Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Deining

1. Restaurant
  2. Hollands

Deining

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0251 674 101

Anita1964

Wij hebben twee weken geleden een feest gegeven bij Deining en zijn meer dan tevreden over de ambiance, de vriendelijke en attente bediening (én de persoon met wie wij ons feest hebben geregeld) en de lekkere hapjes! Voorafgaand aan ons feest een makkelijk hapje gegeten, wat ook prima was. Kortom, een fijne plek voor een feest en een meer dan fijne plek om vooral op het heerlijke terras 's zomers en 's winters uitgebreid te borrelen en te genieten van het strand en de zee.

Gegeten op 26 september 2014

marjo-m

Na een eerdere slechte ervaring zijn we vanavond ingegaan op de uitnodiging van Deining om daar te komen eten. Dat een bedrijf de moeite neemt om serieus om te gaan met ontevreden klanten is op zich al lovenswaardig. Vanavond heeft Deining aan ons laten zien dat ze wel weten hoe je gastvrij en vlot kan bedienen. Bediening was attent en vriendelijk. Ook de hond kreeg een bak water. Eten en drinken kwamen lekker snel door. Het eten was niet bijzonder maar gewoon lekker, vleesjes en sate waren mals. De grote chocolatedipcookies vielen erg in de smaak bij de kinderen. Uitzicht mooi en met een knapperend haardvuur een gezellig sfeertje.

Gegeten op 21 september 2014

willemb

Ik dacht 'een strandtent, moet je daar nou een recensie over schrijven', maar het is toch een restaurant, al doen ze hun best om je dat te doen vergeten. Het begon al buiten toen ik de bierkaart vroeg en een scholier me vermoeid aankeek, ' nou ja vooruit dan maar' , leek hij te denken. Een tweede jongeman kwam de drankjes brengen, en een derde jongeman rekende af. Binnen was het niet anders. We hebben zeker acht mensen van het personeel gesproken. Ik twijfelde tussen de wrap en de gebakken vis met friet, maar omdat het me leek dat men hier aan zee beter in vis is dan in Mexicaanse wraps, kozen we de vis en chips. Helaas. De chips waren slappe, lauwe aardappelstengels die overduidelijk veel te lang hadden staan wachten tot ze werden opgediend. Dat werd echter ruimschoots gecompenseerd door de gefrituurde vis waarmee je makkelijk een gat in de tafel had kunnen slaan. Mijn gevoel was: liefdeloos, zonder aandacht, geld verdienen. Maar zelfs dat laatste was lastig want de jongedame die ik eindelijk had weten te strikken voor de rekening verloor zichzelf vervolgens in een lang gesprek met een andere gast. Uiteindelijk maar naar de bar gelopen en daar staan wachten tot ik mocht betalen. De jongeman vroeg of het gesmaakt had. Toen ik ontkennend antwoordde, was zijn antwoord: "Mooi zo, bedankt.....". Ik bedoel maar, aandacht.

Gegeten op 18 september 2014

Lise-lot

Vorig weekend hebben wij met vrienden geborreld en gegeten bij Deining.
De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op de speel attributen op het strand.
Wij hebben gezellig buiten op de loungebanken geborreld.
De bediening was erg vriendelijk en de hapjes waren lekker!

S' avonds nog lekker gegeten en koffie toe rondom de openhaard.
We hebben een heerlijke dag gehad!

Gegeten op 24 augustus 2014

marjo-m

Gisterenavond gegeten met 10 man, van tevoren gereserveerd.
Wat een hopeloze slechte bediening!
Contact maken mer je klanten is natuurlijk ook verschrikkelijk. Stel je voor dat ze iets zouden willen bestellen. Na het eten, dat pas na anderhalf uur kwam, hebben we uiteindelijk zelf de borden aan kant gezet anders waren de koffies en desserts er zo middenin gezet.

Het eten was aardig, maar vreemd genoeg staat er nauwelijks vis op het menu. Dat verwacht je toch wel als je op het strand gaat eten!
Mooi uitzicht. Maar dat vind ik de volgende keer ook wel ergens anders!

Gegeten op 31 augustus 2014

fransboom

Saté gegeten met Parijse vrienden, na buiten wat gedronken te hebben. Het eten was goed, maar de bediening moest nog wat op gang komen. Misschien omdat het de eerste zonnige dag was na een aantal weken? Erg traag, wel vriendelijk. De setting is natuurlijk geweldig!

Gegeten op 31 mei 2014

Superelsje

De bediening is naar mijn mening slecht, erg slecht.
Ik heb drie keer iemand moeten roepen, de vierde keer ben ik maar gewoon naar iemand toegelopen en gezegd wat ik wou en waar ik zat.
Voordat het drinken kwam waren alweer een dikke 20 min verder.
De tosti die ik had besteld kwam na 25 min ook, alleen de kaas was niet gesmolten. Verder ziet het restaurant er leuk uit.

Gegeten op 29 december 2013

gggvvv

Barbeque gehad voor 17,50 pp Ws het slechste barbeque wat je kunt krijgen voor 17,50.. aardappelsalade,sateh saus,koude kippenpoten,hamburger en koude patat ronduit slecht.

Gegeten op 29 augustus 2013

P & I

Snelle en attente bediening. Goede service is tamelijk bijzonder bij dit soort seizoensbedrijven. En de geitenkaassalade smaakte ook prima.

Gegeten op 4 augustus 2013

AGL

De Deining is goede strandtent om lekker te relaxen, van de zon en het uitzicht te genieten. De inrichting is top. De toiletten (wat in een strandtent nog al eens vergeten wordt) zijn schoon. De bediening is vlot en vriendelijk.

Helaas is het eten niet best. De vegetarische wrap was treurig om te zien en qua smaak was er werkelijk niets aan. Het enige wat bijblijft is de smaak van doorgekookte boontjes en de maïs. De saté was daarentegen goed van smaak, al had er wat minder zout op de bijgeserveerde patat gemogen.

Al met al is het een leuke tent om te zitten met een glas wijn, een biertje of een bittergarnituurtje, maar voor eten kan je beter ergens anders heen.

Schrijf zelf een recensie over Deining in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Deining. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.