a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 414 84 67

Linniepinnie

Heerlijk geluncht. We hadden een Frittata en lasagne. Frittata is een Italiaanse omelet, maar was eigenlijk bang dat ik zo'n grote Nederlandse boerenomelet zou krijgen, dit was gelukkig niet zo. Ik kreeg een bescheiden omelet gevuld met gorgonzola en parmaham. Deze en de lasagne waren erg lekker. Je krijgt vers brood met goeie olijfolie.
Je kon van iedere pasta ook een kleine portie bestellen.
Vlot Italiaans personeel.
Leuke uitstraling met open keuken!

Gegeten op 3 januari 2016

MiekeLH

Gisteravond zonder reserveren binnen gelopen, plekje aan het raam. Attent personeel lekkere pasta! Gewoon leuk!voor herhaling vatbaar

Gegeten op 20 december 2015

tapaatje

Napoli is bijzonder Italiaans! Je gaat hier niet naartoe voor enkel lekker eten,maar vooral voor de Italiaanse sfeer; open ruimte, sfeer, opgeschoten maar bijzonder charmante bediening.
Fijne, uitgebreide Italiaanse wijnkaart met goeie kwaliteit wijnen. Je betaalt wel voor het eten en de sfeer, maar je bent wel echt een avondje uit!
Eten is overwegend goed. Hoofdgerechten over het algemeen bijzonder goed op smaak en goed gevuld, zeker voor die prijs. Voorgerechten kunnen zeker beter. Daar is het net andersom. Alhoewel de charcuterie wel bijzonder gevuld lijkt.
Maar toch, voor de sfeer kom ik graag terug!

Gegeten op 27 november 2015

Mw de Lange

Vanavond binnengelopen, hapje aan de bar gegeten omdat het restaurant vol zat. Vooraf kregen we lekkere broodjes met olijfolie, die kwamen net uit de oven:heerlijk. Toen op naar ons gekozen gerecht van de kaart. Ik ging voor het dagmenu, zalm in ravioli met kaassaus.
Prima van smaak, maar zo'n l****g klein portie.
Na de koffie kwam de rekening waar ik me rot van schrok: mijn menu was 19 euro. Dit staat niet in verhouding met wat er op het bord lag en met de pasta's op de kaart.
Jammer, het was lekker, maar niet het geld waard om te herhalen.

Gegeten op 27 november 2015

huis03

Wil je echt lekker Italiaans eten? Ga dan hier naar toe! 2e Keer dat ik hier was en het was weer heerlijk. Wij hebben een zalige risotto ai frutti di mare gegeten. Een visrisotto, tikje pittig, vol zeevruchten zoals scheermessen en vongole. Supervriendelijk personeel!!!

freek20

Wij aten in een verrassingsmenu o.a. Bresaola Valtellina, groene Ravioli al crostacei (superlekker), Bocconcini (ossenhaasreepjes met een paddestoelen/cognac/roomsaus: om te watertanden). Dit geweldige, echt Italiaanse restaurant zal, vanwege het gebrek aan ruimte, waarschijnlijk nooit een ster krijgen, maar ze verdienen er alleen vanwege het fantastische personeel en het meer dan geweldige eten al twee!

Gegeten op 7 november 2015

mfaber2

Volgens mij krijg ik in Napoli Italiaanser eten dan bij de buren aan de overkant. Die hebben de naam van een prachtige Italiaanse wijn en zelfs een ster.
Maar bij Napoli denk ik dat ik in Italië ben.
Met weinig ingrediënten veel lekkers.
Ik lunch er van tijd tot tijd en vergeet dan de rest van de wereld door hun smakelijke eten, goede wijn en aangename bediening.

Gegeten op 30 oktober 2015

Proever15924

Gisteren gegeten bij Napoli met groep van 7. Sfeer was erg gezellig in het restaurant. voorgerechten waren lekker. Met name de rauwe Tonijn. Terwijl ik niets eens visliefhebber ben. Als hoofgerecht had ik de ossenhaas. Die was meer dan prima. ROde huiswijn ook goed.
De limoncello op het einde had iets meer pit mogen hebben.

Ik zou zeker teruggaan.

Gegeten op 31 oktober 2015

TonyChardonnay

Ik kom al sinds 1975 in dit athentieke Italiaanse restaurant, gerund door de sympathieke Fabrizio.
De echte Italiaanse gerechten, pasta's, vlees, vis en pizza's staan op de kaart met een eigentijdse en smaakvolle invulling. Denk aan de overheerlijke vleesgerechten van de Big Green Egg of de pizza oven om even snel een heerlijke pizza met een glas Primitvo te doen.
Het restaurant leent zich uitstekend om gezellig lang te tafelen en te kiezen voor een uitgebreid menu. De rijke antipasti-plank is een goede keuze om te starten als shared dining. De wijnen zijn zorgvuldig uitgekozen en de huisgemaakte Fragolino is echt een must.
Gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel maken je avond compleet.
Buon apetito...

Gegeten op 12 september 2015

DB010

Al voor de vierde of vijfde keer inmiddels bij Napoli gegeten. Naar mijn mening heeft het restaurant een bepaalde ambiance, die je kan waaarderen of juist niet. Het is gezellig druk, informeel en de bediening is een beetje chaotisch, maar ook vooral gepassioneerd. De plank met verschillende voorgerechten is een aanrader en ook de ravioli met kip of krab zijn altijd heerlijk. Een glas chardonnay smaakt er goed bij! De ingrediënten zijn vers en geeft het eten kwaliteit. Zeker niet de beste Italiaan, maar betaalbaar en wel een beetje Italië in Rotterdam.

Gegeten op 7 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Napoli in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Napoli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.