a TripAdvisor company

foto's van El Txoko in Groningen - 1 foto's van El Txoko in Groningen - 2 foto's van El Txoko in Groningen - 3 foto's van El Txoko in Groningen - 4

1. Spaans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 45 55

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

SammyL

Gisteren super lekker gegeten bij El Txoko. We zijn hier al een keer eerder geweest maar hebben nu gebruik gemaakt van de a la carte. Vooraf een mooi opgemaakte plateau met diverse koude tapas. Hoofgerechtjes werden in leuke schaaltjes geserveerd, de coquilles en dadels met spek zijn echter van harte aan te bevelen. Er werd heerlijke huiswijn bij geserveerd voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel en leuke Spaanse entourage. Een aanrader!

debeerpm

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Vanwege de AH-aktie 3-gangen menu. Geen keuze, maar hoopvol . Kregen een mooie tafel vriendelijk toegewezen. Bedoening had wat weinig tijd, maar alles werdprima bezorgd. De kwliteit van het eten liet te wensen over. Producten meest niet vers; diepvries en/of prefab. Desert, bestaand uit diverse stukjes taart, erg smakeloos en de cake die meest diende als bodem deed mij denken aan de supermarkt taartbodem die vroeger gebruikt werd om een blik jonker-fris op te leggen. Zou deze toko niet snel aanbevelen.

Teijo

Via online reservering

Met AH-bon kregen we een standaard-serie met tapas als voor- en hoofdgerecht. We waren niet echt onder de indruk, gerechtjes waren soms te lauw, te ver doorgegaard (de garnalen bijv) en ons inziens niet Spaans genoeg (veel flauwer van smaak dan tapas in Spanje, bijv de chorizo en de schapenkaas).

Bediening heel vriendelijk ondanks de drukte. En een mooi pand met achterin open dak op een zonnige avond. Toch gaan we niet snel meer terug.

maximelman

Via online reservering

Het eten was een verrassing de opmaak en voortreffelijke smaak liet ons van het diner genieten. De moeite waard vaker te komen.Het binnenterras is leuk ingericht alleen echt jammer zijn de wiebelende tafels.Dat moet beslist verbeterd.Verden zeer tevreden. Gezellige bediening.

simmie

Via online reservering

We hadden een tweegangen menu met koude en warme tapas. Erg veel en erg lekker. Leuk en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er op de patio veel lampjes kapot waren

loes1213

Via online reservering

Erg gezellige avond gehad met meer dan voldoende, lekker en gevarieerd eten. We misten alleen wel de echt typische Spaanse Pintxos. De medewerkers waren erg vriendelijk en ook met onze dieetwensen (een pinda- en notenallergie) werd goed rekening gehouden. Helaas konden we niet meer 'buiten' zitten, maar zat we in het voorste gedeelte, dat minder sfeervol was. Maar al met al een zeer geslaagde avond!

Gegeten op 24 augustus 2016

fc-vandijken

Via online reservering

Het eten was erg goed, alleen een aantal keren lang moet wachten. Dat werd overigens gecompenseerd met een drankje van het huis. Erg vervelend was wel dat de tafels erg wankel waren.

Gegeten op 26 augustus 2016

Gimzo

Via online reservering

Opnieuw weer heerlijk gegeten via de AH-actie. Een flesje rosé is dan gelijk een 20 euro en staat volgens mij niet in verhouding met de rest. Een drankje bij de koffie is ook gelijk 5 euro. Maar goed, alles bij elkaar genomen hebben we toch uitgebreid gegeten en gedronken voor 30 euro persoon en dat is te doen. In het gulden tijdperk zou ik moord en brand hebben geschreeuwd!!!
We zaten bij de bar. Dan merk je pas hoe druk het men heeft. Af en toe verliest men de klant dan even uit het oog. Op zijn minst vraag je af en toe even of alles naar wens is en dat is bij ons niet gebeurd. Misschien wat personeel ziek of een drukte die men niet had verwacht. Alles zat vol tenslotte.
Het eten was echt top. Meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Bovendien erg goed qua temperatuur zodat niet alles koud is op het moment dat je eraan toe komt. Tapas eten doen we toch echt graag. Wat dat betreft staat er nog een ander restaurant voor ons op de eerste plaats, maar dit restaurant zeker op de tweede. Natuurlijk komen we weer.

Gegeten op 26 augustus 2016

Zilvervis

Via online reservering

We hebben hier gegeten met de Albert Heijn restaurantactie. De bediening was goed, het was extreem warm en toch liepen ze de benen uit hun lijf voor ons. Helaas werden we na een tafelwisseling vergeten en zaten we een uur op ons hoofdgerecht te wachten. Het eten was wel erg lekker! Het was ook absoluut genoeg.

anthoniebeuker

Via online reservering

Gezellige sfeer, fantastische bediening en het eten was uiteindelijk meer dan genoeg voor 2 personen. Echt een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over El Txoko in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over El Txoko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.