Antichic

• 8.5

• 7.8

Pinco
  • Recensies in de laatste twee jaar

We visited Antichic on Feb. 15 (a.k.a. 2e Valentijnsdag) and therefore chose the Valentine's menu with wine arrangement. This little restaurant was full of joyful energy, cozy atmosphere and tempting smell! The dishes were all of top quality! I recommend all of them -- super delicate scallop, tender juicy jodenhaas (beef shoulder petite tender), and of course their signature pappardelle! One of us said he wouldn't mind to have all 5 courses of pappardelle!

Gegeten op 15 februari 2014

wewedeha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kleinschalig restaurant, bont servies, bevlogen chef. Alles staat in een wip op tafel voorzien van een passende wijn. E.e.a. is stevig geprijsd, maar niet exorbitant. Vooral de pasta - hoe eenvoudig dan ook - vond ik erg lekker.

Gegeten op 28 februari 2014

Marieke001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inerieur lijkt op een voormalig Gauchos-restaurant (banken met koeienhuid, bestek, schedel boven de trap naar het toilet), twee persoonstafels zijn er niet (vierpersoons met scheiding van wijnflessen) waardoor je kan meegenieten van het gesprek van de buren (en zij van jou) en erg rumoerig. Het eten is prima, goede kwaliteit, goed bereid, lekker. De bediening heeft echter meerdere steken laten vallen: bij het tussengerecht dessertwijnglazen op tafel (en bij opmerking nog melden dat we toch echt het nagerecht kregen), bediening die de wijn toelichtte uit een regio boven Madrid maar toegaf geen idee te hebben waar dit lag, bestek voor een andere tafel bij ons willen neerleggen, discussie over wel / niet eten van schelpdieren, bij het wijnarrangement aangegeven geen glas meer te willen (i.t.t. tafelgenoot) en toch bijgeschonken krijgen met commentaar dat tafelgenoot eventueel opdrinkt en het vervolgens op de rekening terugzien ("niet zo netjes"), rekeningen van meerdere tafels door elkaar halen. Conclusie: het eten is prima, maar gezien de hoogte van de rekening (toch aanzienlijk) en met de rest van deze ervaring een prijs/kwaliteit verhouding die m.i. buiten verhouding is. Doet naar mijn mening zijn naam iets te veel eer aan.

Gegeten op 22 februari 2014

uam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant om lekker te eten. Goede wijnen die tevens prima passen bij de gerechten. Bijna ieder gerecht verliest punten door kleine details om echt hoog te scoren. Vanwege de goede recensies had ik het overall iets beter verwacht. Mede door de prettige sfeer en prima eten toch de moeite waard om eens te bezoeken. De prijs/kwaliteitsverhouding vind ik echter wat minder.

Gegeten op 22 november 2013

Sancho
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als gevolg van alle goede recensies met hoge verwachtingen hier heen gegaan maar die zijn helaas niet waargemaakt. Het is een OK restaurant met OK eten maar ook niet meer dan dat. Het is klein en daardoor enorm rumourig. De mensen op de banken zitten prima maar de stoelen zijn oncomfortabel en je zit lager dan degene op de bank wat ik uiterst vervelend vond. Tenzij je natuurlijk een stuk langer bent dan je tafelgenoot dan maakt het niet uit. En zoals gezegd, het eten was allemaal okay maar niks bijzonders. Het hoofdgerecht, truffelpasta, die iedereen zogenaamd heerlijk vond was gewoon een pasta. Het voor- en na gerecht was ook niet van een andere planeet. En goedkoop is het niet. Prijs-kwaliteit is eigenlijk onder de maat. Samengevat, het is geen aanrader.

Gegeten op 8 november 2013

edwinenmariska
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij werden uitgenodigd voor ons 25 jarig huwelijk door zakelijke vrienden. Ondanks we wekelijks uit eten gaan en bijna dagelijks in Rotterdam komen hadden we nog nooit van antichic gehoord. Spannend dus voor mensen die zo kritisch zijn als wij. We hadden dit nooit willen missen.
Het was echt een super avond. Het warme ontvangst en de heerlijke gerechten met de bijpassende wijnen hebben ons een onvergetelijke avond bezorgt. Zelfs voor de Bob's werden heerlijke sapjes bereidt.
Met dank aan de super enthousiaste gastheer, kok en verdere bediening achter de schermen. Echt top hoe jullie je gasten weten te verwennen. Dank jullie wel! We komen zeker terug. Groeten Edwin en Mariska Dasselaar uit Willemstad

Gegeten op 8 november 2013

yrana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op advies van mijn zwager zijn wij naar Restaurant Antichic geweest. bij binnenkomst werden we al heel hartelijk ontvangen en eenmaal aan tafel geplaceerd begonnen we met een glaasje bubbels. Heel vriendelijk personeel. Uitstekende gerechten. Ik had een keuze gemaakt voor 5-gangen en mijn man 4-gangen daarbij nam ik nog een 5-glazen wijnarrangement. Zodoende kwam ik wijnen tegen van een wijnleverancier die ik ook ken. Bij heet hoofdgerecht aangekomen kregen we paperdellepasta met truffelsaus en Bio truffelolie. was uiteraard heerlijk maar tegen het einde best vullend. Mijn man die niet zo'n truffelgek is zei dat tegen de eigenaar en kreeg door de eigenaar zelf een lekker stukje vlees voor in de plaatst. We hebben er een enorm leuke avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 3 oktober 2013

Langhorst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag met 4 personen hier gegeten en gekozen voor het 4 gangen menu met unaniem dezelfde mening. Geweldig, wat een gastvrijheid, enthousiasme werkelijk tongstrelende gerechten met uitstekend bijpassende wijnen. Kortom we hebben genoten en komen beslist terug

Gegeten op 11 oktober 2013

Proever33284
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf de ontvangst tot en met vertrek genoten van de gastvrijheid, kwaliteit van de wijnen en het eten. De bevlogenheid van de chef en zijn staf valt als een warme deken over de gasten.
De heerlijke vier-gangen zeer verrassend dus laat je je verrassen; wat een mooie smaken.
Eigentijds, sfeer, gewoon lekker zitten en laat het maar komen. Dit was zeker niet de laatste keer.

Gegeten op 4 oktober 2013

Ischa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk klein restaurantje met intieme sfeer en leuke muziek maar waarschijnlijk door de open keuken was het erg warm. Het eten was lekker maar allemaal een beetje aan de vette kant en de vegetarische varianten waren soms niet heel spannend, ook vond mijn tafelgenoot dat het vlees erg moeilijk kauwbaar was. Het is wel goed dat ze hier rekening kunnen houden met alle dieet wensen en het hele menu ook vegatarisch kunnen bereiden. Hun specialiteit, de pasta met truffel was ook overheerlijk en ik vond het kaasplankje erg lekker. De bedieningen was vriendelijk, vrolijk en professioneel, alleen aan het einde toen we de rekening kregen ging dit een beetje raar. Deze werd gebracht in een doosje maar vervolgens meteen door de ober uit het doosje gehaald en in onze handen geschoven, tegelijk met het pinapparaat.

Gegeten op 24 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Antichic in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Antichic. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!