Angelo Betti

• 7.7

• 7.3

brigitte25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte italiaanse pizza. Angelo Betti is een begrip in Rotterdam en maakt het ook waar. De inrichting a la trattoria in Italie. Kom hier in vakantiestemming, met een heerlijke pizza. Aardige bediening.

Gegeten op 5 maart 2014

erik b
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ja, het was weer een voortreffelijke pizza. Voor een goede prijs.
Al jaren hoge kwaliteit en vlotte bediening. We waren vroeg vandaag(17 20) en konden meteen zitten. De beste pizza van Rotterdam.

Gegeten op 4 april 2014

lara3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier gegeten, we wilden in eerste instantie bij La Pizza gaan eten na goede verhalen erover te hebben gelezen maar uiteindelijk zijn we toch bij Angelo Betti beland en daar hebben we geen spijt van gehad.

We kwamen aan iets voor half zes, nog een paar tafeltjes vrij en nadat we zaten kregen we een lekker schaaltje met brood en heerlijke kruidenboter aangeboden. Er werd meteen gevraagd wat we wilden drinken en ondertussen konden we kijken welke pizza we wilden gaan bestellen.

Het werden uiteindelijk de pizza pecorino en de pizza bianco, dit waren tevens ook de twee duurste pizza's die op de kaart stonden maar we hebben er zeker geen spijt van gehad want beiden pizza's waren lekker we hebben er echt van genoten!

We komen hier zeker nog eens terug en voor de mensen die hier willen gaan eten: Kom op tijd want 10 minuten nadat wij plaatst hadden genomen zat de hele zaak vol.

Gegeten op 30 maart 2014

likkebaards
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt heerlijke pizza's! Bodem is perfect en de smaak subliem! De zaak ziet er gezellig uit en de bediening erg vriendelijk. Tot nu toe alleen afgehaald maar gaan binnenkort ook eens hier eten.

robbertkje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ze hebben hier werkelijk waar fantastische pizza's! Het is hier altijd lekker druk en de bediening maakt de avond nog gezelliger dan hij al is. De pizza's zijn wel van hoger niveau dan de rest van de gerechten en ook de wijn is niet helemaal top maar voor een goede pizza ben je hier aan het juiste adres.

Lekkertje40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd een drukte van jewelste hier. Mensen staan echt buiten met een wijntje, maar ook voor een ijsje. Typisch authentiek Italiaans temperament is hier voelbaar. Dan zou je toch beter verwachten. Het is zeker goed, maar de beste pizza at ik niet hier. Mijn beste pizza althans niet.

Gegeten op 11 oktober 2013

Maria1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na de pizza in de beste pizzeria van Napels komt de pizza van Angelo. Super bodem, heerlijk belegd met verse producten en je kunt als je beneden zit het efficiente productieproces nog volgen ook. Bediening is altijd vrolijk. Als ik iets moet opmerken dan is het de witte wijn. Je krijgt een mega glas maar echt lekker vind ik het niet. Wees wel voorbereid op wat wachttijd op drukke momenten want reserveren kun je hier niet. Ik heb het er voor over.

Gegeten op 18 oktober 2013

dick40
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pizza's zijn hier perfect! We hebben de Chianti gedronken en is zeer aan te raden, binnen 15 minuten hadden we de pizza al! Bodem is uitstekend, nadeel is voor mijn grote maag dat ik het te weinig vond, prijzen zijn uitstekend, ik kan me geen goedkopere pizzeria voorstellen. Achteraf ijs genomen, deze is ook van topkwaliteit! Ik zal hier zeker weten terugkomen! Angelo Betti, ga zo door!

Gegeten op 20 september 2013

KlaasO
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gaan hier bijna elke week wel even snel een pizza eten. Enorme aanrader als je snel en goedkoop wil eten. Laat je niet afschrikken door een enorme rij: vaak zijn dit mensen die een ijsje komen halen of staan te wachten op een afhaalpizza.

Brood met scherpe kruidenboter is erg lekker, wijnglazen zijn tot de rand gevuld. Uitgebreide kaart voor pizza, verder eigenlijk alleen een lasagne. Pizza's kunnen redelijk vet zijn, zeker als je ze met salami/pepperoni bestelt.

Aardige bediening, snel en attent. Voor

Gegeten op 14 juni 2013

proefpersoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima pizza hoor, maar niets bijzonders. De rode wijn smaakte niet bijzonder en na ruim een uur en een kwartier wachten hoop je op iets meer. De service is oke, men probeert je hier snel weg te krijgen om de tafel weer vol te krijgen. Als afhaal pizzeria oke, om te eten minder.

Gegeten op 25 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Angelo Betti in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Angelo Betti. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!