Napoli

• 6.1

• 7.0

brigitte25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was hier met een vriendin, er wordt de indruk gewekt dat de apero van het huis is, niet dus, staat gewoon op de rekening. Iets te slijmerige ober. Eten is wel lekker. Tafels te dicht op elkaar en veel herrie.

Gegeten op 8 februari 2014

Kikiluna
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren avond met vriendin bij Napoli gegeten. Altijd druk en gezellig. Een aantal voorgerechten gekozen , de dressing werd aan de tafel gemaakt, leuk vind ik dat. Verder vind ik de profitorol als dessert echt heeeeeel erg lekker, samen met een goede koffie verkeerd echt een aanrader.

Fabio46
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke bouletti en bocconcini, ook de pasta met zeevruchten is heerlijk (alhoewel de laatste keer wat weinig zeevruchten). De losse pasta die je bij vleesgerechten krijgt is zalig! In het weekend altijd vol, soms moet je lang wachten (helaas ook als je gereserveerd hebt, drie kwartier op je gereserveerde tafel te moeten wachten is niet netjes). Tijdens het wachten bood mens ons een cocktail aan maar die stond later wel op de rekening! Heel rumoerig hier. Als je eenmaal aan tafel zit is de bediening vlot. Ietwat dure wijnen. Alleen heel jammer van die chagrijnige serveerster, die hoort echt niet thuis in de horeca, er kan geen glimlach vanaf. De rest van het personeel is wel heel vriendelijk.

Gegeten op 17 januari 2014

Proever64265
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hoe gegeten. Hrt eten was lekker maar veel te duur. Dit komt omdat bij het vlees of vis verder niets inbegrepen is. Prijs/kwaliteit klopt echt niet! Niet meer van deze tijd. De dame die ons tafeltje bediende was zo ongeïnteresseerd en nonchalant, ze heeft geen idee hoe het hoort! Een andere serveerster maakte het een beetje goed gelukkig.
We komen hier nooit weer.

smaakensfeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pasta gegeten, waarbij de gastheer ons kon vertellen wat de beste bijpassende wijn was. Dit klopte ook echt: mooie combinatie.

Sfeervolle ambiance, gezellig decor. Je waant je even in Italië.

Het personeel kwam wel wat gehaast over. We voelden ons bezwaard om na het eten nog lang 'na te tafelen'.

Gegeten op 8 februari 2014

JPstyling
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst bij napoli gegeten met mijn familie. Voorgerecht keuze uit een aantal soorten ham en mozzarella met een heerlijke witte wijn hierbij. Als hoofdgerecht stukjes ossenhaas met gorgonzola saus echt een aanrader! De bediening was vriendelijk en goed, en zorgde dat alles soepel verliep en de glazen gevuld bleven. Oftewel hier gaan we regelmatig terugkomen!

Gegeten op 7 februari 2014

Pieter59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden een visgerecht (1x tonijn en 1 x zeebaars). Smaak was ronduit flets. Tot onze verbazing hoorde er bij dit hoofdgerecht geen groenten en/of pasta of iets dergelijks. Alleen een qua omvang beperkte moot vis. Dat maakte dat we niet voldaan van tafel kwamen. De bediening was ronduit slecht. Men kwam met de verkeerde zaken of helemaal niet. Door de gerant werden wij toegesproken op een wat agressieve aandoende toon, die geen tegenspraak dulde en dus zij de tafel maar dat alles "goed" was. Wij zullen niet terugkomen.

Gegeten op 14 februari 2014

Mike730
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier gelunched.. Heb een kwartier moeten wachten op mn spa blauw, terwijl er toch maar 3 tafels zaten! Bedienend personeel is arrogant.. En ik had de indruk dat ze zomaar wat aan het doen waren..tomatensaus die bij de spaghetti hoorde was te ver ingekookt waardoor de saus niet lekker meer was! Zonde!

hanneke 23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zondagavond na een bioscoopje besluiten we een hapje te gaan eten bij Napoli. Het is er gezellig druk maar er is een tafeltje vrij.Het tafeltje beweegt alle kanten op dus we vragen een ander tafeltje, geen probleem, we worden geplaatst naar een tafeltje aan het raam.
De menukaart is niet erg verrassend , we besluiten te starten met sardines alla griglia, een hele goeie beslissing, de sardientjes liggen in een stroperige balsamicosaus die zoeter is dan normaal omdat er krenten in zitten, een hele verrassende combinatie.
Vervolgens een gestoomde zeewolf met salie en kappertjes, wederom heel verrassend, mooi gegaard en bijzonder goed van smaak, de calamari fritti zijn gelukkig niet taai en slap maar mooi gefrituurd en krokant.
Als toetje gaan we voor de panna cotta, geen stijfstaand puddinkje maar echt een zachte huisgemaakte pannacotta met zelf gemaakte aardbeienjam, aangevuld met een bijzonder lekkere rode dessertwijn wat men ons aan tafel liet proeven en dat konden we niet weerstaan.
Al met al dus heel lekker gegeten. Als ik dan nog een kritische noot moet geven, een fles water voor 6.15 euro dat gaat ver, een dessertwijntje in een piepklein glaasje 8 euro, gaat ook ver. Ik vindt dat altijd jammer, het is zo niet nodig. Maar goed, we hebben een hele gezellige avond gehad en heel lekker gegeten, wij komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 12 januari 2014

Freddy12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om te beginnen kregen wij geen tafel, terwijl wij gereserveerd hadden. Na 40 minuten wachten kregen wij eindelijk onze tafel. Drinken besteld. Dit werd nog eens 15 minuten later geserveerd.

De manier waarop wij bediend werden en toegesproken werden was hooguit onbeschoft. De gezelligheid was ver te zoeken.

Het hoofdgerecht was uitgedroogd als of het al een uur in een oven stond te wachten om geserveerd te worden.

Het nagerecht hebben wij maar gelaten, aangezien onze ervaring van begin tot het eind al erg slecht was.

Ik raad andere mensen ook aan om gezellig ergens anders te gaan eten. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Gegeten op 30 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Napoli in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Napoli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!