a TripAdvisor company

foto's van El Txoko in Groningen - 1 foto's van El Txoko in Groningen - 2 foto's van El Txoko in Groningen - 3 foto's van El Txoko in Groningen - 4

1. Spaans

1. 7,7 10 1 361

2. 7,5

3. 7,4

Geniet van smaakvolle tapas

Zodra je een voet over de drempel zet ben je in het zonnige Spanje. Je eet hier de lekkerste tapas: kleine gerechtjes die je zeker zullen verrassen. Kies er een lekker wijntje bij van de Spaans georiënteerde kaart en meer heb je eigenlijk niet nodig.

karineleeftink

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Goeie bediening, werd goed gelet op de eetwensen die we hadden (geen varkensvlees) en twee hele leuke meiden die ons bedienden. Veel variëteit in de proevingen van allerlei tapas, het smaakte beter dan in sommige restaurants in Spanje zelfs. Miste wel de Pintxos, waar het om bekend staat.

Gegeten op 25 mei 2016

Deboer89

Via online reservering

We hebben gegeten met de Shell bonnen. Lekker gegeten. Prima hoeveelheid want we zaten beide vol, zelfs het toetje kon er niet meer bij. We hebben gekozen voor een kop koffie na.
De bediening was rommelig. Alleen de eigenaar had echt kijk op de tafels of iemand klaar was voor een nieuwe gang of een drankje. Ze waren vooral druk met het heen en weer rennen door het restaurant. Dat vonden wij erg jammer. Het leek alsof ze het overzicht op een gegeven moment kwijt waren.

Gegeten op 21 mei 2016

hjhulsebosch

Via online reservering

Samen met een vriendin via De Leukste Deal een 3-gangen tapasmenu geboekt.
Het eten was zeer goed. De bediening was perfect. Heel vriendelijk personeel en
men kwam steeds vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Supergezellig gehad. Een aanrader!

Gegeten op 19 mei 2016

r.vandorst

Via online reservering

Het was gewoon in 1 woord uitstekend.
de 8 koude tappasjes vooraf voortreffelijk, toen het hoofd gerecht.
Hier waren het de warme tappasen gewoon heerlijk van vis tot vlees maar ook met groenten.
Het nagerecht was ook om te smullen.
Al met al gewoon daar gezellig gaan eten en voor de prijs hoef je het echt niet te laten.
Het personeel legt je in de watten en wil je informatie van de wijnkaart dan krijg je die ook.

Gegeten op 6 mei 2016

Winterenco

Via online reservering

Een super beoordeling door mij. Simpelweg omdat het gewoon zo is. Met de shellbonnen ook nog erg voordelig. Als je ongedwongen wilt dineren ben je hier aan het juiste ades. In de ruimte achteraan met het geopende dak helemaal top met sfeervolle decoraties! Uitgebreide tapshapjes met veelzijdige smaakvariaties. En bediening ook prima. Daarom een 10!!!

Gegeten op 7 mei 2016

fam.altepost

Via online reservering

Heerlijk buiten op het teraas gezetten, mooie oplossing dat achter het dak open kan! Eenvoudige tapas waarbij ik de visgerechten wel heel erg lekker op smaak vond.

Gegeten op 6 mei 2016

theo.dijkstra

Via online reservering

Zeer lekker eten, en ruim voldoende. Verder vriendelijke bediening. Minpunt: na het voorgerecht duurde het vrij lang voordat het hoofdgerecht kwam. Dit werd goed gemaakt met een gratis kop koffie per persoon.

Gegeten op 3 mei 2016

KHoeb

Via online reservering

Heel leuk en gezellig restaurant! Goede bediening!
We kwamen met de Shell diner bonnen waarbij we een verrassingsmenu voor 27.50 kregen. Als voorgerecht koude tapas, hoofdgerecht verschillende warme tapas .
Kortom een geslaagde avond en zeker een aanrader!

Gegeten op 28 april 2016

p-vernimmen

Via online reservering

Het was een heerlij diner van de Shell actie. Het ontbrak aan niets. De drie gangen was qua hoeveelheid ruim voldoende en de smaak was zeer goed. De bediening was erg vriedelijk en gastvrij. Wij komen zeker weer terug.

Gegeten op 24 april 2016

KwaliteitEnPrijs

Via online reservering

Verrassend leuk restaurant, met mooi ruim en licht atrium achterin waar je je in mediterraanse sferen waant. We hadden twee 3-gangen menu's besteld via een Shell actie, waarvan één vegetarisch was en één niet-vegetarisch. Beiden waren verrassend goed verzorgd en zeer uitgebreid. De bediening was professioneel maar gezellig, met goed advies over bijpassende wijnen. De tapas waren heerlijk, gevarieerd en mooi geserveerd. De prijs - niet onbelangrijk - was prima. Ik ben persoonlijk geen fan van haute-cuisine restaurants waar je de hoofdprijs betaalt voor een streepje vissenpoep op je bord en verwaand personeel dat denkt dat de wereld om hen draait in plaats van om hun klanten. El Txoko is een voorbeeld van hoe het wel moet: geweldig eten, goede sfeer, professionele maar gezellige bediening en de juiste prijs-kwaliteit verhouding. Samengevat: zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 16 april 2016

Schrijf zelf een recensie over El Txoko in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over El Txoko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.