Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 476 29 10

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

Seessie

Gegeten op 24 oktober 2014

Ruurd-W

Een avondje aan de Maas waar je niet zomaar even langs gaat. Wel een top terras langs de Nwe Waterweg! Gelukkig veel bij te praten met 2 stellen, anders hadden we ons vergeten gevoeld. Tenslotte ben je dat als je de amuse hebt gehad maar de kaart nog niet. Wel mooie Gruner Veltliner en heerlijke Rioja Crianza. Spontaan bijna een hoofdgerecht op tafel, tafeltje verkeerd. Vooraf dan mooie sushi en een heerlijk vistableau, waar dan een kibbelingetjenmetbsaus op misstaat, naast een oester. Hoofd een stukje Zeewolf en een mooie zeebaars, die alleen duidelijk te droog is. Geheel ok maar geen brievenpost waard. Dessert een ok limoenkaartje. Personeel wel vriendelijk en lief!

Gegeten op 11 oktober 2014

suusvanturenhout

Vanavond bij vis aan de Maas gegeten en een heerlijke avond gehad,voorgerecht waren heerlijke gewokte mosselen en een hoofdgerecht (zeebaars) was gewoon perfect en of je nu vaak of minder vaak komt eten , je word gewoon fantastisch ontvangen met persoonlijke aandacht en je gaat weg met het gevoel of je een warme deken om je heen hebt gehad. Dus als je lekker en gezellig wilt eten moet je dus zeker bij vis aan de Maas gaan eten want het is gewoon fantastisch.
Fam. Van Turenhout

Gegeten op 17 september 2014

bertdonker

Voor het eerst in dit restaurant. Goede ontvangst heerlijke visgerechten. Genoten van de zeebaars. Een echte aanrader, kom zeker terug.

Gegeten op 1 september 2014

Eeeten

De afgelopen weken hebben we 2x heerlijk gegeten hier. De vis is heerlijk, smaakt vers en goede gerechten. Veel keus aan smakelijke gerechten. Het personeel is heel klantvriendelijk, aardig en behulpzaam. Een uitstekend restaurant voor de ware visliefhebber.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 20 juli 2014

birdy

Ik was hier geweest met AH IENS deal, waarbij we de 2e 3e gang gratis kregen. Ik had de zalm vooraf, tonijn als hoofd en sorbet als na. Ik zocht al een tijdje een goed restaurant die tonijn goed voorbereid en ik heb hem eindelijk gevonden! De gerechten waren heerlijk en vooral het tonijn! Het was regenachtig op de dag dat we er waren, maar ik kan me voorstellen dat het super is om buiten te eten wanneer het mooi weer is. Met een geweldige uitzicht op de maas. Ik kom hier zeker terug!

Gegeten op 13 juli 2014

Vallie

Vandaag met de Albert heyn actie hier gegeten. Voor het eerst.
hartelijk ontvangen en begonnen met een heerlijke wijn. Kiwi cuvee.
We kregen een combi-menu. Begonnen met gerookte zalm niks op aan te merken.
Erna had Ik de kreeftenbisque en mijn partner de kokkels. Beide erg lekker! vervolgens had ik de tonijn die perfect bereid was en mijn partner de mul. Ook weer heerlijk. Afgesloten met de cheesecake, top! Zeker voor herhaling vatbaar!

Roel1975

Gister naar aanleiding van de recensies op iens gegeten bij "Vis aan de Maas". Echt een topper en aanrader. Warm brood met aioli en een amuse zijn al een goed begin. Als voorgerecht de proeferij, deze is echt super!!. Hoofdgerecht de Mul genomen deze was ook van prima kwaliteit, lekkere saus erbij, niet te veel, prima in verhouding. Geen nagerecht genomen, vind ik een beetje zonde want ik had al fantatisch gegeten. Wel 2 glaasjes Moscatel añejo De Muller D.O. Tarragona genomen als toe, aanrader!

Gegeten op 28 juni 2014

Paul200

Dit restaurant stond op ons verlanglijstje. De AH/Iens actie (een prima initiatief), waaraan dit restaurant ook meedeed, was uiteraard een mooie gelegenheid dit restaurant te bezoeken. Het ligt enigszins verscholen in een havengebied. De inrichting is zoals je je bij een visrestaurant voorstelt. Wij mochten plaats nemen aan een tafeltje aan het raam, met een blik op de rivier. Er is een AH/Iens keuzemenu uit twee voor/hoofd en nagerechten.
Als eerste genoten wij van een aperitief met heerlijk brood met huisgemaakte alioli. Uit het keuzemenu kozen wij als voorgerecht de garnalenspies met teriyakisaus (voor de tafelgenote) en tonijntartaar met crème fraiche voor mijzelf. Als hoofdgerecht kozen we beide de krokant gebakken mul met garnalensaus en dagverse groente. Beide gerechten smaakten geweldig. De wijn van de maand, een sauvignon blanc maakte het feestje compleet. Niet onvermeld mag blijven dat de bediening in vaardige handen was van twee zeer aardige jonge dames, die zeker bijgedragen hebben aan een hele prettige ervaring, die absoluut voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 26 juni 2014

Lisafay

Wij vinden het altijd leuk om nieuwe dingen te proberen. Na wat zoeken op internet, deze keer gekozen voor reataurant "vis aan de maas"; best een chique restaurant in een veeel minder chique buurt en erg afgelegen, maar dat maakte het juist zo apart!
Alle lof voor het meisje dat ons bediende. Ontzettend aardig, gastvrij en professioneel!
Voor de prijs vond ik het eten een klein beetje tegen vallen. De sashimi was heerlijk, de sushi alleen minder.. hard, te koud en geen vis in de sushi..?!
Als hoofdgerecht tonijn gegeten, vrij smaakloos en de couscous was niet helemaal gaar. Wat deserts betreft vond ik niet dat er voor ieder wat wils was.
Later hoorde ik van een actie via Albert Heijn, je kan dan een 3 gangen menu nemen en de tweede persoon eet gratis. Misschien dat we dit nog eens doen maar voor 130 euro voor twee personen eten met ieder maar 2 drankjes, had ik wel iéts meer verwacht.
Al met al hebben we een fijne avond gehad en zijn we perfect geholpen.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vis aan de Maas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.