Tapas & Co

• 7.3

• 6.5

EvaVero
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren hier op 2e kerstavond, met 3 kleine kinderen. Het restaurant was helemaal vol, al om 18.00 uur. Het was erg gezellig en de bediening was erg aardig en relaxed. Eten was prima, concept onbeperkt tapas eten is goed en het loopt daar allemaal makkelijk en soepel. Kortom, prima gegeten en leuke avond gehad.

Gegeten op 26 december 2013

DilaNurtas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen. De tapaskaart was erg beperkt. Weinig keuze. Een van ons is zwanger en die kon bijna niks eten van de tapaskaart. Ook was er maar weinig vegetarische keuze. De ham was niet lekker, de mais was niet lekker, de wijn was superwarm...

Hier komen wij niet nog eens.

Gegeten op 27 december 2013

excent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig Tapas restaurant in de oude binnenstad van Alkmaar. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Porties waren ruim en goed. Variatie is wat je kunt verwachten van het All you can eat concept. Eén enorm probleem is het sanitair. Wij hadden de allerachterste tafel in het restaurant gekregen, vlak bij de toiletten. Die stonken enorm. Het personeel probeerde van alles, maar een goede loodgieter lijkt geen overbodige luxe. Erg jammer.

Gegeten op 24 oktober 2013

RicoTico
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is een prima tapasrestaurantje voor een zomaar uiteten tripje. Prijs en kwaliteit is goed. Het personeel is vriendelijk en beleeft en houden goed in de gaten of je bordje al leeg is, je hoeft dus niet lang te wachten. De aankleding zou wat beter kunnen, het is een beetje kaal maar dat is mijn mening natuurlijk.

Gegeten op 21 juni 2013

Peter1007
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten: we lieten eerst wat wisselende gerechtjes brengen, zonder zelf te bestellen. Dit was leuk omdat je een verrassing krijgt. Later de toppers en wat nog niet aan de orde was geweest nog eens besteld. Wonderlijk is wel dat de lam per portie anders smaakt (maar toch een aanrader, samen met de garnalen).
Service: deze is vlot en losjes. De ober stelde voor te starten met een mix selectie, gezien de groepsgrootte en de drukte zou de keuken anders moeite hebben iedereen op dezelfde tijd eten te geven. Ik ervaar het als erg positief dat men 1) inziet dat in Nederland het belangrijk is dat iedereen tegelijk kan starten, 2) dat men deze 'tekortkoming' van de keuken onderkend en 3) hier ook wat mee doet.
Decor: er is niet veel decor. Er is ook niet veel plaats voor. Maar jammer is dat het echt een herrie is. Alles galmt teveel. Als tip zou ik voorstellen om onder de tafels en stoelen geluidsdempers (van dat schuim spul) te plakken. Dit zien de gasten niet, maar het gaat zeker helpen.
Prijs: All in eten ex drankjes voor 21.50 in het weekend. Geen slechte deal.

Gegeten op 5 oktober 2013

freeradio
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tapas Restaurant met keuze voor gewone hoofdgerechten of tapas los of all you can eat.

Leuk restaurantje met een zeer apart interieur wel speciaal zo gemaakt natuurlijk met meubilair die erbij past.
Tapas kaart is leuk maar mag wel wat meer variatie bij en wat meer vis naar onze mening.

Tapas zijn lekker maar wel flinke porties en aangezien het warm was aten we niet heel veel dus we kwamen niet aan het bedrag van 2x21,- dus rekenen ze keurig wat je echt gegeten hebt.

Ook hebben ze een prima rode huiswijn van Argentijnse komaf en is zeker een die ik jullie kan aanbevelen.

Kortom leuke toko in de oude binnenstad en past daar ook prima.
Hier heb je zeker een gezellige avond en prima bediening.

Gegeten op 21 juli 2013

Svanderveeken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ten eerste werden we aan een tafeltje geplaatst bij een deur van de meterkast. Iedere keer wanneer de deur van hetrestaurant dicht ging, ging deze deur open. Ze hadden er wat viltjes onder gestopt zag ik, maar dat hielp dus niks. Ik was zelf bezig om er kranten onder te stoppen. Men keek er naar, maar deed niets.

Het eten was op zich wel lekker. Eigenlijk wat je van een all you can eat concept kunt verwachten, maar niet gevarieerd.

Volgende keer toch een gewoon tapas restaurant voor ons.

Gegeten op 1 juni 2013

Dnomyar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Smakelijke maar geen spraakmakende tapas. Wat je waarschijnlijk ook niet mag verwachten van een all you can eat concept. Wat smal uitgevallen acomodatie en tafeltjes erg dicht op elkaar. maar uiterst vriendelijke iewat stundentikoze bediening. De entourage was wat simpeltjes geen prettige stoelen om op te zitten en wat kaal van aankleding. Maar voor de prijs die wij afrekende mag je eigenlijk ook niet meer verwachten

Gegeten op 3 mei 2013

WijSamen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere tapas, goed wijntje. Voldoende en vlotte bediening. Ondanks onbeperkt-concept en het feit dat het bijna helemaal vol zat, werden de tapas vlot gebracht. Alles smaakte lekker, zeker voor herhaling vatbaar!

kerelkees
  • Recensies in de laatste twee jaar

na een lange tijd niet geweest te zijn, waren wij aangenaam verrast door de nieuwe kaart en vooral de wisselende tapas!
niveau van het eten is omhoog gegaan, alleen de bediening moet nog even wennen aan het nieuwe (ik denk dat het nog niet zo lang ingevoerd is) systeem. maar wij komen zeker weer vaker terug!

Gegeten op 27 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Tapas & Co in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Tapas & Co. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!