Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Boffert

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0299 660 760

Catharinah

Heerlijk pannenkoeken gegeten. Perfect. Goede bediening heel vriendelijk
Er wordt een hele kleine maat wijnglas gebruikt, niet te geloven in 2 slokjes leeg. En..... Let op !!!!!! Dan betaal je 3,60 euro. Verbaasd. Ditzijn prijen van het Rokin in Amsterdam?????? Dit doen we niet meer!!!!

Gegeten op 31 mei 2014

Lailai

Wij voor het eerst met 3 volw. En 3 kinderen daar gegeten. De kinderen hadden zich goed vermaakt. Wij hadden zelf kip met patat en salade, prijs en kwaliteit verhouding was ok. Ik had verse munt thee besteld en ze vroegen of ik er honing bij wilde. Ik zei dat ik dat graag wilde, toen we de rekening kregen achteraf stond er op de bon munt thee 2,50 euro en honing 0,50 euro cent. Ik keek erna en was erg verbaast, dat had ik nog nooit meegemaakt dat je voor de honing ook nog moest betalen. Dat was echt een minmunt. Normaal is bij de thee gewoon honing inbegrepen, betekend het dan dat de honing een speciale topping is en dat je extra voor moest betalen belachelijk vond ik dat! Voor de rest leuke omgeving met veel natuurgebied.

HTalle

Een pannenkoekenhuis waar ze geen pannenkoeken kunnen bakken. Dik, half rauw en nog aan de prijs ook. Bediening welwillend maar jong en onervaren. Weten niet hoe met klachten om te gaan. Gemiste kans want mooie zaak met leuk speeltuintje.

Gegeten op 4 januari 2014

wassmo

Een leuk restaurant voor kinderen, met speelhoek, speeltuin en tolerant personeel dat rennende kinderen laat begaan. Ik vond het eten matig tot slecht. Service vrij matig en de ambiance... ach, smaken verschillen, maar daar hoef je het naar mijn mening ook niet voor te doen. Zeker geen plek om te komen als je een echt smakelijk etentje wilt zonder spelende, drukke kinderen in de buurt.

Gegeten op 5 april 2013

AleidaHolly

De eerste kennismaking met het restaurant is leuk: speeltuin voor de kinderen en leuk terras.

De bediening bestaat uit een groepje jonge vrouwen die je gelaten aanstaart.

De pannenkoeken zijn erg dik en machtig. Je bakt ze liever thuis. Voor de rest lijkt het menu rechtstreeks prefab uit de groothandel gereden te zijn: de geeikte sate met kroepoek..

Je hebt het wel een eerder en beter gezien!
Niet echt voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 mei 2013

gebruik

Rauwe bonen. Dat honger rauwe bonen zoet maakt, heeft de Boffert vanavond wel duidelijk gemaakt. Want we moesten zo lang wachten dat de maaltijdsalade er toch wel in ging. Al is salade een groot woord. Een bakje met fantasieloos groenvoer en saaie zalmsnippers door elkaar gekwakt, meer was het niet. En o ja, onderin bleek wat dressing te zitten. De specialiteitenpannenkoeken hebben ze niet meer. En de prijzen zijn nog onredelijk gestegen ook. Nee, een echte boffert is degene die ergens anders mag eten. Ons zien ze er in elk geval niet meer.

Gegeten op 8 augustus 2013

Bitstomper

erg matig. Restaurant meer gericht op pannekoeken en vermaak van gezinnen met kinderen. Eten is weinig inventief, verwacht dan ook geen culinair hoogstaand restautant. Pannekoeken vallen tegen (ik maak ze zelf beter). Bediening is te onervaren en jong. Ben hier nu een paar keer geweest, maar heb het wel gehad. Eignelijk is er helaas nog steeds maar 1 goed restaurant in Purmerend: Arissa (thais).

Gegeten op 17 mei 2013

Paulien1981

Wat een geweldig leuke plek en mooi aangekleed restaurant. De bedienig is fantastisch! Ze hebben alle geduld met de kinderen en doen erg hun best om het je naar de zin te maken. De pannenkoeken vielen tegen qua smaak. De appels en het spek waren flink dik gesneden, waardoor de pannenkoeken ook erg dik waren en op sommige plekken niet helemaal gaar. Ook jammer is het dat er geen onderscheid is tussen pannenkoeken voor volwassenen en kinderen. De porties zijn even groot. Hiernaast vind ik het relatief duur waardoor wij, alles bij elkaar opgeteld, niet snel terug zullen komen.

halt58

Al blij dat we woensdagavond konden resereveren voor zaterdagavond voor 15 personen.Toen we aangaven dat het later kon worden dan afgesproken, geen punt. Inderdaad pas half uur later aangekomen en heel lang met groep gebleven.Zelfs toen ze pas goed half 10 konden gaan sluiten, geen probleem. Ook het apart afrekenen was geen punt.Prima service.Eten best vlot op tafel,terwijl er veel verschillende gerechten waren besteld.Kwaliteit eten was in orde, alleen vonden de kinderen de patat teveel naar gewone aardappels smaken.Ondanks pubergedrag van enkele kinderen bleef de bediening vriendelijk .We vinden het best een aanrader voor anderen, ook voor een groep.Genoeg keuze in maaltijden en
nagerechten. Redelijke prijzen, per persoon voor ca. 23 euro een hoofdgerecht, drinken en toetje is netjes. Het restaurant is niet heel groot, maar doordat er buiten volop ruimte is kan er genoeg publiek ontvangen worden.

Gegeten op 1 september 2012

FijnProeverInEetcafe

Het eten is niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht. De bediening is bijzonder traag. Het brengen van de drankjes alleen kost al een eeuwigheid. Eten kwam pas na ruim twee(!) uur op tafel. En dat was dan dankzij vele andere mensen die al de kuierlatten hadden genomen vanwege de absurde wachttijd, anders was het wellicht middernacht geworden. De lokatie is wel erg leuk en zeer geschikt voor kinderen.

Gegeten op 7 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over De Boffert in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over De Boffert. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.