a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073-6130071

Mediterrane parel

in een mooi pand aan de Snellestraat geniet je van creatieve mediterrane gerechten en een goed glas wijn. De bediening legt je helemaal in de watten, het zal je aan niets ontbreken. Hier draait het om het goede leven. Geniet!

Liade

Wij werden vriendelijk ontvangen bij Vrielink en hebben heerlijk gegeten. Goede asperges en een stukje heerlijk mals lam met daarbij lekkere frietjes. Ook de Italiaanse huiswijn was prima. Het verse brood vooraf was lekker maar de dip die daarbij kwam vonden we niet zo passen bij brood. Misschien wel origineel maar een lekkere kruidenboter of goede olijfolie vinden we persoonlijk lekkerder. De bediening was goed en vlot. Kortom zeker een aanrader.

Gegeten op 5 mei 2016

Lydiaaatje

Vrielink is gevestigd in mooi oud pand in de binnenstad. Er hangt een fijne sfeer en het eten is goed. We aten o.a. brood met Vrielink dip en limousin spiesjes vooraf, als hoofdgerecht koos ik lam met asperges. Alles was even lekker. Daarbij was de bediening aardig en alert!

Gegeten op 29 april 2016

genieteralex

Op een zaterdag hier gegeten voor de lunch met 4 personen. bij andere restaurants geprobeerd, maar alles was vol. Hier werd snel gereageerd en gezegd hoe lang we ongeveer moesten wachten, binnen 10 minuten zaten we al aan tafel. was erg druk, wat er ook voor zorgde dat we erg lang op ons broodje moesten wachten. Geen probleem, we hadden geen haast. Bij de tafel naast ons echter werd verkeerde bestelling gegeven aan een van de tafelgenoten. haar correcte bestelling kwam pas toen de rest van de tafel al lang en breed waren uitgegeten. weinig excuus gehoord, wat toch jammer is. Ons eten en drinken was verder prima, maar niets bijzonders. vooral toch blij met deze locatie, omdat er moeite werd gedaan om ons een tafel aan te bieden, terwijl dat bij geen enkel ander restaurant werd geprobeerd.

Gegeten op 23 april 2016

Kerkmania

Tjongejonge alles volgens het boekje bij Vrielink! Wat een genot om 's bediend te worden door iemand zijn vak verstaat. Je voelt je gelijk welkom en je wordt op professionele wijze in de watten gelegd. De kok kwam met ons overleggen wat wij wilden eten. De kok is echt onderdeel van het geheel door de open keuken midden in de zaak.

Wijnkaart is bescheiden maar de wijnen zijn wel een schot in de roos, waarom zou je er dan zoveel moeten hebben?

Het eten was goed gedaan. Geen Michelin hoogstandjes maar gewoon lekker eten wat met liefde gemaakt is. Heerlijk mals stukje skrei met een krokant laagje sesamzaadjes, leuke vondst die mangocouscous erbij. De chateaubriand precies goed, gegrilde groenten zoals ik ze zelden eet, kunstige uitgesneden cirkeltjes groente erbij en wat dotjes bijzondere mayo. De aardappeltjes uit de oven waren gewaagd doorgebakken maar hiermee precies zoals ik ze lekker vind!

Tja, hoe zal ik het zeggen: alles klopt. Tot de volgende keer!

Gegeten op 12 april 2016

egkeizer

We verlieten tevreden het pand na een aangename maaltijd. We kwamen om kwart over acht binnen vallen na een bezoek aan de Bosch tentoonstelling en werden allervriendelijkst ontvangen en er bleek nog plek te zijn ook. Vlak bij de keuken, maar dat was geen straf met een open keuken waarin je kon zien hoe hard gewerkt werd om de maaltijden op tafel te krijgen.
Ook eenmaal aan tafel was de bediening attent en uitermate vriendelijk. Mijn vrouw was zeer tevreden over haar voorgerecht, de coquilles. Mijn vissoep leek qua structuur meer pompoensoep. De smaak was prima en ook de stukjes coquille die er in dreven waren prima. Dat ik bij een vissoep een heldere soep met subtiele smaak of een rijke soep waarin diverse zeevruchten drijven verwacht is natuurlijk niet het probleem van het restaurant.
Wij hebben beiden zitten smullen van onze `Shot of the day'. Een prima bereidde bavette met paddestoelensaus, smakelijke wintergroenteblokjes en prima friet.
Het decor is modern in een oud gebouw, niets op aan te merken, maar ook niet bijzonder.

Gegeten op 18 maart 2016

Sas

Inmiddels 2 keer gelunched bij Vrielink en beide keren blij verrast. Heerlijke broodjes, mooi opgemaakt en ruime porties. Vooral het broodje kipmango was heerlijk en mijn tafelgenoot vond het broodje chamignons geweldig.
Ons viel alleen op dat de hamburger op de kaar behoorlijk prijzig is, 19 euro. Daarom niet genomen dus kanniet zeggen of de prijskwaliteit klopt.
Aardige, vlotte bediening.

Gegeten op 20 februari 2016

PMFK

Heerlijk gegeten in dit leuke ongedwongen restaurant. Een mooie combinatie tussen vis, vlees en mooie wijn in een fijne omgeving met bijzonder vriendelijke bediening.
Het was een feestje bij Arno en zijn brigade!

Gegeten op 26 februari 2016

ejdj

Erg lekker gegeten in dit leuk ingerichte restaurant. Nadeel was wel dat we meer dan een uur moesten wachten op ons hoofdgerecht door een foutje van de kok. Gelukkig werd dit door de bediening goed opgelost en was het eten lekker toen we het eenmaal hadden.

Gegeten op 20 februari 2016

Danielle_S

Gegeten op 26 december 2015

-Leon-

Goed restaurant waar veel aandacht wordt besteed aan detail op het bord. De produkten die worden gebruikt zijn van een uitstekende staat. Ook de wijnkaart is goed te noemen en dat alles voor een prima prijs/kwaliteitverhouding

Schrijf zelf een recensie over Vrielink Bar & Kitchen in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Vrielink Bar & Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.