Deining

• 7.5

• 8.0

Superelsje
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening is naar mijn mening slecht, erg slecht.
Ik heb drie keer iemand moeten roepen, de vierde keer ben ik maar gewoon naar iemand toegelopen en gezegd wat ik wou en waar ik zat.
Voordat het drinken kwam waren alweer een dikke 20 min verder.
De tosti die ik had besteld kwam na 25 min ook, alleen de kaas was niet gesmolten. Verder ziet het restaurant er leuk uit.

Gegeten op 29 december 2013

gggvvv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Barbeque gehad voor 17,50 pp Ws het slechste barbeque wat je kunt krijgen voor 17,50.. aardappelsalade,sateh saus,koude kippenpoten,hamburger en koude patat ronduit slecht.

Gegeten op 29 augustus 2013

P & I
  • Recensies in de laatste twee jaar

Snelle en attente bediening. Goede service is tamelijk bijzonder bij dit soort seizoensbedrijven. En de geitenkaassalade smaakte ook prima.

Gegeten op 4 augustus 2013

AGL
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Deining is goede strandtent om lekker te relaxen, van de zon en het uitzicht te genieten. De inrichting is top. De toiletten (wat in een strandtent nog al eens vergeten wordt) zijn schoon. De bediening is vlot en vriendelijk.

Helaas is het eten niet best. De vegetarische wrap was treurig om te zien en qua smaak was er werkelijk niets aan. Het enige wat bijblijft is de smaak van doorgekookte boontjes en de maïs. De saté was daarentegen goed van smaak, al had er wat minder zout op de bijgeserveerde patat gemogen.

Al met al is het een leuke tent om te zitten met een glas wijn, een biertje of een bittergarnituurtje, maar voor eten kan je beter ergens anders heen.

erasma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie strandtent met prettige en vlotte bediening. Eten viel tegen. Mosterdsoep was erg romig (lees vet), vegetarische wrap was fantasieloos gevuld met groenten uit blik. Het bakje sla erbij was zonder dressing.
De wijn en de koffie waren weer prima.

Gegeten op 10 juli 2013

Osprey
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier het menu genoten tijdens het North Sea Poetry Festival eind september (op zich al een bezoek waard). Mooie strandtent, erg aardige bediening die echt zijn best doet om het iedereen naar de zin te maken. Grote kwalitatief goede porties en het wijnarrangement dat bij het 3-gangen-menu genomen kan worden is prima. Men doet ook niet moeilijk over een extra glas. Ook een karaf water is geen probleem. Wij gaan zeker een keer terug om nog eens van de sfeer te genieten

Gegeten op 29 september 2012

dderks

• Goed

Vlotte vriendelijke en nette bediening. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Rico06

• Uitstekend

Onder de strandpaviljoens is dit een topper. We waren met twee oudere dames en niets was een probleem. Ondanks dat je dus praktisch op het strand zit is de toegankelijkheid prima. Keurige toiletten!
Leuke (lunch-)kaart tegen schappelijke prijzen. Meerdere "huis"wijnen zijn per glas te bestellen. Vriendelijke en kundige bediening. De kok gebruikt veel verse producten, niks is kant en klaar. Heerlijk terras met uitzicht op het strand en zee. Een aanrader. We komen zeker nog eens terug om er 's avonds te eten bij een ondergaande zon.

Liesje67

• Uitstekend

Ik kan niet anders dan een uitstekende beoordeling geven. De ligging aan het strand is natuurlijk prachtig, het is er schoon. Het eten erg goed. De biefstuk precies goed gebakken, de spareribs heerlijk gekruid. De frites erbij kwamen uit schoon vet, de opmaak zag er goed uit. De salade erbij was vers en fris met een fijne dressing. Maar de bediening spant de kroon: zelden zo goed bediend en vooral zo aardig! Een amuse van het huis vooraf die ook erg lekker was. Aanrader is ook het bruine brood met 3 sausjes vooraf, heerlijk. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Mocht je met -kleine- kinderen komen, geen probleem voor hen is er een apart speelhoekje bij de loungebanken. Een tent waar wij zeker weer graag naartoe terug gaan!

ivis

• Redelijk

Als diner; redelijk. Voor een biertje en een borrelhap; prima!

Schrijf zelf een recensie over Deining in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Deining. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!