De Restaurant Dennen

• 7.5

• 7.3

liesbeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi ouderwets pand met grind op de parkeerplaats. Binnen is het kleurenschema aangepast aan deze tijd, maar de menukaart is ook een beetje van de oude stempel. Smakelijk gegeten, proeverij van wild vooraf (waar ook carpaccio en gerookte zalm bij lagen, wist niet dat dat "wild" was). Bij de hazenpeper en wild zwijn kregen we een aantal bakjes met aardappeltjes en groenten. Ben ik zelf niet zo gecharmeerd van, maar het overwegend oudere publiek waarschijnlijk wel. Bij de koffie bakje met Chocotof, pindarotsjes, kersenbonbons etc. Bediening OK.

Gegeten op 28 november 2013

Monsieur-Septime
  • Recensies in de laatste twee jaar

Daar zijn we dan op een vrijdagavond in Renswoude (prachtig plaatsje) en we nemen plaats in 'Dennen'. "Ehhhh", zegt de gastvrouw, "de keuken is tot 20.30 open en het is nu al 20.15, ik ga even informeren."

Blijkbaar gaan ze in Renswoude vroeg naar bed en zijn ze in de keuken ruimdenkend wat tijd betreft, want we kunnen plaatsnemen. Hier eten we oud-Hollands. Een kaart waar onze grootouders ook van genoten zouden hebben.

Geen verrassingen, maar rechttoe, rechtaan eten met schnitzel en heel veel schaaltjes groenten aardappelen en frites. De voortreffelijke snijbonen doe aan oma denken en die melancholie smaakt!

Bij de gastvrouw krijgen we ondertussen positieve 'moederassociaties'. Wat een aandacht en eerlijke hartelijkheid.

De zaak wordt onderhanden genomen qua decor, dus dat is nog even afwachten.

Gegeten op 7 september 2012

Swetsie

• Redelijk

Heerlijk eten en totdat de dame die ons bediende naar huis ging was het prima. Daarna heb ik via de telefoon gevraagd of we een nagerecht mochten bestellen.

Antonie

• Uitstekend

Heerlijk gegeten! In dit restaurant hangt een gemoedelijke sfeer en de bediening was vriendelijk en attent. Ik heb de erg smakelijke carpaccio als voorgerecht genomen. Mijn hoofdgerecht bestond uit biefstuk en kalfsoester met pepersaus en omdat het mes bijna vanzelf door het malse vlees gleed, kan ik niet anders concluderen dat de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend is! Ik heb koffie toe genomen en kom hier zeker terug!

Schrijf zelf een recensie over De Restaurant Dennen in Renswoude

Schrijf hieronder je recensie over De Restaurant Dennen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!