena75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik zou de sfeer niet als 'zakelijk en stil' bestempelen: het is er altijd gezellig (veel jonge vrienden lijkt het publiek te zijn) maar ook erg roemoerig. Nu heb ik er drie keer gezeten en wat gedronken en twee keer geluncht. Bij elke bestelling klopte er wel iets niet, maar dit werd ook snel rechtgezet. Zoals een koude soep bijv. Vriendelijk personeel, maar soms lijken ze op de toppen van hun kunnen te werken door de drukte.

Gegeten op 27 december 2013

SFNaber
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede kaart met creatieve gerechten voor de lunch, nu 3 keer wat gegeten en gedronken bij Anne & Max. Er ging 2 van de 3 keer wat mis in de keuken waardoor het broodje weer terug moest. Aardige en vriendelijke bediening. Fijn dat er Wifi is!

Gegeten op 30 juni 2013

lindavermeulen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net koffie gedronken en geluncht bij Anne en Max. De dames van de bediening zijn echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. De latte macchiato was perfect, de smoothie van de maand met aarbeien, yogurt en basilicum heerlijk. De paprikasoep was precies goed, romig en een beetje pittig. Ook mijn vrienden hebben genoten van hun broodje blauw kaas en soep.
Bedankt en tot ziens.

Gegeten op 16 mei 2013

Roos-marie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier altijd erg graag lunchen; je kan er gewoon goed eten voor niet heel veel, de koffie is gewoon top en de sfeer is fijn. De bediening is misschien niet altijd even snel maar dit wordt goed gemaakt door klantvriendelijkheid; ik liet onlangs tijdens spitsuur nog wel, mijn volle machiato over de vloer, de tafel en mijzelf vallen; geen probleem; naast dat ik echt meteen een schone doek voor mn broek kreeg, kreeg ik binnen een minuut een nieuwe (vollere) machiato van het huis zodat ik gewoon verder kon genieten. Het gaat om kleine dingetjes maar het geeft wel een goed beeld van de prettige sfeer in Anne & Max.

Gegeten op 15 februari 2013

laila11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren met 4 generaties om mijn dochter's verjaardag te vieren. We hadden 2x Ciabatta Deluxe, een salade met kip en een broodje geitenkaas. Deze bestelling heeft 25 minuten geduurd en dit was na de lunch spits...
De deluxe broodjes waren heerlijk warm maar er lag 1 dungesneden plakje kip op met een dun plakje kaas en de rest sla. Het broodje geitenkaas was ok en de salade zeg ik maar niks over.
Een grote teleurstelling:( en absoluut geen aan rader.

Gegeten op 24 juli 2012

fran22

• Matig

Ik kwam hier vaak lunchen en thee drinken met vriendinnen. Anne was onze standaard lunchtent. Maar de afgelopen periode kom ik er steeds minder, dit omdat alles wat ik bestel fout gaat. Ingredienten ontbreken op de broodjes, hiervoor werd als excuus een drankje aangeboden, maar zelfs dit was niet het juiste drankje.
In eerste instantie dacht ik dat het zou komen door het tijdstip, maar helaas maakt dit niet uit.
Het bestellen en het krijgen van de bestelling neemt een hoop tijd in beslag, helemaal wanneer je nog een aantal keer moet vragen om missende ingrediënten, wat drinken etc.
Bij Anne heb ik steeds meer het gevoel dat ik moet gaan meehelpen met bedienen, het ziet er allemaal erg hectisch en ongecontroleerd uit.
Als de bediening verbeterd kom ik hier graag nog eens terug, maar voorlopig even niet...

mygeo

• Goed

ik kom hier regelmatig koffie drinken ( de bediening is niet altijd even vlot)
maar al met al een heerlijk plekje voor een koppie !

simonasimona

• Goed

leuke toegangkelijke plek,lekkere broodjes, voor iedereen wel wat.leuk om even te zitten om te lunchen, tijdschriften zijn aanwezig.

Joosdt

• Matig

Ik heb nog nooit zulke slechte bediening gehad. Uren wachten, gerechten vergeten, noem het maar op. Trek maar een uurtje of 1.5 uit voor een lichte lunch.

Schrijf zelf een recensie over Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Anne & Max (Alkmaar). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!