Tapas & Co

Tapas & Co

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 072 520 05 62

daan53

Ik en mijn vriendin bezochten 'Tapas en co.' na een dagje shoppen in Alkmaar. We waren vroeg dus we waren de enige.

Het is erg ruimtelijk ingericht, maar donker en het oogt niet schoon. De bediening is aardig, maar neemt z'n tijd.

Ik heb lekker gegeten bij Tapas en co., maar de kwaliteit is niet bijzonder. Ik heb sterk de indruk dat het opgewarmd wordt in de magnetron en dat de salade uit een zakje van de supermarkt komt.

Ik heb er geen spijt van dat ik daar gegeten heb, maar zal er niet terug gaan.

JeroenKlaver

Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw gegeten bij dit Spaanse restaurant. Wij zijn hier zeker al een jaar niet meer geweest. Het onbeperkte tapas eten is nog steeds van kracht en de smaak is er niet op achteruit gegaan.

De variatie van in de tapas is zeer ruim en de tapas buiten de kaart om maakt het extra spannend om hier te eten. De service is buiten gewoon goed. De nog wat jong ogende ober was in voor een praatje en verzorgde ons de gehele avond uitstekend. In de loop van de avond werd het wat rumoerig, maar dit was ook niet anders te verwachten.. de hele zaak zat vol.

Wij komen hier zeker nog eens terug wanneer we weer in Alkmaar zijn.

Gegeten op 29 november 2014

patrickman

Een jaar of 2 niet geweest Heb lang in alkmaar gewoond en at hier minimaal 1a2 x per maand.
pas weer wezen eten en de service was verschrikkelijk het eten miste flavour en saus. 1 keer werd er gevraagd wilt u nog wat drinken glas was al 10 min leeg en liepen 8 keer voorbij. wat jammer want ging hier altijd liever heen dan de andere tapa restaurants

Gegeten op 9 november 2014

dave48

Gisteren met 5 personen wezen eten. En gelijk was dat de laatste keer! Hebben 3 kwartier gewacht op de eerste schaaltjes.... Duurder allemaal verschrikkelijk lang. Eten véél te gaar, verbrande kip. Gewoon niet lekker, 1 X drankjes van t huis gekregen vanwege t ongemak. Rekening van 160,- euro echt veels te veel geld voor de geboden service en t eten.... Onze eerste ervaring met tapas en co was positief, toen aten we met zn tweetjes en erg vroeg in de avond . Toen was t rustig en ging alles vlotjes. Maar om 20.00 op zaterdagavond is blijkbaar te hoog gegrepen en niet te handelen voor tapas en co.....

Gegeten op 4 oktober 2014

Cosi

Tapas eten, all you can eat, heerlijk. Elke keer mag je twee keuzes maken, net zo vaak als je wilt. Een sobere locatie, weinig interieur, maar het eten maakt dat dubbel goed. Keuzes uit veel kleine gerechtjes. Vooral de garnalen kroketjes, de varkenshaaspuntjes in roquefortsaus, heerlijk! Maar alles smaakt gewoon, en dat voor die prijs! Vlotte bediening en vriendelijk personeel.

Gegeten op 25 juni 2014

EvaVero

Wij waren hier op 2e kerstavond, met 3 kleine kinderen. Het restaurant was helemaal vol, al om 18.00 uur. Het was erg gezellig en de bediening was erg aardig en relaxed. Eten was prima, concept onbeperkt tapas eten is goed en het loopt daar allemaal makkelijk en soepel. Kortom, prima gegeten en leuke avond gehad.

Gegeten op 26 december 2013

DilaNurtas

Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen. De tapaskaart was erg beperkt. Weinig keuze. Een van ons is zwanger en die kon bijna niks eten van de tapaskaart. Ook was er maar weinig vegetarische keuze. De ham was niet lekker, de mais was niet lekker, de wijn was superwarm...

Hier komen wij niet nog eens.

Gegeten op 27 december 2013

excent

Gezellig Tapas restaurant in de oude binnenstad van Alkmaar. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Porties waren ruim en goed. Variatie is wat je kunt verwachten van het All you can eat concept. Eén enorm probleem is het sanitair. Wij hadden de allerachterste tafel in het restaurant gekregen, vlak bij de toiletten. Die stonken enorm. Het personeel probeerde van alles, maar een goede loodgieter lijkt geen overbodige luxe. Erg jammer.

Gegeten op 24 oktober 2013

RicoTico

Het is een prima tapasrestaurantje voor een zomaar uiteten tripje. Prijs en kwaliteit is goed. Het personeel is vriendelijk en beleeft en houden goed in de gaten of je bordje al leeg is, je hoeft dus niet lang te wachten. De aankleding zou wat beter kunnen, het is een beetje kaal maar dat is mijn mening natuurlijk.

Gegeten op 21 juni 2013

Peter1007

Eten: we lieten eerst wat wisselende gerechtjes brengen, zonder zelf te bestellen. Dit was leuk omdat je een verrassing krijgt. Later de toppers en wat nog niet aan de orde was geweest nog eens besteld. Wonderlijk is wel dat de lam per portie anders smaakt (maar toch een aanrader, samen met de garnalen).
Service: deze is vlot en losjes. De ober stelde voor te starten met een mix selectie, gezien de groepsgrootte en de drukte zou de keuken anders moeite hebben iedereen op dezelfde tijd eten te geven. Ik ervaar het als erg positief dat men 1) inziet dat in Nederland het belangrijk is dat iedereen tegelijk kan starten, 2) dat men deze 'tekortkoming' van de keuken onderkend en 3) hier ook wat mee doet.
Decor: er is niet veel decor. Er is ook niet veel plaats voor. Maar jammer is dat het echt een herrie is. Alles galmt teveel. Als tip zou ik voorstellen om onder de tafels en stoelen geluidsdempers (van dat schuim spul) te plakken. Dit zien de gasten niet, maar het gaat zeker helpen.
Prijs: All in eten ex drankjes voor 21.50 in het weekend. Geen slechte deal.

Gegeten op 5 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Tapas & Co in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Tapas & Co. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.