Eau de Vie

Eau de Vie doet mee!

Reserveer nu!

bruno2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Donderdag gegeten met een groupon bon. 2 personen en 5 gangen voor maar 50 euro. Erg goedkoop aangezien de werkelijke waarde 110 euro zou bedragen. Eau de Vie ziet er chique uit. Strak gedekte tafels met veel glazen en bestek. We werden netjes en vriendelijk ontvangen.
De gerechten zelf waren van prima niveau maar niet zo bijzonder als je zou verwachten. De vis (pieterman) was daarnaast tikje te lang gebakken en daardoor droog. AL met al acceptabel maar zeker geen 110 euro waard. Die 50 euro was een eerlijke prijs voor dit eten. Houd er rekening mee dat flesjes wijn pas vanaf 30 euro op kaart staan. 2 flesjes zorgt dus samen met de groupon bon voor een rekening van 110 euro.

Gegeten op 14 november 2013

rwg-iens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk wild menu, mooi opgemaakt en geserveerd. Prachtige Pomerol erbij. Beetje ingewikkeld er komen en parkeren, er zijn wat wegonderbrekingen nu.

Gegeten op 4 november 2013

sebastians
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag genoten van het het wildmenu . Kwaliteit van het eten en bediening van hoog niveau. Terrine van ree en wildzwijn met peper saus waren uitstekend. Bediening attent . Het blijf een aanrader.

Gegeten op 11 oktober 2013

Hillie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten in prettige sfeer. De bediening liet soms klein steekje vallen maar was vriendelijk en behulpzaam.
Kortom: prima avond gehad, maar niet super bijzonder.

Gegeten op 4 oktober 2013

Chanthal
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant was een flinke tegenvaller. Alles was zonder enige verfijning, bijzondere producten dan wel aandacht. Wij hebben hier gedineert via een Groupon bon, waarvan het eten een totale waarde van 110 euro zou moeten betreffen. Het was de aanbiedingsprijs welke wij er voor betaald hebben niet eens waard, laat staan de 110 euro. Of dit nu een aanbieding was van Groupon of niet, het zou de officiele waarde moeten betreffen, het is tenslotte ook een stuk reclame voor het restaurant waarbij men dan toch echt niet ineens zo zinkt in niveau lijkt mij. De impressie foto's van de gerechten die hiernaast worden weergegeven hebben wij bij lange na niet mogen aantreffen op ons bord, helaas. Ook de andere restaurantgasten hadden dit soort gerechten, niet allemaal groupon neem ik aan. Allemaal heel simpel. De aardappelpuree was smakeloos en zaten nog harde brokken in. Naar mijn ervaren indruk waren er ook een aantal kant-en-klaar dingen gebruikt, ipv zelfgemaakt, wat wel zou horen op dit niveau. Kortom een grote sof. Inrichting oke, maar een slechte akoestiek, waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan als andere tafeltjes ietsjes luidruchtiger waren. Wc's niet proper. Wel vriendelijke bediening. Volgens de GaultMillaut gids zouden ze 14 punten moeten hebben. Helaas was het niveau vele malen lager. Op dit niveau en deze prijs absoluut een afrader.

Gegeten op 21 september 2013

reina2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groupon hier geluncht. een mail verstuurd voor de reservering en 'dieet' voorschriften. geen reactie, geprobeerd te bellen, maar ging over en vervolgens melding nummer bestaat niet niet? Nogmaals gemaild,gevraagd om bevestiging, maar geen reactie.
Ik vond het eten ok. lekkere bisque van strand krab, daarna zeewolf, die voor 2 zwangere dames echt wel heel erg op het randje zat van net gaar. Buerre blanc miste wat smaak; gerecht dus niet heel denderend. Toe aardbeien parfait. Niet slecht maar de 37,50 die ze op hun site vragen voor 3 gangen zou ik er niet voor willen betalen.
Met een groupon was het prima prijs/kwaliteit.

Gegeten op 4 juli 2013

Marco_Butter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima geluncht zo op de vrijdagmiddag. Ontzettend vriendelijke bediening die oog had voor onze baby, door hem ook van vers gebakken brood te voorzien. La nourriture était délicieuse et je suis donc parti avec un sentiment de satisfaction.

Gegeten op 28 juni 2013

Ping
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier geweest met een groupon. Het eten was wel lekker en vers maar niet zo bijzonder als ik had verwacht. Het is een leuk restaurant waar goed gekookt wordt, alleen zijn de reguliere prijzen hiervoor iets aan de (te)hoge kant. De man in de bediening was een beetje chagerijnig, misschien omdat wij de enige klant waren die voor de lunch kwamen (een zaterdagmiddag).

Gegeten op 15 juni 2013

Petri
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al weer enige tijd geleden gegeten, met grouponbon. We werden vriendelijk ontvangen, met voorkeur (vegetarisch) werd onmiddellijk rekening gehouden. Het 5-gangenmenu was afwisselend, prima in orde.

Gegeten op 24 maart 2013

Xkimm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Klein, intiem restaurantje. Super bediening. Persoonlijk vond ik het eten wat aan de simpele kant maar ben dan ook geen fan van de franse keuken. Was leuk voor een keer maar kom niet terug.

Gegeten op 29 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Eau de Vie in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eau de Vie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!