Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pasta di Mamma in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0235 321 177

Puur Italiaans

Pasta di Mamma? Dat is nogal een claim, want niemand maakt de pasta zoals la mamma. Toch steken de verse pasta's hier die van moeders echt naar de kroon. Ook de pizza's zijn niet te versmaden: de perfecte dunne bodem en belegd met de mooiste producten. Sluit af met een heerlijke dessert en je bent diep tevreden.

cph88

Eten was okay maar service dramatisch. Het duurde erg lang voor we onze kaart kregen en konden bestellen. Onze glazen waren leeg toen het eten geserveerd werd maar de vraag of we nog wat wilden drinken kwam niet, vervolgens bleek het bijna onmogelijk om de aandacht van de serveersters te vangen.

De matige service kan ik de jonge dames uit de bediening eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen, punt was in mijn ogen meer dat er totaal een gebrek aan leiding was. Iedereen deed maar wat en we voelden ons zeker niet welkom. We komen hier niet snel meer terug.

Gegeten op 2 november 2014

Irene03

Echt heel jammer dat ze het concept veranderd hebben: niet meer self service maar bediening. Hierdoor is het een 'gewoon' Italiaans restaurant geworden. Wij vonden het altijd juist zo leuk om met kinderen hier te gaan eten. Bediening is heel onervaren en niet echt gastgericht. Drankjes waren snel besteld maar daarna kregen we gaan kaart om eten te bestellen. Hier dus maar om gevraagd. Bij het voorgerecht kwamen ook ineens de hoofdgerechten al; 'oh wij hadden begrepen dat alles tegelijkertijd geserveerd moest worden'. Huh? Nooit over gesproken en dat wilden we ook niet. Werd wel netjes opgelost. Kwalitatief is het eten goed, maar bediening en entourage gewoontjes.

Gegeten op 26 oktober 2014

Rupertvh

Gereserveerd via Social Deal. Helaas bleek dat niet doorgekomen te zijn toen we ons meldden. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij, dus dat was snel opgelost. Het eten was matig, niet meer wat ik gewend was van Pasta di Mamma. Mijn vrouw had een vitello tonnato maar het vlees was echt op het randje qua gaarheid. Ook mijn Calzone Classico bleek net wel/niet gaar te zijn. Het toetje hebben we maar overgeslagen, alleen producten met suiker.
Bediening was aardig maar zeker niet ervaren.
Jammer is ook dat de tafels zo dicht op elkaar staan dat je bijna mee kunt eten bij je buren (en dus ook bijna letterlijk alle gesprekken kunt volgen).

Gegeten op 5 oktober 2014

JAR

We hadden expres gereserveerd om 17.30 uur omdat onze jongste 2 jaar is en op tijd naar bed gaat. Het duurde zeker 20 minuten voordat iemand van de bediening bij ons kwam. We vroegen om de kaart maar die vergat men te brengen. Toen we om 18.15 uur dan toch hadden kunnen bestellen, kwam men ons melden dat er net een grote groep voor ons besteld had en dat het nog 15 tot 20 minuten zou duren voordat onze pizza's klaar waren. Wij hebben uitgelegd dat dit voor onze kinderen te lang zou duren, maar men zei ons dat de kinderen uit de groep die net besteld had jonger waren. Uiteindelijk duurde het ruim een half uur voordat de pizza's er waren. We hebben een paar keer duidelijk aangegeven dat we hier niet tevreden over waren, maar daar werd nogal lauw op gereageerd. Wij komen hier nooit meer. (NB: ook het bestek op tafel was vies)

Gegeten op 4 oktober 2014

Aniek28

Ik had de raviolo Parma e fichi. Ik vond het lekker maar wel aan de prijzige kant. de huisgemaakte panna cotta smaakte goed, maar niet heel bijzonder. De bediening was aardig. Ik zou hier toch niet snel terug gaan omdat ik het eten niet heel speciaal vind en de prijs kwaliteit niet in balans is.

Gegeten op 2 juli 2014

chrisiem

Wij komen al jaren bij Pasta di Mama maar de laatste twee keren vonden wij het steeds minder worden. Niet zozeer qua eten maar qua setting en bediening. Erg jammer dat ze het 'haal je eigen eten/wijn' systeem eruit hebben gehaald en bediening hebben neergezet. Dat speelse, laagdrempelige systeem maakte het zo onderscheidend. Voor ons is Pasta di Mama helaas een 'gewoon' Italiaans restaurant, net als vele anderen. Enige lichtpunt is het eten en de wijn.

Gegeten op 20 augustus 2014

nomnomnomm

Wij (partner en ik) komen hier vaker. Het is erg lekker en gezellig.
Je kunt kiezen voor een deel waar je bedient wordt en een deel is self-service. Wij kiezen altijd voor de self-service :) Voorheen kon je ook zelf je wijn tappen, maar dat is helaas niet meer. Je kunt nog wel zelf je eten en drinken bestellen, en dat vinden wij leuk! Voor kids vast ook leuk. Je mag (moet) dus niet blijven zitten.
Ik neem eigenlijk nooit een voorgerechtje hier, omdat het hoofdgerecht best groot is. Voor het hoofdgerecht kan ik noooit kiezen tussen pasta of pizza. Pasta Particolare is onwijs lekker en Pizza Bruschetta ook. Simpel, maar lekker.
De bediening spreekt inderdaad niet altijd Nederlands, maar ze doen erg hun best om het je naar de zin te maken. En een gesprek in het Engels/Italiaans is ook weer eens wat anders, ik vind dat niet erg, maar juist leuk.
Het restaurant zelf is groot, maar gezellig. Meestal niet helemaal vol (de bedienings-kant wel).
Wij vinden de self-service het leukste aan dit restaurant en dat in combinatie met het lekkere eten, de vriendelijke bediening en de sfeer.

Gegeten op 5 juli 2014

Marjanne24

Gisteravond samen met een vriendin hier gegeten. De kaart kregen we vrij vlot, vervolgens moesten we moeite doen om iets te bestellen. Het hoofdgerecht (ravioli met parmaham) was echt niet lekker, veel te zoet! Daarbij was de parmaham ver te zoeken....de lasagne was oké, echter zonder smaak. Toen serveerster vroeg of het had gesmaakt en we aangaven dat het niet lekker was, reageerde ze,nauwelijks. Op de kaart stond dat gerechten geserveerd werden met brood en parmezaan. Dit hadden we niet gekregen, dus vroegen serveerster hier om. Ze gaf aan dat niet te weten, ze zou het even uitzoeken, het brood hebben we niet meer gekregen. Bij het,afrekenen gaven we dit aan, ons werd verteld dat het brood vaak weggegooid moest worden dus dat het daarom niet geserveerd werd, we kregen €2,- korting op de rekening. we kregen nog een kaart voor het dessert, ook dit keer kwam serveerster niet naar ons toe om te vragen of we al een keuze gemaakt hadden. We wilden echter geen dessert meer, dus zijn naar de bar gegaan om af te rekenen. Al met al geen lekker eten, slechte service, om ons heen hoorden we ook klachten, het oogde chaotisch en rommelig. Wij gaan hier niet meer naartoe!

SaraLR

Lekker gegeten! Ik heb weer samen met een vriendin van mij een bigmama gedeeld. Dit is een extra grote pizza die geserveerd wordt op een leuke houten plank. We konden zelf aangeven wat we op de pizza wilde. Door de pizza in te delen in 4 punten hadden we eigenlijk 4 verschillende pizza's!
Het smaakte goed en tot de volgende keer! :)

Gegeten op 1 augustus 2014

lex21

Ondanks de leuke ontvangst aan de bar met een lekker glas, leek De koele bediening, die ons nauwelijks leek aan te kijken, hun werk niet met veel plezier te doen. Op ons antwoord op de vraag of het smaakte; pasta was droog, kregen we een glimlach. Na het wachten op de factuur hebben we na de ontvangst ervan niemand meer gezien, de rekening uiteindelijk met cash op de bar achtergelaten... Raar ook dat je voor een karaf kraanwater 4,- euro moet betalen.

Gegeten op 7 augustus 2014

Mikevd

Vitello was erg flauw, pizza had een natte bodem. De pasta van mijn vriendin was prima, veel smaak en vers. Nagerecht was lekker maar kan ook uit een pakje komen.
De service was belabberd, er werd moeilijk gedaan over een tafel waar we wilden zitten. Terwijl het halve restaurant leeg was. We hebben 20 minuten gewacht op de kaart, toen maar zelf gepakt. Na 30 min mochten we bestellen. Na 55 min het voorgerecht. Het komt allemaal erg ongeïnteresseerd en amateuristisch over. Meerdere tafels waren aan het klagen. Voor ons niet meer. Eten is goed, bediening onfatsoenlijk slecht.

Gegeten op 28 juli 2014

robertjan2

Carpaccio was zout, pizza niet krokant, het lekkerste was het ijs. Ik denk alleen niet dat ze die zelf gemaakt hebben.
De service was matig, we werden aan een vieze tafel gezet, na zeker 5 minuten kwam een serveerster met een smerige vaatdoek de tafel afnemen. Het duurde ook nog eens 30 minuten voordat onze bestelling werd opgenomen.

Gegeten op 25 juli 2014

LG12345

Heerlijk gegeten afgelopen donderdagavond. We begonnen met een Antipasto en diverse bruschetta's. Mooie vers gemaakte gerechten, dat proef je en je ziet het ook door de enorme open keuken. Als hoofdgerecht nam ik de pasta met zalm, mijn vriendin had de frutti di mare en de mannen namen de pizza Big Mamma. We hebben allemaal zitten smullen! We werden bediend door een vlotte meid. Het is een mooi restaurant, als je voor de deur staat heb je niet in de gaten dat het zo groot is. Het ziet er allemaal mooi en schoon uit. Binnenkort komen we weer en willen dan het gezellige terras uitproberen. Bedankt voor de gezellige avond.

Gegeten op 10 juli 2014

Bellie123

We gingen met de AH kortingsbon naar pasta di mamma. We hadden gekozen voor het bedieningsgedeelte wat erg goed is bevallen, we werden snel geholpen en als ons glas leeg was werd dit snel bijgevuld. De engelse gastvrouw was vriendelijk en deed haar best nederlands te spreken. Ook vroeg ze regelmatig of het eten lekker was. Het is een sfeervolle omgeving en de pizza's waren erg lekker. Wij raden dit restaurant zeker aan!

Gegeten op 25 juni 2014

Maritiana

Leuk concept! Verschillende wijnen kunnen proeven en alle mooie verse producten kunnen bekijken die bij de pasta/pizza bars klaarliggen. Helaas is de service slecht, werknemers spreken alleen Engels waardoor communicatie met minder flair verloopt. Ook de pizza en pasta die wij kregen geserveerd waren niet rijkelijk gevuld. Dit was een tegenvaller..

Gegeten op 9 mei 2014

mariƫlla4

Zaterdag,7 juni hier met vrienden gegeten via A.Heijn restaurantactie.Hadden het een en ander gelezen,mening van ons allen is,geweldig goed eten,voorgerecht heerlijk,goede kwaliteit,hoofdgerecht was gewoon super,complimenten aan de kok en dessert ,Tiramisu,erg lekker!Bediening en personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Wij komen zeker terug!

Gegeten op 7 juni 2014

sabina8

Gister samen met mijn vriend weze eten, hadden een serveerster die amper nederlands sprak, het ddurde vrij lang voor we ons voorgerecht hadden de tomatensoep was lekker maar dat was dan ook wel het enige de carpaccio die ik had was nog deels bevroren en smaakloos en had meer sla dan op me bord dan vlees leek wel een salade. Dus toen dacht ik al van.. nja niet zo maar het hoofgerecht maakt het vast goed... Niet dus, ik had een pasta met pesto besteld en mijn vriend de ravioli.. de pasto pasta was net aan lauw van tempratuur en de pest was zuur. De raviolie van mijn vriend was van binnen niet gaar en ook niet warm het enige dat warm was was de saus bij de raviolie. We hebben het ook niet opgegeten en zijn snel weggegaan. Vraagt de bediening of het lekker was en dan zeg je van niet en dan reageren op een manier van, ja nou dat ligt niet aan ons... Uit elende zijn we bij een ander restaurant nog maar even iets te eten gaan halen... Heb 1 keer gegeten bij pasta di mamma maar ook NOOIT meer.

Gegeten op 29 mei 2014

Haarlem_eats

Nadat we een vorige keer waren weggelopen, toch maar een tweede kans gegund. Het eten was op zich goed, voorgerecht was lekker, en hoofdgerecht ook. Jammer was de ongelooflijke slordigheid. Te kleine glazen bij het drinken, salami vergeten op de pizza, de helft van ons gezelschap had al eten, de rest nog niet, de espresso was lauw, ijs voor één persoon in twee bakjes.... Punten die je makkelijk kunt verbeteren. Een derde kans zit er voor ons niet meer in...

Gegeten op 29 mei 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Geachte dame/heer, Inderdaad teleurstellend. Uw kritiek is wel belangrijk voor ons. Kunt u ons vertellen waar u in het restaurant gezeten hebt, met hoeveel personen en het bedrag van uw rekening. Dan kunnen wij het uitleveren van gerechten volgen in ons systeem en mogelijk maatregelen nemen.

Proever in spe - 8 maanden geleden

We zaten in het midden in het bedieningsgedeelte. Met 4 personen, bedrag ongeveer 57 euro (met vouchers AH). De pizza moest terug naar de keuken om te bewijzen dat de salami was vergeten. Vertrouwen? En dessertlepels bij de espresso is gewoon logistiek. Meer kopen of meer afwassen....

randolf

Heerlijk gegeten bij Pasta di Mamma. Er was een moederdagactie en erg leuk. Het was wel behoorlijk druk daarom vermoed ik. De pizza big-mamma was heerlijk en ruim voldoende. Anitpasti een aanrader. Aan toetje niet toegekomen.

Gegeten op 11 mei 2014

mvdputte

Teleurstellend! Wij hebben gegeten in het gedeelte zonder zelf-service. Voorgerechtjes waren prima, daarna was het eten was matig: de pizza's te droog, de canelloni niet gaar, de Parmaham is volgens mij geen Parmaham. Drankjes zeer matig: de scroppino's en Irish Coffee veel te slap, vooral room. Bediening: ronduit slecht. De serveerster was niet erg geïnteresseerd, of het kwam door de taalbarrière, ze sprak slecht verstaanbaar Nederlands en Engels. Loopt weg tijdens het bestellen, neemt niet de moeite om de drankjes bij de juiste personen te zetten, espresso werd koud geserveerd, Irish Coffee ruim een kwartier later. Enige pluspunt is de locatie. Advies: Pasta di Mama voorbij lopen.

Gegeten op 3 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Pasta di Mamma in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Pasta di Mamma. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.