a TripAdvisor company

foto's van Woods in Leiden - 1 foto's van Woods in Leiden - 2 foto's van Woods in Leiden - 3 foto's van Woods in Leiden - 4 foto's van Woods in Leiden - 5 foto's van Woods in Leiden - 6

1. Frans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 522 22 25

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

pvlvt

Via online reservering

Heerlijk verrassingsmenu van 4 gangen, lekkere wijn ( maar de witte veltliner was wat aan de warme kant), flesje water van 7 € wat buitensporig aan de prijs. De ruimte is fraai, strak maar wel wat gehorig, weinig geluiddemping.

Gegeten op 15 mei 2016

AdrieAstrid

ons arrangement bestond uit een rondvaart door leiden, in een sloep wat erg leuk lijkt, Leiden toont weinig rijkdom en door de bijhorende geringe informatie is er weinig belevenis aan deze rondvaart.
De locatie ligt aan het water van de rijn, leuk om buiten te zitten, binnen ruim opgesteld en smaakvol. jammer dat dan de armoede toe slaat, de tafellakens over de tafeltjes vertoonden gaatjes, bij het voorgerecht verteld mijn tafelgenote dat er een vlek in het tafellaken zit, maar omdat wij al aan het voorgerecht zijn begonnen, dit gemeld en zo gelaten.
de vier gerechtjes waren smaakvol.
de drankjes zijn prijzig, het personeel is correct, weer een ervaring rijker, echter niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 mei 2016

YdG

Via online reservering

Keurige ontvangst en tafel aan het raam. Uitzicht binnen en buiten heel speciaal. Mooi 4-gangen diner via Shell. Vooraf kleine steak tartaar met piccallily-ijs. Lekker en bijzonder. Gnocchi, daarna mooi stukje vlees en toe cheesecake met bieslook-ijs. Alles mooi opgemaakt en lekker.
Wijn netjes, maar aan de prijs. Brood vooraf prima en frites met truffelmayonaise "feestje".

Gegeten op 13 mei 2016

Proever500

Via online reservering

Mooi restaurant, licht & ruim, prachtige locatie aan het water. Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu (Shell tank & dineer). Het lekkerst vonden we alle vier het tweede gerecht: een vegetarische schotel met o.a. een pasta, bundelzwammen en een heerlijke knoflooksaus. Echter ook het eerste voorgerecht (een tartaarcreatie), het hoofdgerecht (bavette met o.a. geprepareerde groenten) en het dessert (gebaseerd of crêpe suzette) waren creatief en overheerlijk. Wij vonden de wijnen erg lekker en zeer redelijk geprijsd. De service was professioneel en erg vriendelijk. Bij het binnenkomen werden we welkom geheten, en onze reservering werd meteen herkend. Een heerlijke avond bij Woods!

Toch wat verbetersuggesties:
1. Beter checken met de gasten vooraf of er geen probleem is met het eten van bepaalde soorten vlees, mn de tartaar werd te rauw bevonden door 2 van ons
2. Expliciet aangeven wat wel en wat niet bij het menu inbegrepen is, komt wat correcter over (portie frites met truffelsaus - overigens heerlijk!, het brood vooraf)
3. We vonden de prijzen van de flesjes water nogal hoog (€7)

Gegeten op 3 mei 2016

heuskok

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. De menukaart is spannend en zonder idiote (sterren) fratsen, maar bijzonder smakelijk!! Goede wijnen en er werd goed rekening gehouden met speciale dieet wensen. We komen graag terug!

Gegeten op 30 april 2016

Henk-Arnhem

Via online reservering

Eten op een prachtig gelegen locatie bij de molen aan het water in Leiden. Wat een heerlijke beleving. Het weer werkte mee dus eerst een aperitief aan het water. Genieten van al wat daar rondvaart. Het vervolg van het diner vond binnen plaats, was ietsjes te koud aan het einde van de middag, begin van de avond. Het weer werkte qua temperatuur niet helemaal mee. :).

Maar aan tafel bij het raam is echt geen straf. Het 5 gangen verrassingsmenu was inderdaad een heerlijke verrassing. We vonden het alle vier fantastisch. De bijpassende wijnen waren ook echt bijpassend. Iedere keer een zeer leuke en prettige uitleg van de gerechten en de bijpassende wijnen. Gedurende de 4 uren dat we er hebben gezeten was het een feestje. Ging achteraf snel voorbij. Kun je nagaan hoe een ieder heeft genoten van de sfeer (ambiance heet dat tegenwoordig :)), de gerechten en de service.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar. En dan ook een keer volop in de zon aan het water.

Gegeten op 20 april 2016

magdalena62

Op een natte donderdagmiddag heb ik met een vriendin geluncht bij restaurant Woods. We werden buitengewoon hartelijk ontvangen. Prachtig interieur in deze voormalige droogloods voor het hout van zaagmolen de Heesterboom.
Ook de locatie is schitterend! Gelegen aan de Oude Rijn en naast molen de Heesterboom. Verder een prachtig, ruim terras aan het water.
Wij hebben genoten van een 3 gangen verrassingsmenu. Het eten was prachtig opgediend en alles smaakte even heerlijk. We hebben er een lekkere chardonnay bij gedronken. De bediening was buitengewoon vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Dit restaurant heeft een stevig prijskaartje, maar gelet op de fantastische ambiance, de aardige bediening en het heerlijke eten, vind ik het iedere cent waard.
Wij komen beslist terug!

Gegeten op 28 april 2016

Erwin-Leiderdorp

Via online reservering

Het was goed vertoeven bij Woods we hadden een mooie plek in de zon met uitzicht over het water en een fantastisch verrassingsmenu. Zeker aan te bevelen.

Gegeten op 20 april 2016

g.j.denhollander

Via online reservering

Heerlijk ontspannen het zonnetje zorgde voor extra ontspanning en zo lang het licht is kun je genieten wat er op het water gebeurt moet je net als wij wel aan het raam zitten.
Voorgerecht oester was heerlijk de andere gerechten ook voortreffelijk alleen het hoofdgerecht moest ik een tandje bijzetten de biefstuk was goed maar niet echt mals het nagerecht was weer heerlijk.
Een gezellige avond gehad.

Gegeten op 17 april 2016

anneloesvdd

Via online reservering

Heerlijk gegeten, mooie gelegenheid en vriendelijk personeel. Het is zeker een aanrader om hier naar toe te gaan met vrienden of geliefden.

Gegeten op 17 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Woods in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.