a TripAdvisor company

foto's van Looks Dining in Amsterdam - 1 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 2 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 3 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 4 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 5 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 6 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 7 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 8 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 9 foto's van Looks Dining in Amsterdam - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 320 09 49

Oesters, Entrecote en Kreeft

Bij Looks zult u niet snel voor een standaard menukaart komen te staan. Chef Maykel Arts houdt van verrassen, en komt daarom elke 6 weken met een wisselende kaart. Waar u van op aankunt, is dat er steevast oesters, entrecote en kreeft op zal staan. Maar de bereidingswijze is allesbehalve standaard.
Van buiten lijkt het misschien een traditioneel restaurant, maar schijn bedriegt. Eenmaal binnen heeft Looks een trendy, urban en warme uitstraling waar u ontspannen kunt genieten van de moderne Franse keuken.

iroosje

Looks is zo een zaak die mij nooit teleur heeft gesteld. Afgelopen vrijdagavond maar weer eens geweest, was inmiddels alweer ruim 4 maanden geleden. Warm onthaal door de gastvrouw die er samen met de gastheer voor zorgden dat we wederom een heerlijk avond hadden. Het 4 gangen menu is zoals altijd een schot in de roos. Met de heerlijk gebakken roodbaars in het hoofdgerecht. En de bisque en steaktartaar zoals altijd perfect bereid. Bedankt weer!

Gegeten op 19 augustus 2016

HetBuurtComite

Fantastische nieuwe ontdekking. Door een zakelijke relatie terecht gekomen bij Looks. Wat hebben we heerlijk gegeten. 4 gangen wandeling door de kaart met een mooi wijnarrangement. Elke gang was met liefde bereid, in het hoofdgerecht de surf en turf die Ik nog niet eerder op deze manier had gegeten Maar waanzinnig smaakten. Het dessert een triffel was het lekkerste dessert Wat Ik sinds tijden heb gegeten. Het bedienend personeel deed Hun stinkende best om ons een super avond te geven. Dat is ze meer dan gelukt. Ik zou looks aan een ieder aanraden

Gegeten op 6 augustus 2016

Mirellepel

Na een dag in Amsterdam te hebben geshopt zijn we gaan eten bij looks. De bisque was fantastisch! Lekker romig en genoeg zeevruchten. De steak tartare was ook heerlijk en de scropinno maakte hem af. Alles laten aanbevelen door de bediening en dat hebben ze dus goed gedaan. Mooie tent dichtbij centraal station, ideaal als je nog de trein moet nemen en eerst nog lekker wil eten. Wij komen hier graag nog een keer terug en zouden dit restaurant aanbevelen aan vrienden en/of kennissen.

Gegeten op 11 augustus 2016

Kookboekje

Na een tip van een vriend dinsdag avond op de bonnefooi binnengewandeld met 2 collega's, heerlijk gegeten en gezeten. We zaten naast een binnentuintje, erg sfeervol. Eerst wat gegratineerde oesters gegeten die echt subliem waren. Om daarna over te gaan op een waanzinnig smaakvolle steaktartaar. Bediening attent en goed. Ik zal nog eens terugkeren, maar dan met mijn partner

Gegeten op 10 augustus 2016

YDoorn

Wow, wat hebben wij lekker gegeten bij looks. Het was vol bij de buren dus bij looks naar binnen gelopen. De gemarineerde zalm met een Cannelloni van krab was heerlijk en vooral lekker fris. De entrocot als hoofdgerecht was super lekker in combinatie met de haricot verts. Als afsluiting een lekkere scropino gehad. Een onverwacht leuk restaurant dat ondanks dat het best groot is erg intiem aan doet. Het personeel is erg aardig en volgens mij werden we geholpen door de eigenaar of bedrijfsleider die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken. Bedankt!

Gegeten op 6 augustus 2016

kmp

Via online reservering

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Genoten van de Iensaanbieding van 4 gangen kreeften menu. Alle gerechten waren zeer goed. De bediening is voorkomend en snel. Lekker genoten van het aanbod, de sfeer en het eten.

Gegeten op 30 juli 2016

ProeverHH

Ik heb afgelopen zaterdag erg genoten bij Looks. De soep met een kreeften bisque was erg lekker en heel romig. Als hoofgerecht had ik de gebakken roodbaars. Allebei overheerlijk, lekker op smaak. De roodbaars was lekker mals en de saus die erbij zat ook lekker. Voor het desert had ik geen plek meer. Personeel is attent, snel en vriendelijk en het restaurant erg mooi met de verschillende ruimtes door het pand heen.

Gegeten op 1 augustus 2016

jvdbrink

Na een boottocht zijn we langs gegaan bij onze favoriet in het centrum van Amsterdam, Looks. Na een jaar hier niet te zijn geweest keken we hier enorm naar uit. Ik had niet zo een honger door iets teveel hapjes op de boot dus had ik alleen een voorgerecht en een dessert genomen. De cannelloni met krab was erg smakelijk, daar zat ook gemarineerde zalm bij en een heerlijke crème brulee als nagerecht. We werden geholpen door de eigenaresse van Looks wat voor ons altijd plezierig is. Het decor is vanzelfsprekend erg leuk en zoals altijd laten we ins verassen met de wijn die door looms wordt aanbevolen bij het gerecht. Kortom nog steeds toppie!

Gegeten op 23 juli 2016

fritsvandenhurk

Gisteren heerlijk gegeten bij Looks. Fantastische steak tartaar met een perfect gepocheerd ei gehad en als hoofd gerecht een lekkere roodbaars. Goede bijpassende wijnen laten adviseren door het personeel en voortreffelijke service. We zaten boven in een knus gezellig hoekje na te borrelen en er is erg laat geworden die avond. Dank!

Gegeten op 29 juli 2016

paul119

Weer na lange tijd weer bij Looks gegeten, en dat was zeker geen tegenvaller. We kregen de tafel waar we om hadden gevraagd. De jonge vrouw van de bediening was heel vriendelijk en zeer vakkundig. Als voorgerecht nam ik de Steak Tartaar van de blonde d ‘Aquitaine. Deze was van goede kwaliteit en grofheid en heel goed op smaak gebracht . Mijn vrouw nam de oesters Creuses 000, onder begeleiding van een heerlijke vinaigrette. Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de Gebakken zeebaars met een gevarieerd garnituur. De baars was precies goed en om te genieten. Zelf nam ik de Gebraden eendenborst met een garnituur van Witlof, zoete-aardappel met karamel-zilver ui en makaron gevuld met eendenlever. Echt een voortreffelijke combinatie, waarbij de eendenborst mooi rosé was gebakken. Dit alles omringd door een prima wijn arrangement maakte het weer een belevenis. Met als afsluiter een WItte chocalde taartje met liga, gelei van rosé wijn, kersen snoepje en sorbet van frambozen vormde mede door de bijzonder goede en vriendelijke bediening een afsluiting van een heel plezierige avond bij Looks.

Gegeten op 25 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Looks Dining in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Looks Dining. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.