a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 1 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 2 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 3 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 4 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 5 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 6 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 7 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 8 foto's van Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht - 9
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,4 10 1 50

2. 8,2

3. 7,9

Koken met passie

Geen fratsen, wel hoge kwaliteit en bijzondere bereidingen. Gastheer Gerrit heet je van harte welkom in dit statige pand. Neem de tijd en laat het culinaire spektakel maar komen. Je proeft de zorg en kennis die in de gerechten zijn gestoken. Zin in een bijpassende wijn? Het personeel schenkt graag de perfecte match.

ilse123

Gisteravond buiten een 5 gangen menu met bijpassende wijnen genuttigd. Een hele prettige gastheer die een goede sfeer weet neer te zetten. Mooie gerechten. Klassieke Franse keuken. Mooie ingrediënten van goede kwaliteit. Vooraf een gerechtje met groenten, als voor een huisgemaakte gerookte zalm, als hoofdgerecht eend, daarna nog een mooi dessert & kaas.
Gewoon erg goed allemaal!

Gegeten op 23 augustus 2016

nicoleberkers

Via online reservering

Heerlijke avond gehad! Eten was erg smakelijk (4gangen verrassing) en de wijn paste er perfect bij. Kracht in eenvoud, geen poespas, kwalitatief erg goed. Gastheer meneer Buscourr was uiterst vriendelijk en gaf het een persoonlijk tintje. Als laatste gasten een drankje van het huis en een praatje, wij komen zeker terug. Aanrader!

Gegeten op 21 mei 2016

HBrouwer

Weer goed gegeten in dit restaurant. Het verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Heerlijke risotto. Nu zaten we vooraan, waar het minder rumoerig is als het vol zit. Dat was nu niet het geval. De ambiance was perfect. De service zoals die hoort. Well done!

Gegeten op 14 mei 2016

Nielsbosman

Via online reservering

Uitstekend eten, relaxte sfeer en zeer prettige bediening. Zeker een aanrader om gezellig en informeel goed te dineren, zowel zakelijk als met familie/vrienden.

Gegeten op 10 mei 2016

emiel01

Via online reservering

Wij hebben afgelopen zaterdag met 7 personen gegeten om een 60ste verjaardag te vieren. Dit is vanuit restaurant 'meneer Buscourr' goed geregeld! Zowel het eten als de bediening is van een zeer hoog niveau. Dit is goed terug te zien in de prijs kwaliteit verhouding, alles klopt gewoon! Wij komen in de toekomst zeker nog een keer langs!

Gegeten op 7 mei 2016

cathelijne-

Via online reservering

Alweer een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu! Bediening zeer persoonlijk en vriendelijk, halverwege het voorgerecht werd de wijn bijgeschonken, want hij vond dat hij wat karig was geweest.

Gegeten op 3 mei 2016

Alwin79

Via online reservering

Genoeglijke avond gehad. Heerlijk eten, fijne service van betrokken heren in een leuk ingericht restaurant. We komen hier zeker nog terug!

Gegeten op 16 april 2016

janneke_stenger

Via online reservering

Voor de tweede keer bij Buscourr en weer was het uitstekend. De zaak is heel smaakvol ingericht, het eten en de wijn zijn zeer goed. Het was een rustige dinsdagavond en we werden bediend door de eigenaar, erg aardig en deskundig. We hebben gekozen voor het drie gangen verrassingsmenu en dat was heerlijk. Gangen volgenden elkaar in goed tempo op.
Ik raad iedereen aan om eens langs te gaan, dit soort zaken zijn een parel voor de stad!

Gegeten op 29 maart 2016

Eufrasio

Via online reservering

We hebben een heerlijke avond gehad met 4 vrienden. Er is interactie met de bediening. verassingsmenu bevat heerlijke gerechten. wij hadden het 4 gangen menu waarin de huis gerookte eendenborst met een sausje op basis van koffie een topper was. Goede bijpassende wijnen worden geadviseerd en geschonken.

Gegeten op 12 maart 2016

niels203

Fijn restaurant met erg vriendelijk personeel. Heel aangenaam om eens door wat ouder personeel bediend te worden. Mooi decor, gezellige sfeer, lekker eten. Het ging alleen wel erg traag.

Gegeten op 11 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Meneer Buscourr in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Meneer Buscourr. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.