a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 476 29 10

Het perfecte visje

Een paradijs voor visliefhebbers aan de Rotterdamse Maas! Zeker omdat chef en eigenaar Ron Meulman veel van zijn gerechten sous-vide (in een vacuüm) bereidt om structuur en smaak zoveel mogelijk te behouden. Vis zoals je 'm nog nooit eerder proefde. Ook mooi meegenomen: de vis is altijd duurzaam gevangen.

DeDrieMusketiers

Na 2 een goede ervaring 2 Jaar geleden dit Visrestaurant in Rotterdam weer een onverwacht bezocht. Het ligt op een wat onverwachte plaats aan de Schiemond aan het water.
De ontvangst was aller hartelijkst en na een drankje verdiepte we ons in de kaart.
De voorgerechten bestond uit een proeverij van vis en aan de andere kant van de tafel sushi.
Mooie eenvoudige eerlijke smaken van verse vis en schaal en schelpdieren.
De op Spaanse wijze bereidde Gamba was heerlijk van smaak klein minpuntje was het nog aanwezige darmkanaal. Maar Spanjaarden schijnen dat niet zo erg te vinden.
De hoofdgerechten waren fantastisch.
Verse Noordzeetong erg lekker ietjes droog.
Zeebaars mooi in een geheel op tafel subliem van smaak en bereiding.
Tonijn Chermoule een heel speciale en fantastisch bereidingswijze waardoor de smaken gevangen blijven en de Tonijn heerlijk sappig blijft.
De versheid van de gebruikte producten was in ieder gerecht duidelijk.
De bediening was erg vlot en leuk en moeder en dochter hebben er voor ons een hele speciale avond van gemaakt. Ook de keuken deed het fantastisch . Chapeau
We komen zeker weer terug en hopen stiekem een keer op Paella.

Gegeten op 8 mei 2015

rutger54

Super avond. Met zn 2en gegeten, er waren gelukkig nog 2 kreeften (aanrader van tevoren even te bellen). Restaurant ziet er mooi en knus uit. Dochter van eigenaar is erg vriendelijk en weet veel van de wijnen. Porties zijn uitgebreid en heerlijk vers, niet al teveel gefriemel van de kok. Decor is mooi en gezellig, kortom een echte aanrader!

VincentVeenstra

Erg lekker gegeten bij Vis aan de Maas. De smaken zijn gewoon erg goed, presentatie niet bijzonder. Het zijn gewoon goede tot grote porties en lekker. Ik heb ook bijna elke soort witte wijn per glas beproeft en waren ook prima.

De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze geven je echt een Rotterdamse gastvriendelijkheid, zeer prettig. Wel jammer dat het tussen het voor en hoofdgerecht best lang duurde. Ook de kennis van wijn en spijs was niet bij iedereen even goed.

Het decor was prima. Een beetje netjes, strak maar met een kleine Rotterdamse bar twist. Wel jammer dat ze gebruik maken van bankjes. Ik ben niet zo groot en zit graag goed aangeschoven, met bankjes is dat wat lastig.

Al met al een fijn, gezellig en lekker restaurant waar ik als vleeseter echt heb genoten. Ik ga zeker vaker langs.

Gegeten op 27 maart 2015

rene52

Op uitnodiging van onze oom en tante gisteravond gegeten bij restaurant Vis aan de Maas. Een gezellig en leuk restaurant. We werden welkom geheten door de vriendelijke bediening en naar onze tafel begeleid, we waren met twaalf mensen en a la carte was geen probleem. Er werd brood geserveerd van Jordy met zalige aioli (een aanrader). Het water op tafel was gratis, eigenlijk zo als het hoort. Mijn tafeldame bestelde zalm sous-vide bereid met vooraf kabeljauwwangetjes en ik calamaris met als hoofdgerecht Tonijn van de grill met couscous. Ook onze andere tafelgenoten bestelde hun voor- en hoofdgerechten en ondanks dat de verscheidenheid groot was, was het voor de keuken geen enkel probleem. Zo zag ik oesters, carpaccio, bouillabaisse, sushi & sashimi als voorgerechten maar ook hele gebakken zeebaars, sole meuniere (600 gram) en daurade voorbijgaan. Alles zag er even lekker uit en tegelijk op tafel. De kwaliteit van de gerechten is echt geweldig. Ik heb een fantastische avond gehad, enerzijds door onze geweldige gezelschap (wij hebben nu eenmaal een leuke familie) anderzijds door het heerlijke eten, de zalige wijn en de goede bediening. Kortom binnenkort maar snel terug en dan voor heerlijke tapas!

Gegeten op 14 maart 2015

Ingridvanegmond

Vis aan de Maas heeft een mooie menukaart en de vooral de ceviche was uit de kunst. Er wordt behoorlijk goede wijn geschonken en de bediening is attent en vriendelijk. Het restaurant heeft een super mooi terras aan het water maar daar was het weer helaas nog niet mooi genoeg voor. De inrichting is strak en modern met veel zwart leren meubels en witte tafelkleden.

Gegeten op 8 maart 2015

IVI73

Vanavond gezellig ons Valentijn diner genuttigd. Vooraf met de reservering werd duidelijk verteld dat er een menu is samengesteld, dit zag er prima uit. Nog even een reminder per email gisteren erg netjes. we zijn netjes ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Een glaasje bubbels met een soort rook werd geserveerd, dat zag er leuk uit en smaakte prima, aardbeitje erin. daarbij werd het amuse geserveerd, een zalm bonbon met truffel crème en garnaaltjes, mooie smakelijke combi ging prima bij de rosé bubbels. Vervolgens hebben wij een Spaanse wijn gekozen bij onze gerechtjes, Verdejo een jonge frisse en toch licht stevige wijn. Ons voorgerecht bestond uit een carpaccio van zwaardvis met een lichte sinaasappelmarinade en wilde venkel. Veel "groen" voor mijn vriend, voor mij was het prima. Vervolgens een echte smaak verassing cappuccino van rivierkreeftjes en room, verrukkelijk! Het hoofdgerecht was zeer ruim geportioneerd maar top in smaak combi's, Kabeljauw en een langoustine met roze pepersaus en gegrilde rosevale aardappel met rozemarijn. Toe een heerlijke chocolade verassing, witte choco mouse, een mouse/taartje met koek kruim bodem, in stikstof gedompeld choco versnapering en aardbeien gedoopt in choco, mooie smaken, bijzonder aangekleed echt een feestje! Toe heb ik nog een heerlijke koffie genomen en mijn vriend een frisje. ik wilde mijn vriend verassen en daar ging de dame van de bediening helemaal in mee, leuk! en dank! De bediening (dame met de vlecht) was zeer professioneel, vriendelijk, aandachtig en enthousiast, fijne jonge dame!!! Complimenten voor deze jonge dame en voor de koks. Wij hebben genoten en komen zeker terug en zullen dit ook delen!!

Gegeten op 14 februari 2015

Dehelt

leuk ontvangst, de gastvrouwen waren heel aardig, als voorgerecht de spaanse gamba's die heerlijk waren, als hoofdgerecht de zeebaars en tonijn die meer dan aan de verwachting waren. Als dessert samen de verwenkoffie gedeeld. De dames waren vriendelijk, proffessioneel en wisten echt waar ze het over hadden. Hier komen wij zeker nog wel een keer terug!

Gegeten op 6 februari 2015

paula52

Via online reservering

Vervelend om te zeggen, maar het was niet best. Lange wachttijden, voorgerecht kwam na 1.5 uur, hoge prijzen, slechte kwaliteit, carpaccio met een enorme groentetuin erop plus een halve sinaasappel, onsmakelijk bonk tonijn, vet gebakken schol met enorme korst vol peper en zout, zonder citroen, slappe dikke patatten die nog in de olie dropen. Hier gaan we niet meer heen.

Gegeten op 31 januari 2015

ernst24

Verscholen ergens ergens achteraf op een havenkade in Rotterdam, nog nooit geweest ondanks 15+ jaar in Rotterdam... maar het was een aangename verrassing. Prima vis, ruime porties, gezellige bediening, leuk zitten, no-nonsense, kortom gewoon helemaal Rotterdam (lees goed)

Gegeten op 1 februari 2015

MJM

Gezellig restaurant op mooie lokatie. Helaas was er van de maas weinig te zien omdat er een parkeerplaats voor het restaurant ligt. De sfeer was ontspannen en ongedwongen, het pand ziet er uit alsof het vroeger een oud buurtcafe is geweest. Het eten was lekker. Wij vonden het erg jammer dat we niet de Fruit du Mer konden bestellen (stond wel op de internet kaart maar dit moest schijnbaar van te voren gereserveerd worden). Het eten was lekker, niet bijzonder, wel goede porties. De bediening was vriendelijk. Puntje van kritiek is dat er op verschillende tafels kraanwater stond en dit aan ons niet werd aangeboden.

Gegeten op 17 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vis aan de Maas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vis aan de Maas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.