Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Woods in Leiden - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 522 22 25

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereiden die je van je sokken blazen. Hier kom je maar al te graag weer terug.

sigrid12

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Het eten was super goed!
We kregen wel snel alle gerechten achter elkaar
Er werd tussendoor niet gevraagd wat we wilden drinken dus we hadden maar 1 wijntje op.
Na het laatste gerecht hadden we koffie besteld die we na een half uur nog niet hadden gekregen dus dit was wel jammer.
Verder zat er ook nog een spin boven mijn hoofd iiiiieeeek.

Gegeten op 26 augustus 2014

petfinder

Via online reservering

We zijn hierheen gegaan met de AH restaurantactie. Eerste vraag bij aankomst: lust u vlees? Vreemde openingszin....
Keuze uit 4,5 of 6 gangen. Geen kaart hiervan, alleen de melding dat de gangen wel kleine porties zijn. Toch maar voor de 5 gangen gegaan - met bijbetaling.
Het eten is te omschrijven als goed. Maar ook niet meer.
Een steak tartare welke echt niet vers smaakte. Verder bij de gerechtjes Veel gefrummel, weinig inhoud. Typische franse keuken met veel pretenties; kleine porties voor veel geld. Een soort van chique Franse tapas, maar ik mis de versheid en smaakbeleving.
Wat mij betreft niet echt meer van deze tijd.
Bediening jong maar professioneel, echter niet heel persoonlijk en nogal op de automatische piloot.
Mooi decor, helaas gebrek aan achtergrondmuziek waardoor de ambiance niet gezellig was. Ik veel gesprekken kunnen volgen om me heen.
Al met al was de verwachting hoger dan de beleving.

Gegeten op 29 augustus 2014

catarina

Via online reservering

Alles ging prima: goed tempo tussen gerechten, die allemaal heerlijk waren. Het enige nadeel is dat een bruiloftreceptie op dezelfde tijd plaatsvond, dus het was een beetje lawaaiig. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 28 augustus 2014

frederique8

Via online reservering

Eten was super, we kregen zelfs 4 gangen!
1- tartaar, 2- raviolo met paddestoelen, 3- runderschouderhaas, 4- kersen sorbet
Ook goed dat we pas om 2030 gereserveerd hadden (fijn dat dat kon), waren we aan t einde van de avond helemaal alleen daar.

Leuk dat je per glas veel keuze hebt uit vele verschillende opties wijn.
Een enkele wijn was iets slechter. Helaas werd er geen uitleg gegeven en ook geen aanwijzingen welke wijn bij welk eten zou passen.

Service was wat minder, er waren niet zo heel veel mensen, en de espresso die we aan t eind hadden besteld, werd alsnog vergeten, terwijl we als enigste daar waren.
Gedurende deze wachttijd hebben we een wedstrijdje "wie de meeste fruitvliegjes kan vangen" gespeeld, daarvan waren er namelijk genoeg...

Gegeten op 26 augustus 2014

Brezeta

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten in een prachtige ambience n.a.v. de Uit-eten-actie van de Albert Hein. Het was een prima 4 gangenmenu van de chef. Het lekkerste was de ravioli met cantarellen. De service was optimaal: zeer aardig, attent en gastvrij.

Gegeten op 25 augustus 2014

Mick23

Ook wij zijn via Vakantieveilingen terecht gekomen bij Woods voor een heerlijke lunch voor 4 personen.
Wij hebben genoten van een geweldige lunch van 2 gangen bestaande uit; hand geplette ossenhaas en vervolgens zalm van de grill met pasta en peulvruchten. Het was heerlijk, werkelijk niets op aan te merken.
Omdat wij al op Iens verschillende recensies hadden gelezen, waren wij op de hoogte van de relatief hoge prijzen van de wijn. Dit was voor ons dan ook geen verrassing, wij hebben genoten van een heerlijk wijntje bij de lunch.
Overigens viel het wel op dat degene die geen gebruik maken van Vakantieveilingen, verschillende amuses kregen aangeboden. Wij kregen 'slechts' wat brood.
Maar gezien het bedrag wat je betaald bij Vakantieveilingen moet je hier zeker niet over zeuren. Normaal gesproken betaal je nu bij Woods (aanbieding) voor deze lunch 25 euro per persoon. Wij hebben dit nog niets eens betaald voor 4 personen.
Kortom, echter heerlijk gegeten bij Woods!

Gegeten op 12 augustus 2014

Schaap

Via groupon geboekt. Leuk een boottocht door de Leidse grachten, daarna 4 gangen diner. Smaak van alle gerechten was erg goed. Jammer, dat het hoofdgerecht erg weinig was. Fles rose is aan de prijs. Lokatie is top, terras aan het water, waar je met mooi weer heerlijk buiten kunt zitten

Gegeten op 19 juli 2014

Witje12

Lunch geboekt via vakantie veiling.Het was eigenlijk een lunch voor 4 personen..wegens omstandigheden hadden onze vrienden afgezegd..netjes een dag ervoor het restaurant op de hoogte gebracht via mail..Dat we met 2 personen kwamen.
Hierdoor kregen we een nagerecht op kosten van het restaurant.Echt super!..
Lunch was echt top!...Goede service!..Locatie top!...Gerechten waren mooi op de borden opgemaakt...En de smaak was ook zeer goed!
Wel waren de drankjes vrij duur...wijntje €5,50 biertje €3,85 niet eens een tap biertje..
Maar zo via vakantieveiling zou ik wel een keer terug willen komen!

Gegeten op 20 juli 2014

gerardvanthul

Na een eerste goede ervaring bij de lunch met het gehele gezin een arrangement geboekt inclusief een boottocht door de grachten van Leiden.
Helaas arriveerde de boot een half uur te laat en op een warme zaterdagmiddag was het bestellen van een drankje niet mogelijk.
De boot was overvol en kennelijk had niemand in het restaurant bedacht een tweede boot te bestellen.

Na terugkeer een vier gangenn menu met kleine gerechtjes. Vooraf geïnformeerd of meer gerechten mogelijk waren en dat kon.
Uiteindelijk heeft men dat niet aangeboden.

De gerechten waren uitstekend, maar de bediening was nogal traag en niet attent. De koffie en thee moest nadrukkelijk worden gevraagd.

Jammer, een gemiste kans.

Gegeten op 19 juli 2014

Kellyproeft

Heerlijk gegeten buiten bij Woods aan de Rijn. We hadden een 5- gangen diner met 2 luxe amuses gekocht via Groupon voor €69,-. Interieur is echt bijzonder mooi en de bediening uiterst vriendelijk. Minpunt was de bijkomende drankrekening: Wijntje €6.75 en een fles water: €7,50. Maar dat compenseert de prijs van het heerlijke 5- gangen menu. De rib eye was wel wat taai maar smaakte goed!

Zeker voor herhaling vatbaar, maar met Groupon!

Gegeten op 10 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Woods in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.