a TripAdvisor company

foto's van Woods in Leiden - 1 foto's van Woods in Leiden - 2 foto's van Woods in Leiden - 3 foto's van Woods in Leiden - 4 foto's van Woods in Leiden - 5 foto's van Woods in Leiden - 6

1. Frans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 522 22 25

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

remy23

Via online reservering

Via de AH restaurant actie bij Woods gegeten. Heerlijk plekje aan water, erg lekker gegeten en vriendelijke bediening. Dankzij de extra gerechtjes en drankjes werd het toch een aardige rekening, maar het was het zeker waard!

Gegeten op 23 juli 2016

famburghart

Via online reservering

Wij vonden het eten en de plek prachtig maar we vonden het raar dat we gedwongen werden om een 5 gangen diner te nemen .Als we een 3 gangen diner wilde konden we geen gebruik maken van de ah kaart. Hierdoor duurde het etentje erg lang. Verder viel ons op dat ons van alles werd opgedrongen waar we extra voor moesten betalen , brood, frietjes, water. De rekening viel dus ook tegen en toen we goed gingen kijken stonden er teveel glazen wijn op ze hebben dat wel met excuses gecorrigeerd. Voor ons dus niet een ah kaart aanrader.

Gegeten op 22 juli 2016

Wildemien

Via online reservering

Samen met een vriendin genoten van het heerlijke 5-gangen verrassingsmenu met de AH-restaurant-actiebon! Het was prachtig weer en we zaten buiten op het terras, direct aan het water. Perfect! Al het bedienend personeel was zeer vriendelijk, de vrouwelijke ober soms zelfs wat té: zo werd er niet gevraagd wat voor water wij wensten, maar schonk ze direct bruisend water ingeschonken, terwijl we liever plat water hadden gehad. Uiteraard was dit geen probleem. We komen graag nog eens.

Gegeten op 19 juli 2016

mail8118

Via online reservering

De lokatie is geweldig evenals de totale ambiance, gezellig en stijlvol. Eten op het terras aan het brede water van de Rijn is op zich al een genot. Ook binnen geweldig uitzicht op het water.
Het concept van meerdere kleine gerechten in plaats van de bekende 'gangen' bevalt erg goed. Zonder uitzondering erg smaakvol, met voldoende smaakverrassingen. Op de bierkaart een erg lekkere IPA van Pronck. De bediening is vriendelijk, deskundig en correct.
Parkeren op eigen terrein.

Gegeten op 21 juli 2016

VicLeiden

Via online reservering

De vijf gerechten die zijn zelf als tussengerechten beschouwen zijn vullender dan je denkt. Het eten was subliem. De service was als we door de mannelijke bediening werden geholpen een tien waard, helaas liepen er ook nog jongere meiden rond die het allemaal niet zo goed door hadden. Zelf heb ik geen wijnarragement genomen, maar twee van ons viertjes wel. De wijnkeuzes waren niet standaard en verrassend.

Pas op: voor water, patat en elk beetje extra betaal je de volle mep. Aan de ene kant zie ik dat normaliter als een service, maar het eten was zo grandioos goed en kijkend over het terras in het zonnetje naar voorbij varende sloepjes vergeet je dat een fles water €7,- kost. Ze vertelden dit overigens netjes.

Toen het wat frisser op het terras werd, kwam de bediening langs met dekentjes.

Ik heb genoten en al opnieuw gereserveerd.

Gegeten op 21 juli 2016

Jeroen__H

Vandaag geluncht met de AH restaurantactie. De actieprijs is heel goedkoop voor de lekkere gerechten. Maar wil je kraanwater bij het eten; nee dat serveren we niet. De mooie entourage aan het water moet wel betaald worden. Fles plat water € 7. Een huisaperatief, of prosecco hebben we niet. Champagne wel, ik vraag nog, is toch niet zo duur hè, nee hoor zegt de bediende. Op de rekening zie ik € 10 per glas. Wilt u vooraf paté negra of oesters. Deze hebben we maar overgeslagen want we hadden al een vermoeden dat de kassa moest rinkelen. Toch kregen we nog Gratis een amuze; witlof blaadjes, in een heerlijke basilicum saus. Brood werd vooraf geserveerd en weer is de rekening gevuld met € 3,95 extra. Goed eten gaat vergezeld met een bijpassend wijnarrangement. Helaas vandaag de hoofdprijs voor de wijn € 6,75 per glas. De frites bij het hoofdgerecht overgeslagen; zal toch niet iets gratis hebben afgeslagen? We hebben al vaak gegeten in betere restaurants met of zonder acties, maar zo erg opdrijven van de rekening heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Gegeten op 17 juli 2016

likevangeldorp

Via online reservering

De presentatie van de gerechten was mooi maar het hoofdgerecht te minimalistisch.je zou verwachten dat het een compleet gerecht is en dat je voor je frites niet extra moet betalen.drie kwartier wachten tussen hoofd en nagerecht vindt ik niet correct terwijl het niet druk was.
Een fles water voor de prijs van 7 euro vindt ik ronduit schandalig. Helaas voor ons reden om nooit meer terug te komen. De bediening was vriendelijk.

Gegeten op 15 juli 2016

SvanLoon

Via online reservering

Mooie plek, prima bediening, die goed op de klanten let, en beschikt over goede timing. De gerechten waren goed, maar niet opvallend goed. Hetzelfde geldt voor de wijnen die wij lieten kiezen: prima, maar geen één sprong eruit. Veilige keuzes. Zeker gezien de stevige prijzen, hadden wij meer verwacht.

Gegeten op 14 juli 2016

JanCP

Via online reservering

Lekker gegeten om een rustige maandagavond. De bediening was vriendelijk, deskundig en professioneel. Het eten was heerlijk en af en toe verrassend! Kortom: een aanrader. Wel was het aan het begin wat warm door de vele ramen. Gelukkig kon de deur open.

Gegeten op 11 juli 2016

AndreBett

Via online reservering

Hele mooie kleine gerechten. Met 3 gerechten (en friet) heeft een normale eter net genoeg. Heerlijke filet americain met piccalily-ijs. Prima gegaard kloostervarken. En goede wijn per glas, die overigens niet goedkoop is. De gerechten zijn wel redelijk geprijsd. Tenslotte een aardige bediening en prima lokatie.

Gegeten op 10 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Woods in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.