Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 07 66

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

CvanS

Gisterenavond met een vriend hier van een 5 gangenmenu genoten. Vanaf de hartelijke ontvangst tot en met het bijna middernachtelijke, zeer hartelijke, gedag zeggen hebben we genoten. Heerlijke amuses, lekkere wijnen, uitstekende bediening en we kregen een prachtig plekje in het nieuwe stukje van het restaurant, waar je onder andere zicht heb op hoe de amuses en de friandises worden gemaakt.

Gegeten op 21 november 2014

johnlodge

Gekozen voor een arrangement : slapen in Pincoffs en eten in Parkheuvel met geregeld transport van en naar
Achteraf gezien een zeer goede keuze:
We aten een vijfgangendiner met aangepaste wijnen
Ontvangst en bediening: het kan vlg ons niet beter, je voelt je er 100% gast
Mooie gedistingeerde inrichting met genoeg ruimte om de tafels
Het diner was een genot van begin tot einde
Wie ben ik om commentaar te leveren op zo'n grootmeester maar de mooie tarbot ging naar mijn idee wat verloren onder de kalfswang en te geprononceerde saus
Sterren betekend : een restaurant een reis waard , en dat klopt zeer zeker voor parkheuvel ( voor ons een kleine 200 km)

Gegeten op 15 november 2014

richard_r86

Op de verjaardag van mijn vriendin hebben we hier heerlijk gegeten. Ik had een menu via de restaurant-weken geboekt, en dit hebben we ter plekke uitgebreid met de extra gangen van de kaart. Je wordt er echt als een koning behandeld, en het personeel voelt erg goed aan wanneer zij op een iets minder formele wijze toenadering kunnen zoeken. Het eten was echt een smaakexplosie, en we zaten met 4 gangen (incl. amuses) goed vol aan het eind van de avond. Ook het decor is erg fraai, en met smaak bij elkaar gecombineerd. Desondanks is het niet helemaal mijn persoonlijke smaak.
Ik kom hier zeker nogmaals.

Gegeten op 23 oktober 2014

Isambard_Brunel

Wat een geweldige ervaring! Alweer een tijdje geleden tijdens de restaurantweken ben ik hier geweest en heb ik gebruik gemaakt van het vooraf samengestelde menu. Oorspronkelijk een 3 gangen menu maar met 2 amuses erbij voelt dit als meer aan. Eten is echt geweldig en het bijpassende wijnarrangement was een groot succes, zowel bij mij als bij mijn tafelgenoot. Een zeer vakkundige bediening die een perfecte combinatie zijn tussen formeel en informeel.

Gegeten op 10 oktober 2014

CulinairOegstgeest

Heerlijk gegeten in dit klassieke restaurant. We hebben ons laten verrassen door het 5-gangen menu van de chef en bijpassend wijnarrangement. Klassieke gerechten met af en toe een vernieuwend detail, zeer aan te raden. Prima service.

Gegeten op 18 oktober 2014

mbmf

Kort maar krachtig; FANTASTISCH! Alles klopte. Vanaf het ontvangst volledig in de watten gelegd.
Het eten was subliem, vooral het tussengerecht ravioli en de chocolade "bommetjes" bij de koffie.
Wat de middag perfect gemaakt heeft, is de zwarte brigade. Met zoveel aandacht en kennis van zaken is het ze meer dan gelukt om ons thuis te voelen! Uiterst correct, maar wel met humor!

Gegeten op 6 november 2014

Wimtien

Vanavond Dining with the Stars, vijfgangen diner. Heerlijk gegeten. Rillette van eend met ganzenlever, aardappelsoep met truffel, grietbotfilet met kalfswang dit was helemaal top en dan nog hertenkalf. Al deze gerechten geserveerd met 'gewone, heerlijke Hollandse' groenten. Witte kool, biet, wortel, knolselderij bijvoorbeeld. De jus bij de vis en het hert was zalig! Heerlijke kazen en een heel mooi dessert. De wijnkeuze was helemaal goed. De bediening is zeer attent, vriendelijk en terzake kundig. Ook gezegend met veel humor! Prima. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 november 2014

adam188

het eten bij parkheuvel blijft een belevenis , de eten is constant subliem en verrassend de dessert stellen de schouw , de omgeving is prachtig je zit op je gemak,en de bediening is vlot en behulpzaam, het is waard voor je geld

Gegeten op 23 oktober 2014

caspar6

Via online reservering

Warm welkom door de bediening bij entree. Direkt in de watten gelegd door de Maître. Constant voorzien van water en zuurdesembrood. Alle bediening is jong maar uiterst correct, zeer professioneel en hartelijk. Het wijnarrangement is een zeer leerzame en gevarieerde tour onder leiding van de toegewijde sommelier. Alle gerechten bevatten smaken die ik ooit vergeten was of nog nooit geproefd had. Paprika met saffraan. Heel dun gebakken spek (én bonen!) op kreeft. Indische smaken, Noord Afrikaanse kruiden. Klassiekers opnieuw over nagedacht. Soms zo eenvoudige combinaties worden fantastische sensaties. De wijnen werken dynamisch met de gerechten. De lekkerste grappa die ik ooit gedronken heb met een goede espresso sluiten het af. Wij gaan zeer tevreden naar huis. De eigenaar zelve zwaaide ons uit. Een heel klein minpuntje: Voor zo'n prachtige zaak met twee sterren is het toilet klein en oogt rommelig. Oh ja; de sommelier leerde mij de Sherry waarderen. Dat is toch heel bijzonder!

Gegeten op 25 oktober 2014

Yffie

Een 3 gangen menu via de restaurantweek. Het voorgerecht was heerlijk en ook het lekkerste gerecht van de hele avond. Ik had aangegeven dat ik geen orgaanvlees wilde en bij het hoofdgerecht (hertenbiefstukjes) zat balkenbrij, was dit zonder organen bereid dan had ik dit graag gehoord. Jammer!!
Dessert was redelijk maar de gehele avond geen smaakexplosie ondervonden en dat is wat wij verwachten in een sterrenrestaurant.

Gegeten op 11 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Parkheuvel in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Parkheuvel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.