a TripAdvisor company

foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 1 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 2 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 3 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 4 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 5 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 6 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 7 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 8 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 9 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 10 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 11 foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 12

1. Restaurant

1. 9,2 10 1 223

2. 9,3

3. 8,6

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

andre_tio

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wegens restaurantweek sterren editie heb ik afgelopen woensdag bij Parkheuvel** gegeten. De gerechten vijf gangen menu waren lekker en verfijnd. De amuses waren ietsje minder dan vorige jaren. Het eten hier heb ik meer voldaan gevoel dan vorige week bij drie sterrenrestaurant in België. Heel vriendelijke en professionele bediening. Top restaurant!

Gegeten op 22 juni 2016

rmdemoor

Via online reservering

Ik vond het een fantastische avond, het eten was heerlijk en zeer mooi opgemaakt de ravioli met bresse kip en langoustines staat al 20 jaar op de kaart en dat snap ik best. De asperges die werden serveert als een frikadel speciaal, Super. Zeker het geld waard

Gegeten op 18 juni 2016

nicoveldhoen

Via online reservering

goede middag. Gewoon in een woord super eten alles is zeer lekker, en speciaal. gewoon een groot feest. De sfeer was prima rustig zeer relax. Bediening service heel goed ,precies op tijd , voelen goed aan ,in een voor grap. Het kost wat maar je hebt ook wat . Een aanrader
n veldhoen

Gegeten op 17 juni 2016

leomarkwat

Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant Parkheuvel. We hadden gekozen voor het 5 gangen signatuurmenu. Alle gerechten tot in de finesse perfect. Zeer vriendelijke en kundige bediening. Het was top.

FamilieGroothuis

Via online reservering

We Heel vriendelijk personeel en fantastisch eten. Een belevenis. Elke gang opnieuw een verrassing. Omdat we vierden dat onze zoon zijn master had gehaald kreeg hij na afloop een leuke verrassing.

Gegeten op 17 juni 2016

Adufa

Via online reservering

We zijn nu voor de tweede keer wezen eten bij Parkheuvel. Het was net als de vorige keer een feestje om er te eten. We hadden een 10
Gangen diner wat varieerde van vis, vlees, schaaldieren, groente en kaas. Alle gerechten zagen er geweldig uit en smaakte fantastisch. Afsluiten met een thee is een echte aanrader. Het is of je een mini high tea geserveerd krijgt.
Wij hebben een TOP avond gehad.

Gegeten op 16 juni 2016

bvdb10

Gegeten op 10 juni 2016

kapsalon

Via online reservering

Voor de tweed keer bij Parkheuvel gegeten eerste keert a la cart, gister het 10 jarig jubileum arrangement bestaande uit 10 gerechten. Van de 10 gerechten veelal toch in de vorm van een amuse op verschillende borden geserveerd met heerlijke smaakbelevingen.
De opgemaakte borden zoals bij de iens aanbiedinge beslist niet. Alleen het hoofdgerecht met de lamsreck kwam daar dicht in de buurt.
De prijzen bij Parkheuvel liggen in verhouding heel hoog t.o.z. Van andere 2- e sterren restaurants.
Bv de Leest serveert vele amuses tussen zijn gerechten door voor iets meer geld kregen wij 23 gerechtjes.
De wijnen waren subliem.
Al met al een prima dinee en met onze gasten een onvergetenlijke vond gehad.
Voor ons zijn de Leest en de Leuf nog steeds de sterrentoppers.

Gegeten op 15 juni 2016

naftali

Via online reservering

Subliem! Gisteren het 10 jaar jubileum menu mogen ervaren, echt fantastisch, wat je verwacht. Een prachtige ervaring die me nog lang zal heugen.
Bediening was erg vriendelijk en de sommelier wist wat hij deed, mooie wijnen die pasten bij het menu. Ambiance mooi maar ietsje oudbollig naar mijn smaak, maar niet storend.
Personeel was rustig en vriendelijk, echte profs.

Gegeten op 11 juni 2016

Jolanda2211

Via online reservering

De vraag is welk gerecht ik het lekkerst vond. Ik laat alles nogmaals de revue passeren.....nee ik kan geen keus maken!!! Elke gang was zo heerlijk, elk onderdeel met zorg bereid, zoveel aandacht besteed aan de opmaak, met kennis van zaken aan ons uitgelegd door het bedienend personeel, gewoon weg FANTASTISCH!!! Wij hebben genoten!! Dank jullie wel dames en heren van Restaurant Parkheuvel.

Gegeten op 3 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Parkheuvel in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Parkheuvel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.