a TripAdvisor company

1. 7,7 10 1 30

2. 7,0

3. 7,0

patrickvdv

Onwijs lekkere pizza,hoewel niet de lekkerste in Rotterdam, komt hij wel in de buurt. Geen supermarkt salami en de betere kaas op een redelijk smaakvolle bodem. Wel lange rijen.

Gegeten op 27 mei 2016

Chriskoekkoek

Onverwacht aangeschoven bij Angelo Betti. De pizza's waren smakelijk: originele combinaties voor een schappelijke prijs. Ook de nagerechten waren lekker, wel wat aan de dure kant.
Leuk dat het wordt gerund door echte Italianen. Onze serveerder was niet uitbunding enthousiast, wel vriendelijk. Je kunt het beste op het 'balkon' zitten, dan heb je minder last van de mensen die staan te wachten op hun afhaalpizza of ijsje.

Gegeten op 20 april 2016

proevert010

Na alleen maar te hebben afgehaald, nu ook eens gegeten bij Angelo Betti. We zaten boven vlak bij de trap. Het is vrij lawaaierig en niet al te beste akoestiek. Pizza was lekker en de lasagne ook. Bediening vriendelijk. Een leuke zaak om even snel een pizza te eten maar niet om rustig na te tafelen.

rbinnekamp

Angelo Betti is al jaren de beste pizzeria van Rotterdam, én de beste ijssalon. Pizza's altijd van topkwaliteit, met de befaamde dunne bodem en geweldige smaken. Restaurant is altijd druk, altijd mensen aan het wachten, met af en toe wat Italiaans geroep er tussendoor. De ijscoupe's.. daar móet je gewoon een plekje voor openhouden.. wat mij betreft is de 'Coupe BaBa' de allerlekkerste..

Gegeten op 2 april 2016

Floor-5

Vorige week met een vriendin weer eens bij dit restaurant gegeten. Vroeger woonde ik hier om de hoek en kwam ik hier regelmatig voor een heerlijke pizza. Dat viel deze keer een beetje tegen: mijn pizza was ruim belegd met verse ingrediënten, maar was aan de kleffe kant en kon aardig wat zout gebuiken. We kregen een plekje pal tegen een brandslang aan en enorm op de tocht toegewezen. Met twee sjaals om en een jas omgeslagen toch maar om een ander tafeltje gevraagd. Dát was een beetje teveel gevraagd voor de bediening. Die was de hele avond al niet de vriendelijkste, maar nu kon mijn (hoogzwangere) vriendin rekenen op een snauw. We moesten onze jas maar aan doen, was zijn advies. Uiteindelijk kregen we dat andere tafeltje wel, maar met die vriendelijkheid kwam het de rest van de avond niet meer goed. Angelo Betti sla ik in het vervolg dus over!

Gegeten op 25 februari 2016

RK071

Best een tijd moeten wachten, maar heerlijke pizza's! Erg druk dus en wat duurder, maar zeker de moeite waard. Tafels staan wel heel dicht op elkaar, maar daar hadden wij weinig last van.

Gegeten op 4 februari 2016

Mokro

Gisteren, sinds een aantal jaar weer hier gegeten. Onze herinneringen waren goed, dus we hadden er erg veel zin in.
De pizza was ok, maar de man in de bediening ( boven ) was waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt. Bijzonder kort en knorrig. Jammer, want ook onze herinneringen aan het personeel van destijds waren goed. Ik denk dat ik er maar weer wat tijd overheen laat gaan voordat ik hier weer terugkom.

Gegeten op 23 januari 2016

JDD

Angelo Betti is een begrip in Rotterdam-Noord. Ze maken hier misschien wel de beste pizza's van Rotterdam. Knapperig, krokant en vers!
Het is ook een echte familiebusiness en het personeel is prettig Italiaans. De inrichting is doelmatig maar de fot's zorgen toch voor een prettige aankleding.

Gegeten op 14 oktober 2015

Eendje2cv

Zeer goede pizza's die echter wel fors aan de prijs zijn. Desondanks kom ik hier vaker terug. Bediening is vriendelijk en altijd in voor een praatje of grapje. Wijn uit een karaf en binnen een uur sta je weer buiten.

Gegeten op 22 oktober 2015

Postumaa

Bij Angelo Betti kun je niet reserveren, waardoor je eigenlijk al rond 17.00 uur bij het restaurant zou moeten zijn om een plekje te bemachtigen. Aan het personeel merk je duidelijk wanneer er mensen staan te wachten. Je wordt als het ware weggekeken: bestelde producten worden ineens razend snel opgediend en ook weer afgeruimd. Het idee van een avondje weg heb je daardoor niet. Ik vind dat het personeel hier op een hele andere manier mee om moet gaan. De geserveerde producten smaken daarentegen wel erg goed: de pizza’s hebben knapperige, dunne bodems en ook het ijs is lekker. Het feit dat het restaurant altijd bomvol zit en er ontzettend veel mensen staan te wachten om hun bestelde producten af te halen, zegt voor mij genoeg over de kwaliteit. Toch hoop ik dat het personeel bepaalde aanpassingen gaat doen. Ook het meubilair van het restaurant is wel aan een flinke opknapbeurt toe, het ziet er allemaal wat gedateerd uit.

Gegeten op 5 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Angelo Betti in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Angelo Betti. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.