a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 02 63

tommiddendorp

Via online reservering

De locatie is prima, aan het water, uitzicht op langsvarende boten en na 18:00 uur gratis parkeren.
De bediening was heel voorkomend en vriendelijk.
Het eten - de rijsttafel van het huis voor 2 personen - was uitstekend, al mocht het toch wel een beetje meer zijn...
Het vlees was heerlijk mals en de saucen waren stuk voor stuk zeer geslaagd.
Hoewel een beetje duur is dit een aanrader!

Gegeten op 20 mei 2015

monique210

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Dewi Sri Centrum. De Javaanse en Sumatraanse rijsttafel waren bijzonder smaakvol, heel opvallend, elk gerecht was heerlijk smaakvol met zorg bereid dat proef je.
Dit was zeker niet een rijsttafel met wat gerechtjes en sate, zeker niet. Wij dronken er een lekkere op goede temperatuur gebrachte Chardonnay bij , hetgeen het geheel completteerde. De bediening is uiterst vriendelijk, het was totaal geen probleem dat wij later aan een andere tafel wilden zitten. De ambiance is klassiek en rustig. Mijn man komt uit Indonesie dus wel gewend aan de Indonesische keuken, maar dit restaurant springt er echt uit. Heerlijk.

Gegeten op 16 mei 2015

sandra207

Via online reservering

We hebben, samen met onze gasten uit Hawaii, genoten van een heerlijke gecombineerde rijsttafel bij Dewi Sri. Lekkere, rijke en écht Indonesische smaken in ruime porties. Enige jammere was dat de aandacht van de bediening aanzienlijk verslapte toen het wat later op de avond rustiger werd in het restaurant. Maar met goed gezelschap, een goede sfeer én uitzicht op het water is dat echt een 'minor detail'. Dewi Sri aan de Westerkade is een aanrader!

Gegeten op 2 mei 2015

E_M

Via online reservering

Degene die verstand heeft van aziatische smaken zouden Dewi Sri zeker aanraden!
De gerechten zijn zeer smaakvol. De service was goed, alleen zou het restuarant iets meer Indonesisch kunnen worden aangekleed zodat de gast zich echt in Indonesie waant.

Gegeten op 27 april 2015

marcel257

Lekker gegeten
Service duurde soms lang
Decor was netjes
Het lange wachten totdat we de rekening konden vragen vond ik jammer

Gegeten op 28 april 2015

Schatjes

Heerlijke Indische gerechten met authentieke smaken. Jammer dat er niet een schaaltje pindasaus bij de kroepoek wordt geserveerd , zoals in Hillegersberg. De bediening was alert en attent. Het decor verdient wel een opknapbeurt.

Gegeten op 13 april 2015

smvleeuwen

Via online reservering

Heerlijk en gezellig gegeten met ouders en broers! Fijne sfeer, toen ik t houtsnij werk zag, voelde ik me weer even in Indonesie op vakantie! Service erg goed en vriendelijk. Eten heerlijk, had voor mij iets meer spicy gemogen, dat vragen we de volgende keer!

Gegeten op 11 april 2015

Hamoba

Via online reservering

Eten was prima, genoten van uitgebreide Javaanse en sumatraanse rijsttafels. Bediening was attent en oplettend.
Bij binnenkomst voel en ruik je gelijk de Indonesische sfeer. De locatie is wat lastig (twee trappen op) en de inrichting is wat oubollig. Verder prima.

Gegeten op 5 april 2015

Jerrys

Fantastische rijsttafel "Java" voor twee personen besteld. Alles goed op smaak en precies voldoende met bami en nasi kuning. Nagerecht het heerlijke spekkoek dessert. Correcte bediening en verzorging. Ook de uiteindelijke rekening viel ontzettend mee.

Gegeten op 27 maart 2015

oli1234

Laatst voor het eerst bij Dewi Sri gegeten, normaal niet zo'n fan van Oosters eten, maar de rijsttafel die wij voorgeschoteld kregen was werkelijk heerlijk. Een reden om snel terug te komen.

Wij waren er op een maandagavond en verbaast over het feit dat het helemaal vol zat. We hadden wel een erg grote (en drukke) groep naast ons zitten, waardoor gesprek lastig te voeren was.

Op aanraden van de vriendelijke bediening een rijsttafel voor drie personen besteld terwijl wij met zijn vieren waren, een goede beslissing!

Voor het decor hoef je niet naar Dewi Sri toe, en dat is zonde want op de mooie locatie waar ze zitten is meer mogelijk.

Gegeten op 16 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Dewi Sri (Centrum) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Dewi Sri (Centrum). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.