a TripAdvisor company

Ni Hao Stadsparkpaviljoen

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 050 526 20 71

HenkenHillydeVries

Op 26 juni bij dit restaurant (wok) geweest. Wij waren er om 17.00 uur. Dit is de beste tijd om hier heen te gaan. Alles volop voorradig, geen lange wachtijden. Goede ontvangst, snelle en vriendelijke bediening. Wij komen hier regelmatig, altijd dik in orde.

Gegeten op 25 juni 2015

hans1981

Mooi restaurant om te zien, alles goed verzorgd. De lokatie is prettig, gratis parkeren voor de deur. Persoonlijk kijk ik altijd naar de prijs/kwaliteit en deze is meer dan prima te noemen bij Ni Hao, jammer dat je bij Iens een restaurant maar op 3 variabelen kan beoordelen, de variabele prijs is voor mij echt een mede bepalende factor. De buffet ziet er verzorgd en netjes uit en van goede smaak. Het was druk maar van alles nog voldoende aanwezig. Leuk restaurant voor een familiedag of als je met een gezelschap iets te vieren hebt.

Gegeten op 10 mei 2015

pitty284

Samen met dochter hier gegeten, dochter komt voornamelijk voor het toetjesbuffet ;). We zaten in de koepel waar de zon op stond en het was er erg warm. Eén van de luxaflex was kapot, kon niet goed dicht. Bediening was zeer vriendelijk. Het eten bij Ni Hao is over het algemeen vrij constant van kwaliteit, al wisselt het assortiment wel. Verwacht geen hoogstaande gerechten, maar gewoon lekker eten. De (italiaans aandoende) salades vallen goed in de smaak en ook de vaste chinese gerechten. Foe yong hai is recent vervangen door roerei met tomaat, maar wel met hetzelfde zoetzure sausje. Als vegetariër kun je goed bij Ni Hao terecht, een compliment voor de nasi, bami en mihoen die standaard vegetarisch zijn!
Het toetjesbuffet val bij de kinderen zeer in de smaak door de soorten ijs, chocoladefontein, cakes en toetjes. Leuke en lekkere afsluiting van een gezellig etentje.

Gegeten op 3 april 2015

Bianca2307

Voor zaken in Groningen en geen zin in een avond in een restaurant door te brengen. Een chinees halen voor op de hotelkamer leek een prima alternatief. Er staat aangegeven dat ze rekening houden met allerlei soorten allergie. Ik ben zelf allergisch voor ve tsin. Duidelijk aangegeven en ook gevraagd of het voor alles geldt dat het zonder ve tsin kan. Dit was volgens de dame die de bestelling opnam mogelijk. Het maandmenu besteld.
Los van het feit dat het enige echt smakelijke de kerriepuntjes waren, vraag ik me af of er werkelijk geen ve tsin in de gerechten zat...
Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug.

Gegeten op 23 februari 2015

davenoord

Op onze uitgangsavond de zaterdag hier met z'n 2-en wezen eten. Een verkeerde keuze. Dit is geen resataurant als je gezellig een avondje uit eten wil. Wat wel leuk is, is de all-in prijs. Dit is een goed restaurant om met je voetbalteam heen te gaan maar niet als stelletje. De bediening was voldoende onze drankjes kwamen steeds op tijd. Maar de sfeer was er niet echt het was een soort van eetfabriek. Ik had verwacht dat alles in overvloed zou zijn maar door de drukte waren sommige gerechten niet meer te verkrijgen en werden ook niet aangevuld. Dat is me bij de andere Ni Hau nog nooit overkomen. Als ik hier ooit weer kom dan niet meer met z'n tweeën, en wat eerder arriveren zodat je alles kan proeven voor het op is.

Gegeten op 22 november 2014

WimTaanman

Op maandagavond hebben we voor het nieuwjaardiner met een gezelschap dit restaurant bezocht. Veel personeel en weinig gasten, dus we konden zonder wachtrijen bij de wok voluit gaan. Er is werkelijk voor elk wat wils, variërend van worst met patat en appelmoes (kindermenu) via Indische gerechten langs Chinese wok specialiteiten naar Japanse fijn proeverij. Alles was kraakvers, ook de aangeboden groenten.

De bediening was zeer voorkomend zonder opdringerig te zijn, zowel bij de garderobe service als bij de wok plaats en in het restaurant.

In parkeergelegenheid is zeer ruim voorzien. Van de toegang tot het complex brokkelt er wel ergens een steen af, de afwerking van het restaurant doet wat sleets aan maar alles werkt en alles is schoon, ook de wok plaats. Dat wekt vertrouwen op maar geeft geen speciale sfeer.

Voor gezelschappen een aanrader!

Gegeten op 5 januari 2015

florien1

Prachtige locatie, iets te groot restaurant waardoor je toch een "vreetschuur" effect krijgt. Ondanks de drukte een zeer vriendelijke bediening en continue aanvoer van vers eten. Prima plek!

Gegeten op 15 november 2014

Komodo57

Voordelige lunch in een aangename omgeving. Misschien geen culinaire hoogstandjes (smaak aangepast aan de gemiddelde Nederlander), maar de sfeer en inrichting maken veel goed. Diverse voorgerechten (3-tal soepen, salades, o.a. met krab en rundvlees enz.), volop warme hoofdgerechten. De gebakken vis is bijvoorbeeld erg lekker. De maiskolfjes die erbij zaten hadden wel een vreemde smaak. Natuurlijk was er ook nasi goreng en witte rijst, babi pangang, kroepoek, loempiaatjes en pangsit goreng. Overigens diverse gerechten hadden wél wat warmer gemogen! De toetjes zijn ook ruim gesorteerd zoals ijs, fruit en taart/koekjes. De bediening was snel ter plaatse en uiterst vriendelijk. Al met al was de eindafrekening van zo'n 46 euro voor 3 personen inclusief drank zeer acceptabel.

Gegeten op 13 november 2014

Sanne1307

Gisteren gegeten bij Ni Hao. Het is ons flink tegengevallen. Het was zo druk dat het personeel het totaal niet aan kon en flink chagrijnig aan werk waren. Achter de plaat werd naar je gesnauwd: 'vis of vlees?' En als je niet snel genoeg antwoordde of iets anders zei kreeg je naar je hoofd 'dat vraag ik je niet'. Wat een onbeschofte manier om met gasten om te gaan. Drinken kwam niet, borden waren aldoor op, schalen met eten waren op. Kijk prima als het druk is; maar zorg ervoor dat je genoeg personele bezetting hebt om dit aan te kunnen. Anders gooi een vleugel dicht als het niet kan. Vol is vol, nu waren er veel mensen ontevreden de deur uit gegaan. Eenmaal bij de betaling reageerden ze niet op onze opmerkingen. Je kan prima eten bij Ni Hao, maar drukte kunnen ze echt niet aan en het wordt er daarom niet gezelliger op. Voor ons nooit weer!

Gegeten op 15 augustus 2014

AenE

De keuze is reuze bij wokrestaurant Ni Hao in het Stadparkpaviljoen. Een mooie lokatie en een mooi pand met meerdere zalen en zaaltjes. In het centrale gedeelte: wok, grillplaat, dimsum, pekingeend, buffetten... Alles is er. Van Italiaanse salades en Franse kaas, tot poffertjes en patat. Je kunt onbeperkt je bord volladen met bekende buffetgerechten, maar het is ook aan te raden om eerst goed te kijken wat er staat. Door de massaliteit vallen de kleinere hapjes niet op. Zo vonden wij tussen de grote schalen Hollandse aardappelsalade, kleine schoteltjes met een soort Chinese carpaccio. Prima! Net als de Pekingeend die ter plekke zorgvuldig in een deegflapje gevouwen wordt. Wie de lange rijen bij wok en grillplaat voorbij loopt, kijkt en secteert, kan prima op niveau eten bij Ni Hao!

Gegeten op 21 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Ni Hao Stadsparkpaviljoen in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Ni Hao Stadsparkpaviljoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.