a TripAdvisor company

foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 1 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 2 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 3 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 4 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 5 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 6 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 7 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 8 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 9 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 10 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 11 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 07 66

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

Frank Herreveld

Kan het beter? In Nederland waarschijnlijk niet, althans ik zou niet weten waar, wellicht komt De Leest nog het meest in de buurt. Ik realiseer mij dat ik hier met enig Rotterdams chauvinisme in ga, maar ik heb zojuist weer genoten van een perfecte lunch en dat maak je niet zo vaak mee. Vanaf de hartelijke ontvangst tot aan het afscheid met een ferme handdruk van de chef zelf, is alles top. Mijn gast had zelf enkele fraaie wijnen meegenomen en wij vroegen of de chef daar enkele gerechtjes bij wilde maken. Dat hebben wij geweten. Het is jammer dat er op deze site geen foto's van de gerechten kunnen worden geplaatst, want het waren plaatjes. Kreeft was top, fraaie combinatie met de jonge Leflaive (2013 Pucelles) die wij erbij dronken, de steak tartare was perfect, de beste die ik ooit heb gegeten, wie als chef steak tartare op het menu wil zetten, zou verplicht hier moeten voorproeven, en als pièce het Geulse lam, goddelijk, zeker met de prachtige Pomerol die wij erbij dronken. De oplettendheid van de bediening valt op. Wij kregen als amuse een klein stukje haring, waarna de ober vroeg of wij onze witte wijn in nieuwe glazen wilden vanwege de sterke smaak van de haring, goed gezien!
Het is altijd bijzonder weer af te dalen van de steile trap van Parkheuvel naar de wereld van de gewone mensen.

Gegeten op 13 juli 2016

ad_wijgerde

Gegeten op 14 juli 2016

robbyrr

Via online reservering

Mijn vrouw en ik hebben hier afgelopen zaterdag genoten van een overheerlijke 8 gangen menu met een uitstekende bijpassende wijnarrangement.
De gerechten waren tot in detail prachtig verzorgd en het smaakte ongelooflijk goed..
Bediening was ook top, echt vriendelijk en leuk personeel, altijd in voor een grapje en ze zorgden er perfect voor dat we niets te kort kwamen..

Absoluut een aanrader!

Gegeten op 9 juli 2016

bep31

Vrijdag 8 juli j.l. hebben mijn man en ik gedineerd in Parkheuvel. Ieder gerecht, van amuse tot koffie met friandise straalde klasse uit. Alle borden waren met zoveel zorg opgemaakt; net kleine schilderijtjes. De gerechten smaakten heerlijk. In het bijzonder wil ik de signature- dish met de bereidingen van tomaat benoemen. Heerlijk, subtiel en zo bijzonder.
We waren daarbij zeer onder de indruk van de hoge kwaliteit van de wijze waarop de gerechten aan tafel werden gebracht en uitgeserveerd. De zwarte brigade was uitgesproken professioneel, vriendelijk, voorkomend en gastvrij. In het hele restaurant hing een ontspannen sfeer, ondanks dat alle tafels bezet waren. De sommelier vertelde mooie verhalen bij de verschillende wijnen. De dame bij de kaaswagen adviseerde met gevoel en kennis haar producten en de hele bediening werd aangestuurd door een jonge man die zich met passie, plezier en gemak door het restaurant bewoog en oog had voor alle gasten. Leuk en gewaardeerd dat Dhr. en Mevr. van Loo zich ook lieten zien en een praatje kwamen maken.

Gegeten op 8 juli 2016

SarahAJB

Écht smaakvolle gerechten, maar een klein beetje pretentieus en gekunsteld.
Een lust voor de mond, maar vooral voor het oog.
Ik waardeer zorgvuldig ingedekte tafels, privacy en geschoolde bediening: perfect bij Parkheuvel.
Goede wijnkaart en -advies.
Eten hier is een beleving, leuk om ervaren te hebben in eigen stad.

Gegeten op 26 maart 2016

Akiaki

Verfijnde keuken , mooi in balans en vooral een aanrader wegens de uitmuntende sauzen. Ietwat gedateerde inrichting, maar dat past wel weer leuk bij de geschiedenis van het park. Vooral een tafel met uitzicht op de Maas is een aanrader. Zeer attente bediening.
Na de lunch/diner tijd inruimen om even langs de Maas te wandelen of door het park te struinen.

Gegeten op 3 juli 2016

Harreman

Via online reservering

De Championsleague qua eten en sfeer. Ook bediening top. Groet aan Albert. Biologische ganzen en 5x zonsopgang in 24 uur..... dit blijft hangen.

Gegeten op 2 juli 2016

HansZwijndrecht

Via online reservering

Genoten van de 10-jaar Erik van 't Loo deal. Het was wederom perfect. Goed eten en exact de juiste (verrassende) wijnen erbij (zaten helaas niet in de deal :-( )

Gegeten op 24 juni 2016

pietersneep

Via online reservering

Een echt avondje uit. 10 gangen van niveau, met de bekende toppers ertussen. Dit alles vergezeld van een perfecte service en heerlijke wijnen. Ook de gezellige drukte in het restaurant maakte het super gezellig. Op naar de volgende 10 jaar. Rotterdam mag blij zijn om zo'n topzaak in de stad te hebben. Een echte aanrader !

Gegeten op 29 juni 2016

Lisettette

Via online reservering

Veel verschillende smaken mogen proeven! Niet alles was even lekker, maar niets was slecht bereid!

Enorm genoten en prettig personeel!

Gegeten op 28 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Parkheuvel in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Parkheuvel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.