Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Arno Vrielink Bar en Kitchen

2. Mediterraan
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 613 00 71

lilly-s

Wij hadden een surprise verjaardagsfeestmet alles erop en eraan en na afsluiting een surprise etentje bij Vrielink, georganiseerd door een vriend van ons. We waren met 11 man en we zijn hartelijk ontvangen door het voltallige personeel. De open keuken met de keukenbrigade heeft ons verrast met bijzonder heerlijke gerechten, vooraf, hoofd en nagerechten, die we met z'n allen gedeeld hebben. We hebben genoten van het vele eten, de lekkere wijnen en de aardige bediening. We komen niet uit de buurt, maar jullie zullen ons vaker zien en we nemen ook weer andere vrienden en kennissen mee om te genieten van Vrielink! Ga zo door en heel veel succes! Gr. Lilly

Gegeten op 12 oktober 2014

Roger-72

Uitstekend gegeten. Stap vooruit tov mesprise. Weer gezellig en goede service. Glutenvrij was ook goed geregeld. Aanrader om weer eens heen te gaan voor wie bij mesprise afgehaakt was.

Gegeten op 12 september 2014

delian

Als een prinses in de watten gelegd zo voelde het bij Vrielink. Zalig gegeten. Alles wordt met aandacht en liefde klaargemaakt. Wat vooral blijft hangen, is het advies en proeven van verschillende wijnen per glas alvorens we onze keus maakte. Heerlijk dat 2 van ons favoriete tentjes in Den Bosch naast elkaar ziiten.

Gegeten op 6 september 2014

Sanne77

Bij binnenkomst twijfel of er wel een plaatsje was, maar we konden terecht. 'Daar is de kapstok voor uw jas', toch jammer, de jassen aannemen is een kleine moeite volgens mij. Bar bij ingang, leuk! Een aantal voorgerechten gedeeld met tafelgenoot. Bouilliabaise was wat visbouillion met stukjes vis, de naam bouillabaisse echt niet waard. Sashimi prima. Zo ook de steaktartaar. Jammer alleen van de overheersende truffelmayonaise, die overigens ook bij brood wordt geserveerd. Wij vroegen om wat water, kregen een fles a 4,5 euro. Prima, maar niet als ik op andere tafels karaffen water zie staan, geef mij dan alsjeblieft ook die keuze. Vriendelijk personeel. Kortom: er mogen wat mij betreft nog wat puntjes op de i worden gezet.

Gegeten op 23 augustus 2014

carpentier

Meprise is nu " Vrielink bar en kitchen " ! Wij dachten naar Meprise te gaan, maar werden blij verrast. Arno Vrielink, bekend van de korteput straat heeft Meprise over genomen. De kaart is dan ook veranderd en omvat veel kleine gerechtjes. Iets wat wij zoeken, dus daarom blij verrast. Kwalitatief erg goed en leuk geprijsd.

Gegeten op 7 augustus 2014

meindertwillems

Vorige week gegeten bij Meprise. Echt een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Een 3-gangen verrassingsmenu, inclusief bijpassende wijnen en koffie na voor minder dan 100,- (2 personen). De bediening is vriendelijk, informeel maar correct. Restaurant zit in een oud pand in het centrum van Den Bosch, sfeer binnen is moderner en strakker. Leuk, wij komen terug!

Gegeten op 29 mei 2014

Marga-rita

Heerlijk gegeten tijdens de IENS dinerdagen, hoewel de start wat moeizaam was. We konden aangeven wat we niet in het eten wilden. Daar hadden we misschien te voren de kaart moeten bekijken, om te zien wat ze gebruiken. Het voorgerecht van pastrami met met bloedworst en hazelnootpoeder vonden we een vervelende verrassing! Maar daarna waren hoofdgerecht (entrecote) en nagerecht (Bospeen / Kardemom / Sinaasappel) overheerlijk en prachtig opgemaakt! Goedpassende rode wijn bij hoofdgerecht, een rode uit Murcia, Spanje. De witte wijn (chenan) bij het voorgerecht was lekker, maar werd doodgeslagen door de wilde smaken van het hoofdgerecht. Leuk restaurant, lekker licht, leuk gedecoreerd met schuinopgehangen spiegels aan het plafond. Een echt verrassingsmenu was het trouwens niet, want alle gerechten blijken op de kaart te staan...dus als dat de bedoeling was, hadden we liever zelf gekozen.

Gegeten op 16 mei 2014

loes_r

Tijdens de IENS diner dagen eens langs geweest bij Brasserie Meprise. Een erg leuk pandje om te zien alleen binnen niet echt heel erg gezellig ingericht. Het personeel is ongelooflijk aardig en weten ook precies te vertellen wat je op je bord hebt liggen. Daarnaast is dat wát er op je bord hebt ook gepresenteerd als een kunstwerkje, prachtig en kleurrijk! En het smaakt overheerlijk goed! Helaas voor mij was het dessert te heftig zoet en zorgde voor een slechte afsluiter maar dat komt door mijn persoonlijke afkeer voor zoetigheid. Kortom, aanrader, heerlijk!

Gegeten op 10 mei 2014

Marikav

In een fantastisch oud pand in Den Bosch gelegen restaurant. Originele gerechten, mooie combinaties, borden mooi opgemaakt. Over de voorgerechten was ons hele gezelschap erg tevreden. De hoofdgerechten waren ook prima, minpuntje was wel dat er niet gevraagd werd hoe we de diamanthaas bereid wilden hebben. Ze werden allen rood geserveerd. Frietjes worden er niet standaard bij geserveerd, maar kunnen wel los besteld worden.

Gegeten op 5 april 2014

Serge1974

Zaterdag 18-1-2013 daar gegeten. Het eten is in orde en verfijnd. Het decor wat minder, veel te veel ongezellige felle verlichting bij de tafels achterin. De kapstok naast een open keuken zetten is ook niet handig, totaal geurende jassen een dag later.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Arno Vrielink Bar en Kitchen in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Arno Vrielink Bar en Kitchen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.