Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant het Goudmeer

1. Restaurant
  2. Internationaal

Restaurant het Goudmeer

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0516 588 281

anne73

Gisterenavond bij Het Goudmeer gegeten en dat was een groot feest. De bediening is zeer gastvrij en je voelt je vanaf het begin echt welkom. We hadden gekozen voor het 4 gangen menu en alle gerechten waren erg lekker . Vooral het voorgerecht, de carpaccio was perfect. Tussengerecht en hoofdgerecht waren ook heerlijk en het nagerecht was een klein feestje. Ik zou zeggen, ga zo door!!

Gegeten op 22 augustus 2013

Luz-

Op een koude winteravond werden we letterlijk en figuurlijk warm onthaalt bij Het Goudmeer. We zochten een tafeltje bij het raam uit en beken het menu dat zeer gevarieerd was. Naast à la Carte kun je ook een 3 of 4 gangen menu uitkiezen.
We hebben à la carte een voor- en een hoofdgerecht gekozen omdat we niet zo van toetjes houden. De brownies die bij de koffie werden geserveerd, gingen er wel weer lekker in.
Door de ligging aan het meer moet het hier in de zomer op het terras wel heel erg lekker zijn. Wij komen terug.

Gegeten op 22 februari 2013

greenfield

Op een koude zondagavond was het behaaglijk warm in het restaurant. Als voorgerecht deelden we een pizza. Een hele simpele, met een heerlijk knapperige bodum.
Daarna een lichte bouillon van gevolgelte, krachtig van smaak. Ook het hoofdgerecht mocht er zijn. Voor mij een heerlijk visje, perfect bereid, mijn vriend had zin in een schnitzel. Hij kreeg er een van een kloek formaat. Samen genoten we van goudgele frites en een simpele salade. Een toetje zat er niet meer in, laten we een volgende keer zeker voldoende ruimte voor over. De bediening was professioneel en allerhartelijkst.

Gegeten op 2 december 2012

wilfr63

• Uitstekend

• Uitstekend

Prima gegeten hier, buiten op het terras op een nazomeravond. Lekker onpretentieus restaurant met goed eten voor een zéér schappelijke prijs. De huiswijn (althans de witte, een Rueda als ik het goed heb) is ook goed. Omdat we geen voorgerechten namen en ons vlees moest rusten (maar ook omdat er een paar grote groepen waren, denk ik) ging het niet erg snel, maar om de wachttijd te overbruggen kregen we stokbrood met tapenade - wat hier blijkbaar niet standaard is. Als het niet zo "in the middle of nowhere" was zouden we hier zeker vaker komen.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant het Goudmeer in Oosterwolde

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant het Goudmeer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.