Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ni Hao Stadsparkpaviljoen

1. Chinees

Ni Hao Stadsparkpaviljoen

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 050 526 20 71

Sanne1307

Gisteren gegeten bij Ni Hao. Het is ons flink tegengevallen. Het was zo druk dat het personeel het totaal niet aan kon en flink chagrijnig aan werk waren. Achter de plaat werd naar je gesnauwd: 'vis of vlees?' En als je niet snel genoeg antwoordde of iets anders zei kreeg je naar je hoofd 'dat vraag ik je niet'. Wat een onbeschofte manier om met gasten om te gaan. Drinken kwam niet, borden waren aldoor op, schalen met eten waren op. Kijk prima als het druk is; maar zorg ervoor dat je genoeg personele bezetting hebt om dit aan te kunnen. Anders gooi een vleugel dicht als het niet kan. Vol is vol, nu waren er veel mensen ontevreden de deur uit gegaan. Eenmaal bij de betaling reageerden ze niet op onze opmerkingen. Je kan prima eten bij Ni Hao, maar drukte kunnen ze echt niet aan en het wordt er daarom niet gezelliger op. Voor ons nooit weer!

Gegeten op 15 augustus 2014

AenE

De keuze is reuze bij wokrestaurant Ni Hao in het Stadparkpaviljoen. Een mooie lokatie en een mooi pand met meerdere zalen en zaaltjes. In het centrale gedeelte: wok, grillplaat, dimsum, pekingeend, buffetten... Alles is er. Van Italiaanse salades en Franse kaas, tot poffertjes en patat. Je kunt onbeperkt je bord volladen met bekende buffetgerechten, maar het is ook aan te raden om eerst goed te kijken wat er staat. Door de massaliteit vallen de kleinere hapjes niet op. Zo vonden wij tussen de grote schalen Hollandse aardappelsalade, kleine schoteltjes met een soort Chinese carpaccio. Prima! Net als de Pekingeend die ter plekke zorgvuldig in een deegflapje gevouwen wordt. Wie de lange rijen bij wok en grillplaat voorbij loopt, kijkt en secteert, kan prima op niveau eten bij Ni Hao!

Gegeten op 21 juni 2014

Rieks

Vanwege mijn verjaardagsfeest heb ik met mijn gezin en enkele vrienden gegeten bij NI Hao Stadsparkpaviljoen. Ik ben er al meerdere keren geweest, dus je weet van te voren wat je ongeveer krijgt qua aanbod en kwaliteit.
Ik vind het kwalitatief een doorsnee wokrestaurant met een bovengemiddelde ambiance. We waren er om 19.00 uur en dan weet je eigenlijk al uit eerdere ervaringen dat sommige producten er niet meer zijn en ook niet meer worden aangevuld. Zo ook deze keer. Zelfs zoiets eenvoudigs als spekkoek bij het toetjesbuffet was om 19.00 uur al niet meer verkrijgbaar. Maar ook van de gepocheerde zalm, die waarschijnlijk mooi opgemaakt bovenop een salade lag, waren om 19.00 uur alleen de graten en de kop nog over. En die graten bleven er de hele avond veelzeggend liggen. Ik vind dat dat niet kan. Ik heb hetzelfde betaald (€31,50 p.p. all inclusive) als de gasten die eerder aanwezig waren en wil dan ook hetzelfde volledige assortiment aantreffen. In ieder geval nog tot omstreeks 21.00 uur.
Bij de grillplaat stond onder andere een kok van Oost Europese komaf met wie het moeizaam communiceren was. Er ging dan ook regelmatig iets mis met de bestellingen. En ook qua handigheid achter de bakplaat moet deze jongeman nog beslist enkele trainingen volgen.
Het personeel dat de drankjes serveerde en de vuile borden meenam deed vriendelijk hun werk. Ze hadden het tempo er goed in en wat het aantal biertjes en overige drankjes betrof, kwamen we niets tekort.

Gegeten op 21 maart 2014

just-serious

Heel mooi restaurant op een geweldige plaats. Als je op een mooie zomeravond lekker wil eten moet je hier zijn. Je kunt buiten op het grote terras zitten aan de rand van de grote vijver in het stadspark. Voor je gevoel zit je midden in de natuur.
Eten is prima, zoals een goede wok is. Uitgebreide keuze uit traditionele gerechten, wok, bakplaat, dimsum en pekin eend. Niet beter dan de rest maar gewoon goed. De ligging en inrichting maken het echter speciaal.
Wij komen hier jaarlijks met 2 personen en ook regelmatig als bedrijfsuitje met een grote groep.

Gegeten op 11 oktober 2013

smartstar

Ik heb hier met de collega's van kantoor gegeten. Na wat verwarring werden we naar de goede tafels gewezen. De bediening was vlot, ze kwamen vaak genoeg vragen of we nog drankjes wouden. Verder was er genoeg keus. Ik alleen ik heb het lopende buffet gemeden, dat was mij allemaal te zout. Maar het wokken was lekker, genoeg keuze uit de groentes. En het toetjesbuffet blijft echt super, zoet, zoeter, zoetst. Zalig! Voor groepen een prima restaurant, alleen niet voor 2 personen om te eten.

Gegeten op 31 oktober 2013

kirinda

prachtig plekje, mooi uitzicht over het water. Het is hier wel vaak druk, maar de bediening erg vriendelijk en efficiënt. Het eten is heerlijk. Wokken uiteraard heerlijk vers, verder veel keus; alle traditionele Chinese gerechten, sushi, een kinderbuffet, een zeer uitgebreid toetjesbuffet. Een aanrader: niet voor een romantisch dinertje voor 2, maar wel voor groepen, gezinnen, lekker eten.

Gegeten op 11 augustus 2013

Cartelli

Super locatie, binnenin zitten wij graag in 't koepeltje. Vragen wij naar bij de reservering. Maakt 't eten gelijk aangenamer. Het eten is zeer divers en wisselend. Van redelijk tot super lekker. Dit wisselt ook per keer dat we er komen. Toch gaan we zeker een keer per jaar. De Japanse bakplaat is meestal wel oké, Peking eend (zonder) erg lekker, en zo heeft iedereen binnen de familie zijn favoriete dingen.

Jerzy

Gegeten op 11 augustus 2013

SienekevD

Op de mooiste locatie van Groningen, in het Stadsparkpavillioen met uitzicht op de grote vijver, ligt dit (wok)restaurant.
Op zondagmiddag kun je hier voor 11,50 € lunchen en voor dat geld krijg je een buffet, zonder wok.
De voorgerechten waren best lekker, goede krabsalade, zalm, kip in sesamdressing, en een licht pittige vegetarische salade.
De hoofdgerechten waren minder: babi-pangang bestond uit sneetjes gekookt vlees met een onduidelijke saus, de saus bij de babi-ketjap leek wel motorolie. Dat kan makkelijk anders.
De zoete toetjes waren niet onze smaak, te slappe taartjes en mousse, maar er was wel goed vers fruit en ook de ijsbar was in orde.
Erbij dronken we allebeid een flesje prosecco à €6,--,
De bediening was vlot, vriendelijk en behulpzaam.
Komen we hier weer?
Jazeker, prijs/kwaliteit/uitzicht verhouding is dik in orde.

Gegeten op 9 juni 2013

hkb

Het is een wokrestaurant en dat zegt eigenlijk genoeg. Het was druk (2e paasdag) en dan zijn de wachttijden voor het wokgedeelte vrij lang. Dan beland je al gauw bij de traditionele gerechten in warmhoudpannen. Kwaliteit daarvan was normaal, geen culinaire hoogstandjes.) De tweede gang was langs het wokgedeelte. Jammer dat de smaak van de verschillende onderdelen vervlakt omdat het geheel in waterige bouillon wordt voorgegaard. Verder is het een nette keurig verzorgde zaak.

Gegeten op 1 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Ni Hao Stadsparkpaviljoen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Ni Hao Stadsparkpaviljoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.