Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Himalayan in Den Haag - 1

4. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 365 14 04
  2. www.restauranthimalayan.nl

Romeo67

Gisteren heerlijk gegeten in Himalayan. Lekkere samosa en pappadums als voorgerecht, overheerlijke kip in spinazie en chicken biryani met als dessert een uitgebreid kulfi dessert. We voelden ons echt welkom en de bediening was attent. Het decor is niet heel speciaal maar op de een of andere manier past dat wel bij het Indiase/Nepalese gevoel. Aanrader als je zonder poespas, snel en lekker indiaas wil eten.

Gegeten op 27 januari 2015

DeepakEats

Het eten was wel oké. Na het lezen van de recensies had ik eigenlijk meer verwacht. Het is niet meer dan een gemiddeld restaurant maar goed, je betaalt hier relatief niet veel. Het eten mocht iets gekruider, wellicht afgestemd op de Nederlandse consument.. misschien dat het hierdoor minder was.

Gegeten op 26 december 2014

Tineke88

Erg lekker gegeten in een klein onopvallend restaurant in een achteraf steegje. Twee maal een curry, een lekker pittig met kip en een wat minder pittig met lam. Allebei erg lekker met rijst en naan. Vooraf nog papadums met 3 sausjes en als dessert Kulfi ijs. Ook erg lekker. De man die bediende liep in zijn eentje rond, waardoor je af en toe een beetje het idee kreeg dat je vergeten werd. Hij deed wel erg zijn best. We kregen wel allebei een hand en een bedankje bij het weggaan, wat wel weer grappig was. Het decor is niet heel bijzonder. De stoelen zitten wel lekker, maar het heeft een beetje een afhaalrestaurant idee. Ook was het er doodstil, zeker toen we net binnen kwamen, ook al zat de tent aardig vol. De muziek viel af en toe weg, waardoor het nog stiller werd. Verder zeker wel een aanrader als je van lekker en pittig eten houdt.

Gegeten op 3 januari 2015

tn2543

Gegeten op 2 januari 2015

M85

Door alle reacties op Iens waren mijn verwachtingen van die huiskamerrestaurants hoog.
Ze zijn alleen niet helemaal waargemaakt.

Papadums van het huis met 3 sausjes. Erg lekker. Als voorgerecht had ik de Onion badji. Had het nog nooit gegeten dus kan het niet vergelijken maar het is denk ik niet iets wat ik nogmaals zou bestellen. Als hoofdgerechten hadden we chicken birjani met groente curry en een vegetarische curry. De chicken birjani was naar mijn idee niet heel veel meer dan gebakken rijst met kip. De begeleidende groente curry was goed qua smaak maar helaas niet warm. De vegetarische curry was qua smaak prima, al had het iets minder zout gemogen.
Een volgende keer zou ik denk ik gaan voor een chicken tikka of tandoori.

Gegeten op 20 december 2014

adrie14

een klein restaurant in een kleine straat, maar geweldig eten en een zeer vriendelijke en voorkomende bediening. Intieme sfeer, bijna van een huiskamerrestaurant. Hier waren we voor het eerst, maar niet voor het laatst.

Gegeten op 23 december 2014

Proever16984

Het geheim van Den Haag! Voor authentieke Nepalese, Tibetaanse en Bhutanese gerechten moet je bij Himalayan zijn. Ik was er samen met mijn zussen en mijn zoon. Heerlijk genoten! We begonnen met chicken pakora's, deze waren erg lekker! Kip in een jasje van kikkererwtenmeel. Van het huis knapperige papadums met begeleidende sausjes.
Als hoofdgerecht heerlijke vegetarische thali's, goed gekruide garnalencurry en fluweelzachte makhan paneer. De rijst is lekker licht en ik raad aan om de garlic naan bread te proberen. Heerlijke mango lassi en chai daarbij. Ik was voldaan en er kon helaas geen toetje bij. Mijn zussen hadden kulfi ijs en mijn zoon Dame Blanche.
Ik raad aan om te reserveren want de kenners weten het te vinden, het was helemaal vol.

Gegeten op 12 december 2014

BOBERTSIDERIUS

Genoten van het vegetarische menu. Veel Indiërs zijn vegetariër en de vegetarische keuken is daarom zeer uitgebreid. De gerechten werden geserveerd met basmati saffraan rijst. Heel erg lekker!

Gegeten op 5 december 2014

kique

Waar maak je het nog mee dat je zelfs op dinsdag in een bomvol restaurant zit? Hier dus ! gelukkig nog een tafeltje kunnen krijgen en wat hebben we weer genoten. Nu van een menu deluxe voor twee personen, met heerlijke butter chicken. Geweldig dat de eigenaar even voor liet proeven want hij maakt de butter chicken zoet ipv pittig en hij wist niet zeker of we dat lekker vonden. Hoe bedoel je gastvrij ? En het was heerlijk. Het blijft echt een top zaak en ik sleep ook iedereen mee erna toe die ook allemaal erg enthousiast zijn. Totale kosten met twee bier, twee wijn, een twee persoons menu en een lassi..48 euro. En het is dat we naar een concert gingen anders had ik het aanbod om een doggybag mee te krijgen zeker geaccepteerd !

Gegeten op 18 november 2014

nelleke1

Al eerder hier gegeten en dat was toen fantastisch. Gisteren weer maar eens geprobeerd. Het eten blijft geweldig! Omdat er zoveel keuze is op de menukaart, hadden we gevraagd of de chef gewoon iets voor ons kon maken wat hij lekker vond. Nou, dat was goed gelukt! We hebben in India gereisd en vonden dit eten echt overeenkomen met wat we daar geserveerd kregen.
Achteraf kwam de chef ons vertellen dat hij samen met zijn vrouw had bedacht wat ons zou aanstaan. Heerlijke malse kip en lam en diverse andere bijgerechten. We weten het nu zeker: als we weer Indiaas gaan eten, komen we hier en nergens anders!

Gegeten op 15 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Himalayan in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Himalayan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.