Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Woods in Leiden - 1

Toon telefoonnummer Bel 071 522 22 25

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Woods

Bekijk de deelnemende restaurants

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

pauline5

Via online reservering

Super lekker gegeten, we hebben ons laten verrassen door de kok! Het waren de BNR lunch dagen en wij hadden 2 zakenrelaties uitgenodigd. Beetje jammer dat de bediening onmiddellijk begon dat elke 2e lunch gratis was..., dat hoort in onze ogen niet. We hebben er uiteindelijk welk om gelachen. We letten op de kleintjes hè!

Gegeten op 27 januari 2015

M.M.

Wij hadden daar een Groupon 5-gangen diner met twee amuses. Op zich redelijk tot goed eten. De bediening was niet erg attent. Er werd (te) weinig gevraagd of we nog wat wilden drinken, hetgeen toch wel raar is. Immers "Ze eten me arm, maar drinken me rijk".

Gegeten op 25 januari 2015

Freiherr

Via online reservering

De opzet van Woods is niet dat het een restaurant is waar je gaat eten, maar meer een veredeld proeflokaal waar je doormiddel van extreem kleine porties voedsel heel even mag proeven en waar je geen maag mee kunt vullen. Erg teleurstellend. De kwaliteit van het eten is goed tot zeer goed. Je zult echter behoorlijk wat brood of frites moeten bestellen als je van plan bent om er een maaltijd te nuttigen. Heel onbevredigend. Brood kan ik thuis ook eten en frites kun je ook in een snackbar krijgen. In de hype van nu van menig restaurant om de klanten in een poging "Haute Cuisine" voor te schotelen in onbevredigende hoeveelheden is de HORECA in zijn algemeenheid aan het doorschieten. Woods weet zich ten spijt van deze tendens helaas niet te onderscheiden.
Het perfecte voorbeeld van een wanhopige poging van de restauranthouder om zich beter voor te doen dan hij werkelijk is, waarbij hij voorbij gaat aan de essentie van een bezoek aan een restaurant; een maaltijd nuttigen!

Gegeten op 25 januari 2015

francois77

Via online reservering

Het was een heerlijke beleving, samen met mn meisje er op zondagavond wezen eten. Luxueus en keurig verzorgt, Jas werd keurig aangenomen en helaas jammer dat het nog geen zomer was.. wel wat rustig qua bezetting, maar dit mocht de pret niet drukken, een prachtig uitzicht over het water, het water was bijna zo glad als een spiegel. Het personeel was vriendelijk en duidelijk. De diverse hapjes waren voortreffelijk, ze zouden van mij groter mogen, maar desondanks met een gevuld gevoel naar huis. We schrokken wel dat we pas om ongeveer 21:30 naar buiten liepen, zomaar ruim 2.5 uur heerlijk aan het tafelen geweest.. Qua prijs is het wel duurder dan waar we normaal uit eten gaan, maar de beleving is het zeker waard.

Gegeten op 18 januari 2015

Petra1955

Het eten was het allemaal net niet! Ober aan tafel die verschrikkelijk naar de rook stonk van het sigaretje wat hij net gerookt had. Te snel, te popie. Dessert verschrikkelijk zoet, pijnaan je tanden. Verkeerde voorspiegeling van het 5 gangen diner wat het restaurant voorstelde

Gegeten op 16 januari 2015

MSLT

Via online reservering

Het blijft een mooie locatie.
De service is gewoon heerlijk. Hoe druk het ook is, er is altijd tijd voor een oppervlakkig gesprekje.

Het eten is heerlijk. je hoeft geen grote gerechten te verwachten, maar verfijnd en lekkere bijzondere smaken.

Gegeten op 12 januari 2015

ton110

Gisteren met mijn vrouw gegeten bij Woods. Goede ontvangst in een prachtige locatie. Zeer sfeervol aangekleed. Gekozen voor het 5 gangen diner. Porties waren klein... alle 5 gangen hadden makkelijk op één bord gekund. Kwaliteit en fantasie in de gerechtjes was prima maar had na afloop niet het voldane gevoel wat je verwacht te hebben na een dergelijke menukeuze. Voor een nota van € 140,- zijn er goede alternatieven. De molen denken we er dan wel bij.

Gegeten op 10 januari 2015

peter355

Via online reservering

De bediening zou net wat attenter kunnen. En als je chocola bij de koffie belooft, moet je het ook geven :-) De gerechten zijn in elk geval met zorg gekozen in ons verrassingsmenu van 5 gangen met 10 m/v. Nu nog een keer in de zomer het terras proberen.

Gegeten op 9 januari 2015

annelot3

Twee maanden geleden hier gegeten, maar bedacht dat ze toch maar een recensie verdienden! Ik heb een gluten en koemelkallergie en heb dit de dag van te voren aangegeven. De meeste restaurant laten dan dingen weg die je niet mag waardoor het gerecht minder lekker wordt. Echter bij Woods hadden ze allereerst speciaal een glutenvrij broodje voor mij geregeld en alle overige gerechten waren noten etc toegevoegd om toch je bepaalde voedingsstoffen binnen te krijgen en ook de smaak goed uit te laten komen. Echt een aanrader voor mensen met een allergie!

Gegeten op 19 december 2014

OmaM

Via online reservering

Wij aten bij Woods via AH actie. Er was geen keus in het menu.
Voor een menu van 38 euro was het teleurstellend. De bediening was niet erg attent voor de tafel. We hadden het gevoel tweederangs gasten te zijn.
Wat ons betreft is deze actie geen reclame voor AH, Iens, noch Woods.

Gegeten op 30 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Woods in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.