Thaicoon

2. Thais
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 362 33 02

Eterr

Verbluffend goede thai!! Bediening decor, zal allemaal wel....., maar het eten is echt geweldig. Viskoekjes kakelvers, soep fantastich, eend verrassend lekker. Ik kom hier zeker terug.

STN789

Bij Thaicoon in Amsterdam kom je puur voor het eten. Verwacht geen gezelligheid om goede service. Het eten is erg goed. De kipsate is zeer mals en erg lekker. Geroerbakte garnalen gerechten zijn ook goed. Ruime porties. Tevens kun je hier afhalen, als het druk os staat er een rij midden in het restaurant.

Gegeten op 26 januari 2015

Proever46492

We zijn afgelopen week bij Thaicoon gaan eten. Bij binnenkomst moesten we zelf naar de bediening lopen om te vragen waar we kunnen zitten. Eenmaal aan tafel werden we niet gegroet.

We bestelden soep vooraf. De porties zijn erg klein - de soep kwam tot aan de helft van de kom.
Hoofdgerechten waren vooral heel waterig en weinig smaak.

Al met al geen prettige ervaring, en wij komen niet meer terug.

Gegeten op 3 februari 2015

massan

Ik heb afgelopen week geen fijne eerste kennismaking met Thaicoon gehad. Waarom niet? Dat zal ik kort uitleggen.

Ten eerste was het decor, zoals iemand anders hieronder ook schreef, niet ideaal. Veel afhalers lopen in en uit. Die avond was het stervenskoud, en de deur van het restaurant klemt niet goed. Tijdens het eten hebben we wel 40 keer de deur weer goed dicht moeten doen. Brr..

Ten tweede de service. Bediening was bot. Toen we een keer geen biertjes extra wilden (onze glazen waren zeker nog halfvol) kregen we een murw gezicht van de bedienende dame (in heel kort rokje bovendien?). Raar.

Het eten was okay, maar niet bijzonder.

Nee, geen Thaicoon meer voor ons.

Gegeten op 21 januari 2015

ribas

Ik schrijf niet vaak een review maar hier moest ik wel een uitzondering van maken.

Ik eet regelmatig in Thaise restaurant omdat mijn vriendin Thais is.
Thaicoon is heel erg klein maar wel super gezellig ingericht.
Het ziet er schoon en fris uit.

Het eten was abnormaal goed! Ik heb lang niet meer zo lekker kwalitatief gegeten.
De porties waren ook nog eens meer dan genoeg.
Als ik ergens een hekel aan heb is dat mijn porsie niet groot genoeg is. Hier hoef je je daar geen zorgen over te maken. De PadThai wordt op een volle bord geserveerd.

Voedsel wordt lekker snel geserveerd. Je hoeft niet eindeloos te wachten en de service is ook nog eens goed.

Een heeeel klein minpuntje is dat ze geen chille poeder hadden om het nog wat pittiger te maken. Maar dat is natuurlijk meer een smaak kwestie. Ik zal hier dan ook 100 procent terug keren en dan neem ik mijn eigen chillie poeder mee :-).

Gegeten op 13 januari 2015

Roob

Ik eet bij veel Thaise restaurants en dit is een van mijn favorieten! Alles is altijd kakel vers en op Thaise en niet (Hollands-Thaise) wijze bereid. Het is hier bijna altijd druk dus ...ben er op tijd bij voor een tafeltje.

Gegeten op 3 januari 2015

rsanders

Thaise keuken behoort tot een van mijn favorieten en Thaicoon vind ik een van de beste restaurants van Amsterdam. Het maakt niet uit wat je hier eet, want alles is lekker! De yam talee en som tam thai salades zijn verslavend. De kip met basilicum, knoflook en chili trouwens ook. Bediening is vriendelijk en oplettend. Het enige nadeel is het restaurant zelf. Het is niet heel erg groot, maar wel altijd ontzettend druk. Ook met afhalen. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er een rij middenin het restaurant staat. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Maar het eten maakt alles goed.

Gegeten op 26 oktober 2014

kit30

Het eten is erg lekker en grote porties, prijs-kwaliteit verhouding is goed. Wij hadden ieder een voorgerecht en daarna het hoofdgerecht gedeeld vanwege de grote porties.
Het restaurant er redelijk klein en knus dus is reserveren wel aan te raden. Zoals iedereen eerder al zei; er is dus geen mogelijkheid om te pinnen. Even rekening mee houden dus.

Gegeten op 10 oktober 2014

christophe1

Eten: Na een tijdje weer gaan eten bij Thaicoon. Fijn om te merken dat de gerechten nog steeds met verse en kwalitatief goede ingerediënten worden klaargemaakt. Heerlijk eten in ruim voldoende porties. Een goede eetgelegenheid kenmerkt zich door een constante kwaliteit, hetgeen bij Thaicoon zeker het geval is. Als je van vis en rode curry houdt, dan is nr. 87 een aanrader.

Service: De bediening was supervriendelijk en snel.
Decor: De inrichting is nog steeds onveranderd en dus leuk en gezellig. Reserveren is, gezien het beperkte aantal couverts en de populariteit van het restaurant, wel aan te raden.

Opmerking – Je kan niet binnen niet pinnen, maar op 20m van het restaurant zit een geldautomaat.

Gegeten op 11 september 2014

AnyaT

Wij eten hier wel vaker en de kwaliteit en smaak van het eten is altijd goed, wij eten graag Thais en hier smaakt het zelfs beter dan bij de meeste restaurants in Thailand zelf. Heerlijk pittig en met veel aandacht klaar gemaakt zelfs als het druk is. Ook de vriendelijke bediening doet zijn/haar uiterste best en de kokkin is super. Dit is absoluut een aanrader, zeker voor mensen die graag Thais eten.

Gegeten op 11 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Thaicoon in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Thaicoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.