Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 476 29 10

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

MJM

Gezellig restaurant op mooie lokatie. Helaas was er van de maas weinig te zien omdat er een parkeerplaats voor het restaurant ligt. De sfeer was ontspannen en ongedwongen, het pand ziet er uit alsof het vroeger een oud buurtcafe is geweest. Het eten was lekker. Wij vonden het erg jammer dat we niet de Fruit du Mer konden bestellen (stond wel op de internet kaart maar dit moest schijnbaar van te voren gereserveerd worden). Het eten was lekker, niet bijzonder, wel goede porties. De bediening was vriendelijk. Puntje van kritiek is dat er op verschillende tafels kraanwater stond en dit aan ons niet werd aangeboden.

Gegeten op 17 januari 2015

NRVD

Gegeten op 17 januari 2015

Erwin T

Via online reservering

Het was een aparte ervaring. We hadden uit de recenties een heel ander beeld gekregen . De setting is niet meer dan eetcafe terwijl de kaart dat absoluut niet is. Eten is echt heel goed en lekker , maar door de setting weet ik niet wat ik er precies van moet vinden...Voor het eten zou ik t zeker aanbevelen , maar voor de setting dus niet...Hond van de baas ( chef ) aan de bar , verlepte bloemetje op tafel , koud in de zaak, kopje koffie met een voetenbadje , bestek neerleggen terwijl de serveerster t mes met dr handen aanraakt etc etc....Daarnaast had men ons wel meer drank kunnen verkopen ...als men dit gevraagd had...

Neemt niet weg dat mijn gerecht echt heel goed is en dat van mijn vrouw ook ..allebei grote porties ..hoewel we wel gewisseld hebben , want mij was de specialiteit aangeraden . Hierbij was niet verteld dat dit met levertjes en viswang en vis lippen was...Er was alleen "op noorse wijze " verteld...

Ga ik nog eens terug....? Nee denk t niet...

Gegeten op 14 januari 2015

RayHolland

Wij gingen naar Vis aan de Maas om er de verjaardag van opa te vieren want die had goede herinneringen aan de zeetong die hij er al eens at. Voor alle zekerheid vooraf maar gebeld dat opa tong wilde en men zou voor een mooie zorgen. De ontvangst was vriendelijk en het decor is prima, zowel binnen als buiten, met zicht op de Maas. De kaart is rijk. Opa kreeg zijn tong die vers en flink uit de kluiten gewassen was, en bovendien zeer goed was bereid. Dat gold ook ten aanzien vande overige gerechten die wij bestelden. Vis is een moeilijk en kritisch product, maar goed was te proeven dat de vis perfect vers was en goed bereid. Niet te veel kunstgrepen zodat de smaak goed bezwaard bleef.
Tijdens het eten was het personeel attent en alert. Voor mijn jonge dochtertje voor wie een heel gerecht veel te veel is, werd een bordje bereid met allerlei lekkere dingen die een kind graag lust. Zo zaten wij ook ontspannen aan tafel met een tevreden kind. Vis aan de Maas is typisch zo,n adres dat je onthoud om er steeds naar terug te keren. Dat gaan we dan ook gauw weer doen!

Gegeten op 19 september 2014

lucienthorig

Via online reservering

wij hebben heerlijk gegeten de oesters en de kreeft waren prima
de tonijn mooi gegrild en smakelijk de gegrilde groente en patat heerlijk
de bediening was vriendelijk en professioneel
ondanks dat het druk was hoefde wij niet lang op ons eten te wachten
ook was er voldoende keus op de kaart zelf voor niet vis liefhebbers

Gegeten op 19 december 2014

darren2

Van de week ben ik wezen eten bij Restautant Vis aan De Maas . Het eten was perfect vooral de zeewolf was heerlijk!! Toen wij binnen kwamen waren wij heel vriendelijk ontvangen leuke sfeer . De bediening was uitstekend hele aardige meiden en gingen ook snel te werk ! , dus zeker een aanradder !

Gegeten op 19 december 2014

F-D

Op een beetje afgelegen plek in het havengebied ligt Vis aan de Maas. De bediening begint goed, hoewel erg amicaal. Voorgerecht is prima, Gefrituurde spierinkjes maar vanaf daar gaat het mis. Moeten eindeloos wachten op het hoofdgerecht. Mensen die naast ons zitten en veel later binnenkwamen, hebben intussen wel het hoofdgerecht. Bij navraag horen we dat de kok het vanavond voor het eerst alleen moet doen en het "allemaal nogal spannend vind". Uiteindelijk mijn surf&turf op tafel, maar de Langoustines kwamen wat later, want die was de kok vergeten....
Al met al een domper op de avond, wat jammer is, want het eten is op zich prima.

Gegeten op 17 december 2014

MEten

Via online reservering

Eten is heel goed. We keregen grote porties van goede kwaliteit. De bediening is heel vriendelijk, soms wel wat chaotisch en niet altijd even alert. Ook wat amicaal, wat wij wel gezellig vonden, maar daar moet je van houden. Net zoals het decor. Dat was niet onze smaak.

Gegeten op 7 december 2014

RobenJoke

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Vis aan de Maas. De sushi/sashimi was erg lekker, zo ook de tonijn carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we Zeewolf met schelpdieren en zeetong. Allebei prima klaargemaakt. Dessert was 'verwenkoffie' ;een schaal met kleine lekkernijen, leuk gepresenteerd en net zo lekker. De bediening attent en erg vriendelijk. Vis aan de Maas is een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 29 november 2014

FamPolat

Via online reservering

Vriendelijke bediening, snel en goed geholpen. Eten was lekker, de portie's waren ruim, zodat er geen ruimte meer was voor het toetje. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 16 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vis aan de Maas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.