a TripAdvisor company

2. Mediterraan
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073-6130071

Mediterrane parel

in een mooi pand aan de Snellestraat geniet je van creatieve mediterrane gerechten en een goed glas wijn. De bediening legt je helemaal in de watten, het zal je aan niets ontbreken. Hier draait het om het goede leven. Geniet!

marcbrandt

Zonder reservering binnen gelopen., Even wachten aan de bar terwijl er een tafeltje werd opgedekt. Twee prima getapte biertjes.
2 x voor en 2 x hoofdgerecht en 2 x koffie. 1 x vegetarische ('laat de chef maar wat maken', en dat pakte goed uit) en 1 x de tournedos met een goed stuk ganzenlever. Eten was goed, bediening vriendelijk en gastvrij. Leuke zaak. We komen vast nog wel eens terug!

Gegeten op 16 mei 2015

mark24

Verrassingsmenu genomen met 6 personen. Gemoedelijke tent, topbediening en heerlijk gegeten. Alleen het nagerecht vonden we niet kunnen tippen aan voor- en hoofdgerecht. De rabarbermousse in het desert was wel erg lekker maar de brownie, bananenijs en schuimpje waren matig. Afgerond een 8 voor het eten, maar het was meer een 7,5.

Gegeten op 25 april 2015

Zoetelievegerritje

In een oud pand gevestigd. We werden naar de 1ste verdieping geleid. Aan de buitenkant valt het niet op, maar toch behoorlijk groot. Sardines als voorgerecht, dat kom je niet veel tegen in Nederland. Heerlijk! De ladysteak was ook prima als hoofdgerecht. Wel vrij prijzig. We waren bijna 100 euro kwijt voor twee personen inclusief wijn. Door de kwaliteit/prijsverhouding scoor ik het eten op een 7.

Gegeten op 20 maart 2015

MarkRobin

Met 13 personen hier gegeten: gastvrij en enthousiast onthaald. Voorgerecht was gezamenlijk, met voor elk wat wils, o.a. vegetarisch en oesters en deze waren heerlijk. Ook het nagerecht was gezamenlijk, maar helaas allemaal chocolade, wat na een licht en delicaat hoofdgerecht een beetje te zwaar was. Hoofdgerecht was keuze. De "catch of the day", zeewolf, was heerlijk van smaak (werd ook van tevoren door de ober goed omschreven), maar de vulling had van mij niet gehoeven. De witte droge huiswijn paste uitstekend erbij. De sfeer van het oude pand maakte het extra gezellig.

Gegeten op 17 maart 2015

PPeter

Wij waren met 12 personen. Bij de reservering adviseerde Arno "shared dining": In plaats van de traditionele gangen werden schotels met diverse gerechten geserveerd, waarvan ieder zijn favoriete porties kon opdienen. Het waren alle, zonder uitzondering, culinaire hoogstandjes. Creaties met een eigen smaaksensatie. Mooie bijpassende wijnen ook. Helemaal in balans. Door de open keuken kan zowel het bereiden als de feedback worden gedeeld. De gastvrije en vriendelijke bediening maakte het helemaal af.

Gegeten op 12 oktober 2014

wsoeriasantoso

Het was er gezellig druk door een afstudeerfeest, een goed teken dat er velen nableven om er te dineren.
Mijn vrouw at er een catch-of-the-day, een heek en schrijver dezes een zacht gegaarde sucadelap. Complimenten voor de witte brigade, heerlijk. Er is trouwens een vakman bezig geweest bij de inkoop van de wijnen.
De bediening is attent, gastvrij en vakkundig. Je voelt je er zeer thuis.
We zijn enthousiast, werkelijk een aanrader.

Gegeten op 2 november 2014

lilly-s

Wij hadden een surprise verjaardagsfeestmet alles erop en eraan en na afsluiting een surprise etentje bij Vrielink, georganiseerd door een vriend van ons. We waren met 11 man en we zijn hartelijk ontvangen door het voltallige personeel. De open keuken met de keukenbrigade heeft ons verrast met bijzonder heerlijke gerechten, vooraf, hoofd en nagerechten, die we met z'n allen gedeeld hebben. We hebben genoten van het vele eten, de lekkere wijnen en de aardige bediening. We komen niet uit de buurt, maar jullie zullen ons vaker zien en we nemen ook weer andere vrienden en kennissen mee om te genieten van Vrielink! Ga zo door en heel veel succes! Gr. Lilly

Gegeten op 12 oktober 2014

Roger-72

Uitstekend gegeten. Stap vooruit tov mesprise. Weer gezellig en goede service. Glutenvrij was ook goed geregeld. Aanrader om weer eens heen te gaan voor wie bij mesprise afgehaakt was.

Gegeten op 12 september 2014

delian

Als een prinses in de watten gelegd zo voelde het bij Vrielink. Zalig gegeten. Alles wordt met aandacht en liefde klaargemaakt. Wat vooral blijft hangen, is het advies en proeven van verschillende wijnen per glas alvorens we onze keus maakte. Heerlijk dat 2 van ons favoriete tentjes in Den Bosch naast elkaar ziiten.

Gegeten op 6 september 2014

Sanne77

Bij binnenkomst twijfel of er wel een plaatsje was, maar we konden terecht. 'Daar is de kapstok voor uw jas', toch jammer, de jassen aannemen is een kleine moeite volgens mij. Bar bij ingang, leuk! Een aantal voorgerechten gedeeld met tafelgenoot. Bouilliabaise was wat visbouillion met stukjes vis, de naam bouillabaisse echt niet waard. Sashimi prima. Zo ook de steaktartaar. Jammer alleen van de overheersende truffelmayonaise, die overigens ook bij brood wordt geserveerd. Wij vroegen om wat water, kregen een fles a 4,5 euro. Prima, maar niet als ik op andere tafels karaffen water zie staan, geef mij dan alsjeblieft ook die keuze. Vriendelijk personeel. Kortom: er mogen wat mij betreft nog wat puntjes op de i worden gezet.

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Vrielink Bar & Kitchen in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Vrielink Bar & Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.