Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Pillows

2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 425 67 89

ineke_250

Donderdag aten we bij Pillows in Zwolle. Het is een hotelrestaurant. De aankleding is wat oubollig, maar de stoelen zitten goed! De ontvangst was vriendelijk en attent.
De vegetarische pasta met spinazie, mozzarella, olijven en tomaat was lekker. De rouleau van boerderijkip met antiboise had iets beter gekruid mogen zijn, maar de kip was lekker mals.
Het ene dessert, de creme brulee, was prima. Het kaasplankje viel echter tegen. Er werd geen uitleg gegeven over de 5 kazen, en het was erg veel. Dit plankje staat ook op de borrelkaart, waar het goed op zijn plaats lijkt. Maar als dessert was een halve portie passender geweest. Helaas werd niet gevraagd wat ik erbij wilde drinken, hoewel mijn glas leeg was, ik moest de serveerster hiervoor apart roepen. Het wijnadvies viel erg tegen, verder dan een rode port of een glas PX kwam ze niet.
Al met al, niet onaardig maar het sprong er niet uit.

Gegeten op 16 mei 2013

IngeborgPeterson

Mooie kaart. Lekkere gerechten en prima prijs.
Prettige ambiance en sfeer, mooi ingericht restaurant.
Bediening was ontzettend goed. Vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.
Tevens ook goed gelegen. Parkeren in de buurt, station op steenworp afstaand. Ideaal!
Ik kom zeker terug!

Gegeten op 21 februari 2013

simons1

Bij onze bestelling werd aangegeven dat 1gast een glutenvrij dieet heeft. de bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Het hoofdgerecht dat geserveerd werd was niet de bestelde parelhoen maar een varkenshaas. De serveerster gaf aan dat de keuken weliswaar een fout had gemaakt maar dat ze toch even wilde kijken of we dit andere gerecht wilden. Nee dus aangezien we hier niet van houden. Vijf minuten later kwam ze melden dat hetgeen besteld was, uitverkocht was. Dan maar een alternatief gekozen. Dit werd geserveerd en we begonnen te eten. Een paar minuten later werden nog wat frietjes op tafel gezet. Bij de vraag of deze glutenvrij waren werd ontkennend geantwoord. Vervolgens rende men naar de keuken en bleek dat men bij het hoofdgerecht een saus had geserveerd die wellicht ook niet glutenvrij was. De betreffende gast moest zelf in de keuken op de verpakking gaan kijken om vast te stellen dat het in orde was.
De vriendelijke houding van de serveerster kon niet verbloemen dat het in de keuken niet helemaal soepel liep en over onvoldoende warenkennis beschikte om te voldoen aan de uitstraling die het restaurant heeft (modern chique). Aan het einde van de maaltijd bleek ook de factuur niet te kloppen. Jammer, want dat is ook een onderdeel dat zonder problemen zou moeten verlopen.

Gegeten op 26 januari 2013

broaks

Prachtig gebouw met een chique uitstraling en zeer sfeervolle inrichting. Keurige ontvangst maar de bediening was onderbezet.

De lunchkaart biedt 7 gerechten met 4x panini, dat maakt de kaart te eenzijdig in keuze. Gekozen voor de uitsmijter.

Niet een lastig product en daarmee is een wachttijd van 25 minuten (lunch pauze) wel erg ruim zeker gezien het resultaat. Twee platte boterhammen minimaal verborgen achter één (misschien twee kleine) eieren met 2 plakjes spek. De smaak was goed maar voor € 7,75 ondanks een beetje groen zwaar geprijsd.

Gegeten op 9 november 2012

FamDH

• Slecht

High tea bij Sandton Pillows is echt niets bijzonders. Wij hadden een Bongo-bon, waarmee je o.a. een high tea bij Pillows kon boeken. De verwachtingen waren hooggespannen (5* boutique hotel in de omschrijving, blijkt inmiddels 4* overigens). Helaas werden deze verwachtingen niet waargemaakt. Paar minuten naar binnenkomst werden 6 kleine niet bijzondere sandwiches uit de koeling op tafel gezet. Minder dan 15 minuten daarna een schaaltje met wat standaard (ingekochte?) zoetigheden (brownie, muffin, taartstukjes, bon bons) en een apart schaaltje met 2 scones met wat 'sausjes', en helaas geen clotted cream. Bij navraag hierna, kregen we alsnog wat half opgeklopte slagroom...
Verder was de thee ook niks bijzonders, gewoon de reguliere zakjes variaties.
Een klein half uur na binnenkomst stonden we weer buiten....
Helemaal niks bijzonders dus.

Isabelle222

• Redelijk

• Redelijk

Het restaurant is eigenlijk alleen nog toegankelijk voor de hotelgasten. Mogelijk kun je hier nog wel voor de lunch terecht. Ooit hier een fantastisch broodje zalm gegeten.

vickybennik

• Slecht

High tea was super slecht! Zeer matig en standaard niets was zelf bereid. Thee, jus d'orange, muffins, chocolade gebakjes en sandwiches die wegens plaastgebrek in de vensterbank werden geserveerd!! Scones en verse bijzondere hapjes hebben wij niet gezien.
Niets maar dan ook echt niets bijzonders super simpel maak het zelf beter. Moest wel bijna 20,- p.p. afrekenen voor ons was deze high tea een grote desillusie

Renée Homan

• Matig

• Matig

Jammer, we hebben hier een paar keer goed gegeten in 2009. Sinds blijkbaar enige tijd hebben ze een beperkte kaart. Bediening is zeer onervaren en niet echt vriendelijk. Bovendien had niemand van de aanwezigen wijnkennis. We waren behoorlijk teleurgesteld. Voor ons de laatste keer.

martin Bruijn (cai-opleidingen)

• Goed

490 euro/ 4 gangen x 7 deelnemers + wijn = 16 euro per item. Prijs kwaliteit 7.8. Amuze (zalm, 8.5, serano-canneloni 7, knolselderijsoepje (wat zoet) 7.5), voorgerecht rundertartaar (7.7), ganzelevermouse (8.2), truffelmayonaise, rode biet (8), tussengerecht slavink van zeeduivel (stevig, iet wat zout), coquilles en zeekraal (7.8), hoofdgerecht kalslende (mals, 8.0, beetje te zoete thijmjus) en asperges. Dessert; worteltjes taart (7), clothed cream (9) en vanille ijs (6.5, harde stukjes). Wijn: huiswijn rood en wit goed 7.6, Koffie, prima (7.8), friandises( wat beperkt, 6.6), Sfeer: romantisch en barok (8.7), bediening, goed (7.5), toiletten schoon, (7.8) gratis parkeren in zwolle! Goede eettent.

evanherk

• Goed

Prettige ambiance, vriendelijke bediening, lekker eten maar wel prijzig en een lange wachttijd tussen de gangen. Onder de 40 euro moet je niet rekenen.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Pillows in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Pillows. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.