Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pasta di Mamma in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0235 321 177

Puur Italiaans

Pasta di Mamma? Dat is nogal een claim, want niemand maakt de pasta zoals la mamma. Toch steken de verse pasta's hier die van moeders echt naar de kroon. Ook de pizza's zijn niet te versmaden: de perfecte dunne bodem en belegd met de mooiste producten. Sluit af met een heerlijke dessert en je bent diep tevreden.

chrisiem

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wij komen al jaren bij Pasta di Mama maar de laatste twee keren vonden wij het steeds minder worden. Niet zozeer qua eten maar qua setting en bediening. Erg jammer dat ze het 'haal je eigen eten/wijn' systeem eruit hebben gehaald en bediening hebben neergezet. Dat speelse, laagdrempelige systeem maakte het zo onderscheidend. Voor ons is Pasta di Mama helaas een 'gewoon' Italiaans restaurant, net als vele anderen. Enige lichtpunt is het eten en de wijn.

Gegeten op 20 augustus 2014

nomnomnomm

Wij (partner en ik) komen hier vaker. Het is erg lekker en gezellig.
Je kunt kiezen voor een deel waar je bedient wordt en een deel is self-service. Wij kiezen altijd voor de self-service :) Voorheen kon je ook zelf je wijn tappen, maar dat is helaas niet meer. Je kunt nog wel zelf je eten en drinken bestellen, en dat vinden wij leuk! Voor kids vast ook leuk. Je mag (moet) dus niet blijven zitten.
Ik neem eigenlijk nooit een voorgerechtje hier, omdat het hoofdgerecht best groot is. Voor het hoofdgerecht kan ik noooit kiezen tussen pasta of pizza. Pasta Particolare is onwijs lekker en Pizza Bruschetta ook. Simpel, maar lekker.
De bediening spreekt inderdaad niet altijd Nederlands, maar ze doen erg hun best om het je naar de zin te maken. En een gesprek in het Engels/Italiaans is ook weer eens wat anders, ik vind dat niet erg, maar juist leuk.
Het restaurant zelf is groot, maar gezellig. Meestal niet helemaal vol (de bedienings-kant wel).
Wij vinden de self-service het leukste aan dit restaurant en dat in combinatie met het lekkere eten, de vriendelijke bediening en de sfeer.

Gegeten op 5 juli 2014

Marjanne24

Gisteravond samen met een vriendin hier gegeten. De kaart kregen we vrij vlot, vervolgens moesten we moeite doen om iets te bestellen. Het hoofdgerecht (ravioli met parmaham) was echt niet lekker, veel te zoet! Daarbij was de parmaham ver te zoeken....de lasagne was oké, echter zonder smaak. Toen serveerster vroeg of het had gesmaakt en we aangaven dat het niet lekker was, reageerde ze,nauwelijks. Op de kaart stond dat gerechten geserveerd werden met brood en parmezaan. Dit hadden we niet gekregen, dus vroegen serveerster hier om. Ze gaf aan dat niet te weten, ze zou het even uitzoeken, het brood hebben we niet meer gekregen. Bij het,afrekenen gaven we dit aan, ons werd verteld dat het brood vaak weggegooid moest worden dus dat het daarom niet geserveerd werd, we kregen €2,- korting op de rekening. we kregen nog een kaart voor het dessert, ook dit keer kwam serveerster niet naar ons toe om te vragen of we al een keuze gemaakt hadden. We wilden echter geen dessert meer, dus zijn naar de bar gegaan om af te rekenen. Al met al geen lekker eten, slechte service, om ons heen hoorden we ook klachten, het oogde chaotisch en rommelig. Wij gaan hier niet meer naartoe!

SaraLR

Lekker gegeten! Ik heb weer samen met een vriendin van mij een bigmama gedeeld. Dit is een extra grote pizza die geserveerd wordt op een leuke houten plank. We konden zelf aangeven wat we op de pizza wilde. Door de pizza in te delen in 4 punten hadden we eigenlijk 4 verschillende pizza's!
Het smaakte goed en tot de volgende keer! :)

Gegeten op 1 augustus 2014

lex21

Ondanks de leuke ontvangst aan de bar met een lekker glas, leek De koele bediening, die ons nauwelijks leek aan te kijken, hun werk niet met veel plezier te doen. Op ons antwoord op de vraag of het smaakte; pasta was droog, kregen we een glimlach. Na het wachten op de factuur hebben we na de ontvangst ervan niemand meer gezien, de rekening uiteindelijk met cash op de bar achtergelaten... Raar ook dat je voor een karaf kraanwater 4,- euro moet betalen.

Gegeten op 7 augustus 2014

Mikevd

Vitello was erg flauw, pizza had een natte bodem. De pasta van mijn vriendin was prima, veel smaak en vers. Nagerecht was lekker maar kan ook uit een pakje komen.
De service was belabberd, er werd moeilijk gedaan over een tafel waar we wilden zitten. Terwijl het halve restaurant leeg was. We hebben 20 minuten gewacht op de kaart, toen maar zelf gepakt. Na 30 min mochten we bestellen. Na 55 min het voorgerecht. Het komt allemaal erg ongeïnteresseerd en amateuristisch over. Meerdere tafels waren aan het klagen. Voor ons niet meer. Eten is goed, bediening onfatsoenlijk slecht.

Gegeten op 28 juli 2014

robertjan2

Carpaccio was zout, pizza niet krokant, het lekkerste was het ijs. Ik denk alleen niet dat ze die zelf gemaakt hebben.
De service was matig, we werden aan een vieze tafel gezet, na zeker 5 minuten kwam een serveerster met een smerige vaatdoek de tafel afnemen. Het duurde ook nog eens 30 minuten voordat onze bestelling werd opgenomen.

Gegeten op 25 juli 2014

LG12345

Heerlijk gegeten afgelopen donderdagavond. We begonnen met een Antipasto en diverse bruschetta's. Mooie vers gemaakte gerechten, dat proef je en je ziet het ook door de enorme open keuken. Als hoofdgerecht nam ik de pasta met zalm, mijn vriendin had de frutti di mare en de mannen namen de pizza Big Mamma. We hebben allemaal zitten smullen! We werden bediend door een vlotte meid. Het is een mooi restaurant, als je voor de deur staat heb je niet in de gaten dat het zo groot is. Het ziet er allemaal mooi en schoon uit. Binnenkort komen we weer en willen dan het gezellige terras uitproberen. Bedankt voor de gezellige avond.

Gegeten op 10 juli 2014

Bellie123

We gingen met de AH kortingsbon naar pasta di mamma. We hadden gekozen voor het bedieningsgedeelte wat erg goed is bevallen, we werden snel geholpen en als ons glas leeg was werd dit snel bijgevuld. De engelse gastvrouw was vriendelijk en deed haar best nederlands te spreken. Ook vroeg ze regelmatig of het eten lekker was. Het is een sfeervolle omgeving en de pizza's waren erg lekker. Wij raden dit restaurant zeker aan!

Gegeten op 25 juni 2014

Maritiana

Leuk concept! Verschillende wijnen kunnen proeven en alle mooie verse producten kunnen bekijken die bij de pasta/pizza bars klaarliggen. Helaas is de service slecht, werknemers spreken alleen Engels waardoor communicatie met minder flair verloopt. Ook de pizza en pasta die wij kregen geserveerd waren niet rijkelijk gevuld. Dit was een tegenvaller..

Gegeten op 9 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Pasta di Mamma in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Pasta di Mamma. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.