Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Spijckers in Hoorn - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0229 210 621

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

kasiamajoor

Gister bij Spijckers gegeten. Een zeer mooie locatie, hele gezellige bediening en ook heerlijk eten! Ik heb gamba's vooraf gegeten (heerlijk!), kabeljauw hoofd (SUPER krokante risotto, kabeljauw die naar vis smaakte (!), lekkere gamba), verassing herfst toetje (heerlijk al kan ik het niet zeggen wat het was :)). Een echte aanrader dus! De bediening was super leuk, dat is voor mij belangerijker dan het eten zelf (al was het hier erg lekker!). Bedankt!

Gegeten op 18 oktober 2014

sonjatil

Via online reservering

Top restaurant! Heerlijke gerechten op een verrassende manier bereid. Prachtige locatie en het interieur is zeer sfeervol. De service was ook prima.

Gegeten op 11 oktober 2014

Paul-van-Eijk

Via online reservering

Hier met de Iens dinerdagen gegeten. €20,- voor drie gangen en het was het geld dubbel en dwars waard. Echt lekker eten op een zeer sfeervolle locatie in de haven van Hoorn.

Gegeten op 5 oktober 2014

paul224

Via online reservering

Ik heb hier onlangs gegeten met mijn vriendin. We waren met een bon van de Iens Dinerdagen. Hier had het restaurant een vast menu voor staan, het hoofdgerecht hiervan was scholfilet. Ik ben geen visliefhebber dus gaf ik aan dat ik liever wat anders wilde, dit was geen probleem en werd erg snel en vriendelijk opgelost. Het restaurant heeft een mooie locatie in de binnenstad van Hoorn in een mooi (monumentaal?) gebouw. Wel oppassen voor je hoofd als je de trap op loopt! De bediening was prima en erg beleefd. Het eten was goed en we kregen ook nog een amuse vooraf. Al met al een goede ervaring maar ik weet niet of ik voor de normale prijzen daar zou gaan eten.

Gegeten op 3 oktober 2014

harm19

Via online reservering

De gebruikers van het Iensdagenenu hebben blijkbaar een bepaalde naam. De ontvangst was prima, maar we kregen direct te horen dat we van het Iensmenu waren. Da's toch anders dan a la carte eten, kennelijk. Het eten was op zich goed, maar niet overdreven, vooral het hoofdgerecht was 'karig'. Het dessert top.
De ambiance was gelijk aan een eetschuur, zo veel lawaai tijdens een diner heb ik nog nooit meegemaakt, behalve op de kermis...
Het is beslist geen aanrader voor wie de haute cuisine c.q. intieme sfeer zoekt.
De bediening deed haar best, maar was blijkbaar met te weinig personeel, want ze renden de hele avond door het restaurant.

Marije1505

Via online reservering

Ik heb een paar keer bij spijckers gegeten en het was altijd erg lekker, maar afgelopen keer was het eten niet heel bijzonder. We denken dat dit kwam doordat het zo druk was. De carpaccio was waterig, verder wel lekker om wat er bij de carpaccio zat. Aan de kabeljauw zat ook weinig smaak. Het viel ons ook tegen dat we tijdens de dinerdagen helemaal niet mochten kiezen, als je niet van vis houdt, kon je het menu al niet nemen.

rvhurck1950

Via online reservering

Afgelopen vrijdag bij Spijckers gegeten, was voor mij de eerste keer. is prima bevallen. Eten was perfect, bediening proffesioneel en vriendelijk en de entourage was goed verzorgd, alleen jammer dat er wel een erg luidruchtige tafel aanwezig was.

macj

Via online reservering

menu tijdens iens dinerdagen was matig. Voorgerecht was ok, hoofdgerecht week grotendeels af van kaart: noedels en bakje kool in plaats van krokante risotto met citroenpuree. Iets te simpel opgelost. Nagerecht was matig.

Alcatraz

Gegeten op 2 oktober 2014

EKST2014

Elke keer weer een feestje bij spijckers zo ook gisteravond! Weer heerlijk genoten! Mijn man had stiekem verteld dat ik jarig was dus werd verwend met een heerlijk aperitief en een super lekker verrassingsmenu ! Bedankt team spijckers tot snel!!'

Gegeten op 19 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Spijckers in Hoorn

Schrijf hieronder je recensie over Spijckers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.