Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 07 66

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

Frank Herreveld

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wat een fantastisch restaurant, chef Van Loo en zijn brigade maken er steeds weer een culinair feest van. Na een bijeenkomst met een prachtige wagyu presentatie en briljante gerechten nu wezen lunchen. Ik was iets te vroeg en werd keurig begeleid, gevolgd door aan aangename kout over wijn. Niet alleen loopt hier de beste sommelier van Nederland rond, de maitre is ook een enorm liefhebber. Het lunchmenu was voortreffelijk, prachtig en grappig gerecht van spek en bonen met kreeft, aangevuld met mijn lievelingsgerecht de ravioli van Bresse kip met nieroogkreeftje en kreeftensaus, zelfs voor Guy Savoy de reis waard. Een en ander begeleid door een prachtige Meursault van een klein huis, dank voor dit advies! Zoals gebruikelijk werd het bezoek afgesloten met een ferme handdruk van de chef, voldaan stapten wij de trappen af en de gewone wereld weer in.

Gegeten op 22 januari 2015

andre_tio

Na goed ontvangst mocht ik zitten. Gisteren was ik bij Parkheuvel heerlijk gegeten, dat was de derde keer tot nu toe. De gerechten met vijf gangen menu waren goed zoals de verwachting, één van de beste restaurant in Rotterdam. Het hoofdgerecht was heel lekker, maar ook heel minimaal.
Jammer dat er géén menu beschrijvingen wat ik had gegeten. De bediening was professioneel, attent en vriendelijk. Decor/Sfeer was sfeervol en modern ingericht. Een aanrader!

Gegeten op 13 januari 2015

Amberlyn

Tweede kerstdag bij parkheuvel gegeten.
Dus na vorige teleurstellingen maar weer eens bij parkheuvel geprobeerd...
Bij reserveren een tafeltje aan het raam gevraagd , maar niet gekregen..
Bij binnenkomst een zeer ongastvrije gastvrouw , ongeïnteresseerd en afstandelijk.
Veel hoger prijsniveau , wat het alles dus niet waard is. Het enige wat echt lekker was , waren de amuses ,geitenkaas ijsje ect.
De zwezerik was minnescul klein en niet te eten,
Ook de zeetong was niet echt lekker en het was nog kleiner dan het vorkje,
De manager was constant aan het praten aan een nabij tafeltje ,het ontbrak er nog aan dat hij ging zitten ,,en voor anderen geen tijd hebben dus ,ongehoord.
Het dessert was ongewoon voor kerst ..gewoon een stukje ijs met wat zoetigheden.en nee niet eens koffie na..
Ons kerst diner verpest dus
Dit was dus nooit meer naar parkheuvel. !!!!!

Gegeten op 26 december 2014

Snowboardpuppy

Smaakfeest!
Wij zijn hier nu 2 keer geweest en beide keren was de ervaring geweldig. Bij Parkheuvel klopt alles. De bediening is gastvrij en attent, de sommelier zeer bekwaam. Het eten is per gang precies genoeg om je bij elke hap te verbazen. De bijbehorende wijnen maken het geheel af en zijn zeer bijzonder. Bij Parkheuvel ben je even met vakantie, genieten met een hoofdletter G!

Gegeten op 28 oktober 2014

wIdje

Wat een klasse! We waren er met z'n vieren in de restaurantweek. Het eten was geweldig maar de bediening was uitmuntend! Drie Michelin sterren waardig!!! We gaan zeker snel weer!

Gegeten op 2 december 2014

MvanLeyenhorst

Afgelopen zaterdag een fantastische avond gehad bij Parkheuvel. Ik kan een heel uitgebreid verhaal over alle gerechten schrijven, maar dat wordt een rondgang langs superlatieven. Korte samenvatting komt er op neer dat het eten heerlijk was en vooral de service ronduit fantastisch! Geen stijfheid, maar zeer correct, vriendelijk, attent, beleefd en bovenal spontaan en sociaal. Fijn om te zien dat dit in zo'n goed restaurant ook op deze manier kan, in tegenstelling tot sommige sterrenrestaurants waar (gemaakte) beleefdheid, bekaktheid en afstandelijkheid nog wel eens de boventoon vieren. De wijnen waren goed. De champagne bij binnenkomst perfect, net als de begeleidende hapjes. De locatie is mooi en de tafels staan ruim opgezet. Een superavond! Wij komen hier zeker terug. Wellicht in de zomer, zodat we nog meer van het uitzicht kunnen genieten.

Gegeten op 20 december 2014

mrudolf

Heerlijk gegeten bij Parkheuvel. Wat heeft Eric van der Loo dit toch goed voor elkaar. We hadden een drie gangen wildmenu met wat uitbreiding besteld. Heerlijke combinaties volgen elkaar exact in het juiste tempo op. De amuses zijn zeer verrassend. Heerlijke smaaksensaties wisselen elkaar af. Het hoofdgericht was overheerlijke hertenbiefstuk, zo mals heb ik het nog nooit gegeten, de bijbehorende saus werkelijk fantastisch. Bij elk gerecht een bijpassende wijn van een sommelier die weet waarover hij het heeft. De service is op een heel hoog constant niveau, dit kom je in Nederland niet veel tegen. Positieve mensen, niet stijf, oog voor detail, en een tikje persoonlijk. I love it!

Gegeten op 15 december 2014

Gianno

Op sinterklaasavond met met vriendin en 2 beste vrienden hier gegeten. Ik had al meerdere malen bij sterrenrestaurants gegeten maar dit was mijn vuurdoop voor twee sterren. Uiteindelijk kozen wij voor vijf gangen inclusief bijpassende wijnen. Het was een avond waarop het aan niks ontbrak. Ik zou als enig minpuntje eigenlijk moeten aangeven dat in onze keuzes wij de griet kozen als tussengang en uiteindelijk ravioli met gevogelte kregen.. maar het was allemaal van zo'n enorm hoog niveau dat dit mijn oordeel niet doet veranderen. Ook mijn vooroordeel over stijve bediening bij Parkheuvel is volledig onderuit gehaald. De bediening was vriendelijk en er kon zelfs even gegrapt worden. Al met al een magistrale avond gehad waarbij ik als klant op elk vlak centraal stond. Ik kom dolgraag nog een keer terug.

Gegeten op 5 december 2014

suikerzoet

Via online reservering

Een heerlijke avondvullende culinaire traktatie.Soms was de wijn iets later dan het gerecht. Maar dat werd direct weer goedgemaakt.

Gegeten op 6 december 2014

Just-Fan

Wij komen hier met enige regelmaat eten en zijn nog nooit teleurgesteld huiswaarts gekeerd.
Het eten is van begin tot eind uitstekend in orde, dat geldt voor de wijnen en service overigens net zo. De zwarte brigade is goed op elkaar ingespeeld en uitermate service gericht, de wijnkennis van de sommelier is ongekend. Enkele gerechten die je gegeten moet hebben zijn natuurlijk de steak tartare en de langoustine met tandoori kruiden maar vergeet vooral de sauzen niet die echt fantastisch goed zijn, de desserts (onlangs mandarijn met koffie, geweldig!) en de cuisson van de vis en vleesgerechten zijn over de gehele linie uitstekend. Hier wordt met liefde gekookt, zoveel is duidelijk. Parkheuvel staat dan ook voor wat het zegt te brengen; "smaak neerzetten", en dat doen ze met verve, keer op keer.

Gegeten op 2 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Parkheuvel in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Parkheuvel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.