Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van El Txoko in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 45 55

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Gerdakok

Via online reservering

Super gezellig en lekker. We hadden een bon en spijt dat we niet meer bonnen hadden.
Volgende keer wil ik wel graag aan een gewone tafel zitten ipv en hoe tafel met hoge stoelen.

Gegeten op 11 oktober 2014

A_v_G

Op zondagavond hier gegeten met een Dagpas actie (4-gangen tapas menu). Hoewel tussen- en nagerecht weinig met tapas te maken hadden (rode mul met beurre blanc en brownie met ijs), hebben we erg lekker gegeten. Het duurde, door de -onverwachte- drukte lang voordat de tweede en derde gang geserveerd werd, maar dat vonden wij niet erg. Bediening maakte hier excuses voor en was verder ook erg attent.

Gegeten op 12 oktober 2014

Indian1978

Leuk, gezellig en gemoedelijk tapasrestaurant, waar je voor een nette prijs je tegoed kunt doen aan allerlei lekker koude en/of warme gerechtjes.
Erg lekker gegeten in de tuin, een binnenterras, waarvan het dak open en dicht kan. Je kunt daar erg gezellig zitten, bij mooi of minder mooi weer.
Bediening vriendelijk en netjes.
Kom hier vaker en zal blijven komen.

Gegeten op 9 augustus 2014

ATh

Eten : prima!
Service/bediening: ronduit slecht. Zeer kortaf en onvriendelijk.
Hygiene: een vieze bende op/bij de toiletten. Ongelooflijk dat dit in een restaurant
mogelijk is.......

Gegeten op 9 augustus 2014

Cristina86

Heerlijk gegeten hier in de gezellige binnentuin. Vriendelijke bediening en de tapas waren heerlijk. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 22 mei 2014

charlotte57

Gegeten op 3 augustus 2014

Herdy_en_Heleen

We zaten bij El Txoko met een een Iens/AH-spaarkaart - net als meer dan de helft van de bezoekers - en ik weet niet of dat de reden was, maar het eten - dat in een sneltreinvaart werd uitgeserveerd - was verre van bijzonder. Vooraf koude "tapas", wat niet meer inhield dan dat er wat vleeswaren uit de verpakking waren getrokken en op een bordje gedrapeerd. Geen enkele bereiding, behalve heel misschien het kopje lauwe gazpacho. Als tweede gang een aantal warme tapas. Op zich niet heel verkeerd, maar ook hier niets dat deed vermoeden dat de chef zich erg had ingespannen. Een serieuze misser was de garnaal met het darmkanaal er nog in. Het minimale nagerecht was een bosvruchtenbavarois(tje) en een brownie (wel erg lekker). Al met al was het etentje een behoorlijke tegenvaller en voor ons geen reden om nog eens terug te komen.

Gegeten op 2 augustus 2014

hilda6

Heerlijk gegeten met vrolijke bediening. Met de actie van AH maar je was gewoon volwaardig gast. Ook de vegetariërs komen hier goed aan hun trekken. Ik kreeg wel 5 aparte tapas etc extra. Dat noem ik nog eens service.

Gegeten op 22 juli 2014

pascal37

we hebben gisteren lekker gegeten met de alberthijn actie.
met lekkere hapjes en toetje.
kom nog een keer hier terug

gegeten op 1 aug

Gegeten op 1 augustus 2014

r-en-m

We hebben met de ah actie gegeten, ik moet zeggen dat het erg lekker was! Lekker voorgerecht met vleeswaren, kaas, brood en aioli. Hoofdgerecht was super, veel verschillende gerechten en meer dan voldoende! (Als ik het niet op krijg) toetje lekker met tiramisu en brownie. Drankjes duurden iets langer, maar het zat dan ook compleet vol. Ik kom snel weer!!

Gegeten op 21 juli 2014

Sab92

Samen met mijn vriend heb ik afgelopen week bij EL Txoko gegeten.
Het eten was heerlijk, veel keuze en wat we besteld hadden was helemaal super.
Er hangt een ontspannen en gezellige sfeer en de bediening zorgt ervoor dat je je thuis voelt.
Wij gaan hier zeker vaker eten.

Gegeten op 26 juli 2014

laoz1978

Met collega's hier gegeten. De atmosfeer is gemoedelijk en de service vriendelijk. Wat er uitsprong, was het eten. Er is een grote keuze aan gerechtjes, koud/warm, vlees, vis, of vega. Voor ieder wat wils dus. Het was allemaal heerlijk, van de standaard Albondigas, tot de dadels met spek en de mosselen en garnalen met spinazie. Een toetje ging er echt niet meer in. De porties zijn groot, dus doe rustig aan met bestellen!

Gegeten op 18 juli 2014

Proever44773

Erg lekker gegeten via de AH actie! Voor 27.50 voor twee personen kregen we een diversiteit aan tapas! Iberico ham, manchego heerlijke gamba's knoflook kaaspotje wijnen waren zeer betaalbaar in een erg leuke Spaanse sfeer het was voor ons een erg leuke avond en wik komen hier zeker terug

Gegeten op 29 juli 2014

Lekker6637

Gister met zes mensen gegeten bij deze toko op de actie van AH. Wij hadden van tevoren een zespersoons tafel gereserveerd. De tafel die we kregen toegewezen stond letterlijk op instorten en werd met plakband bij elkaar gehouden en was vies en plakkerig. Toen we vroegen of de tafel even kon worden schoongemaakt kregen we een vaag verhaal over dingen die uit de lucht vielen en dat de tafel toch echt wel schoon was gemaakt. Nou zo, zag het er niet uit. Er werd op verzoek toch nog even een doekje over de tafel gehaald.
Op de damestoilet was geen zeep. Nadat dat bij de bar gemeld was, zei men dat ze dat zouden bijvullen (of zoiets denk ik gehoord te hebben). Aan het eind van de avond (2 uren later) nogmaals naar toilet geweest en de zeep was nog niet bijgevuld. Dit getuigt van slechte service en is erg ongastvrijl

Het eten vond ik erg tegen vallen. We hadden één vegetariër in ons midden, die wel visproducten eet. Bij het serveren van het hoofdgerecht werden er kroketjes geserveerd. Twee van de kroketjes zouden gamba's moeten bevatten. Welke dat precies waren wist de ober niet, dat moesten we zelf maar uitzoeken. Nou wij hebben ze niet kunnen vinden, dus blijkbaar zaten ze er niet in. De gamba's die we wel hebben gevonden in andere gerechten waren erg smakeloos. De rest van het eten was oke maar niet zo dat je zegt van 'hier moet je gegeten hebben'. Jammer.

Gegeten op 29 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over El Txoko in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over El Txoko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.