• foto's van Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 476 29 10

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

IVI73

Vanavond gezellig ons Valentijn diner genuttigd. Vooraf met de reservering werd duidelijk verteld dat er een menu is samengesteld, dit zag er prima uit. Nog even een reminder per email gisteren erg netjes. we zijn netjes ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Een glaasje bubbels met een soort rook werd geserveerd, dat zag er leuk uit en smaakte prima, aardbeitje erin. daarbij werd het amuse geserveerd, een zalm bonbon met truffel crème en garnaaltjes, mooie smakelijke combi ging prima bij de rosé bubbels. Vervolgens hebben wij een Spaanse wijn gekozen bij onze gerechtjes, Verdejo een jonge frisse en toch licht stevige wijn. Ons voorgerecht bestond uit een carpaccio van zwaardvis met een lichte sinaasappelmarinade en wilde venkel. Veel "groen" voor mijn vriend, voor mij was het prima. Vervolgens een echte smaak verassing cappuccino van rivierkreeftjes en room, verrukkelijk! Het hoofdgerecht was zeer ruim geportioneerd maar top in smaak combi's, Kabeljauw en een langoustine met roze pepersaus en gegrilde rosevale aardappel met rozemarijn. Toe een heerlijke chocolade verassing, witte choco mouse, een mouse/taartje met koek kruim bodem, in stikstof gedompeld choco versnapering en aardbeien gedoopt in choco, mooie smaken, bijzonder aangekleed echt een feestje! Toe heb ik nog een heerlijke koffie genomen en mijn vriend een frisje. ik wilde mijn vriend verassen en daar ging de dame van de bediening helemaal in mee, leuk! en dank! De bediening (dame met de vlecht) was zeer professioneel, vriendelijk, aandachtig en enthousiast, fijne jonge dame!!! Complimenten voor deze jonge dame en voor de koks. Wij hebben genoten en komen zeker terug en zullen dit ook delen!!

Gegeten op 14 februari 2015

Dehelt

leuk ontvangst, de gastvrouwen waren heel aardig, als voorgerecht de spaanse gamba's die heerlijk waren, als hoofdgerecht de zeebaars en tonijn die meer dan aan de verwachting waren. Als dessert samen de verwenkoffie gedeeld. De dames waren vriendelijk, proffessioneel en wisten echt waar ze het over hadden. Hier komen wij zeker nog wel een keer terug!

Gegeten op 6 februari 2015

paula52

Via online reservering

Vervelend om te zeggen, maar het was niet best. Lange wachttijden, voorgerecht kwam na 1.5 uur, hoge prijzen, slechte kwaliteit, carpaccio met een enorme groentetuin erop plus een halve sinaasappel, onsmakelijk bonk tonijn, vet gebakken schol met enorme korst vol peper en zout, zonder citroen, slappe dikke patatten die nog in de olie dropen. Hier gaan we niet meer heen.

Gegeten op 31 januari 2015

ernst24

Verscholen ergens ergens achteraf op een havenkade in Rotterdam, nog nooit geweest ondanks 15+ jaar in Rotterdam... maar het was een aangename verrassing. Prima vis, ruime porties, gezellige bediening, leuk zitten, no-nonsense, kortom gewoon helemaal Rotterdam (lees goed)

Gegeten op 1 februari 2015

MJM

Gezellig restaurant op mooie lokatie. Helaas was er van de maas weinig te zien omdat er een parkeerplaats voor het restaurant ligt. De sfeer was ontspannen en ongedwongen, het pand ziet er uit alsof het vroeger een oud buurtcafe is geweest. Het eten was lekker. Wij vonden het erg jammer dat we niet de Fruit du Mer konden bestellen (stond wel op de internet kaart maar dit moest schijnbaar van te voren gereserveerd worden). Het eten was lekker, niet bijzonder, wel goede porties. De bediening was vriendelijk. Puntje van kritiek is dat er op verschillende tafels kraanwater stond en dit aan ons niet werd aangeboden.

Gegeten op 17 januari 2015

NRVD

Gegeten op 17 januari 2015

Erwin T

Via online reservering

Het was een aparte ervaring. We hadden uit de recenties een heel ander beeld gekregen . De setting is niet meer dan eetcafe terwijl de kaart dat absoluut niet is. Eten is echt heel goed en lekker , maar door de setting weet ik niet wat ik er precies van moet vinden...Voor het eten zou ik t zeker aanbevelen , maar voor de setting dus niet...Hond van de baas ( chef ) aan de bar , verlepte bloemetje op tafel , koud in de zaak, kopje koffie met een voetenbadje , bestek neerleggen terwijl de serveerster t mes met dr handen aanraakt etc etc....Daarnaast had men ons wel meer drank kunnen verkopen ...als men dit gevraagd had...

Neemt niet weg dat mijn gerecht echt heel goed is en dat van mijn vrouw ook ..allebei grote porties ..hoewel we wel gewisseld hebben , want mij was de specialiteit aangeraden . Hierbij was niet verteld dat dit met levertjes en viswang en vis lippen was...Er was alleen "op noorse wijze " verteld...

Ga ik nog eens terug....? Nee denk t niet...

Gegeten op 14 januari 2015

RayHolland

Wij gingen naar Vis aan de Maas om er de verjaardag van opa te vieren want die had goede herinneringen aan de zeetong die hij er al eens at. Voor alle zekerheid vooraf maar gebeld dat opa tong wilde en men zou voor een mooie zorgen. De ontvangst was vriendelijk en het decor is prima, zowel binnen als buiten, met zicht op de Maas. De kaart is rijk. Opa kreeg zijn tong die vers en flink uit de kluiten gewassen was, en bovendien zeer goed was bereid. Dat gold ook ten aanzien vande overige gerechten die wij bestelden. Vis is een moeilijk en kritisch product, maar goed was te proeven dat de vis perfect vers was en goed bereid. Niet te veel kunstgrepen zodat de smaak goed bezwaard bleef.
Tijdens het eten was het personeel attent en alert. Voor mijn jonge dochtertje voor wie een heel gerecht veel te veel is, werd een bordje bereid met allerlei lekkere dingen die een kind graag lust. Zo zaten wij ook ontspannen aan tafel met een tevreden kind. Vis aan de Maas is typisch zo,n adres dat je onthoud om er steeds naar terug te keren. Dat gaan we dan ook gauw weer doen!

Gegeten op 19 september 2014

lucienthorig

Via online reservering

wij hebben heerlijk gegeten de oesters en de kreeft waren prima
de tonijn mooi gegrild en smakelijk de gegrilde groente en patat heerlijk
de bediening was vriendelijk en professioneel
ondanks dat het druk was hoefde wij niet lang op ons eten te wachten
ook was er voldoende keus op de kaart zelf voor niet vis liefhebbers

Gegeten op 19 december 2014

darren2

Van de week ben ik wezen eten bij Restautant Vis aan De Maas . Het eten was perfect vooral de zeewolf was heerlijk!! Toen wij binnen kwamen waren wij heel vriendelijk ontvangen leuke sfeer . De bediening was uitstekend hele aardige meiden en gingen ook snel te werk ! , dus zeker een aanradder !

Gegeten op 19 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vis aan de Maas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.