Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Restaurant Dennen

1. Restaurant
  2. Hollands

De Restaurant Dennen

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0318 571 274

LLeet

Dit restaurant heeft een hele tijd een oubollig imago gehad in de omgeving. Het oubollige is er echt af; leuke kaart met goede gerechten. Hier kun je prima gaan eten. Aan onze tafel kozen 3 mensen voor vis en 3 mensen voor vlees. De rode wijn was goed, evenals de tournedos. Bediening ook aardig en weet gewoon wie wat heeft besteld. Nagerecht goed, maar was niet zo handig uitgevoerd, waardoor de stellage op je bord eerst omviel, voordat je het op kon eten. Gezellige entourage. Parkeren voor de deur.

Gegeten op 27 juni 2014

AK2007

Lekker ouderwets gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding alhoewel ze van ons de inrichting wel wat mogen oppimpen. Lekkere schaaltjes groente zoals vroeger. Prima schnitzels!

Gegeten op 13 juli 2014

Sato82

Gegeten op 28 juni 2014

de_proeverij

Het was matig eten voor een heel pittige prijs: de carpaccio was droog, en de pijnboom pitten waren ze vergeten. We betaalden 4 euro voor kraanwater die geserveerd werd als flessenwater. De cote du boeuf was enorm zout. We deden een verzoek om ivm allergie geen smaakversterker te gebruiken maar daar werd niets mee gedaan. Kortom, hier komen we niet meer terug.

Gegeten op 8 juni 2014

liesbeth

Mooi ouderwets pand met grind op de parkeerplaats. Binnen is het kleurenschema aangepast aan deze tijd, maar de menukaart is ook een beetje van de oude stempel. Smakelijk gegeten, proeverij van wild vooraf (waar ook carpaccio en gerookte zalm bij lagen, wist niet dat dat "wild" was). Bij de hazenpeper en wild zwijn kregen we een aantal bakjes met aardappeltjes en groenten. Ben ik zelf niet zo gecharmeerd van, maar het overwegend oudere publiek waarschijnlijk wel. Bij de koffie bakje met Chocotof, pindarotsjes, kersenbonbons etc. Bediening OK.

Gegeten op 28 november 2013

Monsieur-Septime

Daar zijn we dan op een vrijdagavond in Renswoude (prachtig plaatsje) en we nemen plaats in 'Dennen'. "Ehhhh", zegt de gastvrouw, "de keuken is tot 20.30 open en het is nu al 20.15, ik ga even informeren."

Blijkbaar gaan ze in Renswoude vroeg naar bed en zijn ze in de keuken ruimdenkend wat tijd betreft, want we kunnen plaatsnemen. Hier eten we oud-Hollands. Een kaart waar onze grootouders ook van genoten zouden hebben.

Geen verrassingen, maar rechttoe, rechtaan eten met schnitzel en heel veel schaaltjes groenten aardappelen en frites. De voortreffelijke snijbonen doe aan oma denken en die melancholie smaakt!

Bij de gastvrouw krijgen we ondertussen positieve 'moederassociaties'. Wat een aandacht en eerlijke hartelijkheid.

De zaak wordt onderhanden genomen qua decor, dus dat is nog even afwachten.

Gegeten op 7 september 2012

Swetsie

• Redelijk

• Redelijk

Heerlijk eten en totdat de dame die ons bediende naar huis ging was het prima. Daarna heb ik via de telefoon gevraagd of we een nagerecht mochten bestellen.

Antonie

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten! In dit restaurant hangt een gemoedelijke sfeer en de bediening was vriendelijk en attent. Ik heb de erg smakelijke carpaccio als voorgerecht genomen. Mijn hoofdgerecht bestond uit biefstuk en kalfsoester met pepersaus en omdat het mes bijna vanzelf door het malse vlees gleed, kan ik niet anders concluderen dat de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend is! Ik heb koffie toe genomen en kom hier zeker terug!

Schrijf zelf een recensie over De Restaurant Dennen in Renswoude

Schrijf hieronder je recensie over De Restaurant Dennen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.