a TripAdvisor company

1. Sandwichshop
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 240 06 17

Joannetje

Hier een vroege ontbijtafspraak gehad vanwege de handige locatie (naast CS) + er waren nog geen andere zaken open. Personeel was duidelijk nog niet goed wakker: erg traag en werd 2 keer gevraagd wat ik ook alweer wilde drinken. Het was totaal niet druk, maar toch best lang moeten wachten op thee (!) en een yoghurtshake. De shake was oke, maar niet zo bijzonder. Prima locatie en een leuk aanbod, maar ik geef de voorkeur aan leukere ontbijttentjes.

Gegeten op 10 juli 2015

Rombom

We hadden een overstap gemist en zijn toen hier wezen lunchen. We hadden Italiaanse tomatensoep, bospaddestoelensoep, een sandwich mozzarella/tomaat/pesto en eentje geitenkaas/appelstroop/geroosterde amandelen. De sandwiches liggen ingepakt klaar maar alles smaakt prima. Het personeel is erg vriendelijk maar soms staat er een rij die door 1 persoon bediend moet worden. We zijn hier ook eens eerder geweest. De gevulde koeken zijn inderdaad uitmuntend.

Gegeten op 9 januari 2015

dandoen

Ideale hippe gelegenheid om nabij Rotterdam Centraal lekkere koffie te halen. De koffie is superlekker, de sandwiches zijn superlekker, maar het best van heel Lebkov zijn de gevulde koeken! Krokante buitenkant, goddelijke vulling, te lekker voor woorden.

Hoewel de dames & heren achter de counter supervriendelijk zijn en de zaak mooie is ingericht, zijn het de gevulde koeken waarvoor ik terugkom. Graag tot een volgende keer!

Gegeten op 8 maart 2014

Thomas Maxwell

Uitstekende gelegenheid voor een uitmuntende koffie 'on-the-run', door enthousiaste crew bereidt, in een fris-zakelijke ambiance. Prima lunch-selectie aan salades en sandwiches, die best wel een iets meer uitgesproken smaak mogen ambiëren. Alles is vrij neutraal nu, waardoor er minder incentive is om terug te komen - behalve natuurlijk voor die fantastische koffie!

Gegeten op 11 februari 2014

Alies

Voor de derde keer geluncht. De eerste twee keren tijdens een overstap op centraal station Rotterdam, ze zitten namelijk op een steenworp afstand van het station. Afgelopen weekend tijdens een citytrip Rotterdam opnieuw bezocht. Alle keren goede kwaliteit al hebben we tot op heden alleen de sandwiches geprobeerd. Deze keer de sandwich met hummus met rucola en zongedroogde tomaat en de sandwich geitenkaas met appelstroop en amandelen ze waren allebei geweldig. Alle broodjes liggen voorverpakt klaar dus ook als je niet al te veel tijd hebt kun je er prima langs gaan. Broodjes die niet meer voorradig zijn worden ter plekke voor je gemaakt al duurt het dan wel wat langer. De cappuccino was mooi versierd (blaadje in het melkschuim gemaakt) en de smaak was prima
Moderne lichte inrichting, maar de stoelen zitten niet echt comfortabel en buiten zit je op houten picknickbankjes. Het is dus echt voor de snelle lunch/koffiepauze.

Gegeten op 16 augustus 2013

geer55

Prima koffie, broodjes zijn voorverpakt (genoeg keuze). Prima plek om te lunchen, redelijke prijzen, vriendelijke bediening.

Gegeten op 7 augustus 2013

tjejen5

De koffie bij Lebkov is echt lekker! Ook de broodjes zijn goed. Handig dat ze zijn voorverpakt zodat als je snel weg moet, je de trein niet mist. De tonijnsalade is mijn grote favoriet, maar ook de pastasalade en de muffins (op z'n tijd) zijn goed gemaakt.
Snelle vriendelijke service en een schone wc (erg fijn bij het station)!

Gegeten op 7 augustus 2013

lola767

Ze hebben hier lekkere koffie en goede broodjes. Alle producten smaken dagvers. De koffie vind ik persoonlijk beter dan die van de Starbucks. Minder is het dat je niet echt lekker kan zitten op de houten banken. Ik haal hier wel regelmatig mijn lunch :)

Gegeten op 1 juli 2013

Moque

Sandwich Humus met rucola en tomaat is heerlijk! Het brood is lekker. Die met kipfilet vind ik inderdaad wat te simpel belegd. Vrij prijzig voor een sandwich. Wel handig dat ze ook op kantoor bezorgd kunnen worden.

Gegeten op 3 juni 2013

Foka

Heerlijke sandwiches, vooral die met humus. Koffie is ook uitstekend. Zou wel, al je er gaat zitten, in porcelein mogen van mij. De bediening is echt uit de kunst, vriendelijk en snel.

Gegeten op 8 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Lebkov & Sons in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Lebkov & Sons. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.