• foto's van Restaurant Subliem in Haarlem - 1

Toon telefoonnummer 023 551 05 90

• 8.4 10 89

• 8.5

• 7.7

Restaurant Subliem doet mee!

Reserveer nu!

De naam zegt het al

Na een warm welkom door de eigenaar kan het feest beginnen. Een opeenvolging van aangename smaken, mooie borden en heel veel gezelligheid. Een restaurant waar je maar al te graag terugkomt.

elena1957
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 8 collega's na het werk lekker bij Subliem gegeten. Ik was al een tijdje niet geweest, maar de sfeer en het lekkere eten is nog steeds hetzelfde. Ikzelf had als voorgerecht een wilde zalmcarpaccio met verse truffel genomen en als hoofdgerecht de lomo met Spaanse geitenkaas, was erg lekker. Eén van mijn collega's had als voorgerecht de vitello tonato en ik hoorde haar zeggen dat het de lekkerste vitello tonato was die ze ooit had gegeten! Als wijnadvies werden de wijnen van de maand geadviseerd. Bij het voorgerecht had ik een lekkere biologische chardonnay en bij het hoofdgerecht een heerlijke merlot. We sloten af met een lekker stukje kaas en een heerlijk grand dessert. We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten; we kwamen als eersten binnen en zijn als laatsten (!) vertrokken, zo gezellig was het!

Gegeten op 12 april 2014

diamant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten, maar ik zou niet zeggen dat ik van de smaken die ik heb geproefd nog nachten zal liggen dromen. Personeel is enthousiast en behulpzaam. Zaak wordt is wel echt helemaal vol vol vol met tafeltjes waardoor het wat benauwd en krap aanvoelt, het heel warm wordt en service niet heel snel was. Duurde lang voor we de kaart kregen en tussen voor- en hoofdgerecht zat zeker te veel tijd. Misschien idee voor de eigenaar om iets minder tafels te gaan verkopen per avond?

Gegeten op 29 maart 2014

anja1948
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar weken geleden met mijn familie bij dit restaurant mijn verjaardagsfeestje gevierd.
De avond was van het begin tot het einde top.
Wij hebben heerlijk genoten van de gerechten,na het voorgerecht ging ik voor de malse lomo als hoofdgerecht.
De bediening was professioneel en gastvrij.

Gegeten op 5 maart 2014

peterdewaard95
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond weer eens bij ons favoriete restaurant in Haarlem geweest. Dit keer een lekkere pomodorisoep vooraf en als hoofdgerecht de lamsrack genomen. Kraakverse knapperige groenten en geroosterde aardappeltjes erbij. Dit restaurant werkt duidelijk met verse biologische producten, dat proef je meteen. Bediening zoals altijd heel aardig en professioneel. We voelden ons weer welkom, tot de volgende keer! Peter en trudy

Gegeten op 27 februari 2014

martijn102
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden van dit restaurant, op basis van de website, meer verwacht. Het eten was 'ok', niets bijzonders. Het was vrij basic, en proefde niet zo vers en puur als op de website gezegd wordt. Interieur vonden wij niet sfeervol en zelfs wat oubollig en smoezelig. Bediening door de ober was correct, maar verder niet persoonlijk, hij kwam af en toe zelfs wat uit de hoogte over door zijn houding en bepaalde opmerkingen.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 februari 2014

MartinPieter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zonder reservering werden we zaterdag ontvangen met kom toch binnen. Er was tot een bepaalde tijd nog een tafeltje vrij en daarna konden we , als we dat wilden rustig aan bar gaan zitten. Het werd heel gezellig met een voortreffelijk advies voor de het hoofdgerecht. Heerlijk. Als dessert aten we verschillende soorten kazen, prima. Tussendoor werden we met veel gastheerschap verwend. We voelden we ons bijzonder en heel welkom. Heel verwarmend op een koude avond.

Gegeten op 31 januari 2014

marijkepeeters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier al vaker gegeten. Kwamen op een drukke zaterdagavond zonder reservering en wilden eigenlijk al weer weggaan omdat het er zo druk was. We werden echter herkend door de gastvrouw die ons uitnodigde om aan de bar een kwartiertje te wachten omdat er zo een tafel vrij kwam. Het kwartiertje werd een half uurtje maar dat vonden we niet erg. Lekker aperitiefje en stukje brood aan de bar en daarna konden we aan tafel, waar al vrij snel het voorgerecht werd geserveerd, een lekkere vitello tonato. Daarna als hoofdgerecht de wilde zalmfilet genomen met citroensaus. Een lekkere Irish coffee tot slot en wij gingen weer voldaan naar huis.

Gegeten op 18 januari 2014

eetbeter2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kun je voor weinig geld eten. Er wordt op straat hevig geadverteerd met een zo laag mogelijke menuprijs door Subliem en haar buren. Deze keer dus voor Subliem gekozen.
Het eten is redelijk. Dat kan ook niet anders voor deze prijs. De keuze is te groot en daarom lijkt het mij onmogelijk om alles vers te maken in de wel heel erg kleine open keuken.
Het interieur komt wat oubollig over met het grote laken aan het plafond .

Gegeten op 6 december 2013

Eriksmeets
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdagavond naar subliem geweest. Ik vind de goede recensies overtrokken. We hebben lekker gegeten, maar we vonden het wel erg massaal. De kwaliteit leed onder de hoeveelheid tafels. Het is een heel vol restaurant, tafels staan naast elkaar op een afstand van 10 cm

dennis2005
  • Recensies in de laatste twee jaar

onlangs hier met 4 personen wederom een heerlijke avond gehad.Na wederom een gastvrij ontvangst uit de menukaart weer lekkere gerechten gekozen. Ik ging voor gebakken loligo en gegrilde wilde zalmmmot en als dessert had ik de chocolademouse.
De gastvrouw sandra en de bediening zijn erg aardig en plezierig in de bediening. Ons oog viel op het kerstmenu,wat er zeer goed uit ziet, wij hebben metteen maar gereserveerd voor 2e kerstdag.

Gegeten op 1 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Subliem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Subliem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!