Light of India

• 5.0

• 6.0

sabiene
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 28 maart 2014 hier gegeten met een groupon aktie. Wat een grote teleurstelling. Pilav rijst smaakte nergens naar en volgens mij al een paar dagen oud. Volgens de eigenaar niks aan de hand . We waren hier heel snel weg. Wat een zonde van het geld. Begrijp ook niet dat groupon hieraan meedoet.

Gegeten op 28 maart 2014

Fabio46
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier regelmatig. Vroeger was er vriendelijke bediening maar de laatste tijd is dit jammer genoeg een stuk minder. Er hangt een niet erg gezellige sfeer meer en er wordt ook geen muziek gedraaid. Ook de keuken is - echt jammer - minder goed geworden, het lamsvlees is bijna taai te noemen, helaas. De nans zijn wel lekker en de sauzen van de gerechten zijn ook goed. De vorige keer had mijn tafelgenoot Mild besteld maar het was toch pittig en dat hoort niet. Opvallend is dat het hier op zaterdagavond soms echt vol zit - ook de grote zaal - maar soms zijn er maar drie tafels bezet....

Gegeten op 1 februari 2014

Oodle
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vrouw en ik hebben hier gegeten, na aankoopvan eenbon via Groupon. Netjes de reservering gemaakt en gemeld dat we een bon van Groupon hadden. Inriching van een jaar of 30 terug met de gaten in het plafond waar kennelijk ooit iets ander gehangen heeft. De curry was niet om over naar huis te schrijven; lamsvlees was taai, smaak redelijk. Geen desert meer genomen. Bij het afrekenen Grouponbon laten zien. Dit bleek plots niet mogelijk. Dit hadden wij bij binnenkomst moeten melden, waarop ik zei dat ik bij de telefonische reservering ik dit ook nog gemeld had en dit verder goed was. De eigenaar wilde hier echter niets van weten; wij hadden dan ander eten gekregen (buffet) en niet van de kaart. Verder zo maar gelaten. Dit was voor ons de eerste en tevens de laatste keer dat mijn vrouw en ik hier gegeten hebben. Wat een aanfluiting.

Gegeten op 1 februari 2014

Wim Niemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond bij Light of India gegeten en daarmee was de eerste leleurstelling van 2014 een feit. Het eten was echt onder de maat. Het voorgerecht moest direct weer terug naar de keuken want de kip was verre van gaar. De daarna geserveerde curry's waren matig qua smaak en verfijndheid hetgeen het totaal van mijn beoordeling niet kon verbeteren. De bediening schoot ook tekort als het gaat om klantvriedelijkheid. Het decor is best redelijk,maar dat kon de teleurstelling niet wegnemen. Conclusie op de terugweg luidde dan ook dat het geen restaurant is om terug te komen.

Gegeten op 8 januari 2014

Margaret01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben met 2 volwassenen en een kind gegeten, had zelf het lamsvlees besteld maar leek er in de verste verte qua kleur en smaak niet op, wat het ook was het was goed te eten, mijn vrouw had een kipgerecht wat ook goed van smaak was, en mijn zoontje van drie had patat met kipnuggets.
De smaak van de gerechten was prima, maar we kregen heel veel rijst en patat maar de currys ( 17,50 per persoon) waren niet meer dan een soeplepel, dus al met al heel weinig, de kipnuggets van mijn zoontje waren bij elkaar ter grootte van een vistick. ( de prijs was 8,75)
Wat we kregen was lekker maar zeker geen waar voor het geld met honger naar huis gegaan of we hadden ons met witte rijst of patat moeten volproppen, jammer maar voor ons niet meer.

Gegeten op 5 januari 2014

JudeS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten laten bezorgen via Just Eat. Voor ongeveer €45,- aan eten besteld. Het werd na anderhalf uur eindelijk bezorgd. Het was bijzonder weinig en bij aankomst al koud. Het lamsvlees was taai, keihard en koud. De gefituurde uitjes idem dito. De hoofdgerechten waren smakeloos. Het leek meer op eten uit een potje. De curry smaakte niet naar curry. Ik eet regelmatig Indiaas, ben dol op de Indiase keuken en heb zelf ook in India gereisd. Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit zó slecht Indiaas heb gegeten.

Gegeten op 27 november 2013

Tineke88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik laat met regelmaat wat thuisbezorgen. Altijd lekker eten, lekker pittig en meer dan voldoende. Het gebruikte vlees is altijd zeer mals en de rijst gewoon goed gekookt.
De prijzen zijn bij thuisbezorging wel aan de hoge kant.
Jammer is wel dat ze zich niet houden aan de tijden die ik als bezorgtijd had opgegeven. Meestal zijn er 15 a 30 minuten te vroeg. Beetje jammer als mijn gasten er nog niet zijn.

Gegeten op 26 oktober 2013

harry31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met groupon bon gegeten. Nadat ik de bon gekocht had zagen we pas de recenties op iens, dus we waren op het ergste voorbereid...

Achteraf viel het nog wel mee. We kregen hetzelfde als het buffet in bakjes op tafel. Alleen dan zonder soep en toetje. Het eten ging wel, niet erg bijzonder. Aan de scherpe kant, maar dat is normaal voor Indiaas? De dame van de bediening was niet erg vriendelijk. Later hielp een meneer ons, die was wel vriendelijk. Al met al geen aanrader, maar ook niet superslecht.

Gegeten op 5 oktober 2013

Ed1959
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor ons een nieuwe ervaring. Hoewel wij vaker mediterraans, oosters en ander niet Europese restaurants bezoeken viel ons dit toch wel op. Helaas niet in positieve zin. De bediening was ronduit chagrijnig. De (fris)drankjes vies (bestel flesjes als mocht je toch besluiten te gaan) en het bier bijna lauw. Het eten is scherp, als je hier niet aan gewend bent echt te scherp en soms ook ondefinieerbaar of onsmakelijk. Bij het afrekenen is het een aanrader de rekening goed te controleren. Bij ons stonden er drankjes op die wij niet hadden gehad waarvoor wij dan €8,50 teveel hadden betaald. Al met al NIET voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 september 2013

Oira
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ai ai ai, waar moet ik beginnen? Voorgaande recensies zeggen al genoeg, helaas lees ik ze nu achteraf pas, en niet van tevoren! Ga hier NIET eten!
De smaken zijn vlak, zoutloos, en toen we vroegen om 'mild', was het uiteindelijk nog veel te pittig. De bediening is ongeïnteresseerd. Ook hadden we onze twijfels over de hygiene.
Gewoon niet heen gaan.

Gegeten op 7 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Light of India in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Light of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!