Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Arno Vrielink Bar en Kitchen

2. Mediterraan
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 613 00 71

Sanne77

Bij binnenkomst twijfel of er wel een plaatsje was, maar we konden terecht. 'Daar is de kapstok voor uw jas', toch jammer, de jassen aannemen is een kleine moeite volgens mij. Bar bij ingang, leuk! Een aantal voorgerechten gedeeld met tafelgenoot. Bouilliabaise was wat visbouillion met stukjes vis, de naam bouillabaisse echt niet waard. Sashimi prima. Zo ook de steaktartaar. Jammer alleen van de overheersende truffelmayonaise, die overigens ook bij brood wordt geserveerd. Wij vroegen om wat water, kregen een fles a 4,5 euro. Prima, maar niet als ik op andere tafels karaffen water zie staan, geef mij dan alsjeblieft ook die keuze. Vriendelijk personeel. Kortom: er mogen wat mij betreft nog wat puntjes op de i worden gezet.

Gegeten op 23 augustus 2014

carpentier

Meprise is nu " Vrielink bar en kitchen " ! Wij dachten naar Meprise te gaan, maar werden blij verrast. Arno Vrielink, bekend van de korteput straat heeft Meprise over genomen. De kaart is dan ook veranderd en omvat veel kleine gerechtjes. Iets wat wij zoeken, dus daarom blij verrast. Kwalitatief erg goed en leuk geprijsd.

Gegeten op 7 augustus 2014

meindertwillems

Vorige week gegeten bij Meprise. Echt een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Een 3-gangen verrassingsmenu, inclusief bijpassende wijnen en koffie na voor minder dan 100,- (2 personen). De bediening is vriendelijk, informeel maar correct. Restaurant zit in een oud pand in het centrum van Den Bosch, sfeer binnen is moderner en strakker. Leuk, wij komen terug!

Gegeten op 29 mei 2014

Marga-rita

Heerlijk gegeten tijdens de IENS dinerdagen, hoewel de start wat moeizaam was. We konden aangeven wat we niet in het eten wilden. Daar hadden we misschien te voren de kaart moeten bekijken, om te zien wat ze gebruiken. Het voorgerecht van pastrami met met bloedworst en hazelnootpoeder vonden we een vervelende verrassing! Maar daarna waren hoofdgerecht (entrecote) en nagerecht (Bospeen / Kardemom / Sinaasappel) overheerlijk en prachtig opgemaakt! Goedpassende rode wijn bij hoofdgerecht, een rode uit Murcia, Spanje. De witte wijn (chenan) bij het voorgerecht was lekker, maar werd doodgeslagen door de wilde smaken van het hoofdgerecht. Leuk restaurant, lekker licht, leuk gedecoreerd met schuinopgehangen spiegels aan het plafond. Een echt verrassingsmenu was het trouwens niet, want alle gerechten blijken op de kaart te staan...dus als dat de bedoeling was, hadden we liever zelf gekozen.

Gegeten op 16 mei 2014

marloesreijnders

Tijdens de IENS diner dagen eens langs geweest bij Brasserie Meprise. Een erg leuk pandje om te zien alleen binnen niet echt heel erg gezellig ingericht. Het personeel is ongelooflijk aardig en weten ook precies te vertellen wat je op je bord hebt liggen. Daarnaast is dat wát er op je bord hebt ook gepresenteerd als een kunstwerkje, prachtig en kleurrijk! En het smaakt overheerlijk goed! Helaas voor mij was het dessert te heftig zoet en zorgde voor een slechte afsluiter maar dat komt door mijn persoonlijke afkeer voor zoetigheid. Kortom, aanrader, heerlijk!

Gegeten op 10 mei 2014

Marikav

In een fantastisch oud pand in Den Bosch gelegen restaurant. Originele gerechten, mooie combinaties, borden mooi opgemaakt. Over de voorgerechten was ons hele gezelschap erg tevreden. De hoofdgerechten waren ook prima, minpuntje was wel dat er niet gevraagd werd hoe we de diamanthaas bereid wilden hebben. Ze werden allen rood geserveerd. Frietjes worden er niet standaard bij geserveerd, maar kunnen wel los besteld worden.

Gegeten op 5 april 2014

Serge1974

Zaterdag 18-1-2013 daar gegeten. Het eten is in orde en verfijnd. Het decor wat minder, veel te veel ongezellige felle verlichting bij de tafels achterin. De kapstok naast een open keuken zetten is ook niet handig, totaal geurende jassen een dag later.

Gegeten op 18 januari 2014

Frantiny

Als vier vermeende connaisseurs uit Utrecht en Rotterdam lieten we ons inspireren door Iens.nl voor de restaurantkeuze in Den Bosch en kwamen uit bij Brasserie Meprise. Een goede keuze bleek ons al snel! De informatieve menukaart maakte ons nieuwsgierig en de keuzes werden snel gemaakt. Er volgden mooie en fantasierijke gerechten als schilderijtjes gepresenteerd! Wat een smaaksensatie, wat een verfijning! Als "het oog ook wat wil" dan ben je bij Meprise op het juiste adres! Of het nu de Kalfswangetjes met Gandaham en zacht-frisse gelei van appel is of de Coquilles met gelakt buikspek, de zacht-gegaarde Kabeljauw met linzen de Puy, paling en antiboise, het zijn stuk voor stuk verrukkelijke gerechten en... zeer professioneel begeleid door de charmante bediening! Op onze vraag naar de beste keuze voor de Port bij de Kaasschotel, Tawny, Ruby of Colheita kregen we van haar een "lesje" over Port dat onze ogen wijd opende voor deze Godendrank! En de rekening voor het aangenaam verpozen gaf uitstekend weer hoe de juiste prijs/kwaliteitsverhouding behoort te zijn! Bedankt Meprise voor deze culinaire ontmoeting van klasse!!

Gegeten op 16 januari 2014

daanenalex

Vandaag voor t eerst bij Meprise gegeten. wat een verademing. Zowel qua gerechten als qua bediening zijn we helemaal in de watten gelegd. Het voorgerecht was een cappuccino van kabeljauw met coquille echt fantastisch. Tussen een kakel vers stukje zeetong en hoofd fazant. Telkens geserveerd met een goede bijpassende wijn. Mijn man zit nu nog na te genieten van een heerlijk kaasplankje. Wij komen hier zeker terug

Sirac

Was al weer even geleden dat we hier kwamen. De gerechten, die altijd al prima waren, waren nu nog meer verfijnd en de borden waren prachtig opgemaakt.
Een aanrader is de hertenbief met sukade. In een woord fantastisch.
Ik vind het ook altijd te waarderen als er een kan met gewoon water wordt geschonken.
De bediening was qua stijl vriendelijk en gezellig, maar niet al te vlot. Er zat wel drie kwartier tot een uur tussen de gangen.
Al met al een prima avond gehad.

Gegeten op 29 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Arno Vrielink Bar en Kitchen in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Arno Vrielink Bar en Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.