a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 010 414 17 77

arbez

'Voor een vriend bestelde ik verschillende maaltijden, o.a. the Lamb Tikka Massala, om mee te nemen naar het buitenland. Wegens omstandigheden kwam ik deze veel later ophalen dan was afgsproken en was het restaurant al dicht. De eigenaar is van zijn huis gekomen om mij als nog de overheerlijke maaltijden met een vriendelijke glimlach mee te geven. Met zorg en aandacht zeer goed verpakt, heeft hij mij daarna nog in zijn auto mee genomen om mij in het centrum van Rotterdam af te zetten. Een oprechte service - door de goedwillendheid van de eigenaar heeft mijn vriend van een authentiek smakende Indiase maaltijd kunnen genieten - ook nog na 22 uur reistijd. De geuren en smaken van India kwamen, dankzij Shankar Udhaya, ook in een ver afgelegen plaatsje op deze aardbol tot leven.
Onze dank en zeker een aanrader voor mensen die in 'verweggiestan' vertoeven. Tegenwoordig is er een gerenoveerde ruimte annex aan het restaurant bijgekomen uitsluitend voor vegetarische Indiase maaltijden. Dat zal zeker ook de moeite zijn en een unieke ontwikkeling binnen de Indiase restaurants.'

Gegeten op 12 december 2014

SantoshBabuJanardhan

Als Light of India staat voor constante kwaliteit dan is dit eerste bezoek zeker een vervolg bezoek waard.
Bij de voorgerechten was er een wedstrijd om het lekkerste voorgerecht. De onion bhaji tegen de aloo chaat. Eindstand: beiden goud!. De vegetarische biryani was super. Voor mijn vriendin hadden er nog wel wat meer rozijnen in gemogen; ze houdt nu eenmaal erg van de combinatie pittig-zoet. De vegetarische curry vond ik heerlijk en gevarieerd, met lekker veel bloemkool. Van de bijgerechten viel vooral het chapati brood in de smaak. De Kulchanan (met groenten gevulde naan) ,Garlicnan(met knoflook) deed hier niet voor onder.Na afloop werden we verrast met een kop Indiasethee van het huis.

De bediening was verder erg Vriendelijk, Professionele en het Interieur is prachtig,

Prijzen zijn redelijk, zeker ook in verhouding tot de geboden kwaliteit.
Team Light of India , onze complimenten, ga zo door !

Gegeten op 8 februari 2015

rob153

Gegeten op 13 februari 2015

Jayenti

We zijn gaan eten bij Evergreen Veggies, de en-suite van Light of India...IJSKOUD!!! Eten niet vers en smakeloos, naan was aangebrand en bleek achteraf 5 euro te kosten!! (Naan kost overal rond de 3 euro) Ik kan zelf veel lekkerder Indiaas koken! De serveerster was wel erg aardig. Maar wat het ergste was dat ze ons in het ene deel hebben laten bevriezen en toen we weggingen zagen we dat er behaaglijk een open haard brandde in het andere deel! Een beetje service zou betekenen dat ze ons bij de open haard zouden laten plaatsnemen... te meer omdat wij de enige 2 bezoekers waren die avond...

Gegeten op 7 januari 2015

Friendsz

Helaas een flinke tegenvaller. Het restaurant, het eten en het personeel heeft een update nodig.
Dit is niet meer van deze tijd. Vele andere indiase restaurants zijn al velen malen verder in Nederland. Dit kun je niet meer verkopen.

Het eten: Erg vlak. Totaal niet authentiek. Groenten leken uit blik!!!
Decor (niet het balangrijkste) gewoon niet meer van deze tijd. Goede restaurants in India zijn zelfs vele malen verder.
De prijs: gezien de smaak, veelte hoog. Een garlic naan kost 5 euro..!!

Personeel: Er liep af een toe jongen in het restaurant met zijn regenbroek/joggingbroek aan. Waarschijnlijk een familielid van de eigenaar, want hij serveerde af en toe ook eten aan klanten.

Een tip voor de eigenaar, haal een goede indiase kok binnen en de klanten komen vanzelf. En dan kun je ook wat meer voor gerechten vragen dan nu het geval.

Gegeten op 3 januari 2015

anneke122

Deze week twee keer (!) erg lekker gegeten in het nieuwe puur vegetarische gedeelte (Green Leaf) van dit restaurant. Eten wordt zelfs in een aparte keuken met apart keukengerei bereid. Er is een enorme keuze, heel fijn want meestal kun je als vegetariër maar kiezen uit 1 of 2 gerechten in een gewoon restaurant. De bediening was uitermate vriendelijk, Top! Kalme rustige sfeer, een verademing.

Gegeten op 28 december 2014

Barwin

Om te beginnen: Het eten is TOP! Indiaas zoals dat naar mijn smaak bedoeld is.
De service is ook Indiaas, en da's naar onze maatstaven niet altijd even vlot en adequaat. Naar ónze maatstaven... Deden absoluut hun best!
Het decor is ook weer Indiaas. Blinkt niet uit in gezelligheid maar dat doet niet één eettent in India... maar goed, we zijn hier niet in India en dan zou je dat als storend kunnen ervaren.
Maar het eten is TOP!

Gegeten op 25 oktober 2014

tastefully

Heb hier mijn 50ste verjaardag gevierd in de royal zaal, het was erg gezellig met muziek .we hadden gekozen voor een lopend buffet inclusief frisdrank,
prijs viel wel mee. Het eten was lekker , ook genoeg keuze voor de vegetariers onder ons. Bedienging was vriendelijk en behulpzaam.
Light of india zeer zeker een aanrader!!

Gegeten op 20 september 2014

parteek

Gewoon 1 ding wauww als een typische indiaase man vond ik het eten hier fantastisch, “ en echt het eten hier is heerlijk vooral de chicken". Dit restaurant zou alle indiaase restauranten als perfectie moeten representeren????

Gegeten op 25 juli 2014

Tasty84

Op zoektocht naar het meest authentieke Indiase restaurant, kwamen wij uit bij Light of India. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het was hierbij alsof ik bij mijn eigen familie kwam eten. Tot het eten kwam...

Gebruik maken van het buffet geeft altijd een goede kijk op de verschillende gerechten welke een restaurant te bieden heeft. Het eten was echter niet Indiaas te noemen door de vlakke smaken. Mijn enige idee hierover was misschien om een zo groot mogelijk publiek aan te trekken, maar slaat hierdoor volledig de plank mis.

Hierdoor geen aanrader

Gegeten op 13 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Light of India in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Light of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.