Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Elit in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 213 17 66

Puur Italiaans

Als je heerlijk Italiaans wilt eten dan moet je bij Elit zijn. Geniet van de pure, eerlijke smaken uit dit schitterende land. Naast lekker eten, serveren ze hier ook de beste cocktails. Een gouden combinatie!

ria62

Via online reservering

Bijzonder vriendelijk personeel en daardoor een welkom gevoel. Ontspannen,rustige sfeer.
Eten van goede kwaliteit en erg lekker!
Héérlijke koffie.
Kortom: een aanrader!

We zijn 60+ !

Gegeten op 23 augustus 2014

Danielle2410

Met de spaaractie van AH heerlijk gegeten bij Elit. Zou dit zeker aanbevelen bij andere om andere gerechten te kiezen van de kaart. Een minpunt was dat de tijd tussen het voor en hoofdgerecht te lang was. Verder vriendelijke bediening en leuke sfeer

Gegeten op 25 juli 2014

iemand niemand

Wij hadden hier gegeten met een AH actie. We konden maar uit 2 gerechten per gang kiezen (daarom hou ik ook niet van dit soort acties,maar ik 'moest' mee met mijn vriendin) Vooraf had ik de carpaccio op en als hoofdgerecht vond ik zowel de vis als vleeskeuze niet lekker.Gelukkig kon ik toch ook voor een pasta kiezen,daar was ik dus wel blij mee.Het eten smaakte ons verrassend goed.We hadden toch meer het idee dat ze het hier van de cocktails moeten hebben,maar koken kunnen ze toch ook wel.Toch vind ik dit niet echt een "restaurant" Wij zaten ook op hele slechte stoelen/krukken naast de wc.Kreeg gelijk last van mijn rug ervan.De bediening vond ik ook niet echt professioneel overkomen.Ze kwamen ook net iets te vaak vragen of het smaakte.Ook toen we nog niet eens begonnen waren.De rekening viel door die actie reuze mee : 27.50 pp voor 3 gangen plus drinken.Toetje was wel heel erg weinig...

Gegeten op 25 juli 2014

Jabre

Positief verrast door Elit met ons etentje n.a.v. de AH-spaaractie. Een fijn restaurant met aardige bediening. Het eten was goed met een mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 26 juli 2014

kloris

Hier gegeten met AH/Iens spaaractie, daardoor hadden we een kleine kaart om uit te kiezen, maar dat was absoluut geen bezwaar. Zalm op z'n japans en carpaccio op crostini vooraf en mooie zeebaars op smakelijke risotto als hoofdgerecht. De panna cotta met rood fruit was een verfijnd dessert. De bediening was attent en vlot. Vanwege het mooie weer zaten we heerlijk buiten op leuk ontworpen meubilair, verrassend. Kortom een aanrader, we gaan de andere gerechten ook nog eens proeven!

Gegeten op 26 juli 2014

svencrama

Op een woensdag avond weer eens bij Elit gegeten. Geweldige cocktailbar van Rotterdam die ons een jaar geleden erg verraste met goed eten voor een passende prijs. Vanavond werden we helaas omgekeerd verrast. Het eten was niet slecht maar het nieuwe concept van kleine hapjes voor een 'kleine' prijs viel niet in de smaak. De meeste gerechtjes waren onder de maat. Wel goede frieten maar de gebakken groenten leken wel diepvriesgroenten.
De bediening was snel, vriendelijk en adequaat en dus echt niks op aan te merken.
Blijkt dat de keuken vorig jaar nog samen met naastgelegen 't Witte Huis' was en nu niet meer. Dat is helaas te merken.
Voortaan drinken wij hier alleen een heerlijke cocktail in de zo'n maar eten doen we ergens anders.

Gegeten op 2 juli 2014

Kleindijk

Laatst hier gegeten via de Iens-AH actie. Gereserveerd via de website en konden dezelfde dag nog terecht. Er staan wat mediterrane gerechten op de kaart, maar ook oosterse. Als voorgerecht Sashimi van zalm met wasabi en sojasaus. Redelijk simpel, maar wel lekker. En als hoofdgerecht Rund met paddenstoelen in een saus van port met heerlijke patat. Mijn partner at een zeebaars met groente en wat rijst. Beiden gerechten smaakten uitstekend. Nagerechten ook lekker, maar net wat veel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Alle gerechten zijn onder de 10 euro. Leuke vlotte spontane bediening. Helaas hadden wij geen tijd meer voor een cocktail.

Gegeten op 27 juni 2014

iljaheije

Terecht gekomen via Bongo.
Op een dinsdagavond heen gegaan. Eerst genoten van een heerlijke cocktail. De medewerkster kwam ons helpen er eentje naar wens uit te zoeken omdat er zoveel keuze is.
Daarna een biefstuk, medium gebakken , besteld. Deze was mooi opgediend in verschillende plakjes gesneden. Helaas waren de middelste plakjes niet medium maar echt nog rauw. Biefstuk smaakte verder prima maar voor ruim 18 euro toch wat aan de hoge kant.
Bediening was erg vriendlijk, maar van bedrijfskleding is geen sprake. Dit zou het geheel wat mooier maken. Ook het toilet midden in de zaak is wat apart.
Al met al wel een leuke avond gehad, waar wij zeker voor een cocktail nog eens terug zouden komen. Maar voor het eten toch liever voor een 'echt' restaurant gaan.

Gegeten op 18 februari 2014

TommyT

Gisteravond samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Elit in Rotterdam. De ontvangst was vriendelijk en er hing een ongedwongen sfeer in de zaak. Lekker muziekje op, niet te hard of storend aanwezig. Prima kaart met voor ieder wat wils. Wij namen de biefstuk, welke voor ons perfect medium werd gebakken en keurig werd opgedient met lekkere patat erbij. Vooraf hadden we al een heerlijke cocktail gedronken welke op donderdag 6,50 kosten. Is er dan niets aan te merken op Elit? Nou een klein dingetje dan wat overigens meteen perfect opgelost werd. Het dessert wat we besteld hadden, soufle met witte chocolademousse, werd geserveerd met bruine chocolade door omstandigheden. Ik gaf aan dat ik dit jammer vond want ik hou hier niet van. We kregen beide ter genoegdoening een heerlijk cocktailtje wat naar witte chocolade smaakte. Echt top!!!!

Gegeten op 20 februari 2014

Leon84

Kort samengevat is het een leuke tent met goed eten en uitstekende bediening. Het menu voor de dinerdagen was mooi gevarieerd tussen vlees en vis dus voor ieder wat wils. In mijn geval was de kalfssukade heerlijk mals. Klein minpuntje was de lange wachttijd tussen hoofdgerecht en desert, maar dat kwam waarschijnlijk door de grote groep die er ook was. Daarbij bleef de bediening altijd netjes, vriendelijk en correct. Al met al een aanrader!

Gegeten op 4 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Elit in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Elit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.