a TripAdvisor company

Ni Hao Stadsparkpaviljoen

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 050 526 20 71

hm23

Ben hier een keer wezen eten tijdens de lunch. Ontvangst erg netjes, waarna je echt een heel erg mooie eetzaal binnen loopt.
Buffetgerechten vond ik erg lekker, vooral de vele verschillende salades. De keuze is ruim en de presentatie ook mooi.
Decor zogezegd echt super, en bediening correct.

Zou hier zonder twijfel nog eens gaan lunchen.

Gegeten op 20 november 2015

dirk46

Op een zondag zijn we met acht man aangeschoven bij Ni Hao in het stadspark. Het gebouw van buiten af en de entree zijn erg mooi. De ruimte voor groepen heeft een donkere decoratie waardoor het tov een plek met raamuitzicht misschien wat minder gezellig oogt. Toch is de indeling prima en de pianomuziek was niet overheersend. Het eten is in zeer ruime mate en in een prima kwaliteit aanwezig. De sushi en de warme Chinees/ Indische gerechten waren heerlijk en het wok-buffet was prima. Bij het dessertbuffet werd flink uitgepakt met ijs, diverse soorten gebak, etc. De service was vlot, maar had misschien soms wat meer met een glimlach gemogen. Al met al heeft onze groep in Ni Hao Stadspark een erg fijne avond mogen beleven, waarbij met name de diversiteit en de kwaliteit van het eten erg in de smaak viel.

Gegeten op 6 maart 2016

HenkenHillydeVries

Met regelmaat gaan wij hier "uit eten". Recent hebben er weer allerlei aanpassingen plaatsgevonden. Deze zijn een verbetering ten opzichte van hoe het was. Iedere keer valt de betrokkenheid van het personeel op, deze is heel bijzonder. Kom je bijna nergens zo tegen. Het eten is lekker, steeds staan er weer nieuwe dingen op het menu. Gewoon een aanrader voor iedereen. En dat alles voor heel normale prijzen. Gewoon doorgaan op deze manier.

Gegeten op 14 januari 2016

janotto

Sterk verbeterd. We hadden het eigenlijk wel gehad met dit wok restaurant, het werd erg traditioneel. Maar nu heringericht en aanvulling assortiment. Moderner, lekkerder en uitgebreider. Een verbetering

Gegeten op 11 januari 2016

nljw

Met een grote groep hier wezen eten, waarvoor deze locatie uiterst geschikt is. De bediening is snel aanwezig voor een drankje en borden worden snel opgeruimd. Er ontstonden wel zeer lange rijen bij de wok en gril. Het eten van de wok vond ik niet altijd even sterk van de gekozen smaak. Het personeel achter de pannen werkt erg hard, maar komt helaas niet altijd even vriendelijk over. Het vlees van de bakplaat was erg lekker. Bij de warme gerechten heb ik nooit lege bakjes aangetroffen, bij de nagerechten was de keuze echter al flink geslonken.

Gegeten op 18 december 2015

JW0000

Regelmatig hier gegeten, altijd naar wens. Eten is uitstekend en divers! Vanavond was het heerlijk rustig. Bediening was bijzonder servicegericht en vriendelijk, vol aandacht. Omdat het enorm regende kregen we zelfs een paraplu.

Gegeten op 17 augustus 2015

Grada69

Komen hier regelmatig maar nooit in het weekend, dan is het vaak te druk en kunnen bepaalde gerechten op zijn. De ambiance is prachtig en schoon en de toiletten zijn ook schoon. De all inclusief methode is handig en je weet waar je aan toe bent.
De ontvangst is altijd heel vriendelijk en attent. Ook kunnen bijv. zakelijke lunchen georganiseerd worden. De laatste tijd ook veel Nederlanders achter de wok! Zeer fijn, voor een gezellig praatje maar ook bij dieet wensen.
Verwacht geen hoogstaande gerechten maar het eten is prima. De verse zalm is heerlijk, de wok en grill ook. Verder is de keuze enorm. Ook patat, frikandellen, e.d.
De toetjesbar overtreft alles, verschillende smaken ijs en ook softijs, veel soorten gebak, vruchten.. Leef je uit.

Gegeten op 25 juni 2015

HenkenHillydeVries

Op 26 juni bij dit restaurant (wok) geweest. Wij waren er om 17.00 uur. Dit is de beste tijd om hier heen te gaan. Alles volop voorradig, geen lange wachtijden. Goede ontvangst, snelle en vriendelijke bediening. Wij komen hier regelmatig, altijd dik in orde.

Gegeten op 25 juni 2015

hans1981

Mooi restaurant om te zien, alles goed verzorgd. De lokatie is prettig, gratis parkeren voor de deur. Persoonlijk kijk ik altijd naar de prijs/kwaliteit en deze is meer dan prima te noemen bij Ni Hao, jammer dat je bij Iens een restaurant maar op 3 variabelen kan beoordelen, de variabele prijs is voor mij echt een mede bepalende factor. De buffet ziet er verzorgd en netjes uit en van goede smaak. Het was druk maar van alles nog voldoende aanwezig. Leuk restaurant voor een familiedag of als je met een gezelschap iets te vieren hebt.

Gegeten op 10 mei 2015

pitty284

Samen met dochter hier gegeten, dochter komt voornamelijk voor het toetjesbuffet ;). We zaten in de koepel waar de zon op stond en het was er erg warm. Eén van de luxaflex was kapot, kon niet goed dicht. Bediening was zeer vriendelijk. Het eten bij Ni Hao is over het algemeen vrij constant van kwaliteit, al wisselt het assortiment wel. Verwacht geen hoogstaande gerechten, maar gewoon lekker eten. De (italiaans aandoende) salades vallen goed in de smaak en ook de vaste chinese gerechten. Foe yong hai is recent vervangen door roerei met tomaat, maar wel met hetzelfde zoetzure sausje. Als vegetariër kun je goed bij Ni Hao terecht, een compliment voor de nasi, bami en mihoen die standaard vegetarisch zijn!
Het toetjesbuffet val bij de kinderen zeer in de smaak door de soorten ijs, chocoladefontein, cakes en toetjes. Leuke en lekkere afsluiting van een gezellig etentje.

Gegeten op 3 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Ni Hao Stadsparkpaviljoen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Ni Hao Stadsparkpaviljoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.