Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Dewi Sri (Centrum)

2. Indonesisch
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 436 02 63

keesnoks

Genoten van de rijsttafel Kecil. De ambiance is chique Indonesisch met allerlei authentieke accenten. De bediening is correct zonder overdreven te zijn of opdringerig en is op de hoogte van wat eventueel anders kan.
Een aanrader voor wie eens echt lekker wil rijsttafelen.

Gegeten op 26 augustus 2014

Ikke18

Via online reservering

Heerlijke keuken, uitgebreide rijsttafels, kwaliteit erg goed. Vriendelijk en service gericht. Huiskamer gevoel door de inrichting en uitzicht op het water omdat het op de eerste etage gelegen is, is er leuk.

Gegeten op 31 augustus 2014

Thomas Maxwell

Op aanraden van vrienden hebben ook wij hier een uitstekend verzorgde avond beleeft: met volle teugen genoten van een authentiek Indonesische rijsttafel (combo van Java en Sumatra, op aanraden van onze professionele gastheer) in een sfeer van oprechte gastvrijheid. Niet goedkoop, maar wel uitstekende kwaliteit alom in een - ietwat traditionele - keurige ambiance. Bonus: volop (betaald) parkeren voor de deur, en eventuele restjes staan voor u klaar om mee te nemen voor morgen ... heerlijk!

Gegeten op 29 augustus 2014

NRVD

Heel, heel lang gelden ( ca. 25 jaar geleden ) hadden wij wel eens van de geneugten van dit restaurant mogen genieten. Dus werd het hoog tijd om weer eens om hier naar toe te gaan. In onze herinnering was dit Indonesische restaurant de top in deze omgeving. Is dit nog zo? De laatste jaren zijn er natuurlijk veel restaurants met deze keuken bijgekomen. we werden gastvrij ontvangen maar kregen jammer genoeg een tafeltje wat achteraf in een hoekje. Wij begrijpen dat niet iedereen aan het raam kan zitten maar dit tafeltje leek wel ingebouwd. Het eten was heerlijk. Wij begonnen met de soep op basis van kip rijkelijk gevuld met kip en tauge. Daarna volgde een uitgebreide rijsttafel met wel 11 verschillende bakjes met vlees en groente. Daarnaast twee soorten rijst. De smaken liepen van mild tot redelijk pittig. De verschillende gerechten combineerden goed met elkaar en vormden samen een heerlijke maaltijd. Valt dit restaurant nu op tussen de vele soortgenoten? Nee, eigenlijk niet. Ook bij collega's hebben wij kunnen genieten van soortgelijke maaltijden. Viel dit restaurant dan tegen? Nee zeker niet, wat geserveerd wordt is van goede kwaliteit en dus is dit restaurant zeker nog een bezoek waard.

Gegeten op 23 augustus 2014

RichvG

Vroeger kwam ik hier graag en regelmatig. En vroeger is dan ook echt een jaar of 25 geleden . Onlangs dus weer en tijden veranderen. Eten nog ok, best lekker zelfs, maar weinig uitleg bij de rijsttafels . En niet goedkoop .

Gegeten op 13 augustus 2014

bensoet

Weer eens geprobeerd bij Dewi Sri, ontvangst was koel maar ok.
Rijsttafel besteld , was lekker, maar wel erg weinig. Was niet voldoende. Prijs pp 32,50 duur voor wat je krijgt.
Bintang biertje erg prijzig, 4,25.
Met trek weer vertrokken

Gegeten op 22 mei 2014

Proever45301

Nette ontvangst in een enigszins saaie omgeving met net iets teveel tafeltjes. Rijsttafel was prijzig maar wel lekker. Hoeveelheid voldoende. Helaas verloor bediening ons uit het oog en was het bestek belangrijker dan de service. 45 minuten met de lege borden en schalen op de tafel gewacht op het aanbieden van dessertkaart of koffie. Zwaar teleurgesteld om de rekening gevraagd. Nooit meer!

mdej

Heel vriendelijke ontvangst. Vriendelijke bediening die met je mee denkt. Het menu bestond uit vooraf rijstsoep met kip, heel bijzonder moet ik zeggen. Want bij soep denk je toch aan iets vloeibaars maar dat was dit niet. Hoofdgerecht bestond uit diverse pittige gerechtjes wat je eventueel ook nog kon uitbreiden met een aantal kleine gerechtjes. Wij hebben één gerechtje erbij genomen maar dat was niet nodig want het was meer dan genoeg. Maar je moet wel van pittig houden. Dessert was spekkoek, spekkoekijs en spekkoek likeur, ook dat was erg lekker. Als je een glas wijn besteld is de hoeveelheid niet veel wat je krijgt. Koffie met friandises. Als je een tafeltje bij het raam hebt, heb je ook nog een mooi uitzicht over de Maas.

Gegeten op 8 maart 2014

Edop

Afgelopen zaterdag voor het eerst Dewi Sri bezocht en overheerlijk gegeten. Genoten van een uitgebreide rijsttafel (sayuran) met extra sateh kambing. Laatste is echt een aanrader. Heb alleen de tempeh goreng gemist, maar voor de rest was de rijsttafel zeer compleet. Naar mijn mening is de keuken meer Indisch dan Indonesisch, maar goed, het is de smaak die telt. Bediening was oplettend, beleefd en gaf goede adviezen. De prijs is alleszins billijk. Jammer dat ik Dewi Sri nu pas heb ontdekt.

Gegeten op 22 februari 2014

mbol

Prima plek om lekker indonesisch te eten. Jammer dat de a la carte keuze beperkt is waardoor je bijna gedwongen bent om een rijsttafel te bestellen. Overigens is deze goed, lekkere babi kecap! Er liep te weinig personeel rond waardoor je te lang moest wachten. € 80,-- voor twee personen (rijsttafel met drankjes).

Gegeten op 16 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Dewi Sri (Centrum) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Dewi Sri (Centrum). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.