• foto's van Brasserie Méprise in Den Bosch - 1

Toon telefoonnummer 073 613 00 71

• 8.3 10 27

• 7.9

• 7.7

Brasserie Méprise doet mee!

Reserveer nu!

mediterrane parel

in een mooi pand aan de Snellestraat geniet je van creatieve mediterrane gerechten en een goed glas wijn. De bediening legt je helemaal in de watten, het zal je aan niets ontbreken. Hier draait het om het goede leven. Geniet!

Marikav
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een fantastisch oud pand in Den Bosch gelegen restaurant. Originele gerechten, mooie combinaties, borden mooi opgemaakt. Over de voorgerechten was ons hele gezelschap erg tevreden. De hoofdgerechten waren ook prima, minpuntje was wel dat er niet gevraagd werd hoe we de diamanthaas bereid wilden hebben. Ze werden allen rood geserveerd. Frietjes worden er niet standaard bij geserveerd, maar kunnen wel los besteld worden.

Gegeten op 5 april 2014

Serge1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag 18-1-2013 daar gegeten. Het eten is in orde en verfijnd. Het decor wat minder, veel te veel ongezellige felle verlichting bij de tafels achterin. De kapstok naast een open keuken zetten is ook niet handig, totaal geurende jassen een dag later.

Gegeten op 18 januari 2014

Frantiny
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als vier vermeende connaisseurs uit Utrecht en Rotterdam lieten we ons inspireren door Iens.nl voor de restaurantkeuze in Den Bosch en kwamen uit bij Brasserie Meprise. Een goede keuze bleek ons al snel! De informatieve menukaart maakte ons nieuwsgierig en de keuzes werden snel gemaakt. Er volgden mooie en fantasierijke gerechten als schilderijtjes gepresenteerd! Wat een smaaksensatie, wat een verfijning! Als "het oog ook wat wil" dan ben je bij Meprise op het juiste adres! Of het nu de Kalfswangetjes met Gandaham en zacht-frisse gelei van appel is of de Coquilles met gelakt buikspek, de zacht-gegaarde Kabeljauw met linzen de Puy, paling en antiboise, het zijn stuk voor stuk verrukkelijke gerechten en... zeer professioneel begeleid door de charmante bediening! Op onze vraag naar de beste keuze voor de Port bij de Kaasschotel, Tawny, Ruby of Colheita kregen we van haar een "lesje" over Port dat onze ogen wijd opende voor deze Godendrank! En de rekening voor het aangenaam verpozen gaf uitstekend weer hoe de juiste prijs/kwaliteitsverhouding behoort te zijn! Bedankt Meprise voor deze culinaire ontmoeting van klasse!!

Gegeten op 16 januari 2014

daanenalex
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag voor t eerst bij Meprise gegeten. wat een verademing. Zowel qua gerechten als qua bediening zijn we helemaal in de watten gelegd. Het voorgerecht was een cappuccino van kabeljauw met coquille echt fantastisch. Tussen een kakel vers stukje zeetong en hoofd fazant. Telkens geserveerd met een goede bijpassende wijn. Mijn man zit nu nog na te genieten van een heerlijk kaasplankje. Wij komen hier zeker terug

Sirac
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was al weer even geleden dat we hier kwamen. De gerechten, die altijd al prima waren, waren nu nog meer verfijnd en de borden waren prachtig opgemaakt.
Een aanrader is de hertenbief met sukade. In een woord fantastisch.
Ik vind het ook altijd te waarderen als er een kan met gewoon water wordt geschonken.
De bediening was qua stijl vriendelijk en gezellig, maar niet al te vlot. Er zat wel drie kwartier tot een uur tussen de gangen.
Al met al een prima avond gehad.

Gegeten op 29 november 2013

IFanMil
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar weken geleden gezellig met z'n vieren uit eten geweest. Hartelijk ontvangst en mochten kiezen waar we wilden zitten.
Wij kozen voor een 4 gangen verrassingsmenu gekozen, met wijnarrangement. Nu het herfstig weer begint te worden kregen we helemaal in stijl ook wild en winterse gerechtjes. Vooral de verschillende bereidingen van het herten vlees als hoofdgerecht was heerlijk!
Het enige minpuntje dat ik zo kan verzinnen (daarom service een 8) was dat de bediening geen uitleg gaf over de combinatie wijn en gerecht. Er werd alleen verteld welke druiven er in zaten + de afkomst. Graag wil ik dan weten waarom juist deze wijn wordt gekozen,
We komen hier zeker nog een keertje terug

Gegeten op 2 november 2013

Questa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker in dit restaurant gegeten via de Sweetdeal, gewoon een 3 gangendiner van de kaart, perfect! Gastvrije locatie waar je je thuis voelt, prima bediening en mooie gerechten, elk bord was een feestje, geen opdringerigheid, consumptieprijzen normaal, voor mij was het wel iets meer als een Brasserie, nu nog wit linnengoed op tafel en het is helemaal af, bedankt voor deze kennismaking!

Gegeten op 14 augustus 2013

pauze
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het bestaat nog. Een restaurant waar kwaliteit en prijs in goede verhouding met elkaar zijn. We hebben er prima gegeten. De borden waren verzorgt opgemaakt. Het wijnadvies was passend en liet de gerechten volledig tot hun recht komen. Kwalitatieve huiswijn met een eigen karakter en prijs per glas wat die kwaliteit en prijs verhouding weer onderstreept. De bediening was vriendelijk, voorkomend en men sprak je nog aan bij binnenkomt met U.
Gewoon kraanwater op aanvragen bij je eten zonder extra kosten. Kortom, ze zijn er nog wel de restaurants waar je als gast wordt behandeld en welkom bent.
Graag tot en volgende keer.

Gegeten op 8 augustus 2013

Emmeke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben lekker gegeten bij Brasserie Meprise. Een 3-gangen verrassingsmenu. Als voorgerecht kreeg ik coquilles; prachtig opgemaakt en precies goed gebakken gecombineerd met appel en bietje, en mierikswortelcreme. Een plaatje op je bord en een genot om te eten. Als hoofdgerecht diamanthaas met garnituur van aardappelmousseline, verse snijbonen, worteltje en erwtjespuree met heerlijke rodewijnsaus. En als toetje gemarineerde aardbeien met aardbeienparfait. Een en ander afgerond met een lekker kopje koffie met huisgemaakte friandises. We hebben genoten. Hier komen wij zeker een keer terug.

Gegeten op 30 juli 2013

Chris_Dekker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen heerlijk gegeten. Gastvrij professionele bediening en uitstekende keuken. Open keuken gaf goed beeld van gepassioneerde keukenbrigade. Veel aandacht voor gastvrijheid zeer vriendelijke bediening. Perfecte smaken en heerlijke huiswijnen.

De coquilles en de dorade zijn aan te bevelen.

Chris en Ineke Dekker

Gegeten op 20 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Méprise in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Méprise. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!