a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 413 29 25

Pierre_65

Mijn vriendin en ik waren hier tijdens een culinaire wandeling van wijnspijs.
Wat een goed en gezellig restaurant is dit.
Het personeel maak echt contact en is attent, heeft gevoel voor (subtiele) humor. Het interieur is wat donker met hout en mooie accenten. Stijlvol dus.
En zo gaat gelukkig alle aandacht uit naar het eten: wij hadden een mooi ogend gevuld pastagerecht met een verfijnde smaak en een mooie passende stevige wijn.

Hier gaan we nog een keer eten!!

Gegeten op 10 mei 2015

c_d_

Wij gaan hier niet terug. Het eten was niet slecht maar wij vonden het niet noemenswaardig. De steak tartare is geen beste keuze voor in een menu. Weinigen onder ons vonden het lekker om op stukjes rauw vlees te kauwen. Het is geen onaardige zaak maar wel een onsympathieke eigenaar. Whitney Houston muziek op de achtergrond. Wij vonden het allemaal tenenkrommend.

Gegeten op 24 april 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Goh wat jammer om te lezen en jammer dat jullie eigenaar niet sympathiek vonden, we proberen juist iedereen een top avond laten te beleven dat is bij jullie duidelijk niet gelukt. Als je je email gegevens stuurt naar info@antichic.nl dan maken we het goed,mocht er nog een volgende x komen. mvg Ank

Claudia-en-Ben

Nog nooit zo lekker gegeten! Dit is waar je op hoopt als je uit eten gaat, goede sfeer, geweldige bediening en waanzinnig lekker eten. Stuk voor stuk gerechten die ik nooit gekozen zou hebben als ik zelf had mogen kiezen, allemaal heerlijk. Wat een verrassingen. We hadden goed zicht op de kok die boven de laatste dingen klaar maakte, een plezier om hem aan het werk te zien. Ron en Ank, bedankt voor de geweldige avond en zeker tot ziens!

Gegeten op 3 april 2015

Lennyb

Elke x weer een feestje om hier te eten! Je waant je in de woonkamer van Ron en Ank, waar iedereen welkom is. Afgelopen Valentijsdag hier het 4 gangen verrassingmenu gegeten incl bijpassende overheerlijke wijnen! Vooral de sukade was voortreffelijk en wat de denken van de granacha met gezouten karamel, geweldig!

Gegeten op 14 februari 2015

jeng

Diner met groep collega's (+/- 12). Groep was bijna even groot als capaciteit van dit kleine charmante restaurant. Bediening erg attent, uitbater met lekker vet Rotterdams accent die met passie over zijn vak spreekt. Amuse werd een kapsalon genoemd, met een knipoog naar de Rotterdamse snack. Ik kon de link niet echt vinden maar was wel lekker. Naast al het lekkers stak het hoofdgerecht, de pappardelle met truffel en bospaddenstoelen er met kop en schouders bovenuit. Leuk!

Gegeten op 5 februari 2015

Odee

De inrichting is über-kitsch, maar wel leuk. Nadeel alleen is dat de stoelen veel lager zijn dan de banken, waardoor je tafelgenoot een stuk lager aan tafel zit. Gekozen voor een vier-gangen menu met wijnarrangement. Vooraf tartaartje van zalm, ei, komkommer. Vrij vlak van smaak, had wel wat meer pit kunnen gebruiken. Vervolgens als tussengerecht doperwtenpuree met coquilles. Mooi gegaarde coquille en lekkere doperwtjes, maar het gerecht was te zoet door de gesuikerde hazelnootjes. Hoofd, de truffelpasta die erg lekker was. Tenslotte, de kaasplank toe, lekker maar niet bijzonder. Porties zijn best klein, na vier gangen zat ik zeker niet vol. Het gekozen wijnarrangement was fantastisch. Door de prijs/kwaliteit-verhouding zal ik hier echter minder snel terugkomen.

Gegeten op 24 januari 2015

Mark1976

Verrassend lekker gegeten in een huiselijke gezellige setting. Het signatuur gerecht, de pappardelle met truffel was echt heerlijk. Alle gangen werden begeleid door een uitgebreide uitleg en alles prachtig gepresenteerd. Wijn/sap arrangement paste er goed bij. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 7 januari 2015

Marcel120377

Gisteren op 2e kerstdag met z'n vieren genoten van het 6 gangen kerstdiner met bijpassend wijnarrangement.
Van de eerste tot de laatste gang, allemaal heerlijke gerechten, geen uitgezonderd.
Mooie presentatie.
Het antichic gerecht met ' pappardelle' was ook in het menu opgenemen en was ontzettend lekker. Ook de bijpassende wijnen waren heerlijk met hier en daar een verrassende wijn. De Amarone was voortreffelijk.
Het geheel werd bijzonder goed en leuk begeleid door Ron, die altijd even tijd nam om de gerechten toe te lichten en af en toe een culinaire tip gaf.
Ook werden de wijnen op goede wijze door Fred geïntroduceerd, begeleid en ingeschonken (ook mooie decanteerkannen)
De huiskamerachtige sfeer, de tafelopstelling en aankleding van het restaurant en tafels dragen duidelijk bij aan de sfeer in het restaurant.
Een absolute aanrader.

Gegeten op 26 december 2014

MiekB

Via online reservering

Heerlijke kitsch huiskamer. Zalig gegeten, de signature dish truffelpasta is echt geweldig maar was ook onder de indruk van de kabeljauw met spinazie en hazelnoot. Oprecht vriendelijke bediening, super avond gehad.

Gegeten op 28 november 2014

kaat2

Bij Antichic heb je geen menukaart nodig, je laat Ron gewoon zijn ding doen. Geen idee wat we allemaal hebben gegeten maar het was top, net als de bijbehorende wijnen. Het doet er ook niet toe want elke 2 weken komt er geloof ik een volledig ander menu dus laat je gewoon verrassen. Als mensen zo met passie over de gerechten kunnen vertellen dat je niet kunt wachten om wat er op je bordje ligt gedrapeerd te proeven dan kun je niet anders dan een geweldige avond hebben.

Gegeten op 22 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Antichic in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Antichic. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.