a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 413 29 25

JCN

Via online reservering

Voor het eerst bij Antichic geweest en daardoor onbekend met het concept.
Het menu staat vast, je kiest alleen het aantal gangen.
Ondanks dat we dit niet vooraf hadden doorgegeven, kon er gelukkig toch nog rekening gehouden worden met een dieet.

Wat we vervolgens kregen was fantastisch. Dit is een restaurant waar echt nog met passie gekookt wordt. Recht toe , recht aan gerechten met goede, verse ingrediënten.
Ik heb hier misschien wel de allerbeste pasta (met truffel) gegeten die ik ooit geproefd heb.
Het bijpassende wijnarrangement was excellent en getuigde van een zeer goede smaak.

Misschien 1 tip om toch nog iets aan te merken (ik moest hier echt naar zoeken). De servetten zijn van papier. Een restaurant van deze klasse verdient echte servetten. Al is het natuurlijk wel Antichic.

Een aanrader. Wij gaan hier zeker nog terug.

Gegeten op 24 juni 2015

andre126

Fantastisch eten met verrassingen. Alle vlees gebakken op de GreenEgg. Mosselen, coquilles heerlijke op eigen wijze bereid met bijpassende wijnen. Papadelle met truffel, paddestoelen en olie....heerlijk!!! Dit is een aanader met Rotterdamsche touch !

Gegeten op 20 juni 2015

Joostr1985

Antichic!! Leuk pitoresk restaurantje met dito personeel. Je moet van de amicale sfeer van de bediening houden. Maar wij vonden dat niet storend. Wat wij wel storend vonden was de prijs/kwaliteit verhouding.

Voor 4 gangen betaal je 45 euro. Hiervoor krijg je gerechtjes hoog op smaak, maar karige porties.

Het wijnarrangement was misschien wel het meest teleurstellend. 25 euro voor 4 gangen, prima wijn. Maar echt niet meer waard dan 5 euro per glas. Daarnaast werd er zeer weinig infeschonken. Soms minder dan een half glaasje.

Al met al ging ik weg met een net niet voldaan gevoel met wrange nasmaak van de rekening. Neemt overigens niet weg dat we een leuke avond hebben gehad.

Gegeten op 13 juni 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Wat jammer om te lezen en dit is zeker niet de bedoeling, onze wijnen nemen we zeker zeer serieus en normaal schenken wij zeer royaal juist, bijschenken doen wij eigenlijk altijd alleen bij u zijn we dat dan vergeten [stom], dus zijn we 4 euro te duur naar wat u gekregen heeft afgelopen zaterdag. wijnarrangement kost nl 24 euro.. hoop dat we nog een keer revanche kunnen/mogen nemen en dat we het goed kunnen maken. Wil u dan uw gegevens naar ons wil mailen dan maken we er de volgende x een ZEKER wel voldaan gevoel van ... mvg Ank van info@antichic.nl

Pierre_65

Mijn vriendin en ik waren hier tijdens een culinaire wandeling van wijnspijs.
Wat een goed en gezellig restaurant is dit.
Het personeel maak echt contact en is attent, heeft gevoel voor (subtiele) humor. Het interieur is wat donker met hout en mooie accenten. Stijlvol dus.
En zo gaat gelukkig alle aandacht uit naar het eten: wij hadden een mooi ogend gevuld pastagerecht met een verfijnde smaak en een mooie passende stevige wijn.

Hier gaan we nog een keer eten!!

Gegeten op 10 mei 2015

c_d_

Wij gaan hier niet terug. Het eten was niet slecht maar wij vonden het niet noemenswaardig. De steak tartare is geen beste keuze voor in een menu. Weinigen onder ons vonden het lekker om op stukjes rauw vlees te kauwen. Het is geen onaardige zaak maar wel een onsympathieke eigenaar. Whitney Houston muziek op de achtergrond. Wij vonden het allemaal tenenkrommend.

Gegeten op 24 april 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Goh wat jammer om te lezen en jammer dat jullie eigenaar niet sympathiek vonden, we proberen juist iedereen een top avond laten te beleven dat is bij jullie duidelijk niet gelukt. Als je je email gegevens stuurt naar info@antichic.nl dan maken we het goed,mocht er nog een volgende x komen. mvg Ank

Claudia-en-Ben

Nog nooit zo lekker gegeten! Dit is waar je op hoopt als je uit eten gaat, goede sfeer, geweldige bediening en waanzinnig lekker eten. Stuk voor stuk gerechten die ik nooit gekozen zou hebben als ik zelf had mogen kiezen, allemaal heerlijk. Wat een verrassingen. We hadden goed zicht op de kok die boven de laatste dingen klaar maakte, een plezier om hem aan het werk te zien. Ron en Ank, bedankt voor de geweldige avond en zeker tot ziens!

Gegeten op 3 april 2015

Lennyb

Elke x weer een feestje om hier te eten! Je waant je in de woonkamer van Ron en Ank, waar iedereen welkom is. Afgelopen Valentijsdag hier het 4 gangen verrassingmenu gegeten incl bijpassende overheerlijke wijnen! Vooral de sukade was voortreffelijk en wat de denken van de granacha met gezouten karamel, geweldig!

Gegeten op 14 februari 2015

jeng

Diner met groep collega's (+/- 12). Groep was bijna even groot als capaciteit van dit kleine charmante restaurant. Bediening erg attent, uitbater met lekker vet Rotterdams accent die met passie over zijn vak spreekt. Amuse werd een kapsalon genoemd, met een knipoog naar de Rotterdamse snack. Ik kon de link niet echt vinden maar was wel lekker. Naast al het lekkers stak het hoofdgerecht, de pappardelle met truffel en bospaddenstoelen er met kop en schouders bovenuit. Leuk!

Gegeten op 5 februari 2015

Odee

De inrichting is über-kitsch, maar wel leuk. Nadeel alleen is dat de stoelen veel lager zijn dan de banken, waardoor je tafelgenoot een stuk lager aan tafel zit. Gekozen voor een vier-gangen menu met wijnarrangement. Vooraf tartaartje van zalm, ei, komkommer. Vrij vlak van smaak, had wel wat meer pit kunnen gebruiken. Vervolgens als tussengerecht doperwtenpuree met coquilles. Mooi gegaarde coquille en lekkere doperwtjes, maar het gerecht was te zoet door de gesuikerde hazelnootjes. Hoofd, de truffelpasta die erg lekker was. Tenslotte, de kaasplank toe, lekker maar niet bijzonder. Porties zijn best klein, na vier gangen zat ik zeker niet vol. Het gekozen wijnarrangement was fantastisch. Door de prijs/kwaliteit-verhouding zal ik hier echter minder snel terugkomen.

Gegeten op 24 januari 2015

Mark1976

Verrassend lekker gegeten in een huiselijke gezellige setting. Het signatuur gerecht, de pappardelle met truffel was echt heerlijk. Alle gangen werden begeleid door een uitgebreide uitleg en alles prachtig gepresenteerd. Wijn/sap arrangement paste er goed bij. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 7 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Antichic in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Antichic. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.