a TripAdvisor company

1. 8,3 10 1 26

2. 8,4

3. 8,1

Mediterrane parel

in een mooi pand aan de Snellestraat geniet je van creatieve mediterrane gerechten en een goed glas wijn. De bediening legt je helemaal in de watten, het zal je aan niets ontbreken. Hier draait het om het goede leven. Geniet!

Danielle_S

Gegeten op 26 december 2015

-Leon-

Goed restaurant waar veel aandacht wordt besteed aan detail op het bord. De produkten die worden gebruikt zijn van een uitstekende staat. Ook de wijnkaart is goed te noemen en dat alles voor een prima prijs/kwaliteitverhouding

bgvb

Samen gegeten met opa en oma en de kleinkinderen. De tonijn was erg goed. De bediening ook. Echt een aanrader. Geeft je het gevoel dat je in een top restaurant eet, zowel de bediening, kwaliteit van het eten en ook de omgeving.

Gegeten op 31 oktober 2015

stradale

Een dagje Den Bosch gedaan. Flink gelopen...en dan is het lunchtijd. We hadden ons niet voorbereid, dus op goed geluk ergens aangeschoven. UIteraard eerst gekeken op de menu kaart, en of het goed bezet was.....dat was inderdaad zo. Altijd een aardige indicatie. De beneden verdieping was al vol, dus naar boven toe. We hadden het laatste tafeltje. Eerst een glaasje wijn besteld..met zijn drieen rood, wit en rose besteld, en alle drie waren we zeer te spreken over de keus. We hebben het redelijk simpel gehouden en ons beperkt tot de aangeklede broodjes. 1 x met paddestoelen, 1 x met kip en 1 x een italiaanse wrap. Alles lekker vers...heerlijk brood, niet overdreven vol geladen. Bediening prima en interieur simpel maar gezellig

Gegeten op 17 oktober 2015

HenrYne

Het was de tweede keer dat we bij Vrielink hebben gegeten. Ook dit keer was het eten weer heel uitzonderlijk. Zelfs nog beter dan de vorige keer! De tournedos Rossini was de lekkerste tournedos die we ooit gegeten hadden. Ook de tonijn Tataki viel erg in de smaak. De coquilles waren boterzacht. We hebben mooie wijnen gedronken. Bovendien was er een attente en goede bediening die goed inspeelde op speciale wensen. Jammer dat de menukaart op de website niet was aangepast en dat het volle restaurant erg rumoerig was. Er is een open keuken en het restaurant heeft een sfeervolle inrichting.

Gegeten op 17 oktober 2015

Dorstighert

Geweldig eten, geweldige bediening, geweldige ambiance.
We hadden een mooie plek vlak naast de open keuken. De kaart is zeer uitgebreid voor zowel de vlees- als visliefhebber.
Als voorgerecht hadden wij de tartaar van tonijn, zalm en coquille en de scampikroket. Deze gerechten waren beiden prima bereid. Als hoofdgerecht de catch of the day (heilbot) en tournedos. Ook deze gerechten waren heerlijk bereid en ruim voldoende qua portie.
Wij zijn erg blij met de komst van Vrielink en komen hier zeker snel weer terug.

Gegeten op 18 september 2015

Suuske68

Heerlijke lunch in een smaakvol ingericht pand met open keuken. Er wordt gewerkt met verse producten.Perfecte carpaccio, pasta's prima op smaak, mooie wijnkaart...en een hartelijke service. Trotse gastheer die op een heel naturelle manier aanvoelt wat zijn gasten wensen. Je voelt hier de liefde voor het vak, zowel het koken als de bediening. Wij komen hier zeker terug !

Gegeten op 18 september 2015

mtissink

Geweldige avond gehad. Een tafel naast de keuken, dus je kon zien hoe alles klaargemaakt werd. Hier wordt alleen maar met verse producten gewerkt! De bediening was geweldig. Eindelijk weer eens iemand die weet hoe het hoort, mee gaat in de beleving van de klant en zich niet stijf vasthoud aan standaard teksten.
Qua eten hadden we het 5-gangen chef verrassingsmenu en dat was inderdaad een ware verrassing. Wat een heerlijke, en compleet verschillende, gerechten.
Hier komen we zeker nog een keer terug!
Enige minpuntje; er staan niet veel glazen wijn op de kaart die los te bestellen zijn.

Gegeten op 5 september 2015

arneos

Deze zaak stond al enige tijd op het lijstje. En terecht. Wat een leuke zaak is dit geworden. Een grote keuze uit voorgerechten en een aantal prima hoofdgerechten. De kwaliteit is prima. De wijnen ook. De bediening is top. uiterst vriendelijk. Hier wordt helemaal waargemaakt wat men beloofd. prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal in orde.

Gegeten op 29 juli 2015

Hurm1966

Gekozen voor verrassingsmenu. Voorkeur aangeven was geen probleem. Heerlijke visgerechten. Prijs kwaliteit was zeer goed. Aanrader dus. Bediening had wat ons betreft de juiste touch. Eerst buiten gezeten maar toen het wat frisser werd, was het geen probleem om het nagerecht binnen te nuttigen. Kortom een geslaagde avond. Als echte Bosschenaar geef ik de voorkeur aan deze locatie ipv de Korte Putstraat.

Gegeten op 4 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Vrielink Bar & Kitchen in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Vrielink Bar & Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.