a TripAdvisor company

1. 7,1 10 1 26

2. 7,1

3. 8,4

JAScho

Deining is verkozen tot het beste strandpaviljoen van Noord Holland. Daar hebben wij niet zo veel van teruggezien.
Netjes online gereserveerd, inclusief bevestiging per mail. Maar toen we aankwamen bleek niemand ervan op de hoogte. We stonden niet op de handgeschreven lijst.... Toch een tafeltje gekregen. Dat was om 19:00 uur. Het was een hele mooie zomeravond en dus erg druk. Maar het duurde wel heeel erg lang voor we de menukaart kregen. De drankjes werden wel snel geserveerd. Eerst voorgerecht. Het was druk, dus duurde vrij lang. Maar met excuses opgediend. Het duurde ook vrij lang voordat er werd afgeruimd. Inmiddels was het ca 20:30. Toe bleek dat het nog zeker een uur zou duren totdat de hoofdgerechten zouden worden geserveerd. Dat kwam door de "bonnetjes" zoals werd uitgelegd. Eerst een bonnetje voor de voorgerechten en pas als die zijn afgeruimd wordt het bonnetje hoofdgerechten in het systeem gezet. Ikzelf zou hebben bedacht dat je als medewerker, wetende dat het een uur duurt om de hoofdgerechten te bereiden, meteen ook, samen met het voorgerecht, het bonnetje hoofdgerecht in het systeem te zetten.
Om 7 uur aankomen op een niet geregistreerde reservering en dan pas om half 10 mogelijkerwijs je hoofdgerecht krijgen duurde wat al te lang.
Wellicht was het te verwachten van het beste strandpaviljoen van NH dat er erg het best zou worden gedaan om toch nog iets eea te versnellen.
Helaas niet, ook geen excuses. Dus toen maar de bestelling gecancelled. Met kinderen zou het wat al te laat geworden zij .
Dus ik kan geen recensie geven van de maaltijd zelf, want daar zijn we niet aan toe gekomen.....

Gegeten op 19 juli 2016

Petehaag

Gegeten op 12 juli 2016

sjaan1973

Afgelopen donderdag met ons bedrijf een avondje wezen barbecuen en borrrelen.
Was super geregeld. En wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit was uitstekend.
Complimenten ook voor de bediening.
Al met al een zeer geslaagd avond.

Gegeten op 30 juni 2016

anita295

We hebben op 28 juni 2016 een bbq gehad bij de deining we ware met 21. Personen het was top het eten was goed bediening was erg gezellig en de locatie top zeker een aanrader om gezellig op het strand te bbq goed en voldoende eten en voor een goede prijs. Hebben een gezellig avond gehad

Gegeten op 28 juni 2016

Cilia123

Het eten van het restaurant was goed en het restaurant zelf was ook leuk, alleen de service was echt heel erg belabberd. Ik geef toe dat het druk was, maar ze stonden met genoeg personeel. Om te beginnen had ik een dag van tevoren gebeld om te reserveren, dit had ik gedaan omdat een van ons veganistisch eet en dus geen dierlijke producten eet. De persoon aan de telefoon vertelde me dat ze op het moment niet zoiets op de kaart hadden staan maar dat ze iets voor haar konden maken, helemaal prima. Toen we aankwamen bleek het helemaal vol te zitten, niet erg, maar we werden met z'n drieeën aan een tafel voor maximaal twee personen neergezet. Er stonden eerst niet eens stoelen bij, die werden nog ergens vandaan gehaald. Vervolgens duurde het een half uur voordat we een drankje en de kaart hadden. Toen ik zei dat ik had gebeld i.v.m. het eten zei de serveerder dat hij het even ging navragen. Vervolgens staat hij vlakbij onze tafel er met een collega over te praten en horen wij hem zeggen "zeg maar dat het niet kan", hoezo klant-onvriendelijk. Bleek dat het wel bij de reservering stond maar niet was doorgegeven aan de keuken, maar toen we zelf op de kaart keken zagen we dat er iets op stond wat ze gewoon kon eten, dus dat probleem was opgelost. Intussen waren we zelf maar naar een grotere tafel verhuist die vrij kwam. Vervolgens duurde het na het hoofdgerecht uren voor dat er een dessert werd opgenomen dus toen zijn we maar zonder dessert naar huis gegaan.
Aan het eten lag het niet maar het is niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 juni 2016

Gouter

Deining ligt op eenprachtige locatie en heeft een leuke/moderne uitstraling.
Lunchkaart vonden wij zwaar overpriced, onder de 7.50 is er geen broodje te krijgen. We hebben toen maar frites besteld want we wilden gewoon even iets kleins eten. Frites waren wel lekker. Wat ons stoorde is dat de bediening voortdurend aangejaagd wordt door de manager om aan de gasten te vragen of ze nog iets willen bestellen. Het is ons tot 5 keer toe gevraagd in een uurtje tijd terwijl we geen enkel teken hieroe gaven. Dit vonden wij best irritant. Ook zat hij ze voortdurend op de hielen om te kijken of ze alles wel goed deden, op een in onze ogen a relaxte manier. Maar dezelfde manager groet de gasten niet eens als ze weg gaan, ook al lopen ze vlak langs hem. Wij kregen een opgejaagd en ongezellig gevoel hierdoor. Volgende keer gaan wij liever naar de buren.
De meisjes en jongens in de bedienig waren trouwens wel erg aardig. Wees daar maar zuinig op!

Gegeten op 8 juni 2016

sasvelt

Deining is een strandtent zoals een strandtent moet zijn.

Lekker genieten, chillen, uitzicht op zee, relaxte sfeer.

Bij mooi weer zoals afgelopen week, is het wel vol. Maar als je even wacht vinden ze meestal wel een plekje voor je.

Heeeeeerlijke scropinno!

We hebben hier verschillende dingen gegeten, de groente rendang viel een beetje tegen. Is eigenlijk geen rendang maar weer een soort studentenmaaltje.
Aanrader was de ravioli met bietjes en geitenkaas, lekker recept.

Kinderkaart is uitgebreid, veel keuze. Puntzak 'gezond' een slimme vondst. Wat komkommer en wortel in een puntzak, toch wat vitamientjes bij de (heerlijke) saté met friet ;-)

Droge witte wijn was niet de lekkerste die ik ooit dronk.

Wanneer we weer in Castricum zijn, gaan we weer lekker genieten op het terras van Deining!

Gegeten op 5 mei 2016

sznnh

Deining. Fijne plek. Relaxte sfeer. Vriendelijk bediening. Mooi decor. Gewoon zoals past bij een tent aan het strand. De bloemen van de jarige job waren al klaargezet op onze gereserveerde tafel want wij waren nog even aan het strand. Attent. Drankjes prima. Eten van mijn tafelgenoten was lekker: bietenravioli, kalfswang, rendang. Mijn gerecht vond ik niet echt een succes. Pasta met gamba's. Niet zo ingewikkeld toch? De pasta was mie, van die dikke slierten. Slechte keuze wat mij betreft. Ook de gamba's vond ik slecht op smaak gebracht. Waar was de beloofde knoflook en rode peper? Ook hadden ze iets te lang in de pan gelegen denk ik. Mijn zoon vond de spaghetti bolognese heerlijk maar zijn vader heeft ook even geproefd en was wat minder enthousiast. Jammer. Aangezien de rest van de club het eten wel lekker vond een zeven maar wat mijn gerecht betreft was het echt geen zeven. De toetjes waren wel lekker.

Gegeten op 10 april 2016

miekepieke

het was mooi lente weer, dus op de fiets naar het strand, lekker op het terras gezeten bij Deining, allebie een phannkuchen gegeten, 1 vis en 1 vegetarisch.
Erg goed gevuld en lekker. De bediening was erg attent.
Het is voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 maart 2016

AndrePronk

Lekker uitgewaaid op het strand vandaag daarna snel naar binnen bij deining want het begon te regenen lekker opgewarmd bij de haard leuk dat die nog houtgestookt wordt in plaats van al die gashaarden die je tegenwoordig ziet! Uitstekende bediening een jongen met een baardje correct en netjes en hij vertelde over de flamkuchen die hebben we uiteindelijk besteld en ze waren heerlijk een ij biertje erbij maakte het helemaal af erg lekker biertje ik woon zelf in Amsterdam maar ik heb hem nog nooit gehad maar ik zal hem nu zeker vaker drinken! Van de zomer staan we op camping Bakkum dus wij komen zeker terug met de kids!

Gegeten op 21 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Deining in Castricum

Schrijf hieronder je recensie over Deining. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.