• foto's van Restaurant Subliem in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 551 05 90

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

Gwn

Via online reservering

Het eten was prima. Niet echt bijzonder, maar wel smakelijk met goede bijgerechten (als hoofdgerechten biefstuk en slibtong gehad). De bediening was ook 'gewoon goed'. Niet bijzonder attent, maar wel opmerkzaam genoeg. De inrichting vind ik niet zo gezellig en de tafeltjes waar wij zaten (achterin) stonden behoorlijk dicht op elkaar. Ondanks dat het een lange ruimte is, hadden we toch niet door dat het helemaal volliep in de tijd dat wij er zaten, dus de akoestiek op die plek was prima.

Gegeten op 24 januari 2015

SteveRobins

Gegeten op 31 januari 2015

Sandra279

Prijs/kwaliteit was prima, vooral het grand dessert is een aanrader, wij kwamen met 10 man, en helaas werd er 2 keer gevraagd of we later konden komen, waardoor we uiteindelijk als laatste binnenkwamen, en dus iedereen voor ons hadden. Helaas daardoor pas om 22.30 uur aan het hoofdgerecht en dat vond ik echt te laat!!. En inderdaad tafeltjes staan erg dicht op elkaar, en zonder enige aankleding. Geen muziekje of leuke entourage. Eten top, maar de rest beneden de standaard.

Gegeten op 13 december 2014

Sabrina-1

Heel goed gegeten bij Subliem! Het was niet druk, de bediening geeft een goede uitleg over de gerechten, gerechten zien er goed uit. Mooie half open keuken en zelfs de kok kwam even langs om te vragen of het gesmaakt heeft. Enige minpuntje dat een glas wijn aan de dure kant is. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gegeten op 14 december 2014

barinky

Persoonlijk vind ik de open keuken geweldig. Je moet wel tegen de baklucht kunnen. Decor is wat ouderwets en tafeltjes staan dicht tegen elkaar. De bediening is vriendelijk, maar de tijd tussen de gangen duurde erg lang. Drie gangen waarover we in totaal 3.5 uur over hebben gedaan.
Enfin, het eten maakt veel goed. Knoflookbrood was heerlijk, de vitello tonnato wat flauw, de black angus steak was prachtig, goed op smaak en precies goed medium rare gebakken. Als slot een geweldige chocolademousse en tiramisu, helemaal huisgemaakt en ook met eigengemaakt suikerwerk. Drie gangen keuze menu (alles van de kaart) voor 28,50.

Gegeten op 24 januari 2015

jacqueline87

Via online reservering

We hebben samen met zwager en schoonzus een hele leuke avond gehad bij Subliem. Ik moet zeggen dat het voorgerecht (vitello tonato) een beetje tegenviel. Het vlees was droog. Hoofdgerecht was heerlijk en de Dame Blanche was op zich ok, ik heb liever niet dat de chocoladesaus hard wordt. Het decor kan wat gemoderniseerd worden maar de sfeer is er niet minder om. Heel leuk gesprek gehad met Pascalle wat ons een zeer warm en welkom gevoel heeft gegeven.

Gegeten op 23 januari 2015

Margaretha55

Via online reservering

Subliem doet zijn naam eer aan. Kwaliteit, bediening is allemaal dik in orde.
De presentatie van de gerechten is prima.
Wij hebben genoten van heerlijk eten, goede sfeer : Subliem, wij komen graag nog eens terug!

Gegeten op 13 januari 2015

PetrusR

Van de week gezellig uit eten geweest met de hele familie bij Subliem. Aangezien opa en oma in Haarlem wonen hebben we voor dit restaurant gekozen.
We werden verrast door het warme ontvangst en door de zeer vriendelijke en professionele bediening.
Je kon zien dat de gerechten met liefde en passie werden bereid. Er werd ook rekening gehouden met allergieën.
Door de drukte was het aardig warm geworden in het restaurant, maar al met al een top avond bij Subliem gehad. We komen zeker terug!

Gegeten op 16 januari 2015

IlonaZaaijer

Wij hebben ontzettend lekker gegeten! Goede prijs/kwaliteit. Mooie gerechtjes met liefde klaar gemaakt door het personeel in de keuken. Bediening uiterst vriendelijk. Heerlijk 3 gangen menu gegeten inclusief wijnarrangement met heerlijke wijnen. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Personeel nam alle tijd voor de gasten. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen! Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 17 januari 2015

ellen167

Wij hebben gisteravond een geweldige avond gehad in Restaurant Subliem! Eten was heerlijk en de bediening top, echt helemaal niets op aan te merken. Nadat iedereen was vertrokken hebben wij zeer gezellig met al het personeel na geborreld en ondertussen het bestek gepoetst! Meer dan de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de gezellige avond!

Gegeten op 17 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Subliem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Subliem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.