Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Jules

1. Frans

Jules

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0725 744 444

GerardFaber

We waren met een groep van 13 man, waaronder 5 Ierse vrienden die door ons waren uitgenodigd op hun laatste dag voor vertrek.
Bediening was amateuristisch en in het begin erg afhoudend, de sate en patat was goed, de wok-rol niet bijzonder en de sliptongen (besteld door 4 personen) voor de tweede keer vermoord. Waarschijnlijk vergeten dat ze in de pan lagen of dergelijke. Veel te lang gebakken. Op een klacht hierover werd niet afdoende gereageerd. De bestelde Irish Coffee werd gecancelled omdat de kok het te druk had en de capucino duurde erg lang. "Er is maar één machine" was de uitleg. Heel jammer maar we gaan hier niet meer naartoe.

Gegeten op 3 juni 2014

mrbaxter

Voorheen de Zandhorst genaamd; in die tijd altijd lekker gegeten en een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Tegenwoordig Jules geheten: met een prachtige entree (wellicht iets over de top) en keurig verzorgd restaurant. Wij hadden gereserveerd voor 13 personen. Gekozen hadden we allemaal voor een voor- en hoofdgerecht. Het voorgerecht liet al behoorlijk lang op zich wachten maar was nog acceptabel. Sashimi was goed en de geserveerde zalm met toast ook ok (niets bijzonders). Vervolgens hebben we ruim een uur! moeten wachten op onze hoofdgerechten. Onze buitenlandse vrienden die ook verbleven in het hotel horen wij nooit klagen maar degene die ervoor gekozen hadden om geen voorgerecht te gebruiken begonnen een beetje suf te worden na het nuttigen van wat wijn en nog altijd niet gegeten te hebben. Toen dan eindelijk het hoofdgerecht op tafel kwam (ook niet alles tegelijk, moesten we ook op wachten) bleek mijn hamburger er prima uit te zien en de smaak was goed, wederom niet heel bijzonder. De sliptongen (ik meen 5x besteld) bleken echter helemaal stukgebakken te zijn, echt zonde! Mijn schoonvader gaf al aan dat de arme diertjes 2x waren vermoord. Mijn vrouw liep keurig even naar de bar toe om haar beklag te doen nadat wij ons hoofdgerecht min of meer hadden gebruikt, alwaar dit op z’n minst serieus genomen werd. Toen we vervolgens als dessert hoofdzakelijk koffie wilden bestellen (uit angst om nog eens een uur op een 3e gang te moeten wachten), bestelden er 2 tafelgenoten Irish koffie. Dit was het toppunt, de dame die de bestelling opnam gaf aan dat dat niet kon, aangezien de chefkok het te druk had!M.a.w. moet er een chefkok aan te pas komen om een Irish koffie te fabriceren!!Vervolgens 10x koffie en capu’s besteld wat ook niet opschoot, aangezien er een automaat defect was waardoor er vervolgens 1 voor 1 een koffie uit de keuken tevoorschijn kwam. Al met al een uitermate teleurstellende avond gehad en ons zullen zij hier nimmer terugzien.Als laatste vind ik de uitstraling niet stroken met de gasten; het merendeel van de gasten loopt in werktenue/ shirtjes wat beter past in een cafetaria dan een kwalitatief hoogstaand restaurant, wat Jules pretendeert te zijn met haar entourage en prijsstelling van de kaart.

Gegeten op 3 juni 2014

Barlin63

Wij zijn hier vaak gekomen om met schoonmoeder en familie te dineren en altijd is het een fijne avond geweest. De bediening en met name Lennie(?) weet er een perfect verzorgde en gezellige avond van te maken. De sfeer wordt goed aangevoeld en er wordt perfect voor ons gezorgd. Het eten is kwalitatief bovengemiddeld (voor het soort restaurant) en ook met de dieetwensen wordt heel goed rekening gehouden. Wederom een zeer geslaagde avond.
Restaurant blijft zeker in mijn favorietenlijst staan en als ik in de buurt ben zal het een makkelijke keuze zijn.

Gegeten op 14 november 2012

Joy250m

Het concept van Jules is geïnspireerd op de verbeeldingskracht van Jules Verne die je meeneemt op ontdekkingsreis in zijn wereldberoemde boek 'De reis om de wereld in tachtig dagen'. Het totaalconcept van Jules omvat een designhotel, een restaurant, een brasserie en een event center. Onze ontdekkingsreis vond plaats in Brasserie Jules. Maar waar het restaurant verschillende belevingswerelden belooft (van sprankelend Parijs tot trendy New York), viel de sfeer van de brasserie ons enigszins tegen. Gigantische kroonluchters aan het plafond en overal pauwenveren creëren zeker een bepaalde sfeer, maar wij vonden het vooral erg kitsch.

Wat betreft de kaart van Jules zou je misschien verwachten dat ook deze een ontdekkingstocht zou moeten zijn met bijzondere smaken van over de hele wereld, maar dat is niet het geval. De gerechten worden mooi opgediend, maar bijzondere smaken bleven uit. Met uitzondering van de kalfswang, onbekend, maar zeer door ons bemind.

Verrassend genoeg stond onze avond uiteindelijk toch in het teken van een reis om de wereld, maar dan vanuit wel heel onverwachte hoek, namelijk de verhalen van de serveerster. Hele verhalen kon zij vertellen over die keer dat zij met haar dochter, een stewardess, naar Afrika was geweest. Daar hadden ze veel foto's gemaakt, maar de camera bleek achteraf geen geheugenkaart te bevatten. Ook de 'Dame blanche' op de kaart wist ze op geheel eigen wijze te beschrijven: 'een blanke dame met [gaat verder op fluistertoon] een klein negerinnetje'. Part of the act? Nee, gewoon spontane bediening!

paulvb

• Goed

Het eten is goed maar niet top, en de bijgerechten zijn wat magertjes. Daardoor vind ik de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal juist. Inrichting is gezellig: tikkie kitsch en wat druk, maar zeker niet storend. De bediening is ook goed en vriendelijk. Al met al en prima restaurant.

SlimSpirit

• Redelijk

• Redelijk

Gezellig ingericht (niet te strak, niet gedateerd). De bediening werd verzorgd door een westfriese dame en heer, beide met humor. Wilt u wat stokbrood met tapenade vooraf? ja, graag. Nou, dat werd stokbrood met kruiden-margarine, maar dat smaakte aardig. Mijn partner liet zich de entrecote met beur de paris goed smaken. Mijn pasta met gamba''s en knoflooksaus was een grote portie met redelijke smaak. De gamba''s hadden van mij wel gebakken ipv gekookt(?) mogen worden, de knoflooksmaak heb ik niet bespeurd. al met al wat vlak (wat knoflooksnippers, venkelsliertjes of parmezaan had leuk geweest). Separaat had ik 'verse groente' besteld. Die was keurig beetgaar gekookt (haricot, peultje, courgette, wortel), maar weinig of niet op smaak gebracht.
Zo kom ik op het oordeel Redelijk. Groetjes!

Barlin63

• Uitstekend

Gezellige en voldoende en lekker eten. De witte wijn was niet al te best maar na een vraag daarover werd gewoon een andere geschonken. Wij gingen tevreden naar huis.
Bart en Ans

cschuurman

• Uitstekend

Uit nieuwsgierigheid bij Jules gedineerd in het restaurant.Het viergangen menu en de bijpassende wijnen waren goed op elkaar afgestemd. Het is de moeite waard om nog een keer terug te komen. Jammer dat veel mensen nog denken aan hotel/restaurant Zandhorst ipv de nieuwe, verfrissende en kwalitatieve punten van Jules. Voor iedereen een aanrader die een avond gezellig en intiem wil tafelen. Complimenten!

Proever45045

• Goed

We hebben gegeten in het restaurant dus niet de naastgelegen brasserie. Het restaurant is super mooi verbouwd , erg indrukwekkend. Alleen dat is al de moeite waard om even te gaan kijken. Iets totaal nieuws voor de begrippen van Heerhugowaard. We hebben het Jules Verne menu gegegeten. De alacarte kaart vonden we toch iets te duur. Vooraf kregen wat knabbelgroente met een dipsausje , jammer dat de groente niet kakkelvers waren. De amuse met schorsenerensoepje was erg smakelijk. Voorgerecht met langoustines was erg goed.Het broodje wat er bij geserveerd was mag de volgende keer wel warm...Hoofdgerecht met hertenrugfilet was erg lekker maar iets teveel smaken op 1 bord.
Kortom best leuk om hier eens te komen kijken maar een ster gaan ze niet halen.....

Jelle Bel

• Uitstekend

Heerlijk eten, goede wijnen en prettige bediening.
Wij hebben deze week erg genoten van ons diner in Jules. Het was ons eerste bezoek aan dit hotel/restaurant. Je kunt voor een menu kiezen, maar wij besloten om losse gerechten te bestellen.
Eerst werden we verrast met een trio van amuzes (pompoensoep, eendenworstjes en een komkommer-makreel-tomatengelei). Lekkere smaken, en het zag er mooi uit.
Als voorgerecht aten we yellowfin tonijn met venkel (erg mals, met de verrassende smaak van zeewier in poedervorm) en de dubbelgetrokken fazantconsommé (met kurkuma en gember). Wederom heerlijke gerechten, met mooie bijpassende (biologische) wijn.
Als hoofdgerecht aten we cantharellen met risotto (fijne herfstsmaken en een romige subtiele risotto) en kalfssucade met zalf van broccoli, madeirasaus en risotto. Ook hier hebben we weer van genoten.
Tot slot bestelden we stoofpeertjes in rode Banjulswijn met chocolade sorbet en de cilinder van chocolade gevuld met een mousse van zwarte thee, karamel roomijs en heldere karamelsaus. Deze deserts zagen er mooi uit, en smaakten net zo lekker.
De bediening, een stagiaire en de sommelier, heeft ons uitgebreid verteld over de producten die gebruikt zijn. Erg prettig! Wij vinden dit restaurant een aanrader als je houdt van pure smaken, mooi opgemaakte borden, en deskundige bediening.

Schrijf zelf een recensie over Jules in Heerhugowaard

Schrijf hieronder je recensie over Jules. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.