a TripAdvisor company

foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 1 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 2 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 3 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 4 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 5 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 6 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 7 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 8 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 9 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 10 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 11 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 07 66

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

ruuddegruijter

Via online reservering

Lekker eten, bediening niet truttig wel gezellig.
Altijd goed bij parkheuvel.
8 gangen diner met klanten; wijn goed.
Toetjes en amuses werden voor onze tafel vers gemaakt.
Grote klasse!

Gegeten op 6 februari 2016

Coen W

Met goede vrienden hier een fantastische avond gehad: een vijfgangen menu met mooie gerechten en amuses waar met onze wensen rekening gehouden werd, zoals de 'Cube', ganzenlever, patrijs en mooie kazen. Hierbij een prima (maar wel duur) wijnarrangement met originele wijnen. De bediening was uitstekend: op ons verzoek kregen we een betere tafel in plaats van midden in de loop en verder zeer attent, vlot en niet te formeel. Ook met een gluten dieet werd keurig rekening gehouden. Naast ons was een grote groep maar daar hadden we eigenlijk helemaal geen last van. De avond vloog om en voordat we het wisten waren we de laatste gasten. Zeker de moeite waard!

Gegeten op 6 februari 2016

Bbtt71

Via online reservering

We gaan niet elke week uit eten in een sterrenrestaurant, maar dit was ook niet ons eerste sterrenrestaurant. En het was zonder twijfel duidelijk dat dit echt een toprestaurant was. We hadden een vast menu met wijnarrangement, dus over de kaart kunnen we niks zeggen. Over wat we kregen waren we erg enthousiast. De amuse bestond uit een heel aantal kleine hapjes. Misschien iets teveel verschillende smaken bij elkaar, maar allemaal heerlijk. En als we moeten zoeken naar een minpuntje, dan was dat hooguit de minitosti met truffel. Elke volgende gang was zalig, prachtig opgediend en met erbij een mooi passende wijn. Leuk om niet overal de gangbare wijnen bij te hebben. En ook een geweldig kaasplateau met kazen, die niet zomaar te krijgen zijn. De uitleg bij alle gangen en wijnen verhoogde de feestvreugde. Goede sfeer in de zaak en mooi uitzicht op de Maas en de lichtjes van Rotterdam. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 oktober 2015

w84me

Werkelijk topkwaliteit, na ontvangst tot en met het afscheid was het een geweldige ervaring om in dit restaurant gegeten te hebben. Het Wagyu rundvlees hoofdgerecht is echt aan te raden, mijn vriendin had voor de kreeft gekozen en - heel apart - deze werd in twee "fases" opgediend! Best bijzonder wanneer je normaal gesproken het voor-, hoofd- en nagerecht in een keer verwacht opgediend te krijgen. De amuses waren ook heel bijzonder, afwisselend en verrassend van smaak. Ten slotte de bediening... je wordt echt in de watten gelegd, persoonlijke aandacht en absoluut niet opdringerig, geen tussentijdse "en, smaakt het?" maar gewoon goed. We gaan zeker terug!

Gegeten op 30 januari 2016

CenH

Absoluut top. Hier wordt je zwaar in de watten gelegd van binnenkomst tot vertrek. Niets ontgaat de bediening zonder dat je het gevoel hebt dat zij steeds over je schouder kijken. Absoluut niet stijf, gevoel voor humor. Super alert met bijschenken van water, brood, boter, je komt niets tekort. Sommelier deskundig, uitstekende wijnen bij de gerechten, steeds een aanvulling daarop. Erg lekkere mondvermaakjes bij binnenkomst, goed glas champagne (Pol Roger). Verschillende amuses, dan, in willekeurige volgorde; gerecht met zeebaars met bereidingen van bloemkool, ree met een fantastische jus, coquilles, tartaar van Kobe wagyu en nog een twee-tal waarvan ik die helaas niet meer weet te benoemen. Dessert van verschillende bereidingen van mango. Echt een fantastische avond gehad, zo ontzettend lekker allemaal. Superlatieven tekort bijna. Chef Eric van Loo neemt zelf afscheid van zijn gasten. Vond het geen enkel probleem om nog even met ons op de foto te gaan. Hier gaan we zeker nog terug komen.

Gegeten op 23 januari 2016

CaVanS

Via Diningcity gereserveerd voor een wild-lunch. Ik kan hier kort over zijn: alles wat tot in de puntjes verzorgd, geweldig lekker, prachtig gepresenteerd, ontzettend goede bediening, kortom: absoluut geweldig. We waren meer dan tevreden.

Gegeten op 15 januari 2016

joyce177

Gisteren een diner gedaan en dat was jaren geleden want wij zijn tegenwoordig meer van de lunches maar......Jeemig wat goed. We hebben het 8 gangen diner genomen en dan wil er nog wel eens een gang tussen zitten die iets minder is maar deze waren allemaal even goed, smakelijk en mooi. De ontvangst en de bediening was, zoals gewoonlijk, weer helemaal top.

Gegeten op 23 januari 2016

PLoo

Voor het eerst in een sterrenrestaurant all-inclusive gegeten (misschien was het uberhaupt wel de eerste keer), in dit geval een 5-gangen wildmenu. Indruk dat degenen die deze uitdaging aangingen iets terzijde werden geplaatst, in een zaaltje dat vast zit aan de fraaie hoofdzaal van het restaurant met uitzicht op de Maas. Dat uitzicht hadden we niet. Het aandeel van wild was beperkt tot het een voorgerecht met wildham en het hoofdgerecht. Amuses en gangen waren van hoog niveau, de wijnen niet de meest complexe maar goed gekozen. Alleen daarom al een goede avond gehad. Kersje op de taart was de bediening, die steeds de voor de voor de aard van ons gezelschap goede toon wist te vinden. Dus ook veel plezier gehad. En de rekening bleek ook echt -buiten een zelf gekozen supplement van kaas- ook echt all-inclusive.

Gegeten op 9 januari 2016

human1

Via online reservering

Prachtige locatie en sfeer. Veel amuses, innovatief. Vooral genoten van het hoofdgerecht. Mooi dat de chef ook bij de uitgang stond, was zeer gewaardeerd. Als er een verbeter puntje is dan is het dat de waterjongen goed moet bijschenken bij de 'oudere' gezelschap, nu was het zo dat diegenen die het dichtst bij de gang zat het meeste water kreeg. De bediening was verder voortreffelijk.

Gegeten op 19 januari 2016

zollingd

Voor een bijzondere gelegenheid dit top-restaurant gekozen, en onze verwachtingen werden zeker waargemaakt.
Met name ook de service was prima - op elk moment kreeg je de indruk dat men je echt in de watten wilde leggen. Alleen moesten we te lang wachten op het nagerecht te lang - logistiek ging er iets niet goed.

We hadden een 5-gangen menu met wijnarrangement gekozen. Na de lekkere (maar niet exceptionele) amuses was de eerste gang al een bijzonder goede start: coquilles met kaviaar met een bijzonder goede bijpassende wijn (Riesling uit de Nahe).
Vervolgens gegrilde zeebaars met diverse bereidingen van bloemkool, met daarbij een zeer aparte en verfijnde saus.
De tarbot met kalfswang die hierop volgde was ook bijzonder lekker; de bijpassende jus (kaneel/sereh) was lekker maar vertoonde veel gelijkenis met de saus bij de zeebaars (rood en ietwat zoet).
Ook bij het uitmuntende hert wederom een dergelijke (rode, ietwat zoete) saus. Het perfect gebraden vlees werd geserveerd met een lekkere korst - hierin amandel, een ingredient dat we ook al eerder hadden gekregen.

Als extra tussengerecht een mooie selectie kazen, van elk stuk een goede portie (niet te klein).
De diverse bereidingen van vijg van het nagerecht vielen ook in de smaak - de keuze van de dessertwijn (Banyuls) vond ik minder geslaagd.

De samenstelling van het menu zou wat ons betreft iets beter kunnen met name wat betreft de keuze van de sauzen.
Al met al waren we zeer tevreden met al het gebodene - aanbevelenswaardig.

Gegeten op 9 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Parkheuvel in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Parkheuvel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.