Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Light of India

1. Restaurant
  2. Indiaas

Light of India

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 010 414 17 77

tastefully

Heb hier mijn 50ste verjaardag gevierd in de royal zaal, het was erg gezellig met muziek .we hadden gekozen voor een lopend buffet inclusief frisdrank,
prijs viel wel mee. Het eten was lekker , ook genoeg keuze voor de vegetariers onder ons. Bedienging was vriendelijk en behulpzaam.
Light of india zeer zeker een aanrader!!

Gegeten op 20 september 2014

parteek

Gewoon 1 ding wauww als een typische indiaase man vond ik het eten hier fantastisch, “ en echt het eten hier is heerlijk vooral de chicken". Dit restaurant zou alle indiaase restauranten als perfectie moeten representeren????

Gegeten op 25 juli 2014

Tasty84

Op zoektocht naar het meest authentieke Indiase restaurant, kwamen wij uit bij Light of India. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het was hierbij alsof ik bij mijn eigen familie kwam eten. Tot het eten kwam...

Gebruik maken van het buffet geeft altijd een goede kijk op de verschillende gerechten welke een restaurant te bieden heeft. Het eten was echter niet Indiaas te noemen door de vlakke smaken. Mijn enige idee hierover was misschien om een zo groot mogelijk publiek aan te trekken, maar slaat hierdoor volledig de plank mis.

Hierdoor geen aanrader

Gegeten op 13 augustus 2014

amanda22

Lamsvlees gestoofd had zachter moeten zijn. Kip was prima en de sauzen verder ook. We hadden een gift for 2 kaart, dit gemeld bij reservering en bij binnenkomst. Kaart bleek het bij het afrekenen niet te doen waardoor we alsnog de volle mep van 64 euro konden betalen. Dat vind ik qua prijs voor 2 personen veel, als je het vergelijkt met wat je krijgt. Helaas, wij komen niet meer terug.

Gegeten op 14 september 2014

Mike1931

Dit restaurant heeft mij letterlijk verbaasd. De kip tandoori was heel lekker en goed! Als je een liefhebber van Indiaas restaurant bent, dan is dit zeker een aanrader. Tegenwoordig komen sommige limonade niet met prik, maar dat word makkelijk opgelost. De prijs was wel duur maar het was het lekkere waard! Sfeer is mooi en ''expensive''(duur)

Gegeten op 1 september 2014

hogekeuken

Eten is ver onder de maat en ver boven de prijs. De indiase kaas in de palak paneer lijken wel brokjes feta. De mushroom bahjee is volgens mij gemaakt met champignons uit blik. Vreemde smaken. Voor de garlic naan betaal je hier 4 euro (het dubbele van de prijs in andere indiase restaurants!).

Gegeten op 26 augustus 2014

Zonnetje2014

Fantastisch feest gehad op zondag 20 juli jl. Met typisch lekker Indiaas eten (w.o. naan, saag paneer, lamscurry, butter chicken). Zeer zeker aanbevolen voor een feestje met onbeperkt buffet en frisdranken, prijs is in goede verhouding van eten, drank en zaal. Bediening is zeer attent en behulpzaam. Kleine maar sfeervolle zaal in het restaurant voor ongeveer 70-80 personen in het centrum van Rotterdam. Goed bereikbaar met de auto en OV. Veel parkeergelegenheid in de omgeving (betaald en onbetaald). Eigenaar is zeer vriendelijk, je kunt goeie afspraken maken wat betreft je wensen en staat open voor nieuwe ideeën.

Gegeten op 20 juli 2014

milind

One of the very few times when I decide to eat Indian cuisine in the restaurant in Rotterdam, first choice is always Light of India. A couple who run the restaurant are very particular and try to give their best service at given time. Also a gr8 choice if you are planning any inhouse party and want to order food at home in large portions. Never ever disappointed me on that front.
Special mention: Mango Lassi - Must try... it is delicious.
From Non-veg- Kebbabs / tandoori are my personal favourite
Snacks- Samosa - again- must try
Veg: Pulav is my personal favourite

Regards,
Milind Padalikar
Rotterdam

Gegeten op 19 juli 2014

harshababu

Als Light of India staat voor constante kwaliteit dan is dit eerste bezoek zeker een vervolg bezoek waard.
Bij de voorgerechten was er een wedstrijd om het lekkerste voorgerecht. De onion bhaji tegen de aloo chaat. Eindstand: beiden goud!. De vegetarische biryani was super. Voor mijn vriendin hadden er nog wel wat meer rozijnen in gemogen; ze houdt nu eenmaal erg van de combinatie pittig-zoet. De vegetarische curry vond ik heerlijk en gevarieerd, met lekker veel bloemkool. Van de bijgerechten viel vooral het chapati brood in de smaak. De Kulchanan (met groenten gevulde naan) ,Garlicnan(met knoflook) deed hier niet voor onder.Na afloop werden we verrast met een kop Indiasethee van het huis.

De bediening was verder erg Vriendelijk, Professionele en het Interieur is prachtig,

Prijzen zijn redelijk, zeker ook in verhouding tot de geboden kwaliteit.
Team Light of India , onze complimenten, ga zo door !

Gegeten op 19 juli 2014

AnaPereria

Als u deze vraag: "Waar kan ik het beste Indiase eten in de stad?" Vragen ... Kijk dan niet verder dan het Light of India. Het heeft alle elementen die een groot restaurant maken .... eenvoudige maar stijlvolle inrichting, attente obers die zeer goed vertrouwd met het eten en de likeur menu, heerlijke dessert verspreid en had ik het beste Better Chicken in de stad? ? gewoon lekker en heerlijk Het is moet vist!

Gegeten op 3 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Light of India in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Light of India. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.