Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar - 1

1. Mediterraan
  2. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 072 520 58 68

Aniek28

Altijd heerlijke koffie bij Anne & Max! de hazelnoot latte is wel mijn favoriet. De worteltaart vond ik lekker, alleen voor mij wel iets te zoet. Leuk personeel en je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Gegeten op 19 september 2014

IngridGemma

Nadat ik hier vorige week heerlijk geluncht heb (een lekkere Veggie Club gegeten), kwam ik vandaag terug om weer te genieten van de heerlijke cappuccino's. Ik nam er een stuk witte chocoladetaart bij. De heerlijkste taart die ik ooit gegeten heb!!!
De mensen in de bediening waren, ondanks de drukte erg vriendelijk.
Opvallend was, dat er op gelet werd, dat de tafels tussendoor schoongemaakt werden.
Ik kom zeker terug, want ik wil de worteltaart zeker ook proberen. Die zag er ook erg lekker uit.

Gegeten op 14 augustus 2014

Proever20111

Onlangs hier een high tea genomen. Sandwiches, taartjes en koekjes waren ok, wel lekker, niet bijzonder. Wel ruime porties en goed verzorgd. Service was echt zeer matig, soep was al opgediend terwijl niet iedereen was gearriveerd. Werd dus koud. Verder, ook al was het zaterdag, dan nog zou je niet al te lang hoeven te wachten. Meerdere keren zelf moeten vragen om een nieuwe pot heet water, was bijna geneigd om zelf naar binnen te lopen. Voor het betalen dit dan maar ook gedaan. Op zich niet heel erg maar alles bij elkaar opgeteld geen goede indruk van de bediening.
Locatie goed, midden in het gezellige stadscentrum.

Gegeten op 3 mei 2014

Hilletje

Lekkere panini met geitenkaas, niets mis mee. Echter, de bediening moest nog het een en ander leren. Ik was vroeg, lekker potje "ik blijf lekker binnen ofzo" thee gedronken. Hup, vriendin erbij en lekker aan de babbel. De dame die de bestellingen kwam opnemen heeft me binnen 15 minuten 4 gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Toen werd ik narrig en heb haar vertelt dat ik haar dat wel zou aangeven. Tjongejonge. We hebben er inderdaad de hele middag gezeten en we hebben meer dan drie keer een bestelling gedaan. Maar een overkill aan bediening is echt niet nodig hoor. Verder was iedereen super vriendelijk. Eten en drinken was ook prima. Maar please, een beetje minder mag echt wel!

Gegeten op 15 januari 2014

rowena75

Ik zou de sfeer niet als 'zakelijk en stil' bestempelen: het is er altijd gezellig (veel jonge vrienden lijkt het publiek te zijn) maar ook erg roemoerig. Nu heb ik er drie keer gezeten en wat gedronken en twee keer geluncht. Bij elke bestelling klopte er wel iets niet, maar dit werd ook snel rechtgezet. Zoals een koude soep bijv. Vriendelijk personeel, maar soms lijken ze op de toppen van hun kunnen te werken door de drukte.

Gegeten op 27 december 2013

SFNaber

Goede kaart met creatieve gerechten voor de lunch, nu 3 keer wat gegeten en gedronken bij Anne & Max. Er ging 2 van de 3 keer wat mis in de keuken waardoor het broodje weer terug moest. Aardige en vriendelijke bediening. Fijn dat er Wifi is!

Gegeten op 30 juni 2013

lindavermeulen

Net koffie gedronken en geluncht bij Anne en Max. De dames van de bediening zijn echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. De latte macchiato was perfect, de smoothie van de maand met aarbeien, yogurt en basilicum heerlijk. De paprikasoep was precies goed, romig en een beetje pittig. Ook mijn vrienden hebben genoten van hun broodje blauw kaas en soep.
Bedankt en tot ziens.

Gegeten op 16 mei 2013

Roos-marie

Ik kom hier altijd erg graag lunchen; je kan er gewoon goed eten voor niet heel veel, de koffie is gewoon top en de sfeer is fijn. De bediening is misschien niet altijd even snel maar dit wordt goed gemaakt door klantvriendelijkheid; ik liet onlangs tijdens spitsuur nog wel, mijn volle machiato over de vloer, de tafel en mijzelf vallen; geen probleem; naast dat ik echt meteen een schone doek voor mn broek kreeg, kreeg ik binnen een minuut een nieuwe (vollere) machiato van het huis zodat ik gewoon verder kon genieten. Het gaat om kleine dingetjes maar het geeft wel een goed beeld van de prettige sfeer in Anne & Max.

Gegeten op 15 februari 2013

laila11

Wij waren met 4 generaties om mijn dochter's verjaardag te vieren. We hadden 2x Ciabatta Deluxe, een salade met kip en een broodje geitenkaas. Deze bestelling heeft 25 minuten geduurd en dit was na de lunch spits...
De deluxe broodjes waren heerlijk warm maar er lag 1 dungesneden plakje kip op met een dun plakje kaas en de rest sla. Het broodje geitenkaas was ok en de salade zeg ik maar niks over.
Een grote teleurstelling:( en absoluut geen aan rader.

Gegeten op 24 juli 2012

fran22

• Matig

• Matig

Ik kwam hier vaak lunchen en thee drinken met vriendinnen. Anne was onze standaard lunchtent. Maar de afgelopen periode kom ik er steeds minder, dit omdat alles wat ik bestel fout gaat. Ingredienten ontbreken op de broodjes, hiervoor werd als excuus een drankje aangeboden, maar zelfs dit was niet het juiste drankje.
In eerste instantie dacht ik dat het zou komen door het tijdstip, maar helaas maakt dit niet uit.
Het bestellen en het krijgen van de bestelling neemt een hoop tijd in beslag, helemaal wanneer je nog een aantal keer moet vragen om missende ingrediënten, wat drinken etc.
Bij Anne heb ik steeds meer het gevoel dat ik moet gaan meehelpen met bedienen, het ziet er allemaal erg hectisch en ongecontroleerd uit.
Als de bediening verbeterd kom ik hier graag nog eens terug, maar voorlopig even niet...

Schrijf zelf een recensie over Anne & Max (Alkmaar) in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Anne & Max (Alkmaar). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.