Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 413 29 25

MiekB

Via online reservering

Heerlijke kitsch huiskamer. Zalig gegeten, de signature dish truffelpasta is echt geweldig maar was ook onder de indruk van de kabeljauw met spinazie en hazelnoot. Oprecht vriendelijke bediening, super avond gehad.

Gegeten op 28 november 2014

kaat2

Bij Antichic heb je geen menukaart nodig, je laat Ron gewoon zijn ding doen. Geen idee wat we allemaal hebben gegeten maar het was top, net als de bijbehorende wijnen. Het doet er ook niet toe want elke 2 weken komt er geloof ik een volledig ander menu dus laat je gewoon verrassen. Als mensen zo met passie over de gerechten kunnen vertellen dat je niet kunt wachten om wat er op je bordje ligt gedrapeerd te proeven dan kun je niet anders dan een geweldige avond hebben.

Gegeten op 22 november 2014

IsobelDonaldsen

Via online reservering

Heerlijk gegeten en gedronken en superbediend.
Veel verschillende verse ingrediënten.
Bijzondere wijnen.
Sprankelende aankleding.
Informeel feestelijk.
Absolute aanrader.

Gegeten op 1 november 2014

Aukedb

Dit is by far mijn favoriete restaurant in Rotterdam!! Ik kom twee keer per jaar en iedere keer is het weer een geweldige belevenis. Prachtig eten begeleid met passende wijnen en met passie gepresenteerd door de eigenaar. Ik was met deze keer met een groep relaties. Ze voelde naadloos aan wanneer hij tijd kon nemen om uitleg/toelichting over gerechten en wijnen te geven.
We hebben het etentje gecombineerd met een bezoek aan de nieuwe markthal. Dit is volgens de internationale pers de reden dat Rotterdam een must see destination is. Met een bezoek aan Antichic beleef je Rotterdam ECHT.
Wat mij betreft is Antichic de must see/do in Rotterdam!!

Gegeten op 1 oktober 2014

2uiteters

Na geruime tijd weer eens gegeten bij Antichic. Onze verwachtingen ruimschoots overtroffen.
Heerlijke gerechten zoals tartare van Black Angus en de Heek en de onvermijdelijke topper
Pappardelle met truffel en dat alles begeleid met heerlijke wijnen. Omdat één van ons geen suiker mag is er een apart toetje gemaakt genaamd tompouce. Mensen vraag ernaar .Dit is een heerlijk fris nagerecht met een pepertje echt werelds.
Ron en zijn team hebben weer voor een heerlijk avond uit eten gezorgd,

Gegeten op 26 september 2014

datproefje

Ik kwam een uur vroeger dan de afgesproken tijd. Terwijl het personeel nog zat te eten werd ik gastvrij onthaald, op het terras geinstalleerd met een lekker wit wijntje en nootjes. Al snel voegde mijn zoon zich bij mij (ook te vroeg dus). Omdat het mooi weer was bleven we lekker op het terras hangen en werden steeds bijgeschonken, schotel met brood en smeerseltjes en op een gegeven moment aan tafel genodigd. Eigenlijk hebben we helemaal niks besteld maar achtereenvolgens kwamen kopje Italiaanse soep, tartaar met allerlei toevoegingen, schol, dan de pasta en tenslotte de kaasschotel. Alles vergezeld van passende wijnen (voor mij niet altijd lekker; de griekse witte en de spaanse rode waren erg uitgesproken). Al met al zo'n dikke 3 uur zitten eten en drinken. Gezellige entourage. Ton is hartelijk en vakbekwaam, de meiden gewoon lief. We hadden een prima avond. Je moet wel een beetje geld meenemen. Wij waren 141 euro kwijt; voor een doordeweekse avond... Ja dat heb je als je geen menukaart ziet, noch bestelt, dan is de rekening ook een verrassing!

Gegeten op 17 september 2014

AngeliqueH

Afgelopen vrijdag weer geweldig gegeten hier!
Steak tartaar..... 10, Tong.... 10, Dessert 10 en dan vergeet ik nog de huisgemaakte geitenkaasballetjes met honing. Ook al heb ik totaal geen verstand van wijnen, je proeft
dat hier over nagedacht is, heerlijk!
Ben benieuwd naar het herfstmenu...!

Gegeten op 12 september 2014

MoosVroom

Via online reservering

Antichic is een kleine zaak met een beetje rommelige maar knusse inrichting. De gerechten worden geserveerd op allerhande servies, erg leuk! De tomatensoep was heerlijk, vol van smaak en deed inderdaad, zoals gezegd, erg Italiaans aan. Ook het tussengerecht van artisjok en groene asperge was erg smaakvol en de doorzichtige tomatensaus was verrassend. Als hoofdgerecht kregen we hun signature dish, de papardelle met truffel, in een woord heerlijk. Het nagerecht bestond uit diverse kleine zoete gerechtjes waarbij ik de bonbon met caramel wel heel erg zoet vond, dat is echter wel een kwestie van smaak. Het bijpassende wijnarrangement was ook naar volle tevredenheid, mooie en bijzondere wijnen waar Ton leuk en op z'n Rotterdams over verhaalde. De bediening, in persoon van Rachel, was zeer vriendelijk en attent, we voelden ons echt te gast. Bij Antichic is het gewoon heerlijk eten wat je wellicht als je voor de zaak staat niet zo een, twee, drie verwacht. Een aanrader.

Gegeten op 23 augustus 2014

avana42

Met 10 personen hier gegeten. Jammer dat het restaurant zo weggestopt ligt. Moeite het te vinden. De buitenkant doet niet vermoeden hoe gemoedelijk het binnen is. Je voelt je meteen thuis. Wij kozen voor het 4-gangen diner met wijnarrangement. Wij werden zeer gastvrij ontvangen in het kleine restaurant met huiskamersfeer. Heel gezellig! Het soepje kregen wij uit verschillende Royal Albert kopjes. Het diner was goed verzorgd en buitengewoon lekker. Op de rug gebakken zeebaars was verrukkelijk. De beroemde pappardelle was zeer exclusief en heerlijk. Alleen al daarvoor kom je terug bij Antichic. Het wijnarrangement was geweldig uitgezocht. Heerlijke Spaanse wijnen bij elk gerecht was dat een feestje. Ons hele gezelschap was buitengewoon verrast en voldaan en komen beslist terug. Wij hebben, mede dankzij de humoristische presentatie van Ton, een top avond gehad. Prijs/kwaliteit verhouding vonden wij uitstekend.

Gegeten op 5 april 2014

Proever83907

Gisteren voor de eerste keer bij Antichic gegeten. Hebben voor het 6 gangenmenu met bijpassend wijn arrangement gekozen o.a. asperges,wijting,lamshaas en pappardelle met truffel.
Alle gerechten waren van een hoog niveau ook het gastheer/vrouw schap was van grote klasse.
Aanrader !

Gegeten op 10 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Antichic in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Antichic. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.