• foto's van El Txoko in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 311 45 55

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

Lizzyliz

Recentelijk voor de tweede keer bij El Txoko gegeten. Ondanks dat we hadden gereserveerd voelden we ons vanaf het begin al niet erg welkom. De tafel waaraan we zaten had noch bestek noch servetten noch een pen om de bestellingen mee te noteren. De bediening merkte dit niet op en we moesten er zelf om vragen. Toen het eten werd geserveerd bleek dat 1 bestelling niet was gebracht terwijl deze later wel op de rekening stond. Ook werd een bestelde koffie niet geserveerd. De klachten kenbaar gemaakt aan de bediening maar hier werd totaal niet op ingespeeld. Ik ben me ervan bewust dat soms op een ongelukkige manier alles misgaat bij dezelfde tafel, maar dit kan goed worden gemaakt door hier actiever op in te spelen. Bijvoorbeeld een kopje koffie of thee na. Het eten was verder redelijk al zijn er betere plekken in Groningen om tapas te eten

Gegeten op 7 maart 2015

stef13

We hadden een bon voor 3 gangen , de bediening was vriendelijk en kwam al snel met het voorgerecht dit zag er royaal uit het was alleen een beetje veel van hetzelfde en er was niks zelfgemaakt op het plankje wat ik natuurlijk wel verwacht bij uit eten gaan .
Het hoofdgerecht maakte het helemaal goed alles huisgemaakt en smakelijk en het zag er ook goed uit .
Het nagerecht viel een beetje tegen taart maken is niet bij iedere kok zijn specialiteit misschien een aandachtspuntje.
We hebben een leuke avond gehad en smakelijk gegeten.

Gegeten op 21 november 2014

jaapsmulaap

We hadden 6 verschillende tapas. Errug lekker! Stokbrood erbij met heerlijke aioli. Bediening leuke spontane aardige vrouw. Goede koks. Zeker voor herhaling vatbaar.
Kortom super lekker gegeten voor een normale prijs. Aanrader.

Gegeten op 13 januari 2015

Segalfredo

Hier al vaak gegeten en altijd naar tevredenheid. De laatste keer ca. vier maanden geleden.
Deze keer was het bar slecht. De groente fondue bestaat tegenwoordig uit een enkel reepje paprika, een wiebelende stengel selderij en een homp brood. De gehaktballetjes in tomatensaus waren sponzig en lauw. Ook de overige gerechten waren hard in kwaliteit achteruit gegaan. De pintxos in de vitrine zijn helemaal afgeschaft. De kwaliteit staat in geen enkele verhouding meer tot de forse prijzen die worden gevraagd. De bedrijfsleider die er al jaren werkt en altijd goed gemutst en attent was, leek er ook geen zin meer in te hebben. Heel erg jammer! Na deze avond heb ik enkele dagen last gehad van een borrelende buik. Ik Vermoed dat de sponzige en lauwwarme gehaktballetjes hiervan de oorzaak waren.
Ik hoop oprecht dat de El Txoko z'n zaakjes weer snel op orde heeft, want deze ervaring is zonde van zo'n mooie zaak!

Gegeten op 30 december 2014

Proever44773

Onbeperkt tapas gegeten in dit Spaanse restaurant we konden kiezen uit 65 verschillende tapas en dit voor 19,50 alkes was erg lekker en we hebben erg genoten!

Gegeten op 15 december 2014

cvheereveld

Via online reservering

Afgelopen weekend gegeten bij El Txoko. Het menu was veelbelovend op papier maar de gerechten vielen tegen. Aparte smaakcombinaties die zowel bij mij als mijn partner niet in goede aarde vielen. Het was prima te eten maar niet restaurant waardig. Ondanks gebruik gemaakt te hebben van een aanbieding was het eten prijzig voor de geboden kwaliteit.

De service was goed maar het uitserveren van de eerste gang liet erg lang op zich wachten. Verbazend gezien het ook niet bepaald druk was. Wel vriendelijk personeel.

De zaak ziet er netjes uit en er is een gezellige sfeer.

Gegeten op 15 november 2014

WJDethmers

Via online reservering

Het eten was erg lekker en verzorgd en in overvloed, we vonden alleen dat ze weinig of nauwelijks keuze hadden in aperitief drankjes.

Gegeten op 15 november 2014

Juliette124

Via online reservering

We hadden gereserveerd voor 5 en werden keurig aan een tafeltje geplaatst. Er werd gelijk een drankbestelling opgenomen, toen we daarna echter een voorgerecht wilden bestellen duurde het lang totdat we de aandacht van de bediening hadden getrokken. Nadien in de eerste ronde tapas zat er een haar in het gefrituurde kaashapje. De spinazie was aangebrand. Als het eten niet optimaal is, kan dat nog gered worden door een goede service maar dat was helaas niet zo. De vrouwelijke serveersters waren vriendelijk, maar niet erg oplettend. Het duurde telkens lang voordat we de aandacht konden trekken en ze kwamen niet uit zichzelf langs voor een nieuwe drankbestelling. Wij zijn uiteindelijk elders heen gegaan voor het toetje.

Gegeten op 14 november 2014

oorebeek

Via online reservering

vooral het voor-en tussen-en nagerecht was heerlijk. Hoofdgerecht iets minder en dat had vooral te maken met het feit dat het niet op warmhoudschalen stond en hierdoor te koud werd.

Gegeten op 7 november 2014

JC0804

In dit restaurant waan je je even in een mediterraans land. De sfeer is gemoedelijk en het personeel uiterst vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. De gerechtjes waren prima op smaak en werden leuk gepresenteerd. De porties waren ruimschoots voldoende! Ik ga hier zeker weer een keer heen!

Gegeten op 1 november 2014

annet16

Via online reservering

We zijn hier gaan eten naar aanleiding van het iensdeal. Dit is onze ervaring: Eetgelegenheid heeft bouwlicht aan, overal fel wit licht. Ontvangst liet lang op zich wachten. Glazen waren nat en vies vet. Dit is zeker geen tapas eten. Ben zelf woonachtig geweest in spanje en miste ook de kruiden en specerijen die daar worden toegepast. De zogenaamde tapas, bijna koud geserveerd, worden met onbekende woorden mooi gemaakt in het menu maar zijn eigenlijk kleine pannetjes met hollandse ongekruide kost zoals gebakken aardappels met spekjes en stukjes hamlap gekruid met peper en zout. twee spiesjes met ministukjes vlees in een lepel salsasaus. champignons in een simpel roomsausje. De kabeljauw smaakte naar meel doordat het niet goed gebakken was. Alleen het voor en nagerecht waren vers. Bediening serveerde voorlangs en vroeg niet of we nog iets te drinken wilden de hele avond. Borden waren ook niet erg fris. Geen gastvrij gevoel.

Gegeten op 31 oktober 2014

Gerdakok

Via online reservering

Super gezellig en lekker. We hadden een bon en spijt dat we niet meer bonnen hadden.
Volgende keer wil ik wel graag aan een gewone tafel zitten ipv en hoe tafel met hoge stoelen.

Gegeten op 11 oktober 2014

A_v_G

Op zondagavond hier gegeten met een Dagpas actie (4-gangen tapas menu). Hoewel tussen- en nagerecht weinig met tapas te maken hadden (rode mul met beurre blanc en brownie met ijs), hebben we erg lekker gegeten. Het duurde, door de -onverwachte- drukte lang voordat de tweede en derde gang geserveerd werd, maar dat vonden wij niet erg. Bediening maakte hier excuses voor en was verder ook erg attent.

Gegeten op 12 oktober 2014

wilhelmus85

Voor een goede tapas kan je bij El Txoko prima terecht. De tapas zijn origineel en van goed kwaliteit. Uiteraard is het niet te vergelijken met wat je in Spanje op je bordje krijgt, echter voor een Nederlandse/Groningse tapasboer kan je hier prima eten. Onlangs hier gegeten tijdens een enorm drukke avond. Er was een studenten intro programma, waardoor wij in Louis XV moesten eten op kaart van El Txoko. Dit verliep zonder problemen.

Wat al eerder is aangegeven tijdens een recensie, is dat de toiletten wel erg vies zijn en een restaurant onwaardig. Hier zou het management van El Txoko echt direct wat aan moeten doen want zo ontvang je geen klanten die even een plaspauze moeten inlassen. De rest van het restaurant ziet er prima uit dus vandaag toch een dikke voldoende!

Gegeten op 5 september 2014

Schrijf zelf een recensie over El Txoko in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over El Txoko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.