Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Woods in Leiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 522 22 25

Woods doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereiden die je van je sokken blazen. Hier kom je maar al te graag weer terug.

theo31

Woods is het restaurant op Landal Rabbit Hill. De kwaliteit van het voor- en hoofdgerecht was goed, maar de prijsstelling te hoog en de porties te klein. De communicatie binnen de bediening was slecht, met name het serveren van de bestelde drankjes en dat terwijl het niet druk was. Zo werd de bij het hoofdgerecht bestelde wijn pas na een herinnering gebracht maar toen was het hoofdgerecht al voor de helft genuttigd. Het kopje koffie van het huis als goedmaker is dan een aardig gebaar, maar als je de hoofdprijs rekent moet het gewoon in 1 keer goed zijn.

Gegeten op 15 september 2014

dick64

Via online reservering

Woods heeft het AH menu uitgebreid van 3 naar 4 gangen. Met uitzondering van het tweede gerecht (ravioli, gaf ons het gevoel dat het te lang onder de warme lamp had gestaan waardoor het taai smaakte) waren de overige gerechten uitstekend van smaak.
Entourage, sfeer en bediening was uitstekend.
Belangrijk minpunt (wat voor ons reden is om niet meer terug te gaan) is het feit dat men niet bereid was ons, naast een glas wijn, een glas kraanwater te serveren. Hierdoor werden wij "gedwongen" om een fles mineraalwater (€ 7,75!) te bestellen.
De kwaliteit van het kraanwater in onze regio is van een dusdanige kwaliteit dat deze niet onder doet voor mineraalwater in de fles.
Bovendien getuigt deze houding van Woods niet van betrokkenheid bij het milieu. Cijfer 4 voor de service heeft dus alles met dit aspect te maken.

Gegeten op 14 september 2014

elly29

Via online reservering

Werkelijk alles klopte! We waren er met de AH restaurantactie (dus 2e menu gratis). We kregen 4 "gangen" (kleinere gerechtjes), die alle even heerlijk en verzorgd waren. De bediening was uiterst correct, de wijn was lekker. We vierden ons 48-jarig huwelijk en hadden een heerlijke avond. Het concept van de "kleinere gerechten" is ons ook heel goed bevallen. Als je wat meer aardappelen en/ of groente wilt, kun je dat bijbestellen (tegen betaling), maar dat was voor ons helemaal niet nodig. En door de actie viel de rekening ook nog eens erg mee.

Gegeten op 14 september 2014

Yvonnemolenkamp

Via online reservering

Goed gegeten met wat brood olijven en kerriepopcorn (die taai was) om mee te beginnen, verder was alles naar wens alleen bij het vlees ontbrak het zout waardoor de malse biefstuk wat flauw aandeed.
De bediening was erg vriendelijk, een klein minpuntje was dat wij een fles huiswijn besteld hadden, die na het inschenken weer mee werd genomen en daarna spoorloos was. Zij hebben dit echter goed opgelost door een nieuwe fles te brengen waar wij alsnog 4 glazen uit kregen.
Verder vond ik de prijs van de huiswijn (merlot)wat aan de hoge kant (€27,50) en is vooraf niet bekend wat de prijs van het menu is.
Al met al een goede avond gehad in een smaakvolle ambiance.

Gegeten op 12 september 2014

kyra8

Via online reservering

Ontvangt hartelijk! 3 gangen menu werd een 4 gangen waarvan de 2e persoon gratis was.
Bij 4 personen eten er dus 2 gratis. Drankje maken het alsnog prijzig, waren met 4 personen incl fooi alsnog 200 euro kwijt. Het eten was daarentegen zalig, en de bediening vriendelijk jong en in voor een grapje.

Gegeten op 6 september 2014

marian48

Via online reservering

WE kwamen bij Woods door de AH spaaractie. We wisten niet dat dit leuke restaurant bestond. Erg mooi restaurant, prachtig gelegen aan de De Rijn, onder een oude zaagmolen. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen en we kregen ons drankje snel. Daarna echter ging er een half uur voorbij, waarbij mensen die later binnenkwamen wel bediend werden, maar we werden niet verder bediend. Mensen kregen broodjes, wij niet. Na een half uur hebben we toen aan iemand van de bediening gevraagd of wij misschien ook een broodje konden krijgen en dat kregen we toen en zij nam ook gelijk onze bestelling op. Dat was het enig minpunt want verder was het prima. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 5 september 2014

saschaschreuder

Steak tartare was heerlijk. Bediening was ontzettend aardig. Was heel gezellig zeker de tafelgasten de ambiance was goed, hele leuke gezellige dikke toiletjes. Gewoon een top avond en we komen graag terug.

Gegeten op 6 september 2014

gvromman

Via online reservering

Bij ontvangst vroegen we een glaasje Champagne; toen mijn collega merkelijk minder ingeschonken kreeg dan ik, vroeg ik aan de bediening of mijn collega misschien evenveel zou krijgen. Toen kreeg ik een antwoord dat ik echt niet verwachtte "u heeft zelf al te veel gekregen, mijnheer".
We zaten toch niet bij een fastfood restaurant hé, in eender welk ander restaurant zou de dienster toch wel 2 mensen evenveel inschenken, niet? Maw een slechte start.

Voor de rest was het eten voortreffelijk; we hebben zelf wel een tweede broodje moeten vragen, ook dit verwacht je toch niet van dit type restaurant. Ook de wijntjes waren prima. Eten was dus value for money, bediening niet (zeker niet als je weet dat er max 25 couverts waren die avond).

Gegeten op 2 september 2014

PaulJansen

Superkleine porties in de categorie mijn bord is vies. Na een viergangen diner heb je zeker geen doggy bag nodig. De smaak is prima, maar waarom zo krenterig? Wat kost nu een portie risotto?
Geheel ongevraagd ook uitgebreid koffie met extra's gekregen, terwijl we alleen een espressootje bestelden.
Prachtige plek, lekker eten, maar wat een Hollandse zuinigheid.

Gegeten op 3 september 2014

sigrid12

Via online reservering

Het eten was super goed!
We kregen wel snel alle gerechten achter elkaar
Er werd tussendoor niet gevraagd wat we wilden drinken dus we hadden maar 1 wijntje op.
Na het laatste gerecht hadden we koffie besteld die we na een half uur nog niet hadden gekregen dus dit was wel jammer.
Verder zat er ook nog een spin boven mijn hoofd iiiiieeeek.

Gegeten op 26 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Woods in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.