Mi Fusion

• 4.9

• 5.6

Proever8888
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geen recensies vooraf gelezen, blanco met zijn vieren ernaar toe.
Gisteravond gegeten bij Mi Fusion.
Uitstraling van dit restaurant laat zeer te wensen over, de troep buiten in de entree bij de trap, de troep in het gedeelte wat als kapstok zou moeten fungeren, het lounge gedeelte waar je viezerik op de ramen kan schrijven, de draperie was ooit wit maar nu grijs van het nimmer wassen ervan. Ik mag hopen dat men in de keuken schoner is dan dit zitgedeelte.
Afijn, zes gangen menu.
Rose, zo warm dat de twee ijsklontjes smolten terwijl je keek. Dan maar een fles gekoeld. Tja dus krijgen we een fles, wederom, warme rose, in een koeler voor de show, koeler koelde dus niet.
De ene gang was koud, de andere gedeeltelijk, het eten was heeeeeel erg zout. Op onze melding werd niet gereageerd.
Halverwege hadden wij het eigenlijk al gehad maar zijn toch blijven zitten.
Bediening is niet optimaal, je krijgt moeilijk oogcontact met de bediening.
Een aanrader? Nee, helaas.

Gegeten op 2 april 2014

Stebo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk gegeten, wilde bijna niet gaan nav recensies die ik had gelezen, niks van dat alles klopte bij ons, vriendelijke en goede bediening, warm eten, goede uitleg en snel alles aan tafel, gaan zeker terug, alleen 2 opmerkingen de stoelen zijn wel aan vervanging toe, en de drank iets aan de dure kant, voor de rest klein en knusse ambiance, alleen de banken geen aanrader aan de donkere kant, zouden ze beter kunnen vervangen voor gewone tafels.

roncalli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten bij Mi Fusion op een dinsdagavond met gebruik van een Groupon-bon. Na het lezen van alle slechte recensies, waren wij (4 vriendinnen) erg sceptisch. OK, de inrichting laat te wensen over en de toilet was niet al te schoon, maar wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Gelijk werd gevraagd wat wij wilden drinken en dat werd ook snel gebracht. De eerste gang werd ook snel uitgeserveerd (inderdaad een heel klein stukje vis ...). Bij elke volgende gang kregen we schone borden en werd netjes uitgelegd wat we te eten kregen. De bediening kwam regelmatig vragen of alles smaakte. Het eten was op de juiste temperatuur. Wij hadden mild besteld, en alleen het visgerecht was erg pittig, de rest prima van smaak. Als dessert konden wij kiezen koffie/thee/ijs. De koffie en thee waren ook OK. Al met al in het geheel geen slechte ervaring. Misschien is het op een dinsdag minder druk en kan de bediening het goed aan.

Gegeten op 25 maart 2014

Angelinemertens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier vanavond geweest, nou je wil het niet weten. Wat een Gore tent is dat. De gordijnen en luxaflex gewoon zwart. Te vies. Na 3 kwartier eindelijk eens een keertje drinken opgenomen en wat we wilde eten. Je kon vis, vlees of Vega bestellen. Nou ik wilde vlees omdat ik geen vis lust, dus heel de tafel moest dan vlees nemen en konden geen vis nemen. Na discussie dan toch akkoord, dat ze vis mochten. Het was een 6 gangen, dus begonnen met pangsit. Dit ene stukje was koud. Na 20 min kregen we het volgende. Loempiaatjes, viskoekje, kip in blad en dimsung. Koud. Inmiddels al 2 stellen weggelopen. Toen kipsalade voor met z,n vieren, toen hadden we het helemaal gehad. We zijn weggegaan, terwijl we nog 3gangen te gaan hadden. Er liep 1persoon personeel en die werd helemaal gek. Mensen die riepen voor drinken te bestellen, die wachten soms 20 tot 25min. Al met al, wat een Gore ballentent is dit, en schandalig dat zo,n tent nog open blijft. Personeel onverzorgd en kortaf.

Gegeten op 22 maart 2014

Stefmandy
  • Recensies in de laatste twee jaar

We kwamen aan en na 35 minuten kwamen ze onze drankjes opnemen. 1 van ons wilde geen vis en dan moest heel de tafel maar geen vis nemen. Na even discussieren toch voor elkaar gekregen. Eten kwam koud op tafel en was heel flauw. Borden waren vies voordat er wat op kwam, gordijnen te goor voor woorden en het was zo koud dat we bijna een jas aan moesten. De eigenaar was ook een chagerijn waar je eigenlijk niks aan durfde te vragen. Kortom deze tent zou zijn deuren dicht moeten doen.

Naomi010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bediening: De man spreekt met (te) weinig woorden en legt binnensmonds af en toe iets uit.
Weet je iets niet, dat is dan jammer. Verwacht verder geen uitleg.
Een glimlach was erg ver te zoeken.

Eten: Het eten was goed, maar niet bijzonder.

Decor: Het ziet er rommelig uit.

Gegeten op 25 februari 2014

Paul_F
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren wezen eten met een groep vrienden, het was een ramp! Personeel is ondeskundig, weten niet wat ze serveren. Eigenaar was onbeschoft; wij als klanten moesten begrip hebben dat het druk was en dat je dan wel eens koude eten geserveerd krijgt. Na een nieuwe poging (4e gang) werd eerst een schal met kipreepjes geserveerd, vervolgens 10 min later de nasi, weer 10 min later vis, weer 10 min later de kip in curry. Wij hebben maar alles afzonderlijk opgegeten. Toen de tafel afgeruimd was, werd er een schaaltje met seizoensgroente geserveerd…. Deze hebben we terug gestuurd! Vervolgens hebben we 45 min moeten wachten op het dessert (een glaasje met een bolletje ijs met slagroom).
Dit was duidelijk geen goede ervaring, en als je een gezellige avond wilt hebben ga hier dan niet eten, ondanks het eten wel lekker is!

Groet,

Paul

Gegeten op 27 februari 2014

marjo16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor mijn verjaardag gingen wij met mijn broer en schoonzus hier eten (dit had mijn broer ook nog vermeld, in de hoop dat er iets extra's voor mij gedaan zou worden ...) We hebben hier prima gegeten, maar als je uitgaat, vind je het toch ook leuk om gastvrij ontvangen te worden en prettig bediend te worden, en daar was geen sprake van bij Mi Fusion!
De reservering verliep al heel moeizaam en er werd geen enkele poging gedaan om initiatief te nemen om alles correct te regelen. Ondanks dat, gingen wij toch met een verwachtingsvol gevoel naar mi Fusion.
Het Westelijk Handelsterrein, waarin dit restaurant zich bevindt, is echt bijzonder. De inrichting van het restaurant zelf was heel sober. Wij kregen een plaats in een donkere hoek waar als enige verlichting 1 kaarsje op tafel stond. Wij moesten op een soort ligbed plaatsnemen, maar gelukkig konden wij onze benen wel gewoon in een ruimte onder de tafel kwijt. Verder zijn er wel normale tafel en stoelen.
Mijn broer en schoonzus waren al aanwezig toen wij binnenkwamen. Het duurde nog zeker 5 minuten voor de ober naar ons toekwam. Wij werden niet begroet en de toon voor de rest van de avond was gezet!
Over het eten niets dan lof : er waren volop prachtig opgemaakte, lekkere gerechtjes uit allerlei Aziatische landen en daar werd ook een toelichting bij gegeven, maar een glimlach of een vriendelijk woord kon er niet vanaf.
Kortom: wij hebben heerlijk gegeten maar gingen toch met een onaangenaam gevoel weer naar huis. De gastvrijheid in Mi Fusion is ver te zoeken en ons zien ze hier niet meer terug!!

Gegeten op 12 februari 2014

RVink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdag avond gegeten, mijn vrien had hier enkele jaren geleden lekker gegeten dus weer een keer het proberen waard.
Bij binnenkomst stonden we even te wachten en rond te kijken of iemand naar ons toe kwam en een tafel zou wijzen. Oke, dit is mogelijk.
Eenmaal een plaats toegewezen kregen we de kaart netjes overhandigd met wijnkaart.
Bij uitleg over een gerecht op de kaart werd er bot gereageerd met wat is er? En een korte bondige uitleg. Deze meneer leek absoluut geen plezier in zijn werk te hebben.
Het volume van zijn stem was ook minimaal, amper verstaanbaar.
Voorgerecht Peking eend in pancake, dit gerecht was niet verkeerd. Redelijk goede smaak combinatie.
Het ophalen van de borden ging amateuristische. De beste meneer stapelde netjes alle bordjes op maag op elkaar van groot naar klein. En het bestek bovenop.
Nou zaten wij op een gesloten bank waardoor je niet goed bij de tafel kon en de bediening regelmatig half over ons heen hing om een bord te pakken.
Hoofd gerecht kip honing terijaki. Aan dit gerecht zat weinig smaak, zag er wel smaakvol uit. De kip smaakte vies, naar oude niet goed gare kip. En de helft van dit gerecht was vet. bAH!
Na enkele happen ging ik mezelf tegen eten en heb het laten staan.
De gebakken rijst leek op nasi van de afhaal Chinees. Alleen dan was het ei wat door de rijst heen zat drillerig, aan deze rijst zat een rare smaak, kon niet goed thuis brengen hoe dit kwam.
Mijn vriend had beef bbq Korea?
Dit gerecht was beter van smaak. Ook nog steeds flauw, maar er zat meer smaak aan dan mijn kip.
Het is niet dat ik pittig eet, sambal laat ik bijvoorbeeld van mijn eten af omdat ik dit een overheersende smaak vind hebben. En mijn mond dan heet is waardoor ik de andere smaken niet meer proef.
Munt thee werd gemaakt met wel geteld 6 blaadjes munt in heet water?
In mijn ogen is dit ook niet de manier.
Nadat mijn vriend de helft van zijn bord had laten staan direct afgerekend en vertrokken.
Bij het klaar zijn van aftekenen hoorde ik een zachte stem doei zeggen toen ik al meerdere stappen van hem verwijderd was.
Bediening heeft het daar niet gesnapt. Bijscholing zal geen overdaad zijn.
Ik had letterlijk en figuurlijk gegeten en gedronken en wilde daar weg.

Simoneiens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier 2 keer in een week tijd gegeten met groupon en allebei de keren waren heel goed.
De service was prima, werden vriendelijk bediend.
Het eten was heerlijk, smaak perfect en veel voor eten met groupon.
Je kan kiezen tussen gerechten mild, pittig of extra pittig. Hadden voor mild gekozen en dat is al vrij pittig.
Op een gegeven moment was wel het bier op! Maar dat mocht de pret niet drukken.

Gegeten op 15 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mi Fusion in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mi Fusion. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!