De Koekenpan

• 8.0

• 7.7

khermans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit jaar in mei ontdekt. In juli nog een keer met 4 kleinkinderen op het terras pannenkoeken gegeten. Afgelopen oktober weer een paar keer De Koekenpan bezocht. Steeds heerlijk gegeten. Opvallend de goede sfeer. Kinderen zijn meteen op hun gemak en voelen zich belangrijk. Ook het gebruik van streekgerechten draagt bij aan de sfeer. Heerlijke maaltijden, heerlijke sfeer.

Gegeten op 23 oktober 2013

nameless
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een najaarszonnetje op het terras een heerlijke kop pompoensoep en pannekoeken gegeten. De pompoensoep was een beetje Oosters gekruid en gevuld met geitenkaas, echt heerlijk! Ook de boerenpannenkoek was van topkwlaiteit, zo hoort een pannekoek te zijn! De bediening is enthousiast, vriendelijk en erg behulpzaam. Ook honden krijgen hun bakje water geserveerd.
De lokatie is ideaal voor fietsers (zullen we uw bidon vullen?) en wandelaars. Er is een parkeerplaats 100meter verder op.
Een echte aanrader!

Gegeten op 6 oktober 2013

henrietekempers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Volledig verzopen kwamen we in dit vriendelijke eethuisje terecht. Niet alleen kregen we een handdoek om ons af te drogen, ook genoten we van een heerlijk menu bestaande uit een Italiaanse tomatensoep en een pizza met geitenkaas. Voor ons als vegetariers en buitenmensen een echte aanrader, omdat het eten heerlijk is en er ook voor veggies heel veel keus is. Sfeer is gemoedelijk/huiselijk, locatie vlak bij Savelsbos en veld schitterend. Pluim voor de lieve gastvrouwen!

Gegeten op 6 februari 2013

Cris77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren na een wandeling wezen eten. Na een wel zeer hartelijk ontvangst bestelden we wat te drinken en gelijk een verse tomatensoep (letterlijke tekst op het bord) waarna we van de serveerster te horen kregen dat deze vegetarisch was. Mooi, als hij dan maar vers was.

helaas, wat we kregen was ons inziens absoluut geen "verse" tomatensoep. Hij smaakte alsof hij uit poeder was verkregen en dat hebben we dan ook vermeld bij de serveerster. Ze bleef volhouden dat hij wel degelijk vers gemaakt was en dat er alleen een "bouillonblokje" aan was toegevoegd voor het zout en de smaak. Al met al hebben de soep niet hoeven af te rekenen (we hebben hem dan ook niet opgegeten), maar het neemt niet weg dat we hier niet snel nog eens zullen aanschuiven. Jammer, er zijn niet veel plekjes in Sint Geertruid waar je na een wandeling relax wat kunt nuttigen.

Gegeten op 6 januari 2013

joosjen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk tentje is dit! Wij kwamen alleen voor een drankje en een klein hapje tijdens een wandeling en hebben genoten van overheerlijke verse pompoensoep met vergeten groente! Lekker bokbiertje erbij... Enthousiaste eigenaresse. Ga zeker nog een keer terug voor een avondmaal!

Edit

• Uitstekend

Lekker gegeten en heel aardige bediening en leuke sfeer! Prijs is prima. We kwamen binnenvallen na een grote drukte maar werden snel geholpen en konden bij een lekker biertje genieten van een biefstuk en heerlijk zuur vlees.

Renmeij

• Goed

Heerlijke zuurvlees met vlaamse frieten gegeten. Zeer vriendelijke bediening, naast het nuttige van een drankje en een maaltijd wordt er informatie gegeven over de streek. Een Ingendael is een aanrader om op het terras te drinken.

jetbernet

• Uitstekend

Wij vinden dit een leuk en gezellig restaurant. Het heeft een huiselijke sfeer en is prachtig gelegen vlakbij het Savelsbos. Onze pannekoeken waren erg lekker en goed gevuld!
Ook ons zoontje heeft genoten, een eigen stoeltje en een kadootje en snelle en vriendelijke bediening.

hans amsterdam

• Redelijk

Voor lunch echt een aanrader, absoluut heel goed. Leuke bediening, lekker terras. Je krijgt op een leuke manier veel informatie over de gerechten, de dames zijn absoluut heel enthousiast. De diner gerechten zijn deels ook streek gericht, verder simpel en smakelijk.

annie janssen

• Goed

wij hebben het erg naar onze zin gehad in de koekenpan, we hebben lekker gegeten en de sfeer was heel gezellig. Fijn juist dat de dames ons hebben kunnen helpen met informatie over de streek, ze weten echt heel veel.....

Schrijf zelf een recensie over De Koekenpan in Sint Geertruid

Schrijf hieronder je recensie over De Koekenpan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!