Restaurant Vis aan de Maas

Toon telefoonnummer 010 476 29 10

• 8.3 10 95

• 8.5

• 8.1

Restaurant Vis aan de Maas doet mee!

Reserveer nu!

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

knuffelbeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Supervriendelijke ontvangst. Uiterst gezellige plek om te eten. Een uitmuntende kaart met niet al teveel gerechten. Voor ieder wat wils. Uitstekende voorgerechten zoals Carpaccio van Tonijn super en de Spaanse Gamba's waren ook overheerlijk. Voor de kinderen is het helemaal feest. Die worden uitstekend bezig gehouden. Er mag zelfs op tafel getekend worden! Waar vind je dat? De vangst van de dag is altijd een leuke verrassing. En ook hebben we het menu van de restaurantweek geprobeerd. Wat een uitstekend menu. Kortom Vis aan de Maas we komen zeker met regelmaat terug! Elke keer dat wij geweest zijn is het altijd een heerlijke avond uit. Zeker door de zeer sympathieke gastvrouwen.

Gegeten op 7 maart 2014

douanita
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor het eerst wezen eten in dit gezellige sfeervolle restaurant aan de maas, op een plek waar je het niet verwacht, vriendelijke ontvangst, goede service. heerlijk gegeten, mooie voorgerechten, heerlijke tonijn, mooi opgemaakt, de hoofdgerechten waren ook goed, heerlijk zeeduivel. de wijn van de maand was ook top. kortom zeker een adresje om nog eens terug te gaan .

Gegeten op 16 maart 2014

bencomar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is een klein maar zeer sfeervol restaurant. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Wij hebben sliptong en ossenhaas gegeten en beide waren van goede kwaliteit en smaakvol bereid. De bediening is zeer vriendelijk met de nodige kennis van zaken wat betreft de visgerechten en de wijnen.Tevens kwamen ze regelmatig informeren of alles naar wens was en of we er nog iets bij wilden. Voor ons een reden om zeker terug te gaan en aan te bevelen bij een ieder die graag in een klein maar fijn restaurant willen eten met een fraai uitzicht op de maas.

Gegeten op 8 maart 2014

mirjam16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vis aan de Maas is een begrip in Rotterdam. Als echte Rotterdammer moet je daar geweest zijn! Een leuk restaurant met zeer uitstekend eten en de service en het personeel zijn top. Een aanrader voor iedereen die een gezellige avond met lekker eten en een goed wijntje leuk vind. Daarbij is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

Gegeten op 23 februari 2014

fraukez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten. Leuke locatie, leuke inrichting. Bediening was goed. Eten was ook erg lekker, goede grote porties. Wij hadden: Boquerones frito, mandje brood, Calamares, Carpaccio van Tonijn, Spaanse gamba’s, Zeebaars, Tonijn, Chocolade truffel taart.
Alleen de calamares vonden wij voor een visrestaurant wat tegen vallen. De pasta bij de hoofdgerechten was ook erg lekker en de choco truffel taart is ook een aanrader.
Ik had redelijk veel gerechten die met wat knoflook waren gemaakt, daar moet je wel van houden.

Gegeten op 1 maart 2014

anja23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag op uitnodiging van Jolanda Krootjes bij jullie gegeten.
Het eten was heerlijk, evenals de sangria.
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Kortom het was een super avond in een heel gezellig en lekker vis restaurant.
Voor herhaling zeer vatbaar. Tot ziens. .

Skoglund
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke ontvangst. Gezellige plek om te eten. Eerst verwelkomd met een amuse van garnaaltjes met een whiskeysaus, deze was ok. Eerst om te knabbelen de calameres en gefrituurde spiering geserveerd met aioli. Zelden zo lekkere inktvisringen gegeten, helemaal niet taai en het beslag was heerlijk knapperig. Als voorgerecht: de gamba's in tempura: zeer lekker, de bouillabaisse was pittig en rijk gevuld (maar niet heel Frans), advies: portie mag wat kleiner. de kreeftenbisque was aan de zoute kant.
Als hoofdgerecht de gegrilde zeebaars die wat aan de droge kant was. Ook de vis van de dag genomen, dit was de griet, was niet erg speciaal, net iets te lang gebakken. De friet heerlijk bruin, maar enorm slap...
Al met al een gezellige avond met een sympathieke gastvrouw, de kwaliteit van het eten was wisselend.

Gegeten op 2 februari 2014

Danielle2410
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hebben wij een bezoek gebracht aan dit geweldig gelegen restaurant. We zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen, de service was prima. Wel was de tijd tussen het voor- en hoofdgerecht wat aan de lange kant. De zeehaan was uitstekend en de truffel taart is als dessert zeker aan te bevelen. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 1 februari 2014

Kamer994
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voorgerecht van mijn tafelgenote de lauwwarme halve kreeft. Prima bereid, niet spannend gewoon goed. Zelf 3 Zeeuwse platte en 3 Gillardeau oesters. De Gillardeau aan de kleine kant en niet "moddervet". slecht geopend, stukjes "schil" en niet volledig bij de spier losgesneden.
Hoofdgerecht: Zeeduivel met Sereh met tuffel risotto. Zeeduivel prima, misschien iets te ver gegaard. Sereh? Wat niet te definiëren groenten en een risotto die niet gemaakt leek van risottorijst, veel te droog was en in een soort van timbaalvorm werd opgediend. Kan niet! Heeft niets van doen met risotto!! Jammer en in feite weggegooid geld. Van mijn frites gegeten, welke goed waren maar vrij zouteloos. Moest zoutstelletje van andere tafel pakken omdat dat er niet stond. Mijn hoofdgerecht: tonijn. Uitgelegd wat ik wilde en dat mislukte geheel. Terug naar de keuken met als resultaat een nog eens verpeste tonijn. Veel te dik, koud ook waar het gegrild was. Dit leek op een opgezwollen tournedos en niet op een mooi stuk tonijn. Geen dessert en koffie genomen, hadden al weer genoeg "genoten". Wat aan de hoge prijskant, indien goed bereid wellicht de prijs waard maar niet zoals het ons werd voorgeschoteld. Zaak zag er mooi uit, honden toegestaan?: is toch geen strandtent. Zeer correcte en nette bediening. Moeten nog wat leren hoe te serveren (hand achter de rug). Herhaling? Moet hier nog eens over nadenken. € 117,35 is toch wel veel voor een drankje, fles wijn 2 x voor en 2 x hoofd. Simpel eten, niets bijzonder en niet spannend. Topper 2013 kan wel zijn, misschien hadden we pech maar .......

Gegeten op 31 januari 2014

gijs1966
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat ee n geweldig restaurant. Alles klopt! Locatie, aankleding restaurant, bediening en niet te vergeten het eten! Zeer warme ontvangst. Je voelt nog echt gast en dat maak je niet vaak meer mee. Hulde voor Ron, Helena en Sylvia.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vis aan de Maas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!