Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

LaRoche

1. BBQ/grill

LaRoche

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 053 435 38 55

msg1989

Bij La Roche eet ik al enige jaren regelmatig. Het is altijd goed evenals de service. De wijnen die geschonken worden zijn ook lekker. Vooraf krijg je gratis een broodje met knoflooksaus en kruidenboter. Bij het hoofdgerecht wordt salade, warme groente, aardappeltjes en friet geserveerd. Gegarandeerd genieten.
De stoelen zitten lekker en er zijn meerdere ronde tafels. Ook zit er genoeg ruimte tussen de tafels zodat je niet hoeft meer te luisteren met diegene achter je.

Gegeten op 7 maart 2014

woboho

Prima eten bij La Roche. Aardige mensen die er plezier in hebben je het naar de zin te maken. Entrecote was een geweldig stuk. Zowel kwaliteit als hoeveelheid. Groente prima gaar (extra asperges goed qua "bite"). Gebakken aardappeltjes. Lekker. Huiswijn ook in orde dus mij zien ze hier terug.

Gegeten op 25 mei 2013

jovisvel

hier afgelopen weekend gegeten Een mooie kaart en het eten was prima Plateau variation gehad en er was echt van alles op vlees en vis en het smaakte zoals het er uitzag lekker dus
Ook de kalfslever met ui spek en appel was prima en voldoende garnituur Bediening vriendelijk en gemoedelijk Ook de aankleding niets mis mee Wil je gezellig en goed eten ?Schuif eens aan

Gegeten op 14 juni 2013

tatee221

We reden erlangs om ergens anders te gaan eten, maar je keek er zo gezellig naar binnen, dus keerden we om. Geen foute beslissing. Gezellig interieur, aardige ontvangst, we voelden ons zeer welkom. Bediening rustig, ze laten je eerst fijn acclimatiseren, niet van dat rauswerk. Eten echt superlekker, de gewokte witlof was super. Toetje goed en de cappuccino lekker. We kregen nog een borreltje na, een babbelaartje, 'n smakelijk drankje! Hier komen we vast nog eens weer!

Gegeten op 13 februari 2013

poortjam

toevallig hier verzijld geraakt op een zaterdagavond, niet gereserveerd, toch een (grote) tafel gekregen voor 4 personen.
Leuke gevarieerde menukaart en naast de kaart nog seizoensgerechten of een 3-gangen maandmenu met keuze hoofdgerecht.
Een gerecht van het maandmenu los bestellen was geen probleem, de bediening was attent en vlot maar zeker niet gehaast. Heerlijke huiswijnen en een gastvrije eigenaar maken het feest compleet. Karaf kraanwater op tafel is bij La Roche geen probleem. Hier komen we zeker terug.

Gegeten op 17 november 2012

Bill

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke, correcte bediening.
Sanitair zeer schoon.
Is een bezoek waard en probeer dan ook de kalfslever

concept-solar24

• Uitstekend

wij hebben dit weekend weer top gegeten bij LaRoche! Bediening zeer attend en leuk, hebben tenminste nog lol in hun werk. Atmosfeer is daardoor perfekt, Gaan wij zeker vaker naar toe. Dank voor de mooie avond, groetjes Erik

isa3

• Uitstekend

Leuke ontvangst, informeel en romantische sfeer. Heerlijk!! De bediening was snel en vriendelijk, kortom zeker de moeite waard om er binnenkort weer heen te gaan!

conceptcars24

• Uitstekend

Wij hebben uitstekend gegeten! Mooie zaak, goede bediening. Wijnen goed op temeratuur en super van smaak. Mijn complimenten en absoluut een restaurant om naar toe te gaan.
ETW

• Goed

• Goed

Heerlijk maandmenu gegeten. Mooie inrichting, lekkere wijnen en correcte bediening. De menukaart is wel wat prijzig.

Schrijf zelf een recensie over LaRoche in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over LaRoche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.