• foto's van Spijckers in Hoorn - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0229 210 621

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

babvaria08

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Ieder gerecht was n top sensatie!!! Zelden zo subliem gegeten.snelle bediening, bijzonder vriendelijk en werkelijk top gerechten. Hoop echt dat ze dit concept voortzetten !!!!!!

Gegeten op 25 april 2015

wout17

Via online reservering

Elk gerecht was op een karakterestieke manier klaargemaakt. Een favoriet is daardoor moeilijk aan te wijzen.
Verlichting van de tafel was niet goed, waardoor de kaart moeilijk te lezen was. Maar ach. Het het lekkere eten maakte alles goed.

Gegeten op 17 april 2015

erna dierx

Gister avond voor het eerst bij Spijckers gegeten. Wij hebben daar onbeperkt gegeten voor 27,50 p.p. Heerlijke culinaire hapjes van topkwaliteit, echt zo lekker. Ik zou daar wel iedere dag willen eten, echt top. Bediening is ook super vriendelijk, snel en er hangt een leuke ontspannen sfeer. En op een super locatie aan de haven. Wij waren dik tevreden en komen hier zeker regelmatig terug.

Gegeten op 4 april 2015

Mildred Dierx

Naar aanleiding van het 8 jarig bestaan van Spijckers was er een super leuke actie. Voor € 24,50 onbeperkt eten. Normaal ben ik niet op deze formules, maar omdat de keuken van Spijckers mij erg goed bevalt heb ik de stap toch gewaagd. En zoals te lezen in mij vorige recensie was ik al "fan" van Spijckers.
Maar na gisteravond heeft de chef Gaby Bezem mij echt een super avond bezorgd. Ieder gerecht had zijn eigen smaak. Mooie porties en zeer goede kwaliteit. Heerlijke bijpassende wijn, zeer goed personeel, mooie ambiance en de afsluiting van de avond, de keuze in desserts hebben mij doen besluiten deze 3 tienen te geven. Ergens hoop ik dat Spijckers deze formule gaat behouden....

Gegeten op 4 april 2015

Levensgenieter76

Vandaag hier gegeten op de eerste avond dat dit restaurant een actie voert. Omdat ze acht jaar bestaan serveren ze alle gerechten voor een vaste prijs. Voor slechts €24,50 P.p. konden we genieten van al dit lekkers. Een uitgebreid aanbod aan koude en warme gerechten. De stijl van koken is 'east meets west'. Dit is ons erg goed bevallen. De portionering is goed zodat we zeker zes gerechten konden proeven. En dat voor slechts €24,50. ( ik geloof dat je in het weekend €27,50 betaald). De service was van begin tot einde goed. Zelfs vele malen beter dan je bij deze formule zou verwachten. Men verstaat hier het vak van geestvrijheid. Verder is het een mooi ingerichte zaak. Je moet hier voor zoals in eerder recensies vermeld wel een trap op maar dan heb je ook wat. Er valt veel te zien en de ligging aan de haven is subliem. We komen deze maand zeker nog terug om van deze actie te kunnen genieten.
In een eerdere recensie hier staat trouwens dat het restaurant geen vermelding heeft in de gault millau maar dat is klopt niet. Het restaurant staat nog steeds in de gids vermeld en dat hebben ze verdiend ook.

Gegeten op 31 maart 2015

tdelahaye

Op de site van het restaurant staat nergens vermeld dat het op de eerste etage is en dat het restaurant slecht toegang heeft via een smalle trap. Als minder valide een onaangename verassing. Personeel vriendelijk, we kregen de "menukaart" van de restaurantweek. Een A4-tje op normaal papier geprint menu, met als extra het logo geprint. Bleek nog dat het menu niet correct was en dat een product was vervangen. Maak dan een nieuw printje dan je personeel aan iedere tafel zich te moeten excuseren. Ambiance zag er goed uit maar zeer geluidsgevoelig zodat het snel rumoerig was. Van de keukenstoelen krijg je aan het eind een houten kont, waardoor we geen koffie hebben genomen. Eten was leuk gepresenteerd, maar had hoger op smaak gekund. De frieten bleken een supplement te hebben bleek bij afrekenen, dit was ons niet medegedeeld, ofschoon andere tafels dit wel te horen hadden gehad. De chef moet eens nadenken over variatie in de sidedishes niet overal past koolsla en noodels bij. De vermelding op de site dat ze vernoemd zijn in Gault Millau bleek evenmin te kloppen. Mogelijk zijn ze dat wel geweest maar zijn ze er achter dat ze het nu niet waard zijn.

Gegeten op 8 maart 2015

iwan4

Via online reservering

Noem mij ouderwets, maar ik vind 'smaakt het jullie' niet echt beleefd.

Het eten is lekker, niets op aan te merken.

Het decor is mooi, maar kan wel leiden tot veel geroezemoes.

Gegeten op 20 februari 2015

alex99

Via online reservering

Ondanks dat het een drukke avond was liep alles prima.
De combinatie van aziatische en franse keuken is spannend.
De locatie, in de oude haven van Hoorn, is super.

Gegeten op 14 februari 2015

janenfred

Via online reservering

We hebben een keuze gemaakt uit een 4 gangen diner.
Het ontvangst was vriendelijk en de bediening verder van de avond ook.
De amuse van eendenborst was aan de taaie kant,
waarschijnlijk stond het al een tijdje.
Onze voorgerechten van van Pate enz en Steak tartaar was goed jammer van de sterke saus die overheerst te veel bij de Steak tartaar.
Onze tussengerechten van Gamba was prima de Gado daartegen overheerste de te sterke Ketjap vinaigrette.
Ons Hoofdgerecht Kabeljauw was smakeloos en Tamme eendenborst was zeer taai en niet te pruimen.
Jammer dat als je er gaat eten weer koolsalade en noodles
bij krijgt , we waren er een paar maanden eerder ook geweest dus verandering zou beter zijn.
Het nagerecht de spijkers dessert was heerlijk.
We hadden ons verheugt op een heerlijke avond, maar helaas viel het tegen.

Gegeten op 6 februari 2015

Simoon1981

Via online reservering

Goede service, werd goed rekening gehouden met dieetwensen ivm zwangerschap en verrassend lekker eten! Mooie opgemaakte borden met bijzondere smaakcombinaties en goede bijpassende wijnen. Een aanrader!

Gegeten op 23 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Spijckers in Hoorn

Schrijf hieronder je recensie over Spijckers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.