Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie Duinlust

1. Frans

Brasserie Duinlust

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0416 272 775

BaJo010

Vandaag met 4 personen hier wezen eten. Bij binnenkomst stond de openhaard al aan en er hing een gezellige sfeer. Het personeel was vriendelijk maar liep wil wat achter de feiten aan. Het eten was erg lekker. Een ruime keuze aan vlees, groente en salade. Daarnaast lekkere patat en stokbrood. De bbq werd netjes omgewisseld voor een andere als hij koud werd. De tent kwam wil flink blauw te staan van de rook met al die barbecues.

Kortom en prima tent voor weinig geld.

Gegeten op 16 november 2014

koosriena

Wij zijn met 4 personen All you can eat gaan eten bij Duinlust in Kaatsheuvel, Helaas kunnen wij niet begrijpen dat er mensen zijn die zulke lage cijfers geven, het was perfect, 22 soorten vlees, vis, sauzen, friet, salades, satésaus, stokbrood, kruidenboter, noem maar op. Voor iedereen zijn er producten bij, je hoeft hier geen honger te lijden, zeker niet voor het geld dat je moet betalen, wij hadden grouponbonnen, € 44,00 voor 4 personen!?!?!?, De bediening was perfect, heel vriendelijke ontvangst, gezellige duidelijke uitleg van de serveerster (die heel hard moet(en) werken). Het eten smaakte voortreffelijk, ja, het is nu eenmaal warm als er weet ik hoeveel grillplaten staan warm te worden, logisch toch, dat weet je vooraf, niet zeuren dus.
Jammer was het ook dat er een zeeeeeeer luiddruchtige groep van 12 personen naast ons kwam te zitten, 2 dames voerden continue het hoogste woord en wel zo schel en zo luid, dat het hele restaurant mee kon genieten!!!!, helaas treft je wel meer zulk publiek. maar ja, aan zoiets kan Duinlust niets doen toch.
Kortom, heel tevreden vertrokken wij naar huis, wij zullen daar zeer zeker meerdere malen terugkomen, fantastisch.
Zullen we zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Gegeten op 1 november 2014

araaymakers

We hebben gebruik gemaakt van een ' All you can eat pannenkoeken' actie van Social Deal. Je denkt dat er zo veel pannenkoeken geserveerd worden als je wilt, maar je moet ze zelf maken. Dat stond niet in de deal en was ook een complete verrassing. Zeker omdat we met 4 kleine kinderen waren, die dat zelf niet konden doen. Wij volwassenen hebben dus de hele avond zitten bakken.
Je krijgt de ingrediënten en het beslag en bakken maar.
Op de deal stond ook ' kinderen kunnen los gaan in de speelhoek', maar die was er helemaal niet. Wel een buitenspeeltuin (jammer, het regende) en een speelkamer in het andere naastgelegen restaurantgedeelte. Het was er een bar ongezellige bedoening, want in de ruimte was het bloedheet en aan de bar hingen allerlei campinggasten te drinken.

Gegeten op 26 september 2014

SjaakSchipper

Een hoeveelheid aan mogelijkheden op een camping lokte ons tijdens ons weekendje uit naar deze Brasserie. Het eten en de keuze was wat je mag verwachten, de bediening is te veel gestoeld op "wie wil er mij helpen". Structuur en aansturing ontbreekt. Hierdoor verloopt het eten chaotisch, geschied de uitlevering van hetgeen besteld is in etappes. Wanneer de bediening er op aan wordt gesproken gebeurd er weinig mee. Dit is zeker een verbeter punt, de indruk ontstaat dat er te veel te jong personeel rondloopt en die hebben sturing nodig.
De hoeveelheden en de kwaliteit van het eten zijn naar behoren. De aangeleverde drankjes verschillen per keer. Soms wel gekoeld en soms niet of te weinig.

Gegeten op 22 augustus 2014

anneliesenpeter

zo vandaag hebben we gegeten bij Brasserie Duinlust, zoals vele eerst de recensies gelezen. we gingen een beetje gereserveerd er naar toe, hoefde uit eindelijk helemaal niet. het eten wat er heel priem en het personeel heel aardig. het decor viel ons helemaal mee en het was zeker niet donker. al met al een leuke en goed gegeten avond gehad.

Gegeten op 16 augustus 2014

theredhornet

All you can eat met vakantieveilingen. We konden kiezen: binnen (steengrillen) of buiten (tafelBBQ) en natuurlijk is er een grotere grill binnen (maar dat is niet gezellig) en je kunt het ook door de 'kok' laten bakken op de tepanyaki plaat. We hebben gekozen voor buiten want het was 30 graden in de schaduw en binnen was het erg warm en erg donker; buiten was er nog een briesje. TafelBBQ stopte iets te vroeg met hitte leveren, dus aan de grote grillplaat binnen verder gegaan
Tsja, 'all-you-can-eat' en het is een eetgelegenheid van een camping; dus je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten...
Ruim voldoende vlees; 2 soorten vis, varken, kip, paard en rund al dan niet gemarineerd (volgens tapas / sushi principe; kaartje met keuze invullen); beetje weinig keus bij de salade, frietjes waren natuurlijk niet in overvloed. Diverse sauzen uit een grootverpakking (zoals in een frietkraam), pannetje met pindasaus.
Decor... is er niet :) wiebeltafeltjes op een terras naast het zwembad.
Super aardige gezellige Brabanders in de bediening. Als jij niet moeilijk doet is vrijwel alles mogelijk; wel even zelf 'gaan'vragen regelen.
Leuk voor een keer als je geen haast heb en lekker veel vlees met kinderen/voetbal-vrienden wilt eten; in alle andere gevallen iets anders zoeken.

Gegeten op 17 juli 2014

melchior2

Gezellige Brasserie. Het eten was erg lekker. Het vlees was er vers en zonder of weinig vetranden. Erg vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gang van zaken.
Fam. Verheijde Goirle.

Gegeten op 6 juni 2014

MVvB

Steengrill gedaan. Buffet met redelijke keus. Alleen ze hebben daar echt een heel groot negatief punt en dat is dat het er binnen donker is en er geen afzuiging is. Ik kreeg echt last van mijn ogen, alles zag blauw. Door de walm van de steengrill werd het er niet te harden warm ! Door de vette walm en het gebrek aan licht, smaakte eigenlijk alles hetzelfde wat er van de steengril af kwam. Ik wist niet eens meer of ik nou vis of vlees op mijn bord had liggen. Erg jammer ! Als ze dit aan zouden pakken, iets meer verlichting en goede afzuiging, dan zou dat echt een super verbetering zijn.

Gegeten op 19 oktober 2013

pirke12

Hier een paar maanden geleden geweest met de bon van vakantieveilingen.
De meest vreselijke ervaring tot nu toe gehad.
Het moet gezegd, we waren wat laat op de avond. Eigenlijk was iedereen al weg , maar het steengril buffet dat we bestelde was een drama.
slecht opgewarmde frieten, het vlees zeer beneden pijl
Bediening niet vriendelijk (wilde denk ik naar huis) de bar niet opgeruimd.

Sorry nooit meer Duinluist voor ons meer!

Gegeten op 8 december 2013

Klarameijer

We waren hier op uitnodiging , maar zullen hier zelf nooit (meer) voor kiezen. Je kan hier steengrillen voor een vast bedrag. Toen we binnen kwamen was de lucht om te snijden, zo rokerig (van het (aan)bakken van eten op de steengrillen) en bloedheet. Er was wel afzuiging, maar die kon het dus duidelijk niet aan. Het restaurant is verdeeld in meerdere ruimtes, wat wel prettig is. De bediening was vriendelijk, maar ze waren met te weinig personeel en dus moet je even geduld hebben om iets te kunnen en bestellen en voor het opruimen van vies serviesgoed. In aparte ruimte lag het vlees, goede keus en mooi van kwaliteit, vis summier aanbod, verder sausjes en stokbrood met kruidenboter en 2 aardappelsalades, 1 soort rauwkost en friet. Hier kon je ook nog iets laten wokken.
De steengril was oké en je bepaald dus zelf hoe je eten verder smaakt. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gegeten op 25 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Duinlust in Kaatsheuvel

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Duinlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.