• foto's van Elit in Rotterdam - 1

• 7.7

Elit doet mee!

Reserveer nu!

Puur Italiaans

Als je heerlijk Italiaans wilt eten dan moet je bij Elit zijn. Geniet van de pure, eerlijke smaken uit dit schitterende land. Naast lekker eten, serveren ze hier ook de beste cocktails. Een gouden combinatie!

iljaheije
  • Recensies in de laatste twee jaar

Terecht gekomen via Bongo.
Op een dinsdagavond heen gegaan. Eerst genoten van een heerlijke cocktail. De medewerkster kwam ons helpen er eentje naar wens uit te zoeken omdat er zoveel keuze is.
Daarna een biefstuk, medium gebakken , besteld. Deze was mooi opgediend in verschillende plakjes gesneden. Helaas waren de middelste plakjes niet medium maar echt nog rauw. Biefstuk smaakte verder prima maar voor ruim 18 euro toch wat aan de hoge kant.
Bediening was erg vriendlijk, maar van bedrijfskleding is geen sprake. Dit zou het geheel wat mooier maken. Ook het toilet midden in de zaak is wat apart.
Al met al wel een leuke avond gehad, waar wij zeker voor een cocktail nog eens terug zouden komen. Maar voor het eten toch liever voor een 'echt' restaurant gaan.

Gegeten op 18 februari 2014

TommyT
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Elit in Rotterdam. De ontvangst was vriendelijk en er hing een ongedwongen sfeer in de zaak. Lekker muziekje op, niet te hard of storend aanwezig. Prima kaart met voor ieder wat wils. Wij namen de biefstuk, welke voor ons perfect medium werd gebakken en keurig werd opgedient met lekkere patat erbij. Vooraf hadden we al een heerlijke cocktail gedronken welke op donderdag 6,50 kosten. Is er dan niets aan te merken op Elit? Nou een klein dingetje dan wat overigens meteen perfect opgelost werd. Het dessert wat we besteld hadden, soufle met witte chocolademousse, werd geserveerd met bruine chocolade door omstandigheden. Ik gaf aan dat ik dit jammer vond want ik hou hier niet van. We kregen beide ter genoegdoening een heerlijk cocktailtje wat naar witte chocolade smaakte. Echt top!!!!

Gegeten op 20 februari 2014

Leon84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kort samengevat is het een leuke tent met goed eten en uitstekende bediening. Het menu voor de dinerdagen was mooi gevarieerd tussen vlees en vis dus voor ieder wat wils. In mijn geval was de kalfssukade heerlijk mals. Klein minpuntje was de lange wachttijd tussen hoofdgerecht en desert, maar dat kwam waarschijnlijk door de grote groep die er ook was. Daarbij bleef de bediening altijd netjes, vriendelijk en correct. Al met al een aanrader!

Gegeten op 4 oktober 2013

svencrama
  • Recensies in de laatste twee jaar

We kenden Elit vooral van het stappen en de voortreffelijke cocktails. En nu voor het eerst in de zon gegeten. Het eten was verrassend lekker en snel. Evenals de drankjes. Vriendelijke bediening die misschien wat meer bar dan restaurant minded is maar wel zeer vriendelijk en vlot. Weet niet hoe de sfeer binnen is om te eten maar buiten was het goed.

dwiggie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Cocktail bar Elite is een zeer leuk restaurant waar alles nettjes wordt verteld en het eten zeer goed smaakt.
Het moment dta we daar gingen eten werdt er verbouwd, maar merk je binnen weinig van. Sfeer is zeer aangenaam en personeel is top. De kok kwam (weinig drukte) het menu onderbouwen met op en aanmerken. Het personeel zeer vriendelijk en nam overal de tijd voor. Het eten was zeer goed. Zeker een aanrader met een lekkere cocktail op het einde.

Gegeten op 21 mei 2013

lia6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, biefstuk helemaal goed. Erg moderne inrichting, rechte banken niet zo fijn, maar zijn gelukkig ook stoelen, bediening beetje slordig! Komen hier zeker terug.

Gegeten op 30 mei 2013

fijnuiteten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten viel tegen. Ook de bediening kon beter. Reken op lange wachttijden voordat je je gerecht krijgt zodat je vooral veel drankjes bestelt. Ik had een pasta met een veel te vette saus . Jammer van de overheersende saus, het leek net of uit een pakje kwam. En ik had GEEN grouponbon.

Gegeten op 16 maart 2013

EefW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik was er al er weer een tijdje niet geweest. Nog steeds creëert Elit die gezellige sfeer. De zaak zat goed vol. Mensen aan het borrelen en/of aan het eten. Wij lieten ons verrassen, de eerste gang was een heerlijke salade van o.a rivierkreeftjes, de tweede gang een verrukkelijke eendenborst met stoofpeertje op een uientaartje met een uitgesproken saus. Een heerlijke maaltijd die past bij het nog steeds koude weer van vandaag. Als dessert een witte mousse met rode vruchten geserveerd als cocktail, leuk, heb ik toch nog een soort van cocktail genuttigd vanavond. De altijd vriendelijke bediening maakt het helemaal af.
Ik kom graag snel weer eens! Aanrader voor iedereen! Gezellig om te borrelen, maar zeker ook om te eten!

Gegeten op 4 april 2013

ivo14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Twee jaar terug ben ik bij geweest om te eten en toen vond ik het eten en decor niet speciaal. Nu kwam ik op een zaterdag binnen en zag ik een prachtig restaurant / cocktailbar voor mij. Ik kreeg het gevoel dat ik in Parijs, New York, Londen en Berlijn tegelijk zat. Zo 'fancy', gezellig binnen. Er zaten allemaal leuke mensen en de muziek op de achtergrond was ook erg leuk en goed. Vooraf heb ik een heerlijke carpaccio gegeten, als hoofdgerecht had ik een perfect gegrilde kogelbiefstuk en na een sublieme passievrucht taart (ik wist niet dat het bestond en ben vergeten aan de chef te vragen hoe je die moet maken). Later op de avond ben ik met mijn gezelschap gebleven en heb in elit heerlijke cocktails gedronken. Grand café het Witte Huis, daar kun je binnendoor naar toe lopen, is ook een aanrader voor de gezelligheid en de leuke barmannen. Ik moet niet vergeten dat de bediening in Elit erg aardig en goeie service biedt. Tip: Ga ernaartoe!

Gegeten op 15 december 2012

Tarah8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zit een uur tussen.
Eten viel tegen. Hadden vanwege de positieve recensies meer verwacht.
Parkeergelegenheid is slecht. Op een slecht belicht pleintje moet je je auto parkeren. Let op parkeerhouders parkeerplaatsen. Als je daar je auto plaatst krijg je 85 euro boete. Heel fijn als je al 9 euro in de parkeermeter heb gegooid.
Kortom het is niet voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een recensie over Elit in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Elit. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!