Brasserie Duinlust

• 6.5

• 6.6

MVvB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Steengrill gedaan. Buffet met redelijke keus. Alleen ze hebben daar echt een heel groot negatief punt en dat is dat het er binnen donker is en er geen afzuiging is. Ik kreeg echt last van mijn ogen, alles zag blauw. Door de walm van de steengrill werd het er niet te harden warm ! Door de vette walm en het gebrek aan licht, smaakte eigenlijk alles hetzelfde wat er van de steengril af kwam. Ik wist niet eens meer of ik nou vis of vlees op mijn bord had liggen. Erg jammer ! Als ze dit aan zouden pakken, iets meer verlichting en goede afzuiging, dan zou dat echt een super verbetering zijn.

Gegeten op 19 oktober 2013

pirke12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier een paar maanden geleden geweest met de bon van vakantieveilingen.
De meest vreselijke ervaring tot nu toe gehad.
Het moet gezegd, we waren wat laat op de avond. Eigenlijk was iedereen al weg , maar het steengril buffet dat we bestelde was een drama.
slecht opgewarmde frieten, het vlees zeer beneden pijl
Bediening niet vriendelijk (wilde denk ik naar huis) de bar niet opgeruimd.

Sorry nooit meer Duinluist voor ons meer!

Gegeten op 8 december 2013

Klarameijer
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren hier op uitnodiging , maar zullen hier zelf nooit (meer) voor kiezen. Je kan hier steengrillen voor een vast bedrag. Toen we binnen kwamen was de lucht om te snijden, zo rokerig (van het (aan)bakken van eten op de steengrillen) en bloedheet. Er was wel afzuiging, maar die kon het dus duidelijk niet aan. Het restaurant is verdeeld in meerdere ruimtes, wat wel prettig is. De bediening was vriendelijk, maar ze waren met te weinig personeel en dus moet je even geduld hebben om iets te kunnen en bestellen en voor het opruimen van vies serviesgoed. In aparte ruimte lag het vlees, goede keus en mooi van kwaliteit, vis summier aanbod, verder sausjes en stokbrood met kruidenboter en 2 aardappelsalades, 1 soort rauwkost en friet. Hier kon je ook nog iets laten wokken.
De steengril was oké en je bepaald dus zelf hoe je eten verder smaakt. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gegeten op 25 oktober 2013

paul1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

via groupon pannenkoeken gegeten. 1,5uur na bestelling kreeg ik mijn eerste pannenkoek de tweede weer een uur later. De pannenkoek was vet en niet doorbakken. Het dessert heb ik maar niet meer genomen, had geen zin om daar ook nog en uur op te wachten. Nee Duinlust nooit meer.

Gegeten op 16 oktober 2013

elly20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via vakantieveilingen gereserveerd. Goede bediening en alles in ruime mate vers aanwezig. We hebben hier prima en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar

Gegeten op 31 augustus 2013

berndonline
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via een bon van vakantieveilingen hebben we hier genoten van het tafel-steengrillen. Dit restaurant heeft het uitgebreidste assortiment vlees en vis wat we tot nu toe meegemaakt hebben.
Soep,stokbrood,sauzen alles in overvloed aanwezig.
Prima kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs.
De bediening leek wat aan de krappe kant qua bezetting en de drankjes lieten wat langer op zich wachten.
Wellicht is het aan te raden om klimaatbeheersing en een afzuigsysteem te installeren aangezien het bloedheet was binnen en de gehele ruimte zich vulde met rook/walm van de steengrillen die her en der gebruikt werden.
Ga wel vooral door op deze manier want wij hebben genoten.

Gegeten op 31 juli 2013

peter van der graaf
  • Recensies in de laatste twee jaar

gegeten via groupon.eten was lekker.veel keus 15 soorten vlees 3x vis en oja 2 soorten soep.vriendelijk personeel.wij hebben na we zagen at de actie groupon nog was nog eenbon gekocht.en zonder bon gaan wij zeker een keer terug voor bbq en plaat eten.

Gegeten op 26 mei 2013

jaelleke
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met de familie (6 personen) gegeten via Vakantieveilingen. Het eten was vers, best gevarieerd en goed op smaak. De bediening was niet zo vlot en wat echt opviel was dat de bak met frietjes niet werd aangevuld. Wij moesten telkens vragen om, en wachten op nieuwe friet. Dat was wel een minpunt. Verder vonden wij de ambiance niet zo heel erg bijzonder, wel zaten wij met onze tafel bij de open haard, wat toch weer wat extra sfeer gaf.

Gegeten op 19 april 2013

Questa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2e keer hier genoten via Vakantieveilingen van het steengrillen, deze keer was het vlees nog uitgebreider en meer soorten gemarineerd ( veel lekkerder ), 15 soorten vlees en 3 soorten vis, de tomaten soep is aan de dunne kant de groentensoep is lekker, vriendelijke bediening, als je een vleeseter bent zit je hier gewoon goed, niks mis mee!

Gegeten op 28 februari 2013

Snoesie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tja, wat zal ik zeggen. Ik vond dit niet voor herhaling vatbaar. Het was niet duur, maar verder... We gingen met een groep pannenkoeken eten. Toen het wel erg lang duurde voor de rest hun pannenkoek kreeg zeiden ze, "ja, we hebben maar 4 pannenkoekenplaten, hebben ze dat niet gezegd?" Toen het beleg op de pannenkoeken maar halfgaar bleek en we daar wat van zeiden werd zeer geïrriteerd gereageerd. Verder rook alles naar steengrill. Noem jezelf dan alsjeblieft geen pannenkoekenrestaurant en richt je gewoon op die steengrill. De toiletten waren ook niet om over naar huis te schrijven. Al met al een beetje een treurig geheel.

Gegeten op 19 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Duinlust in Kaatsheuvel

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Duinlust. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!