a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0251 674 101

peter542

Afgelopen weekend samen met de kids een heerlijke dag op het strand gehad. Top eten, service en locatie. Een absolute aanrader!

Gegeten op 16 mei 2015

Willemijnlodewijks

Wij zijn afgelopen weekend bij Deining geweest. Normaal gaan wij naar Zoomers, maar nu zagen wij toen wij gingen parkeren een bord waarop stond dat je bij betaald parkeren korting krijgt bij Deining. Dus we dachten laten we eens naar Deining gaan. Ik vroeg aan de jongeman die aan onze tafel kwam naar de korting en dat wij geen bonnetje hebben gekregen bij parkeren. Hij wist niks van de korting af. Zijn collega kwam erbij en vertelde dat je zelf bij het parkeren moet vragen naar het bonnetje, anders krijg je ook geen korting. Die bonnetjes geven ze niet zelf want dat geeft rommel op het strand. We konden wel even teruglopen, zei de serveerster...Dus ik (7,5 maand zwanger) zei dat ik dat stuk niet ga teruglopen voor de korting. Tja dan gaat het over, zei de serveerster. Ik vond dit niet erg klantvriendelijk, maar goed. Wij besloten eerst een kopje koffie te drinken en dan te beslissen of we wat wilden eten. Mijn dochter wilde al meteen friet. Die werd na een paar minuten al gebracht, nog voor we ons drinken hadden. Ik heb echter nog nooit zulke rare friet gegeten. Het waren meer omhulsels van aardappel met lucht erin. We zijn daarom na de koffie weer opgestapt en naar Zoomers verhuisd....beetje jammer.

Gegeten op 22 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Willenmijn Lodewijks,
We vinden het erg vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons.
Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben.
We zouden dan ook graag met u in contact komen en daarom wil ik u vragen om uw contact gegevens te sturen naar info@deiningcastricum.nl zodat we contact met u op kunnen nemen.
We zien uw email met grote belangstelling tegemoet.

wdankbaar

Na twee weken eerder even op een zondagmiddag met de honden over het strand geweest en daarna even wat drinken en snacken. er werd ons toen verteld dat er op zaterdagavond livemuziek zou zijn en een proeverij. dit hebben we met 9 man besproken. En 14 februari was dan eindelijk de avond. We werden verwelkomd met een glaasje bubbels van het huis en er werd keurig uitgelegd wat de bedoeling was. Er zouden verschillende rondes voorbij komen met hapjes Vlees, vis en ook soep. Het eten, de bediening en de muziek op de achtergrond zorgde voor een goede sfeer. Het eten was lekker en goed en we konden zelf het tempo aangeven voor de volgende ronde. Personeel was vriendelijk en vrolijk.

We gaan hier zeker meer naar toe.

Gegeten op 14 februari 2015

Anita1964

Wij hebben twee weken geleden een feest gegeven bij Deining en zijn meer dan tevreden over de ambiance, de vriendelijke en attente bediening (én de persoon met wie wij ons feest hebben geregeld) en de lekkere hapjes! Voorafgaand aan ons feest een makkelijk hapje gegeten, wat ook prima was. Kortom, een fijne plek voor een feest en een meer dan fijne plek om vooral op het heerlijke terras 's zomers en 's winters uitgebreid te borrelen en te genieten van het strand en de zee.

Gegeten op 26 september 2014

marjo-m

Na een eerdere slechte ervaring zijn we vanavond ingegaan op de uitnodiging van Deining om daar te komen eten. Dat een bedrijf de moeite neemt om serieus om te gaan met ontevreden klanten is op zich al lovenswaardig. Vanavond heeft Deining aan ons laten zien dat ze wel weten hoe je gastvrij en vlot kan bedienen. Bediening was attent en vriendelijk. Ook de hond kreeg een bak water. Eten en drinken kwamen lekker snel door. Het eten was niet bijzonder maar gewoon lekker, vleesjes en sate waren mals. De grote chocolatedipcookies vielen erg in de smaak bij de kinderen. Uitzicht mooi en met een knapperend haardvuur een gezellig sfeertje.

Gegeten op 21 september 2014

willemb

Ik dacht 'een strandtent, moet je daar nou een recensie over schrijven', maar het is toch een restaurant, al doen ze hun best om je dat te doen vergeten. Het begon al buiten toen ik de bierkaart vroeg en een scholier me vermoeid aankeek, ' nou ja vooruit dan maar' , leek hij te denken. Een tweede jongeman kwam de drankjes brengen, en een derde jongeman rekende af. Binnen was het niet anders. We hebben zeker acht mensen van het personeel gesproken. Ik twijfelde tussen de wrap en de gebakken vis met friet, maar omdat het me leek dat men hier aan zee beter in vis is dan in Mexicaanse wraps, kozen we de vis en chips. Helaas. De chips waren slappe, lauwe aardappelstengels die overduidelijk veel te lang hadden staan wachten tot ze werden opgediend. Dat werd echter ruimschoots gecompenseerd door de gefrituurde vis waarmee je makkelijk een gat in de tafel had kunnen slaan. Mijn gevoel was: liefdeloos, zonder aandacht, geld verdienen. Maar zelfs dat laatste was lastig want de jongedame die ik eindelijk had weten te strikken voor de rekening verloor zichzelf vervolgens in een lang gesprek met een andere gast. Uiteindelijk maar naar de bar gelopen en daar staan wachten tot ik mocht betalen. De jongeman vroeg of het gesmaakt had. Toen ik ontkennend antwoordde, was zijn antwoord: "Mooi zo, bedankt.....". Ik bedoel maar, aandacht.

Gegeten op 18 september 2014

Lise-lot

Vorig weekend hebben wij met vrienden geborreld en gegeten bij Deining.
De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op de speel attributen op het strand.
Wij hebben gezellig buiten op de loungebanken geborreld.
De bediening was erg vriendelijk en de hapjes waren lekker!

S' avonds nog lekker gegeten en koffie toe rondom de openhaard.
We hebben een heerlijke dag gehad!

Gegeten op 24 augustus 2014

marjo-m

Gisterenavond gegeten met 10 man, van tevoren gereserveerd.
Wat een hopeloze slechte bediening!
Contact maken mer je klanten is natuurlijk ook verschrikkelijk. Stel je voor dat ze iets zouden willen bestellen. Na het eten, dat pas na anderhalf uur kwam, hebben we uiteindelijk zelf de borden aan kant gezet anders waren de koffies en desserts er zo middenin gezet.

Het eten was aardig, maar vreemd genoeg staat er nauwelijks vis op het menu. Dat verwacht je toch wel als je op het strand gaat eten!
Mooi uitzicht. Maar dat vind ik de volgende keer ook wel ergens anders!

Gegeten op 31 augustus 2014

fransboom

Saté gegeten met Parijse vrienden, na buiten wat gedronken te hebben. Het eten was goed, maar de bediening moest nog wat op gang komen. Misschien omdat het de eerste zonnige dag was na een aantal weken? Erg traag, wel vriendelijk. De setting is natuurlijk geweldig!

Gegeten op 31 mei 2014

Superelsje

De bediening is naar mijn mening slecht, erg slecht.
Ik heb drie keer iemand moeten roepen, de vierde keer ben ik maar gewoon naar iemand toegelopen en gezegd wat ik wou en waar ik zat.
Voordat het drinken kwam waren alweer een dikke 20 min verder.
De tosti die ik had besteld kwam na 25 min ook, alleen de kaas was niet gesmolten. Verder ziet het restaurant er leuk uit.

Gegeten op 29 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Deining in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Deining. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.