Arno Vrielink Bar en Kitchen

2. Mediterraan
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 613 00 71

MarkRobin

Met 13 personen hier gegeten: gastvrij en enthousiast onthaald. Voorgerecht was gezamenlijk, met voor elk wat wils, o.a. vegetarisch en oesters en deze waren heerlijk. Ook het nagerecht was gezamenlijk, maar helaas allemaal chocolade, wat na een licht en delicaat hoofdgerecht een beetje te zwaar was. Hoofdgerecht was keuze. De "catch of the day", zeewolf, was heerlijk van smaak (werd ook van tevoren door de ober goed omschreven), maar de vulling had van mij niet gehoeven. De witte droge huiswijn paste uitstekend erbij. De sfeer van het oude pand maakte het extra gezellig.

Gegeten op 17 maart 2015

PPeter

Wij waren met 12 personen. Bij de reservering adviseerde Arno "shared dining": In plaats van de traditionele gangen werden schotels met diverse gerechten geserveerd, waarvan ieder zijn favoriete porties kon opdienen. Het waren alle, zonder uitzondering, culinaire hoogstandjes. Creaties met een eigen smaaksensatie. Mooie bijpassende wijnen ook. Helemaal in balans. Door de open keuken kan zowel het bereiden als de feedback worden gedeeld. De gastvrije en vriendelijke bediening maakte het helemaal af.

Gegeten op 12 oktober 2014

wsoeriasantoso

Het was er gezellig druk door een afstudeerfeest, een goed teken dat er velen nableven om er te dineren.
Mijn vrouw at er een catch-of-the-day, een heek en schrijver dezes een zacht gegaarde sucadelap. Complimenten voor de witte brigade, heerlijk. Er is trouwens een vakman bezig geweest bij de inkoop van de wijnen.
De bediening is attent, gastvrij en vakkundig. Je voelt je er zeer thuis.
We zijn enthousiast, werkelijk een aanrader.

Gegeten op 2 november 2014

lilly-s

Wij hadden een surprise verjaardagsfeestmet alles erop en eraan en na afsluiting een surprise etentje bij Vrielink, georganiseerd door een vriend van ons. We waren met 11 man en we zijn hartelijk ontvangen door het voltallige personeel. De open keuken met de keukenbrigade heeft ons verrast met bijzonder heerlijke gerechten, vooraf, hoofd en nagerechten, die we met z'n allen gedeeld hebben. We hebben genoten van het vele eten, de lekkere wijnen en de aardige bediening. We komen niet uit de buurt, maar jullie zullen ons vaker zien en we nemen ook weer andere vrienden en kennissen mee om te genieten van Vrielink! Ga zo door en heel veel succes! Gr. Lilly

Gegeten op 12 oktober 2014

Roger-72

Uitstekend gegeten. Stap vooruit tov mesprise. Weer gezellig en goede service. Glutenvrij was ook goed geregeld. Aanrader om weer eens heen te gaan voor wie bij mesprise afgehaakt was.

Gegeten op 12 september 2014

delian

Als een prinses in de watten gelegd zo voelde het bij Vrielink. Zalig gegeten. Alles wordt met aandacht en liefde klaargemaakt. Wat vooral blijft hangen, is het advies en proeven van verschillende wijnen per glas alvorens we onze keus maakte. Heerlijk dat 2 van ons favoriete tentjes in Den Bosch naast elkaar ziiten.

Gegeten op 6 september 2014

Sanne77

Bij binnenkomst twijfel of er wel een plaatsje was, maar we konden terecht. 'Daar is de kapstok voor uw jas', toch jammer, de jassen aannemen is een kleine moeite volgens mij. Bar bij ingang, leuk! Een aantal voorgerechten gedeeld met tafelgenoot. Bouilliabaise was wat visbouillion met stukjes vis, de naam bouillabaisse echt niet waard. Sashimi prima. Zo ook de steaktartaar. Jammer alleen van de overheersende truffelmayonaise, die overigens ook bij brood wordt geserveerd. Wij vroegen om wat water, kregen een fles a 4,5 euro. Prima, maar niet als ik op andere tafels karaffen water zie staan, geef mij dan alsjeblieft ook die keuze. Vriendelijk personeel. Kortom: er mogen wat mij betreft nog wat puntjes op de i worden gezet.

Gegeten op 23 augustus 2014

carpentier

Meprise is nu " Vrielink bar en kitchen " ! Wij dachten naar Meprise te gaan, maar werden blij verrast. Arno Vrielink, bekend van de korteput straat heeft Meprise over genomen. De kaart is dan ook veranderd en omvat veel kleine gerechtjes. Iets wat wij zoeken, dus daarom blij verrast. Kwalitatief erg goed en leuk geprijsd.

Gegeten op 7 augustus 2014

meindertwillems

Vorige week gegeten bij Meprise. Echt een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Een 3-gangen verrassingsmenu, inclusief bijpassende wijnen en koffie na voor minder dan 100,- (2 personen). De bediening is vriendelijk, informeel maar correct. Restaurant zit in een oud pand in het centrum van Den Bosch, sfeer binnen is moderner en strakker. Leuk, wij komen terug!

Gegeten op 29 mei 2014

Marga-rita

Heerlijk gegeten tijdens de IENS dinerdagen, hoewel de start wat moeizaam was. We konden aangeven wat we niet in het eten wilden. Daar hadden we misschien te voren de kaart moeten bekijken, om te zien wat ze gebruiken. Het voorgerecht van pastrami met met bloedworst en hazelnootpoeder vonden we een vervelende verrassing! Maar daarna waren hoofdgerecht (entrecote) en nagerecht (Bospeen / Kardemom / Sinaasappel) overheerlijk en prachtig opgemaakt! Goedpassende rode wijn bij hoofdgerecht, een rode uit Murcia, Spanje. De witte wijn (chenan) bij het voorgerecht was lekker, maar werd doodgeslagen door de wilde smaken van het hoofdgerecht. Leuk restaurant, lekker licht, leuk gedecoreerd met schuinopgehangen spiegels aan het plafond. Een echt verrassingsmenu was het trouwens niet, want alle gerechten blijken op de kaart te staan...dus als dat de bedoeling was, hadden we liever zelf gekozen.

Gegeten op 16 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Arno Vrielink Bar en Kitchen in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Arno Vrielink Bar en Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.