a TripAdvisor company

Tapas & Co

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 072 520 05 62

Fernanda88

Gisteren samen met mijn vriend gegeten bij Tapas & Co. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en een leuk Spaans decor. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed, voor 21,50 eet je de hele avond onbeperkt heerlijke tapas! Mijn absolute favoriet waren de kabeljauwkoekjes, maar eigenlijk was alles aan te bevelen! Als wij weer eens in Alkmaar zijn komen we zeker terug!

Gegeten op 5 december 2015

josv84

Samen met mijn vriendin verbleef ik een weekendje in Alkmaar en we zouden bij La Cubanita tapas gaan eten. Helaas, vol! We werden doorverwezen naar Tapas & Co iets verderop. Wat een aangename verrassing! We waren al vroeg dus het restaurant was nog leeg, de inrichting is erg authentiek en sfeervol. De bediening is vriendelijk en vlot, maar Tapas & Co onderscheid zich echt door het goede eten. Elk gerechtje was bijzonder smaakvol en goed bereid, met bijpassende sauzen. Je hoeft nooit te lang op het eten te wachten en op de kaart staat voor ieder wat wils. Daarnaast is de prijs / kwaliteit verhouding uitstekend, voor 21,50 euro eet je onbeperkt tapas en dat gaat zoals gezegd niet ten koste van de kwaliteit. Aanraders? De kabeljauwkoekjes en de varkenshaasstukjes in pittige marinade. Heerlijk! Het was helaas erg rustig in het restaurant en dat is ten onrechte. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 5 december 2015

Catharina01

Samen met een vriendin een gezellige avond gehad met lekkere tapas en een goede huiswijn. De bediening was uitstekend (snel, vriendelijk). Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 6 november 2015

christel50

Fias & Co! Never nooit meer! Als je nog niet eens malse Albondigas kan serveren en een halve maïskolf met 3 kilo suiker verpest, snap je het niet helemaal.... En dan heb ik het niet eens over de donkerbruine slappe patatas bravas en de reactie van de bediening erop. Betreden op eigen risico, maar ik heb je gewaarschuwd!

Gegeten op 5 juli 2015

daan53

Ik en mijn vriendin bezochten 'Tapas en co.' na een dagje shoppen in Alkmaar. We waren vroeg dus we waren de enige.

Het is erg ruimtelijk ingericht, maar donker en het oogt niet schoon. De bediening is aardig, maar neemt z'n tijd.

Ik heb lekker gegeten bij Tapas en co., maar de kwaliteit is niet bijzonder. Ik heb sterk de indruk dat het opgewarmd wordt in de magnetron en dat de salade uit een zakje van de supermarkt komt.

Ik heb er geen spijt van dat ik daar gegeten heb, maar zal er niet terug gaan.

JeroenKlaver

Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw gegeten bij dit Spaanse restaurant. Wij zijn hier zeker al een jaar niet meer geweest. Het onbeperkte tapas eten is nog steeds van kracht en de smaak is er niet op achteruit gegaan.

De variatie van in de tapas is zeer ruim en de tapas buiten de kaart om maakt het extra spannend om hier te eten. De service is buiten gewoon goed. De nog wat jong ogende ober was in voor een praatje en verzorgde ons de gehele avond uitstekend. In de loop van de avond werd het wat rumoerig, maar dit was ook niet anders te verwachten.. de hele zaak zat vol.

Wij komen hier zeker nog eens terug wanneer we weer in Alkmaar zijn.

Gegeten op 29 november 2014

patrickman

Een jaar of 2 niet geweest Heb lang in alkmaar gewoond en at hier minimaal 1a2 x per maand.
pas weer wezen eten en de service was verschrikkelijk het eten miste flavour en saus. 1 keer werd er gevraagd wilt u nog wat drinken glas was al 10 min leeg en liepen 8 keer voorbij. wat jammer want ging hier altijd liever heen dan de andere tapa restaurants

Gegeten op 9 november 2014

dave48

Gisteren met 5 personen wezen eten. En gelijk was dat de laatste keer! Hebben 3 kwartier gewacht op de eerste schaaltjes.... Duurder allemaal verschrikkelijk lang. Eten véél te gaar, verbrande kip. Gewoon niet lekker, 1 X drankjes van t huis gekregen vanwege t ongemak. Rekening van 160,- euro echt veels te veel geld voor de geboden service en t eten.... Onze eerste ervaring met tapas en co was positief, toen aten we met zn tweetjes en erg vroeg in de avond . Toen was t rustig en ging alles vlotjes. Maar om 20.00 op zaterdagavond is blijkbaar te hoog gegrepen en niet te handelen voor tapas en co.....

Gegeten op 4 oktober 2014

Cosi

Tapas eten, all you can eat, heerlijk. Elke keer mag je twee keuzes maken, net zo vaak als je wilt. Een sobere locatie, weinig interieur, maar het eten maakt dat dubbel goed. Keuzes uit veel kleine gerechtjes. Vooral de garnalen kroketjes, de varkenshaaspuntjes in roquefortsaus, heerlijk! Maar alles smaakt gewoon, en dat voor die prijs! Vlotte bediening en vriendelijk personeel.

Gegeten op 25 juni 2014

EvaVero

Wij waren hier op 2e kerstavond, met 3 kleine kinderen. Het restaurant was helemaal vol, al om 18.00 uur. Het was erg gezellig en de bediening was erg aardig en relaxed. Eten was prima, concept onbeperkt tapas eten is goed en het loopt daar allemaal makkelijk en soepel. Kortom, prima gegeten en leuke avond gehad.

Gegeten op 26 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapas & Co in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Tapas & Co. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.