a TripAdvisor company

1. 5,9 10 1 9

2. 6,9

3. 7,0

bvankampen

Prima gebrunched, de balans tussen prijs en kwaliteit is prima op orde hier. Ook de ambiance is best wel chique en stijlvol. In combinatie met het hotel vindt ik het een mooie tent waarbij er goed is nagedacht over het concept.

Gegeten op 23 juli 2016

enemwee

We hebben bij Pillows de high tea de luxe gehad. Aan de telefoon was men allervriendelijkst. De ontvangst was ook netjes, maar daarna viel het erg tegen.

Kunstbloemen op tafel, de kruimels van de vorige gast zaten nog op mijn stoel en na zo'n 20 minuten wachten kregen we een kleine thermoskan met heet water. Geen verse thee, maar theezakjes van een onbekend merk en helaas ook weinig keuze.
Uiteindelijk kregen we een etagère met hartige en zoete hapjes. Ik vond het erg weinig voor de prijs die we betaalden voor de high tea. Het brood van de sandwiches was droog, de hartige taart heel vet. De meeste gerechtjes waren ook niet zelf gemaakt, terwijl je dat toch mag verwachten bij deze hotelketen.

In totaal waren er drie tafels bezet, maar ondanks dat had de oudere ober weinig oog voor ons. Er werd ook geen extra heet water aangeboden of gevraagd of alles in orde was.

Na het eten zag ik dat bij de gasten van de andere tafels jus d'orange was geserveerd. Ik heb het nagevraagd en dat bleek inderdaad bij de high tea te horen, maar dat waren ze bij ons vergeten. De cola en de koffie die we nog extra besteld hadden hoefden we hierdoor niet te betalen. Dat was netjes, maar als ik niets gezegd had hadden zij dat ook niet.

Al met al geen positieve indruk van het restaurant Pillows.

Gegeten op 14 mei 2016

matthijs81

Een paar keer hier wezen borrelen, mooi pand practisch naast het station. Nu dan eindelijk gekozen voor het 5 gangen menu met fles witte wijn. Franse chardonnay, zoals die moet zijn, fantastisch! Wel jammer dat ik zelf om water moest vragen maar kregen toen netjes een karaf water! Het eten was zeer smaakvol, kwam snel en was warm! Verassende keuzes en diversiteit aan eten. Vooral de kazen op het kaasplankje. De entrecote was groot en heerlijk sappig. Komen hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 12 februari 2016

John01

Afgelopen zaterdag gedineerd in dit restaurant. De ruimte is sfeervol maar wel groot voor het aantal gasten. Bediening zeer klantvriendelijk en attent. We hadden een 3-gangen arrangement met als hoofdgerecht een moot zalm. Prima gegaard, hoewel de bijgerechten wat smakeloos waren. Wel werden de gerechten zeer snel op tafel gezet, ongeveer 10 minuten nadat we waren gaan zitten, stond het voorgerecht al op tafel. En ondanks dat we aangaven dat het allemaal wel wat trager mocht, werd het hoofdgerecht ook weer snel geserveerd. Dat was wel wat jammer, want daardoor ben je wel erg snel klaar in dit restaurant. Maar eten en ambiance verder prima!

Gegeten op 6 februari 2016

Noukes

Ik kan me totaal vinden in de recensies hieronder. Nog nooit (en ben al veel plekken geweest) heb ik honger gehad toen ik wegging bij een high tea. Het eten was niks speciaal en veel te weinig. Toen we hier melding van maakte, voelde we ons niet serieus genomen. Er werd ook niks extra's aangeboden. Al die tijd dat we er zaten is ons niet één keer extra thee aangeboden. Pas toen de tafel werd afgeruimd hebben we nog één extra kopje gehad.
Hier komen we dus NOOIT meer terug!

HugZ

Deluxe high tea gehad. Onderste plateau had rare baderdeeg flapjes die duidelijk niet goed gebakken waren, de sandwiches waren van dat structuurloze brood en een stukje wrap wat uitgedroogd was. De middelste plateau was lekker, maar weinig. Heerlijk mini puntje chocolade taart, een warm knapperig broodje met rozijntjes, en een fluffy stukje kwark achtige taart. Op de bovenste plateau een mini chocolade muffin per persoon (duidelijk niet zelf gebakken) waar je slagroom met lemon curd bij kon nemen - rare combinatie lijkt me. Overall, was het weinig creatief, duidelijk niet zelf gemaakte gerechten, en zeker niet het geld waard wat we ervoor hebben betaald, en ik had nog trek toen ik weg ging. Wel hele vriendelijke dames van de receptie die onze jassen aannamen, de sfeer was relaxed en prettig.

FLOOR247

De luxe high tea via groupon actie gehad. Het personeel was erg vriendelijk en de locatie mooi, het eten viel daarentegen echt tegen. Alsof alles uit de diepvries was gehaald en daarna eventjes opgewarmd. Slappe quiche (of iets wat ervoor door moest gaan), taartje met vrij weinig smaak en lemon curd dat nergens op gesmeerd kon worden (op de chocolade muffin?). De hoeveelheid was helaas ook niet voldoende om enigszins vol te raken. Jammer!

dagmar2

Vanmiddag een zakelijke bespreking gehad. Thee genuttigd en hadden zin om iets bij de thee te nemen. Aangezien een persoon in ons gezelschap niet in Nederland woont, had deze meneer zin in een appelgebak. Antwoord van de ober: dat hebben we niet. Ik zal kijken wat wij wel voor gebak hebben. Na een lange tijd kwam de ober terug met het antwoord: wij hebben helemaal geen gebak. Tja dat komt omdat het zondag is en dan is het gebak vaak al op?!
1. Blijkbaar is het gebak vaak op zondag op. Ervaring uit het verleden, dus doe er wat mee.
2. Mensen verder op hadden een high tea. Is dan al het gebak op en hebben ze de high tea zo krap ingekocht qua gebak?

De ober bood wel borrelnootjes of een kaasplankje aan. Slaat de ober toch echt de plank weer mis...want dat smaakt toch niet bij de thee?! Dat is iets voor bij de borrel..wijn e.d..

Slechte service en inkoop.

Decor gezellig. Het moet heel wat lijken, maar goede ogen zien dat het allemaal erg goedkoop is. Stoelen zeer matig in de lounge hoek qua uiterlijk en kwaliteit. Geen lekkere zitstoelen.

Gegeten op 24 januari 2016

EetIens

Toevallig in dit restaurant terechtgekomen en aangenaam verrast! Samen gekozen voor het 4 gangen menu; eendeborstfilet, mosterdsoepje, gebakken zalm en chocoladetaartje toe. Allemaal lekker en prima. Leuke en vlotte bediening, kortom wat ons betreft het aanraden waard!

Gegeten op 12 december 2015

IngeborgPeterson

Mooie kaart. Lekkere gerechten en prima prijs.
Prettige ambiance en sfeer, mooi ingericht restaurant.
Bediening was ontzettend goed. Vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.
Tevens ook goed gelegen. Parkeren in de buurt, station op steenworp afstaand. Ideaal!
Ik kom zeker terug!

Gegeten op 21 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Pillows in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Pillows. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.