Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

In Den Gapenden Eter

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 071 566 14 94
  2. www.indengapendeneter.nl

MyriamB

Hier met de familie het vaste menu gegeten omdat we met een groep van 6 waren. Veel mensen twijfelde over het wijnarrangement, maar ze boden de "bob" versie aan, elke gang wel een glas wijn, maar dan half vol. Een prachtige optie voor mensen die van wijn houden, maar niet te veel willen drinken. Het eten was goed, met als hoogte punt de vis met truffel en een schuim van paddenstoelen. Een heerlijke avond gehad met de familie.

Gegeten op 18 oktober 2014

Loes Onos

Wij hebben hier een uitstekend vier-gangen menu gegeten, prima wijnen gedronken en een erg gezellige avond gehad. De ligging aan het Rapenburg en de inrichting maakten het plaatje compleet. We komen graag terug bij dit aangename restaurant.

Gegeten op 11 oktober 2014

Manonn

Op een of andere manier hadden we hier nog nooit gegeten.
En nu we er geweest zijn hebben we geen idee waarom.

Een heerlijke avond gehad met erg lekker eten en een hele fijne bediening.
Van bediening tot koks enthousiast en goede service.
Mooie en smakelijke gerechten met een goed wijnarrangement erbij.

Topper in Leiden.
We komen zeker terug.

Gegeten op 29 augustus 2014

slabb035

Prachtige en heerlijke gerechten. Zeer attente bediening die na ons eerdere bezoek - een paar weken daarvoor - nog wist wat we gegeten hadden, hoe we de wijn geserveerd wilden hebben. Top!

Gegeten op 28 augustus 2014

Mevrouw123

Gister samen met mijn vriend hier gegeten. We hebben een heerlijke avond gehad. We namen het aanbevolen vijf gangen menu met gerechten varierend van vis naar vlees en zelfs een combinatie hiervan. Het hoofdgerecht, de kalfslende was uiterst mals en de garnering was ook heerlijk. Oja, ik vergeet bijna wat te zeggen over de eerste amuze, wat een origineel en leuk idee! Een stukkje gefrituurde kabeljouw in een kunstig glaasje en daaronder een blokje van yoghurt en een fris mengselvan diverse smaken op de bodem en . Echt top! De kazen waren lekker en subtiel. Vooral de blauwe kaas was absoluut niet overheersend. Goede opbouw van smaken. De heerlijke desertwijn was ook een goede toevoeging. Niet te zoet en een beetje zuur. Geen honingachtige instantie maar een heerlijke wijn die wel iets weg had van sherry... (ik weet de naam helaas niet meer). Al met al een geweldige avond gehad en we willen zeker een keer terugkomen! Ga zo door!

Gegeten op 20 augustus 2014

bookends

We aten fantastisch in dit sfeervolle restaurant. Leuk is dat de kok ons zelf kwam vertellen wat die avond in het menu werd geserveerd. Met allemaal dagverse producten waren wij snel verleid en de meeste andere gasten ook. De variatie aan smaken in het voorgerecht, de meest malse kalfshaas als hoofdgerecht en een verrukkelijk dessert maakten het een perfecte ervaring. De wijn, een Laguedoc uit 2008 paste goed. De bediening is heel persoonlijk. Zelfs op een warme zomeravond zou dit restaurant door elke toerist en Leidenaar bezocht moeten worden.
Loek en Peter Wheeler

Gegeten op 16 mei 2014

lamme

Eind van het jaar hier weer super gegeten met vrienden, wij nemen altijd het menu want dat is altijd super, heerlijke wijnen gedronken.

Gegeten op 2 november 2013

FrankM

Gegeten op 1 februari 2014

DeHoog

Met een groep van 9 gegeten in de zogeheten huiskamerzaal. Goede ontvangst in een bijzonder sfeervolle ruimte. Restaurant is bovendien leuk gelegen aan het Rapenburg. Het viergangendiner met bijbehorend wijnarrangement was perfect. Prachtige opmaak van de borden, mooie bereidingen en goede smaken. De producten zouden iets exclusiever kunnen. Voor- en tussengerecht van vis, hoofdgerecht heerlijk zachte kalfssukade en een grand dessert na. Koffie met huisgemaakte friandise. Bediening was correct en vriendelijk, met goede kennis van bijbehorende wijn. De prijs is stevig, maar zeker niet uit verhouding.

Gegeten op 10 januari 2014

eindbaas

Met een groep gegeten op 21 december 2013. Hartelijke ontvangst, heerlijke amuse met nog heerlijker wijn. Daarna een vooraf bepaald 4 gangen menu waarbij het ene gerecht nog lekkerder was dan het andere. Begeleid door goed gekozen wijnen en een plezierig ongedwongen bediening voor mij zeker reden binnenkort nog een keer terug te gaan. TOP!

Gegeten op 21 december 2013

Schrijf zelf een recensie over In Den Gapenden Eter in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over In Den Gapenden Eter. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.