• foto's van Pasta di Mamma in Haarlem - 1

• 7.6 10 20

• 6.6

• 7.5

Puur Italiaans

Pasta di Mamma? Dat is nogal een claim, want niemand maakt de pasta zoals la mamma. Toch steken de verse pasta's hier die van moeders echt naar de kroon. Ook de pizza's zijn niet te versmaden: de perfecte dunne bodem en belegd met de mooiste producten. Sluit af met een heerlijke dessert en je bent diep tevreden.

MartinBlommers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorig jaar hier gegeten en prima prijs prestatie niveau. Nu weer in de buurt en behoorlijk teleurgesteld. Veel hogere prijzen, veel mindere kwaliteit. Grand Pizza voor 2 personen voor 26 euro, mager belegd en was nauwelijks genoeg voor 1 persoon.

Gegeten op 1 maart 2014

Poesiealbum
  • Recensies in de laatste twee jaar

2 jaar geleden hier lekker gegeten dus dachten, we gaan nog een keer, maar dit keer was alles veel slechter geworden met name de bediening, rommelig! De jongens achter de ,pizza counter deden maar wat. Tafelgenoten waren al klaar met eten, toen moest ik mijn pizza nog krijgen omdat ze de bestelbonnetjes willekeurig pakken, onderling hadden ze ook woorden en konden het niet aan. Ik heb 40 minuten op mijn pizza moeten wachten. Zelftap bij wijn was kapot zodat je die moest bestellen en dan kwamen ze dat na 20 minuten per glas brengen. Bestel je koffie met tiramisu, kan er niet meer dan 1 kopje koffie per keer worden gebracht want die moet met 2 handen worden vastgehouden....
Kortom...maak wat minder gebruik van ongeschikt personeel die het wel aan kan, misschien verliezen jullie dan niet zoveel klanten.

Gegeten op 31 januari 2014

randolf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdagavond hier gegeten. Restaurant was goed bezet met prettige drukte. Muziek stond aanvankelijk iets te hard. Pasta met zeevruchten (vooral vongole en mosselen) gegeten. De verse spaghetti was er erg lekker bij. Portie was ruim voldoende. Het toetje was iets te koud naar mijn mening. De ongedwongen sfeer was aangenaam. Qua kosten was het prima in verhouding van wat we kregen.

Gegeten op 5 oktober 2013

Peter-de-eter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens iens diner dagen gegeten bij Pasta di Mamma. Zowel opgebeld als gemaild voor reservering (incl. bevestiging), toch was er geen plek en wist men van niks bij binnenkomst. Omdat we hongerig waren gewacht en toch maar daar gegeten in grote onpersoonlijke ruimte.
We kregen eens soort bestel kaart mee ipv bediend 3 gangen menu. Geen uitleg gehad hoewel ik aangaf dat ik er niet eerder was geweest. Niemand wist iets van de Iens dinner dagen ondanks reservering. Het is een buffet restaurant waarbij alles op een kaart gaat en je via mobile "bel" wordt opgepiept als je bestelde eten klaar is. Zo bedien je dus je zelf. Er is door dit systeem totaal geen communicatie tussen restaurant en klant. Kwaliteit van eten was wel goed maar niet op italiaans nivo. Was afgelopen week op culinaire rondreis in Italie maar dit nivo wordt niet gehaald in Haarlem. Toch wel ok gezien prijs/kwaliteit en voor NL normen. Wijn was wel duur en niet speciaal, althans de 2 "speciale" wijnen die ik probeerde. Kom hier niet meer. Leuk voor studenten die van pinnen houden en juist geen communicatie willen tenzij het digitaal is.

Gegeten op 5 oktober 2013

janette2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al 2 x maal eerder hier geweest en altijd prima, nu met de bonnen van Social deal daar gegeten.
Opnieuw lekker gegeten maar allemaal erg chaotische rommelig en lawaaierig. Tafels werden niet afgeruimd dus bij het volgende gerecht stonden de bordjes er nog van het eerste gerecht.

Ook erg onduidelijk wat wel en wat niet kon is ook niet uitgelegd ,er werd alleen gezegd dat we alles van de kaart konden kiezen.

Ik dacht dat ik binnen het bedrag van 22 euro moest blijven pp .En alles daarboven gewoon betalen .
Dat is dus niet zo, je kunt gewoon kiezen wat je wil het duurste voor hoofd en nagerecht maakt niet uit

Wij hadden dus maar voor 15.10 euro en 16,10 euro gegeten onder de waarde van de bonnen dus.

Met 2 zoete witte wijntjes a 5,50 euro en 2 biertjes moest ik 16,60 euro afrekenen dure wijn dus waarvan de prijs niet op de kaart staat!
Bij de kassa door 3 verschillende mensen geholpen omdat buiten de uitermate vriendelijke jonge man niemand goed wist wat er mee moest gebeuren.

Hij heeft daarna keurig het concept aan ons uitgelegd ,misschien een tip doe dat van te voren.

Gegeten op 27 september 2013

jang10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten, sfeervolle ambiance en prima service! Ons gezelschap bestond uit meer dan 20 personen en werd ontvangen in een aparte intieme ruimte. Bediening was vriendelijk en efficiënt, eten vers en smakelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gegeten op 24 augustus 2013

hinderks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben eerst op het terras bij Panini di Mamma aan het Spaarne genoten van een heerlijke fles ijskoude witte wijn. Deze stond zeer snel op tafel met een vriendelijke glimlach. Hierna hebben wij gegeten bij Pasta di Mamma. Het voorgerecht antipasto is rijk van smaak en ziet er geweldig uit. Hierna hebben wij een Pizza Quattro Formaggi besteld. Dit bleek zeer de moeite waard ! Als toetje de huis gemaakte cheese cake, verrukkelijk. Het personeel was zeer vriendelijk en een prima sfeer. Dit restaurant is zeer aan te bevelen.

Gegeten op 23 augustus 2013

Italiaan_Haarlem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vooralsnog de beste Italiaan die ik in Haarlem heb geproefd. Eten is eenvoudig maar heel erg vers en goed op smaak. Ik heb gekozen voor de pasta met gamba's en zucchini en was erg vers en lekker.

Aanrader!

Gegeten op 9 augustus 2013

m_778
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week gegeten bij pasta di mamma. De bediening kwam op mij onprofessioneel over en waren niet erg snel. De pizza's met aubergine, verschillende soorten paprika en mozzarella lieten lang op zich wachten. Als onze glazen leeg waren werd er helaas geen nieuw drankje opgenomen. De pizza vond ik droog en niet erg rijkelijk belegd. Jammer van zo'n mooi pand!

roelands
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het lijkt dat na de verbouwing de ziel eruit is bij Pasta di Mamma. Had het self-service concept de afgelopen jaren nog iets ongedwongens, er wordt nu op twee benen gehinkt tussen het gedeelte waar bediend wordt en het achtergedeelte waar de buzzers worden uitgedeeld. Eten nog wel ok, maar het achtergedeelte lijkt nu het domein te zijn geworden van rondrennende en gillende kinderen.

Gegeten op 16 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Pasta di Mamma in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Pasta di Mamma. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!