Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Angelo Betti

1. Restaurant
  2. Italiaans

Angelo Betti

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 010 465 81 74

Sophiek

Alweer een tijd geleden dat ik hier had gegeten, maar het blijft een heerlijk autenthieke Italiaan. Goede grote, gevulde pizza's. Fijne ad rem bediening met humor. Wel tikje gehorig als je beneden zit. Maar ideaal voor een doordeweeks etentje. Ik kom zeker nog een keer terug!

Gegeten op 9 september 2014

CastorenFLux

Hier al meerdere malen gegeten. Het is er vrijwel altijd druk, en dat heeft een rede. Dit is een pizzeria zoals het hoort. Niet gehiped, geen fratsen, gewoon een simpele pizzeria. De bediening is ook Italiaans. Mooie pizza's met dunne bodems, goed belegd. De huisgemaakte laszgne is ook zeer de moeite waard. Tot onze verrassing zijn de verschillende ijs soorten ook allemaal huisgemaakt, erg lekker. Tot snel.

Gegeten op 23 augustus 2014

Ellen42

Ons favoriete pizzarestaurant in Rotterdam. Kleine en drukke zaak met luidruchtig personeel. Je kunt er niet reserveren, dus het kan voorkomen dat je op vrijdag- of zaterdagavond drie kwartier op een tafel staat te wachten. Het is dan ook niet het geschikte restaurant om uren te gaan zitten tafelen. Je eet er gewoon een lekkere pizza met dunne knapperige bodem en niet lullig belegd en als je nog ruimte over hebt een flinke ijscoupe. Heerlijk.

Gegeten op 20 juni 2014

Rick-Veerle

Vanwege de warmte geen zin om te koken dus op zoek naar pizza. O'pazzo was dicht dus snel doorgereden naar Angelo Betti. Al eerder hier gegeten, toen stond het op een gegeven moment stampvol met mensen. Dit keer gelukkig rustig, wellicht kwam die drukte later nog. Wederom erg smakelijke pizza met bodem zoals een pizza hoort te hebben. gewoon goed zonder poespas.
Omdat we daarvoor al ijsjes met vele bolletjes hadden gehaald geen ijsje gegeten, hoewel dat er wel weer aanlokkelijk uitzag. Zowel pizza als ijs is daar een aanrader.

Gegeten op 9 juni 2014

AlexanderDeGourmet

Ik heb hier een pizza campagnola gegeten en mijn vriendin een pizza salami picante. Beide pizza's waren goed, alleen vond ik het jammer dat pizza marinara niet op het menu staat. Die pizza is net zo goed een klassieker onder de Napolitaanse pizza als de alomvertegenwoordigde pizza margherita. Toen ik bij het afrekenen doorgaf dat ik het leuk zou vinden om deze op de kaart te zien moest ik eerst helemaal uitleggen wat voor beleg deze pizza had. Dat is raar omdat ik verwacht dat het personeel kennis van hun product heeft. De man die de bediening deed sprak alleen maar Italiaans. Nu heb ik ook wel wat Italiaans geleerd op mijn vakanties, maar het communiceert wel wat lastiger. De prijs-kwaliteitverhouding is echter wel goed, dus we zullen hier nog wel eens terugkomen.

Gegeten op 8 juni 2014

Boerdam

Nou eigenlijk schande, nog nooit geweest ! Als Rotterdammer...zaak bestaat al zo lang, een instituut. Ga er eten wanneer je trek hebt. Pizza Ok, niets bijzonders, gewoon een goede Italiaanse pizza. Onduidelijke wijnen, DRUK, het is er heel druk. Maar dat is omdat het goedkoop is, prijskwaliteit Goed ! Maar niets speciaals, parkeren waardeloos, omdat het in de stad ligt.
Maar ga zo door, nog eens 75 jaar !

Gegeten op 22 mei 2014

IVI73

Met mijn vriend samen binnen gestapt (via een eerdere aanbeveling) en ondanks de drukte was er een tafeltje vrij. Mensen komen en gaan, de 1 na de andere tafel werd her bezet. Bij het aan tafel gaan werd er direct een mandje brood neergezet met een pittige kruidenboter. Wij vroegen wat voor wijn er geserveerd werd, "gewoon rood, wit en rosé" oh oke?.... Naast het gekozen glaasje rosé ieder een Pizza met gorgonzola, mozzarella en rauwe ham besteld die in 10 minuten al geserveerd werd. Wij konden in de keuken kijken en daar lag het tempo dan ook hoog. De Pizza was oké wat "nattig" in het hart, de smaak was goed (wij zijn erg verwend bij de concurrent waar wij de kwaliteit echt beter vinden!) De messen waren ronduit bot wat het snijden van de korst en de wat nattige binnenkant erg lastig maakte. Nog een glaasje rosé erbij na een poosje wuiven, wel werd er netjes gevraagd of het smaakte. Jammer van de afvalbak in de keuken en wat er naast lag, zag er rommelig uit.
Voor ons geen herhaling bij Angelo Betti......

Gegeten op 27 mei 2014

basdama

Het decor en service zijn niet van bijzOndere kwaliteit. Prima, niks mis mee. Het eten maakt alles goed. De kaart is niet breed, bijna alleen pizza's, maar deze zijn erg lekker.

OoOanjaOoO

Vrijdag avond 16.05.2014 bij dit restaurant gegeten met 3 personen
de pizza smaakt goed, het duurde lang voordat de pizza s kwamen want
het was ook superdruk met afhalen van pizza s dus moesten wij lang wachten voordat het eten kwam , dat was wel een nadeel en mijn man had
een prosecco besteld die kwam ook veel later dan ons drinken want die waren ze vergeten.
maar al met al eten en drinken was allemaal goed

Gegeten op 16 mei 2014

mvwijland

Al sinds kind kom ik bij Angelo Betti. Het beste pizzeriarestaurant van Nederland. De beste pizza's en een overheerlijk lasagne. Iedereen heeft weer genoten van het eten en het zalige ijs. Bediening is snel, persoonlijk en heel vriendelijk. De sfeer is ongedwongen. Gewoon een geweldig restaurant.

Schrijf zelf een recensie over Angelo Betti in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Angelo Betti. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.