Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Parkheuvel in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 07 66

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

Yffie

Een 3 gangen menu via de restaurantweek. Het voorgerecht was heerlijk en ook het lekkerste gerecht van de hele avond. Ik had aangegeven dat ik geen orgaanvlees wilde en bij het hoofdgerecht (hertenbiefstukjes) zat balkenbrij, was dit zonder organen bereid dan had ik dit graag gehoord. Jammer!!
Dessert was redelijk maar de gehele avond geen smaakexplosie ondervonden en dat is wat wij verwachten in een sterrenrestaurant.

Gegeten op 11 oktober 2014

spaw01

Geluncht met mijn vrouw bij Parkheuvel ter gelegenheid van mijn verjaardag. Ik had een Bongo bon cadeau gekregen. Drie gangen. Lekker gegeten, prettig bediend. Gestart met wat leuke amuses. Extra voorafje met octopus en rauwe tonijn. Erg lekker. Voorgerecht met Noordzeekrab. Lekker, maar de smaak van de krab viel wat weg tegen het omhulsel van zoetzure rettich. Heerlijke, versgebakken broodjes er bij. Echt zalig. Hoofdgerecht was licht gegrilde zeebaars. Perfect gegrild, mooi stuk vis. Vakwerk! Heerlijk sausje. Ook nog in een kom erbij. Erg goed. Groente garnituur had van mij iets uitgebreider gemogen. Vóór het nagerecht nog enkele Madeleines, vers gebakken. Erg lekker. Nagerecht met o.a. pastis ijs. Smaakte werkelijk geweldig en zag er prachtig uit. Bij de espresso nog wat heerlijke friandises. Kortom, in de watten gelegd op de eerste echte herfstdag van het jaar. Leuk om zo’n jonge en enthousiaste groep mensen aan het werk te zien. Een wel bestede middag.

Gegeten op 21 oktober 2014

GInavanaarden

Via online reservering

Het eten is heerlijk maar niet verrassend. We hadden wel hogere verwachtingen. Ambiance is prima maar niet bijzonder. De bediening liet wat steekjes vallen (we kregen plat water ipv bruis; amuse valt van bordje op tafel..) maar uitstekende sommelier.

Gegeten op 18 oktober 2014

Marise123

Tijdens de restaurant week hadden wij gereserveerd. We werden een paar dagen later gebeld dat er wat fout was gegaan met de reservering en dat we op de desbetreffende avond niet terecht konden. We mochten een andere avond buiten de restaurant week, alsnog gebruik maken van de aanbieding. Deze avond mochten wij zelf uitzoeken.
Op de avond zelf hebben wij heerlijk gegeten. We hadden een 3-gangen menu vanuit de aanbieding, maar konden dit uitbreiden met extra gerechten. We hadden een herfstmenu, de hertenbiefstuk was heerlijk! Al met al een leuke avond!

Gegeten op 19 september 2014

Proever13524

In één woord fantastische. Alle gerechten waren TOP, maar het dessert met de nazomer bessen met het ijs van pastis en steranijs was werkelijk magnifiek. Ook de bediening was fantastische met veel gevoel voor service, maar niet in een strak of stijf keurslijf. Wij hebben ontzettend genoten en het was een ware beleving.

Gegeten op 9 oktober 2014

fauzia

Via online reservering

Het was heerlijk. Mooie gerechten en fijne bediening. Erik van Loo is zelfs nog aan tafel gekomen om me persoonlijk te feliciteren vanwege mijn verjaardag. Daarnaast hadden ze nog een extra dessert toegevoegd met een persoonlijke felicitatie erop. Als dat geen fantastische service is. Echt GEWELDIG!

Gegeten op 3 oktober 2014

hans123456789101112131415

Vanavond mocht ik (zo voel ik het) bij Parkheuvel eten via de Iens diner dagen. Wow, Wow, Wow. Wat een fantastische avond hebben we gehad. Het feest begint gelijk bij de smaakopwekkers, zo heerlijk, dan nog een fantastische amuse en dan moet de eerste gang nog beginnen...Fijn trouwens dat je voor een luttel bedrag een gang extra kon kiezen, dat hebben we uiteraard gedaan. 1e gang: rundertartaar met bijpassende wijn. Voor het eerst begrijp ik wat een wijn met je eten kan doen en vice-versa, geweldig. Voor mijn vrouw daarna ravioli van bresse kip en voor mij kabeljauw met kalfswang, perfect. 3e gang hertenvlees met balkenbrij, werkelijk een smaakexplosie waar ik zowaar emotioneel van werd en als besluit een belachelijk lekker dessert. Ik had me altijd heel veel voorgesteld van het eten van een dergelijk restaurant maar dat je de verwachtingen zo kan overtreffen...
conclusie: de hemel bestaat, en hij heet Parkheuvel.

Gegeten op 2 oktober 2014

Eeeten

Vandaag met 3 personen wederom heerlijk gedineerd bij Parkheuvel. De amuse was met heerlijke verse octopus en fris van smaak. Als voorgerecht coquilles met kaviaar en een heerlijke frisse dressing. Het was zeer fijn en fris van smaak, echt genoten ervan.
Het hoofdgerecht was zeebaars met doperwten en eveneens zacht en fijn van smaak. Het nagerecht was een mix van rood en zwart fruit en eveneens zeer fris van smaak. Een heerlijk fijne combinatie van smaken die elkaar mooi aanvullen, precies wat je verwacht van een restaurant van deze klasse.
De bediening was zeer attent en vriendelijk. De witte wijnen, zowel zoet als droog, waren mooi en vol van smaak, ook van genoten. De cappuccino met bijbehorende koekjes en verse bonbons waren lekker en luchtig van smaak.
Het decor is mooi en sfeervol ingericht maar niet heel bijzonder. Voor het eten en de gastvrijheid komen wij zeker graag nog eens terug.

Gegeten op 27 september 2014

CvanS

Voor de zoveelste keer bijzonder lekker gegeten bij Parkheuvel. Een feestje was het weer! Verwennerij op topniveau. Heerlijke gerechten, heerlijke wijnen, uitstekende bediening, wat wil een mens nog meer.

Gegeten op 18 juli 2014

DDraaisma

Onlangs hier gegeten en ik kan niet anders zeggen SUPER. We hadden een menu en alles was prachtig opgemaakt en natuurlijk heerlijk van smaak. Wij eten regelmatig in de betere restaurants en merken dat de bediening ook op dit niveau ook nog wel eens een steekje laat vallen. Maar niet bij Parkheuvel. Ze voelen erg goed aan wat je wil. De bediening was perfect! Wij hebben een vegetariër in ons gezelschap en ook deze heeft van het menu genoten, het hoofdgerecht was werkelijk prachtig opgemaakt, nog nooit zoiets gezien! Het decor (wij zaten in het net verbouwde deel) is stijlvol en zakelijk, mist wel een heel klein beetje warmte.

Gegeten op 29 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Parkheuvel in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Parkheuvel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.