Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Thaicoon

2. Thais
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 020 362 33 02

christophe1

Eten: Na een tijdje weer gaan eten bij Thaicoon. Fijn om te merken dat de gerechten nog steeds met verse en kwalitatief goede ingerediënten worden klaargemaakt. Heerlijk eten in ruim voldoende porties. Een goede eetgelegenheid kenmerkt zich door een constante kwaliteit, hetgeen bij Thaicoon zeker het geval is. Als je van vis en rode curry houdt, dan is nr. 87 een aanrader.

Service: De bediening was supervriendelijk en snel.
Decor: De inrichting is nog steeds onveranderd en dus leuk en gezellig. Reserveren is, gezien het beperkte aantal couverts en de populariteit van het restaurant, wel aan te raden.

Opmerking – Je kan niet binnen niet pinnen, maar op 20m van het restaurant zit een geldautomaat.

Gegeten op 11 september 2014

AnyaT

Wij eten hier wel vaker en de kwaliteit en smaak van het eten is altijd goed, wij eten graag Thais en hier smaakt het zelfs beter dan bij de meeste restaurants in Thailand zelf. Heerlijk pittig en met veel aandacht klaar gemaakt zelfs als het druk is. Ook de vriendelijke bediening doet zijn/haar uiterste best en de kokkin is super. Dit is absoluut een aanrader, zeker voor mensen die graag Thais eten.

Gegeten op 11 juli 2014

FotoRein

Gegeten op 28 juli 2014

frederik5

Ik ga er vaak naar toe om thais eten op te halen. Meestal ga ik voor de rode curry met kip, groente, kokos melk en bamboo. Vooral de groente keuze maakt dit gerecht erg authentiek. Het restaurant zelf is best klein en druk met veel tafels en helaas is het niet mogelijk om te pinnen. Ook is het jammer dat ze de telefoon vaak niet opnemen, zou mij wachttijd in het restaurant schelen. Maar het meest belangrijke is het eten en dat is werkelijk fantastisch!

Gegeten op 29 mei 2014

Schiphol2014

Thaicoon is een zeer goed Thais restaurant. Het eten smaakt authentiek. De locatie op het Beukenplein in Amsterdam Oost maakt dat er relatief weinig toeristen komen waardoor de klandizie minder vanzelfsprekend is en derhalve de kwaliteit altijd van hoog niveau is. Vriendelijke bediening en hele schappelijke prijzen!

Gegeten op 7 maart 2014

Verbal

Het is een stukje uit onze buurt, maar als we echt lekker Thais willen eten, dan rijden we met liefde een stukje naar Thaicoon. Het blijft een feest om hier voor een prima prijs te eten.

Deze keer probeerden we de vis special met een fantastische saus. Zuur, zoet, pittig, bitter, alle zo bekende smaken uit Thailand zaten er in perfecte balans in verwerkt. Daarnaast de heerlijke Pad Thai en we gingen weer heel tevreden naar huis.

Een absolute blijver!

Gegeten op 15 maart 2014

glenn4

Nog steeds mijn favoriete Thai in Amsterdam vanwege het eten en het lieve personeel. Het maakt niet uit wat je besteld, alles is goed. Ze hebben gewoon goede koks in de open keuken staan. Decor is nog steeds ok maar mag misschien binnenkort een update krijgen. Grootste aandachtspunt is wel de service. De eigenaar zelf is altijd vriendelijk en goed maar de rest van de bediening spreekt geen Nederlands, soms gebrekkig Engels wat aan de telefoon zeker niet handig is. Als het volle bak is, kan de huidige bediening helaas de drukte niet aan. De sfeer is wel altijd heel relaxt en je hebt nooit het gevoel dat je naar huis moet. Aanrader: voorgerecht-viskoekjes, hoofdgerecht-pad thai.

Gegeten op 20 maart 2014

Skoglund

Hier met vijf personen gegeten op zondag. Restaurant met afhaalfaciliteit, waarvan druk gebruik werd gemaakt. Klein restaurant, wel knus.
Als voorgerecht viskoekjes, deze waren lekker. Saté, net even iets anders dan wat je van de Chinees gewend bent. De pittige vissoep was heerlijk.
De hoofdgerechten waren niet te veel, niet te weinig. Schotel met inktvis, waarvan de saus goed was, maar de vis wat taai. De eend in curry was heerlijk. Ook het rundvlees in rode curry en het rundvlees in oestersaus waren goed! De gefrituurde vis in rode curry was ook goed.
Al met al een aanrader, zeker ook gezien de prijs.

Gegeten op 9 maart 2014

Rak

Prima Thai waar het volgens mij niet uitmaakt wat je bestelt. Wij hadden de loempias en kipsate als voorgerecht. Hoofdgerechten waren de kip/ cashewnoten en eend in rode curry. Maar wat ik op de andere tafels zag of rook, beloofde ook veel goeds. Vriendelijke en attente bediening. Dit is ook een populaire afhaaltent, waar je wel alleen contant kunt afrekenen.

Gegeten op 5 maart 2014

jorib

Erg lekker en echt Thais eten dat lekker vlot op tafel komt. Vooral geschikt om even snel wat te eten. Bijzonder vreemd dat men niet kan pinnen... Alleen contante betaling is hier mogelijk. Duidelijk een minpuntje qua service en echt zoiets waarvan ik me afvraag: waarom??

Gegeten op 19 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Thaicoon in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Thaicoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.