a TripAdvisor company

foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 1 foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 2 foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 3 foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 4 foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 5 foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 6

Anne & Max (Alkmaar)

1. Mediterraan
  2. 62% Duurzaam

Anne & Max (Alkmaar)

1. Mediterraan
  2. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 520 58 68

HarryLohr

Gisteren zijn wij hier geweest, een erg gezellige eetgelegenheid. De gelegenheid zat goed vol, of de oorzaak de stroomstoring in Noord Holland was... Dat weten wij niet.
Wij hebben hier wat gegeten en gedronken, dat was allemaal dik in orde, helaas was het personeel wat minder vriendelijk/(behoorlijk) gestrestst. Dit zette toch wel een ietwat negatieve stempel op het bezoek.

Gegeten op 27 maart 2015

andrewmulder

Hier meerdere male koffie gedaan en wat gegeten. De koffie is hier altijd heerlijk. Het eten goed niet bijzonder. De service is redelijk aardig maar mag wel wat vlotter en wat scherper vaak zit je gewoon echt te lang te wachten op de bediening. Verder is het er Bertje oud aan het worden het pand laat wel de tijd goed zien het is allemaal wat oud.. Verder voor koffie zit je er goed.

Anna85

Heerlijk gegeten op het terras en dat op 1 november! Enthousiaste bediening, ondanks de drukke zaterdag, werd nog even tafeltje schoongemaakt nadat de bestelling was opgenomen, ze zag het gelijk. Ze hoorde ons over winkelen praten en adviseerde ons even het oude buurtje in te lopen.
Hier gaat de service verder dan alleen een kop koffie op tafel zetten! Goeie kwaliteit eten, vers en niet duur.

Gegeten op 1 november 2014

Aniek28

Altijd heerlijke koffie bij Anne & Max! de hazelnoot latte is wel mijn favoriet. De worteltaart vond ik lekker, alleen voor mij wel iets te zoet. Leuk personeel en je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Gegeten op 19 september 2014

IngridGemma

Nadat ik hier vorige week heerlijk geluncht heb (een lekkere Veggie Club gegeten), kwam ik vandaag terug om weer te genieten van de heerlijke cappuccino's. Ik nam er een stuk witte chocoladetaart bij. De heerlijkste taart die ik ooit gegeten heb!!!
De mensen in de bediening waren, ondanks de drukte erg vriendelijk.
Opvallend was, dat er op gelet werd, dat de tafels tussendoor schoongemaakt werden.
Ik kom zeker terug, want ik wil de worteltaart zeker ook proberen. Die zag er ook erg lekker uit.

Gegeten op 14 augustus 2014

Proever20111

Onlangs hier een high tea genomen. Sandwiches, taartjes en koekjes waren ok, wel lekker, niet bijzonder. Wel ruime porties en goed verzorgd. Service was echt zeer matig, soep was al opgediend terwijl niet iedereen was gearriveerd. Werd dus koud. Verder, ook al was het zaterdag, dan nog zou je niet al te lang hoeven te wachten. Meerdere keren zelf moeten vragen om een nieuwe pot heet water, was bijna geneigd om zelf naar binnen te lopen. Voor het betalen dit dan maar ook gedaan. Op zich niet heel erg maar alles bij elkaar opgeteld geen goede indruk van de bediening.
Locatie goed, midden in het gezellige stadscentrum.

Gegeten op 3 mei 2014

Hilletje

Lekkere panini met geitenkaas, niets mis mee. Echter, de bediening moest nog het een en ander leren. Ik was vroeg, lekker potje "ik blijf lekker binnen ofzo" thee gedronken. Hup, vriendin erbij en lekker aan de babbel. De dame die de bestellingen kwam opnemen heeft me binnen 15 minuten 4 gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Toen werd ik narrig en heb haar vertelt dat ik haar dat wel zou aangeven. Tjongejonge. We hebben er inderdaad de hele middag gezeten en we hebben meer dan drie keer een bestelling gedaan. Maar een overkill aan bediening is echt niet nodig hoor. Verder was iedereen super vriendelijk. Eten en drinken was ook prima. Maar please, een beetje minder mag echt wel!

Gegeten op 15 januari 2014

rowena75

Ik zou de sfeer niet als 'zakelijk en stil' bestempelen: het is er altijd gezellig (veel jonge vrienden lijkt het publiek te zijn) maar ook erg roemoerig. Nu heb ik er drie keer gezeten en wat gedronken en twee keer geluncht. Bij elke bestelling klopte er wel iets niet, maar dit werd ook snel rechtgezet. Zoals een koude soep bijv. Vriendelijk personeel, maar soms lijken ze op de toppen van hun kunnen te werken door de drukte.

Gegeten op 27 december 2013

SFNaber

Goede kaart met creatieve gerechten voor de lunch, nu 3 keer wat gegeten en gedronken bij Anne & Max. Er ging 2 van de 3 keer wat mis in de keuken waardoor het broodje weer terug moest. Aardige en vriendelijke bediening. Fijn dat er Wifi is!

Gegeten op 30 juni 2013

lindavermeulen

Net koffie gedronken en geluncht bij Anne en Max. De dames van de bediening zijn echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. De latte macchiato was perfect, de smoothie van de maand met aarbeien, yogurt en basilicum heerlijk. De paprikasoep was precies goed, romig en een beetje pittig. Ook mijn vrienden hebben genoten van hun broodje blauw kaas en soep.
Bedankt en tot ziens.

Gegeten op 16 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Anne & Max (Alkmaar). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.