a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0299 660 760

gerardvink

zaterdag 16 juli geprobeerd te eten ,ja geprobeerd!
de Slechtste pannenkoek die ik ooit gegeten heb.Onze kleindochter van 1,5 jaar kreeg een kindermenu met twee frikandellen?????? en half verbrande patat.De pannenkoeken waren vet en koud. De spek zo zout dat de nieren begonnen te protesteren.
Kortom nooit weer

Gegeten op 16 juli 2016

nel75

Ik heb bij jullie een high tea gehouden en dat is ons uitstekend bevallen. De sfeer was goed.
Tafels waren mooi ingedeeld. De kinderen genoten van hun eigen tafel en al het lekkers wat ze konden bestellen.
We vonden het ook heel mooi dat we de overgebleven hapjes mee konden mee nemen en dat dit zeer netjes verpakt was.
Kinderen konden er ook lekker spelen,...alleen wel onder veel toezicht i.v.m water waar de kinderen in kunnen vallen. Misschien een idee voor de toekomst om dit af te schermen.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw de Jong

Gegeten op 22 juni 2016

Pascale1974

Leuk om met de kinderen, zeker als op zo'n mooie dag als vandaag, buiten te eten.

Service is slecht. Lang wachten. O.a. 1 x Kindermenu patat met 2 frikandellen besteld, hebben om 1 frikandel gevraagd, want dat gaat niet op (8 jaar). Mensen tafel naast ons deden dit ook, en verzochten/kregen daarvoor in de plaats een paar aardbeien erbij. Was voor ons niet mogelijk want kindje van de buren was stuk kleiner (klopt ca. 1,5 jaar) en had naast de frikandel ook een paar frietjes minder. En we moesten evengoed de prijs voor het menu met 2 frikandellen afrekenen.

Gegeten op 28 mei 2016

anita173

Vandaag 2e Pinksterdag bij de Boffert gegeten. Niet voor de eerste keer en nooit eerder was het eten zo slecht. Had een pannekoek die gewoon echt niet gaar was van binnen. Kreeg nadat er gevraagd was of alles naar wens was het aanbod dat de pannekoek nog even terug kon naar de keuken. Een aardig aanbod maar als je de smaak in je mond heb van een hap niet gaar deeg wat aan de binnenkant van je mond plakt dan ben je even uitgegeten. Jammer eerdere ervaringen waren wel goed, misschien was de druk in de keuken te hoog vanwege het volle restaurant.

Gegeten op 16 mei 2016

sandervdsluijs

We hebben hier al heel vaak met onze kinderen gegeten en zullen dat waarschijnlijk nog wel vaker doen. Het is voor ons vlakbij en de kinderen kunnen er heerlijk (zowel binnen als buiten) spelen. Behalve pannenkoeken kun je hier ook een schnitzel of een saté-tje eten, maar het blijft bovenal een pannenkoekenhuis. Deze keer hadden we allemaal een pannenkoek en ik had een hartige variant met vlees, prei, walnoten en blauwschimmelkaas. Bijzondere combinatie en goed van smaak.

Gegeten op 25 mei 2015

Fred-Leonie

De Boffert is geschikt voor familie partijen met kleine kinderen. Er is een speciale kinderhoek met speelgoed waar kinderen zich kunnen vermaken tijdens het eten. Ze hebben een uitgebreide pannenkoekenkaart en daarnaast worden nog enkele maaltijden a la carte geserveerd. Ook staan er op een bord aan de muur nog enkele specialiteiten van de dag. Je krijgt grote porties en het eten smaakt goed. We waren met een grote groep, maar het eten werd snel en tegelijkertijd geserveerd. De bediening is vriendelijk. Het restaurant is niet erg groot. Je komt binnen langs de bar en daarna is het lang gevormd. Bij twee lang gedekte tafels is er weinig ruimte om tussendoor te lopen. De Boffert ligt aan de rand van Weidevenne, Purmerend en vanuit hier kun je wandelingen maken door de polder. Dus vooral in de weekenden geschikt om na een wandeling of fietstocht een pannenkoek te eten of iets te drinken. Er is een groot terras van waaruit je een mooi uitzicht hebt over de polder.

Gegeten op 10 januari 2015

CS79

We hebben er met vier volwassenen en twee kinderen gegeten. De bediening was, ondanks dat we vroeg waren en erg rustig was erg ongeduldig en onvriendelijk, vooral met de kinderen. De pannenkoeken waren (vooral in het midden) niet goed gaar en trok je uiteen als een gum. Smaak was slecht. De prijzen voor de topping zijn hoog, veel te dure pannenkoeken.

Gegeten op 28 december 2014

Catharinah

Heerlijk pannenkoeken gegeten. Perfect. Goede bediening heel vriendelijk
Er wordt een hele kleine maat wijnglas gebruikt, niet te geloven in 2 slokjes leeg. En..... Let op !!!!!! Dan betaal je 3,60 euro. Verbaasd. Ditzijn prijen van het Rokin in Amsterdam?????? Dit doen we niet meer!!!!

Gegeten op 31 mei 2014

Lailai

Wij voor het eerst met 3 volw. En 3 kinderen daar gegeten. De kinderen hadden zich goed vermaakt. Wij hadden zelf kip met patat en salade, prijs en kwaliteit verhouding was ok. Ik had verse munt thee besteld en ze vroegen of ik er honing bij wilde. Ik zei dat ik dat graag wilde, toen we de rekening kregen achteraf stond er op de bon munt thee 2,50 euro en honing 0,50 euro cent. Ik keek erna en was erg verbaast, dat had ik nog nooit meegemaakt dat je voor de honing ook nog moest betalen. Dat was echt een minmunt. Normaal is bij de thee gewoon honing inbegrepen, betekend het dan dat de honing een speciale topping is en dat je extra voor moest betalen belachelijk vond ik dat! Voor de rest leuke omgeving met veel natuurgebied.

HTalle

Een pannenkoekenhuis waar ze geen pannenkoeken kunnen bakken. Dik, half rauw en nog aan de prijs ook. Bediening welwillend maar jong en onervaren. Weten niet hoe met klachten om te gaan. Gemiste kans want mooie zaak met leuk speeltuintje.

Gegeten op 4 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Boffert in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over De Boffert. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.