Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie Duinlust

1. Frans

Brasserie Duinlust

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0416 272 775

anneliesenpeter

zo vandaag hebben we gegeten bij Brasserie Duinlust, zoals vele eerst de recensies gelezen. we gingen een beetje gereserveerd er naar toe, hoefde uit eindelijk helemaal niet. het eten wat er heel priem en het personeel heel aardig. het decor viel ons helemaal mee en het was zeker niet donker. al met al een leuke en goed gegeten avond gehad.

Gegeten op 16 augustus 2014

theredhornet

All you can eat met vakantieveilingen. We konden kiezen: binnen (steengrillen) of buiten (tafelBBQ) en natuurlijk is er een grotere grill binnen (maar dat is niet gezellig) en je kunt het ook door de 'kok' laten bakken op de tepanyaki plaat. We hebben gekozen voor buiten want het was 30 graden in de schaduw en binnen was het erg warm en erg donker; buiten was er nog een briesje. TafelBBQ stopte iets te vroeg met hitte leveren, dus aan de grote grillplaat binnen verder gegaan
Tsja, 'all-you-can-eat' en het is een eetgelegenheid van een camping; dus je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten...
Ruim voldoende vlees; 2 soorten vis, varken, kip, paard en rund al dan niet gemarineerd (volgens tapas / sushi principe; kaartje met keuze invullen); beetje weinig keus bij de salade, frietjes waren natuurlijk niet in overvloed. Diverse sauzen uit een grootverpakking (zoals in een frietkraam), pannetje met pindasaus.
Decor... is er niet :) wiebeltafeltjes op een terras naast het zwembad.
Super aardige gezellige Brabanders in de bediening. Als jij niet moeilijk doet is vrijwel alles mogelijk; wel even zelf 'gaan'vragen regelen.
Leuk voor een keer als je geen haast heb en lekker veel vlees met kinderen/voetbal-vrienden wilt eten; in alle andere gevallen iets anders zoeken.

Gegeten op 17 juli 2014

melchior2

Gezellige Brasserie. Het eten was erg lekker. Het vlees was er vers en zonder of weinig vetranden. Erg vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gang van zaken.
Fam. Verheijde Goirle.

Gegeten op 6 juni 2014

MVvB

Steengrill gedaan. Buffet met redelijke keus. Alleen ze hebben daar echt een heel groot negatief punt en dat is dat het er binnen donker is en er geen afzuiging is. Ik kreeg echt last van mijn ogen, alles zag blauw. Door de walm van de steengrill werd het er niet te harden warm ! Door de vette walm en het gebrek aan licht, smaakte eigenlijk alles hetzelfde wat er van de steengril af kwam. Ik wist niet eens meer of ik nou vis of vlees op mijn bord had liggen. Erg jammer ! Als ze dit aan zouden pakken, iets meer verlichting en goede afzuiging, dan zou dat echt een super verbetering zijn.

Gegeten op 19 oktober 2013

pirke12

Hier een paar maanden geleden geweest met de bon van vakantieveilingen.
De meest vreselijke ervaring tot nu toe gehad.
Het moet gezegd, we waren wat laat op de avond. Eigenlijk was iedereen al weg , maar het steengril buffet dat we bestelde was een drama.
slecht opgewarmde frieten, het vlees zeer beneden pijl
Bediening niet vriendelijk (wilde denk ik naar huis) de bar niet opgeruimd.

Sorry nooit meer Duinluist voor ons meer!

Gegeten op 8 december 2013

Klarameijer

We waren hier op uitnodiging , maar zullen hier zelf nooit (meer) voor kiezen. Je kan hier steengrillen voor een vast bedrag. Toen we binnen kwamen was de lucht om te snijden, zo rokerig (van het (aan)bakken van eten op de steengrillen) en bloedheet. Er was wel afzuiging, maar die kon het dus duidelijk niet aan. Het restaurant is verdeeld in meerdere ruimtes, wat wel prettig is. De bediening was vriendelijk, maar ze waren met te weinig personeel en dus moet je even geduld hebben om iets te kunnen en bestellen en voor het opruimen van vies serviesgoed. In aparte ruimte lag het vlees, goede keus en mooi van kwaliteit, vis summier aanbod, verder sausjes en stokbrood met kruidenboter en 2 aardappelsalades, 1 soort rauwkost en friet. Hier kon je ook nog iets laten wokken.
De steengril was oké en je bepaald dus zelf hoe je eten verder smaakt. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gegeten op 25 oktober 2013

paul1234

via groupon pannenkoeken gegeten. 1,5uur na bestelling kreeg ik mijn eerste pannenkoek de tweede weer een uur later. De pannenkoek was vet en niet doorbakken. Het dessert heb ik maar niet meer genomen, had geen zin om daar ook nog en uur op te wachten. Nee Duinlust nooit meer.

Gegeten op 16 oktober 2013

elly20

Via vakantieveilingen gereserveerd. Goede bediening en alles in ruime mate vers aanwezig. We hebben hier prima en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar

Gegeten op 31 augustus 2013

berndonline

Via een bon van vakantieveilingen hebben we hier genoten van het tafel-steengrillen. Dit restaurant heeft het uitgebreidste assortiment vlees en vis wat we tot nu toe meegemaakt hebben.
Soep,stokbrood,sauzen alles in overvloed aanwezig.
Prima kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs.
De bediening leek wat aan de krappe kant qua bezetting en de drankjes lieten wat langer op zich wachten.
Wellicht is het aan te raden om klimaatbeheersing en een afzuigsysteem te installeren aangezien het bloedheet was binnen en de gehele ruimte zich vulde met rook/walm van de steengrillen die her en der gebruikt werden.
Ga wel vooral door op deze manier want wij hebben genoten.

Gegeten op 31 juli 2013

peter van der graaf

gegeten via groupon.eten was lekker.veel keus 15 soorten vlees 3x vis en oja 2 soorten soep.vriendelijk personeel.wij hebben na we zagen at de actie groupon nog was nog eenbon gekocht.en zonder bon gaan wij zeker een keer terug voor bbq en plaat eten.

Gegeten op 26 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Duinlust in Kaatsheuvel

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Duinlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.