Dewi Sri (Centrum)

• 7.2

• 7.1

mdej
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel vriendelijke ontvangst. Vriendelijke bediening die met je mee denkt. Het menu bestond uit vooraf rijstsoep met kip, heel bijzonder moet ik zeggen. Want bij soep denk je toch aan iets vloeibaars maar dat was dit niet. Hoofdgerecht bestond uit diverse pittige gerechtjes wat je eventueel ook nog kon uitbreiden met een aantal kleine gerechtjes. Wij hebben één gerechtje erbij genomen maar dat was niet nodig want het was meer dan genoeg. Maar je moet wel van pittig houden. Dessert was spekkoek, spekkoekijs en spekkoek likeur, ook dat was erg lekker. Als je een glas wijn besteld is de hoeveelheid niet veel wat je krijgt. Koffie met friandises. Als je een tafeltje bij het raam hebt, heb je ook nog een mooi uitzicht over de Maas.

Gegeten op 8 maart 2014

Edop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag voor het eerst Dewi Sri bezocht en overheerlijk gegeten. Genoten van een uitgebreide rijsttafel (sayuran) met extra sateh kambing. Laatste is echt een aanrader. Heb alleen de tempeh goreng gemist, maar voor de rest was de rijsttafel zeer compleet. Naar mijn mening is de keuken meer Indisch dan Indonesisch, maar goed, het is de smaak die telt. Bediening was oplettend, beleefd en gaf goede adviezen. De prijs is alleszins billijk. Jammer dat ik Dewi Sri nu pas heb ontdekt.

Gegeten op 22 februari 2014

mbol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima plek om lekker indonesisch te eten. Jammer dat de a la carte keuze beperkt is waardoor je bijna gedwongen bent om een rijsttafel te bestellen. Overigens is deze goed, lekkere babi kecap! Er liep te weinig personeel rond waardoor je te lang moest wachten. € 80,-- voor twee personen (rijsttafel met drankjes).

Gegeten op 16 februari 2014

Dirkdenvreede
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn favoriete Indonesische restaurant in Rotterdam, de rijsttafel is gewoonweg uitstekend en kwaliteit is constant. De bediening was de laatste keer een beetje te traag en ik moest 3 keer vragen naar een fles rode wijn. Dit kan zeker beter. Desalniettemin mijn vaste stek in Rotterdam als ik lekker Indonesisch wil eten

Gegeten op 19 januari 2014

Eet_smakeljk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slechte prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding. Zeer karig geserveerd allemaal. Minischaaltjes met een paar stukjes vlees en zeer veel saus rekenen ze me bijna €20,- per gerecht. Twee happen rijst en de schaal was op. In soortgelijke restaurants wordt de rijst onbeperkt bijgevuld. De smaak was niet vies, maar zeker ook niet byzonder. Dit ben ik niet gewend van de aziatische keuken, zeker niet wat de proporties betreft, normaal krijg je 3x zoveel. Ben zo'n €40,-/pp kwijt en ging met een vrijwel lege maag naar huis. Belachelijk! Mij zie je niet meer terug hier.

Stoute-fijnproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteren met mijn vrouw een lunchgerecht genomen. nasi goreng met garnalen. geserveerd op een rechthoekig bordje met twee stokjes aangebrande sate in saus. in de nasi waren wat stukjes garnalen verwerkt. begeleid door enkele reepjes groente.
het was mooi opgemaakt en werd door de vriendelijke bediening vol trots geserveerd. helaas vertrokken wij, wel inclusief wat drankjes, dik €40- verder met trek dit restaurant.

Gegeten op 16 januari 2014

ejtleen58
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond gerijsttafeld en het was heerlijk. Vriendelijke, alerte en niet al te formele bediening. De zaak zat vol en dat is naar onze mening volkomen terecht.

Gegeten op 30 november 2013

KHT

Zeer trage bediening.
Niet alleen het eten maar ook de drankjes.
Bijna twee uur na binnenkomst pas het diner ( rijsttafel) op tafel.
De rijsttafel was goed maar dat mag dan ook wel voor 32.50 per persoon.

Gegeten op 9 november 2013

carsto01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt lekker gegeten, leuk ingericht, fijne bediening. Als toetje tjendol, heerlijk.
Het is een aanrader als je van echt lekker indonesisch eten houdt.

Gegeten op 8 oktober 2013

suedje2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik at hier voor enkele jaren regelmatig, het was altijd prima.
Ook nu met collega's weer een voortreffelijke rijsttafel genoten, ieder gerecht was heerlijk bereid en bijzonder geurig, de sate kambing en sate ajam waren echt weer van grote klasse. Prettige bediening, bijzonder vriendelijk, dat geeft je een gevoel dat je bezoek echt op prijs wordt gesteld. De inrichting nog altijd klassiek en volgens mij gelukkig onveranderd.
Ik ga hier snel weer eens terug met de familie en...gratis parkeren voor de deur.

Gegeten op 28 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Dewi Sri (Centrum) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Dewi Sri (Centrum). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!