a TripAdvisor company

foto's van Woods in Leiden - 1 foto's van Woods in Leiden - 2 foto's van Woods in Leiden - 3 foto's van Woods in Leiden - 4 foto's van Woods in Leiden - 5 foto's van Woods in Leiden - 6

1. Frans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 522 22 25

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Fijnproever811

Ruim drie weken geleden bij restaurant Woods wezen eten. Het concept is wel leuk, elk gerecht is 10 euro. Je kan dus zelf het aantal kiezen en alles door elkaar heen laten lopen. De kwaliteit van het eten was goed maar niet heel bijzonder. Voor een vegetariër wat weinig keuze helaas. De Ambiance en het decor daarentegen zijn echt top! De ligging, aan het water waar je met je sloep aan kan meren, randje centrum naast de Molen is echte en plus. Minpuntje vind ik wel dat je voor alles wat je extra neemt (water, brood etc) moet betalen waardoor de rekening voor 2 personen toch boven de 200 euro uit kwam. Dit was het niet helemaal waard.

Gegeten op 23 mei 2016

margot65

Via online reservering

Heerlijke high tea gehad op deze top locatie aan het water. Thee naar keuze, zelfs verse muntthee behoorde tot de mogelijkheden binnen de high tea.
Als je het in eerste instantie ziet, lijkt het weinig. Maar het is meer dan genoeg en allemaal erg lekker!!

Gegeten op 12 juni 2016

sjantalletjuh

Via online reservering

Eten was uitstekend! Wij hadden een 4 gangen diner en het was heerlijk. Het voorgerecht met zalm was top en gnocchi was ook echt een super gerecht. We hebben er in totaal wel drie en een half uur gezeten, dat vonden we wel erg lang. Maar het eten maakte alles goed, het dessert wijntje als excuus omdat het wat langer duurde was een extra service en laat zien dat ze bij Woods de klant échte service willen bieden.

Gegeten op 10 juni 2016

Aniek91

Via online reservering

Heerlijk gegeten, 4 kleine gerechtjes zijn genoeg om een voldoen gevoel te hebben. Tevens zijn de borden prachtig opgemaakt en wordt er veel zorg besteed aan het eten. Het enige jammer was dat de bediening wat steekjes liet vallen. We moesten uiteindelijk zelf om de kaart vragen want die werd niet gebracht. En voor het dessert wilden we later kijken maar toen werden de lepels neergelegd en ging de bediening weg waarop wij opnieuw om de kaart moesten vragen. Buiten dat heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.

Gegeten op 10 juni 2016

ankip

Via online reservering

In een heerlijke ambiance aan het water lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden met een verscheidenheid aan kleine gerechten die goed op elkaar waren afgestemd.
Attente en vriendelijke bediening.

Gegeten op 6 juni 2016

ingeborg11

Via online reservering

Het is fijn dat het allemaal "kleine" gerechten zijn, en veel keuzes die je op allerlei manieren kunt variëren. De bediening was erg goed en zeer vriendelijk. Interieur is prachtig. Komen hier graag terug voor een volgende keer!

Gegeten op 1 juni 2016

Erique

Via online reservering

Heerlijk terras aan het water. Absolute aanrader is de kreeft net als de asperges.
Service goed en vriendelijk. De keuken denkt mee bij wensen die niet op de kaart staan.

Gegeten op 31 mei 2016

nispa.dejong

Via online reservering

Heel plezierig gegeten met collega uit Litouwen. Tonijn echt heel goed, prima wijn erbij. Verrassing door de chef in de vorm van 4 X gerecht van €10 is een aanrader.

Gegeten op 27 mei 2016

Richard Leiden

Vrijdag een erg gezellige avond bij Woods gehad. Drankje met oesters en iberico ham aan het water gevolgd door het diner binnen. Leuk concept met kleine gerechtjes waar je er volgens de vriendelijke bediening ongeveer 4 van nodig heb voor een maaltijd. Steak tartaar, zwaardvis, staartstuk en zoet/kaas was het menu van de chef en dat was over het algemeen prima bereid en lekker. Het was echter niet genoeg en supplementen brood en (heerlijke) friet waren echt nodig om een volledige maaltijd te hebben. Vooral dat je voor je brood moet betalen is vrij bizar op dit niveau. De weigering om kraanwater te serveren (nee meneer dat doen we gewoon niet) gekoppeld aan flessen bronwater van van €7,50 maken dat het voor mij voorlopig weer de laatste keer was..... Ik wist eerlijk gezegd niet dat er nog restaurants waren die dit deden en vind en zeer onsympathiek en niet gastvrij.

Gegeten op 27 mei 2016

loes127

Via online reservering

Met Shell bonnen: 2e diner gratis. Heerlijk eten: voldoende, niet te veel/te weinig. Aardige bediening. Heerlijk aan het water.

Gegeten op 25 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Woods in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.