a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0416 272 775

Feest op je bord

Duinlust heeft een drie-onder-een-dak concept. Steengrillen, tapas of a la carte dineren is allemaal mogelijk. De Efteling is op een steenworp afstand, dus makkelijk te combineren. Maar ook bij Duinlust worden activiteiten van karaoke tot sumoworstelen georganiseerd. Een feest geven? Met een van de Feestavond arrangementen kunnen jij en je gasten zorgeloos genieten!

katrien14

Via online reservering

De bediening was héél goed! Zeer vriendelijk en aangenaam. Het concept van de BBQ en steengril vonden we leuk. Maar het kwaliteit van het eten vonden we wat minder. Liever verse, frisse groenten en meer vis of scampi's. Het was wel een gezellige avond!

Gegeten op 3 juni 2016

pietcorvette

Via online reservering

Lekker gegeten alleen jammer dat de patat koud was,maar is later ook hersteld verder prima bediening in een gezellige sfeer.

Gegeten op 29 januari 2016

ilona74

Via Groupon een avondje tafel bbq. Bij binnenkomst meteen een prima ontvangst, onze tafel was nog niet klaar dus wel mochten even plaats nemen in de bar. Weet kregen een drankje aangeboden van het huis voor het wachten. Binnen 5 min konden wel aan onze tafel, gezellig naast een hoitkachel. Sfeer was prima gezellige ruimte leuke aankleding. Serveerster kwam netjes het concept uitleggen. En meteen volgde de tafel bbq. Voldoende keuze in vlees vis en salade in een buffetvorm. Alles vers en direct aangevuld. Na een uurtje kwam de serveerster netjes vragen of weet nog frietjes wilde want de rest van de klanten hadden pannenkoeken buffet of waren al klaar met eten. Als we dan nog dan frietjes wilde zouden ze deze vers bakken. Erg netjes. Voor ons een hele leuke avond met lekker eten voor een prima prijs. Kortingsbon gekregen voor Nog een bezoek dus dat gaan we zeker nog een keer doen.

Gegeten op 4 december 2015

value

De formule houdt in dat er een (beperkt) saladebuffet is plus een buffet met rauwe vlees, vis en snackbar-achtige snacks zoals gehaktballen en frikandelletjes, en dat je je eigen eten klaarmaakt op een steengrill, houtskoolgrill, centrale bbq of teppanyaki (die buiten gebruik was toen wij kwamen). Een beperkte hoeveelheid sauzen, naast stokbrood en friet is beschikbaar. En er zijn 2 verschillende soepen (simpel, tomatensoep en groentesoep).
Warm, druk, benauwd, vooral ook omdat er een houten plafond is, en de enorme warmte gecreeerd door de vele houtskool- en steengrills plus de centrale barbecue eigenlijk niet goed weg kan.
Dit is eigenlijk het best te beschrijven als een "eetschuur", waar je voor weinig geld je buik kunt vol eten. Het restaurant bevindt zich op een camping aan de rand van de Drunense Duinen, en je kijkt dan ook uit op een kinderspeeltuin en stacaravans. Met het bijbehorende publiek.
Al met al redelijk gegeten dankzij een groupon met 50% korting (ik zou hier nooit willen eten voor de sticker prijs), maar de bediening was langzaam. Friet werd maar niet bijgevuld, ondanks enkele herhaalde verzoeken van verschillende tafels.
Dit doen we niet meer dus......

Gegeten op 15 juli 2015

BaJo010

Vandaag met 4 personen hier wezen eten. Bij binnenkomst stond de openhaard al aan en er hing een gezellige sfeer. Het personeel was vriendelijk maar liep wil wat achter de feiten aan. Het eten was erg lekker. Een ruime keuze aan vlees, groente en salade. Daarnaast lekkere patat en stokbrood. De bbq werd netjes omgewisseld voor een andere als hij koud werd. De tent kwam wil flink blauw te staan van de rook met al die barbecues.

Kortom en prima tent voor weinig geld.

Gegeten op 16 november 2014

koosriena

Wij zijn met 4 personen All you can eat gaan eten bij Duinlust in Kaatsheuvel, Helaas kunnen wij niet begrijpen dat er mensen zijn die zulke lage cijfers geven, het was perfect, 22 soorten vlees, vis, sauzen, friet, salades, satésaus, stokbrood, kruidenboter, noem maar op. Voor iedereen zijn er producten bij, je hoeft hier geen honger te lijden, zeker niet voor het geld dat je moet betalen, wij hadden grouponbonnen, € 44,00 voor 4 personen!?!?!?, De bediening was perfect, heel vriendelijke ontvangst, gezellige duidelijke uitleg van de serveerster (die heel hard moet(en) werken). Het eten smaakte voortreffelijk, ja, het is nu eenmaal warm als er weet ik hoeveel grillplaten staan warm te worden, logisch toch, dat weet je vooraf, niet zeuren dus.
Jammer was het ook dat er een zeeeeeeer luiddruchtige groep van 12 personen naast ons kwam te zitten, 2 dames voerden continue het hoogste woord en wel zo schel en zo luid, dat het hele restaurant mee kon genieten!!!!, helaas treft je wel meer zulk publiek. maar ja, aan zoiets kan Duinlust niets doen toch.
Kortom, heel tevreden vertrokken wij naar huis, wij zullen daar zeer zeker meerdere malen terugkomen, fantastisch.
Zullen we zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Gegeten op 1 november 2014

araaymakers

We hebben gebruik gemaakt van een ' All you can eat pannenkoeken' actie van Social Deal. Je denkt dat er zo veel pannenkoeken geserveerd worden als je wilt, maar je moet ze zelf maken. Dat stond niet in de deal en was ook een complete verrassing. Zeker omdat we met 4 kleine kinderen waren, die dat zelf niet konden doen. Wij volwassenen hebben dus de hele avond zitten bakken.
Je krijgt de ingrediënten en het beslag en bakken maar.
Op de deal stond ook ' kinderen kunnen los gaan in de speelhoek', maar die was er helemaal niet. Wel een buitenspeeltuin (jammer, het regende) en een speelkamer in het andere naastgelegen restaurantgedeelte. Het was er een bar ongezellige bedoening, want in de ruimte was het bloedheet en aan de bar hingen allerlei campinggasten te drinken.

Gegeten op 26 september 2014

SjaakSchipper

Een hoeveelheid aan mogelijkheden op een camping lokte ons tijdens ons weekendje uit naar deze Brasserie. Het eten en de keuze was wat je mag verwachten, de bediening is te veel gestoeld op "wie wil er mij helpen". Structuur en aansturing ontbreekt. Hierdoor verloopt het eten chaotisch, geschied de uitlevering van hetgeen besteld is in etappes. Wanneer de bediening er op aan wordt gesproken gebeurd er weinig mee. Dit is zeker een verbeter punt, de indruk ontstaat dat er te veel te jong personeel rondloopt en die hebben sturing nodig.
De hoeveelheden en de kwaliteit van het eten zijn naar behoren. De aangeleverde drankjes verschillen per keer. Soms wel gekoeld en soms niet of te weinig.

Gegeten op 22 augustus 2014

anneliesenpeter

zo vandaag hebben we gegeten bij Brasserie Duinlust, zoals vele eerst de recensies gelezen. we gingen een beetje gereserveerd er naar toe, hoefde uit eindelijk helemaal niet. het eten wat er heel priem en het personeel heel aardig. het decor viel ons helemaal mee en het was zeker niet donker. al met al een leuke en goed gegeten avond gehad.

Gegeten op 16 augustus 2014

theredhornet

All you can eat met vakantieveilingen. We konden kiezen: binnen (steengrillen) of buiten (tafelBBQ) en natuurlijk is er een grotere grill binnen (maar dat is niet gezellig) en je kunt het ook door de 'kok' laten bakken op de tepanyaki plaat. We hebben gekozen voor buiten want het was 30 graden in de schaduw en binnen was het erg warm en erg donker; buiten was er nog een briesje. TafelBBQ stopte iets te vroeg met hitte leveren, dus aan de grote grillplaat binnen verder gegaan
Tsja, 'all-you-can-eat' en het is een eetgelegenheid van een camping; dus je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten...
Ruim voldoende vlees; 2 soorten vis, varken, kip, paard en rund al dan niet gemarineerd (volgens tapas / sushi principe; kaartje met keuze invullen); beetje weinig keus bij de salade, frietjes waren natuurlijk niet in overvloed. Diverse sauzen uit een grootverpakking (zoals in een frietkraam), pannetje met pindasaus.
Decor... is er niet :) wiebeltafeltjes op een terras naast het zwembad.
Super aardige gezellige Brabanders in de bediening. Als jij niet moeilijk doet is vrijwel alles mogelijk; wel even zelf 'gaan'vragen regelen.
Leuk voor een keer als je geen haast heb en lekker veel vlees met kinderen/voetbal-vrienden wilt eten; in alle andere gevallen iets anders zoeken.

Gegeten op 17 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Duinlust in Kaatsheuvel

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Duinlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.